Maanantai, maanantai, maanantai..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti: *huoh*
Voe ei sun kanssasi :( Toivottavasti jaksat huomenaamuna kuitenkin salille!
1108

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hyi saatana mikä helle, pakkasta perkele!
millivanilli

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mun pöytä on näemmä aivan liian tekninen laite mulle.. *minimalistista sadattelua* ... miten tämän saa normaaliksi :shock:
RolloTomasi

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

millivanilli kirjoitti:Mun pöytä on näemmä aivan liian tekninen laite mulle.. *minimalistista sadattelua* ... miten tämän saa normaaliksi :shock:
ota patterit pois?
millivanilli

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

RolloTomasi kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Mun pöytä on näemmä aivan liian tekninen laite mulle.. *minimalistista sadattelua* ... miten tämän saa normaaliksi :shock:
ota patterit pois?
Tässä on kait jokin vipu tai kytkin.. tosi vaikea tehdä mitään kun kaikki meinaa valua syliin.

Jännät hetket äsken jatkuivat, meinasin eksyä kahvihakumatkallani :P Piti mennä hurjat kaksi kerrosta alaspäin.
segma

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja segma »

Plöh. Koetan pidättäytyä koneelta tänään, saisi esimerkiksi luettua tuohon polymeerikemian tenttiin. Voisi keittää kahvitkin kyllä. Onkohan mulla vielä pullaa :E

Edit: Aijoo. Huomenna psykologille! *hehkuti*
SikaMika

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ihan mukava viikonloppu takana, töitä ja vapaata oli sopivassa suhteessa.

Pitäisi saada vielä hieman koulujuttuja valmiiksi, jotta voisin kuitata tämän kevään pakettiin niiden osalta. Muuten kevät onkin mennyt ahkerissa merkeissä, nyt loppusuoralla meinaa taas hieman piiputtaa. Enköhän mä saa revittyä ryhtiä vielä hieman lisää...

Tämä päivä menee oman loman merkeissä, puskurina Pahojen Teiden ja Lavean Tien välissä! Oli tosin tarkoitus pyhittää koko alkuviikko opiskelulle, mutta mä en tunnu saavan mitään aikaiseksi ellei ole jokin pakko herätä aamulla hieman aikaisemmin (tänään heräsin siis klo 13). Sama siis mennä päiväksi töihin ja tienata hieman voita leivän päälle ja vääntää kouluhommat iltaisin. Toivottavasti nuo kelit huononevat tuosta hieman...

Kuka katsoi eilen Dom Jolyn hölmöilysarjaa televiisiosta puolenyön jälkeen? Äijä on mun suosikkeja jo Trigger happyn ajoilta, ja älyttömiä juttuja tuntuu riittävän vieläkin! Tietämättömille tiedoksi, että kyseessä on hieman piilokameran tyyppinen sarja, jossa kyseinen äijä hölmöilee ihmisiä kiusaten. Eiliseltä mainittakoon vaikkapa nelikätinen rullatuolipotilas, joka monessakin mielessä rullaili ajokillaan ympäri ostoskeskusta. Sillä oli siis takin hihoista tehdyt "tekokädet", ja omat händynsä eivät olleet hihoissa laisinkaan. Tyyppi yritti mm. varastaa erään naisen käsilaukun, ja jäätyään saman tien paikallaolijoiden toimesta kiinni tämä alkaa huutamaan olevansa Vietnamin veteraani joka on menettänyt kätensä, tietenkin niin, että oikeatkin kädet näkyivät koko ajan! Kiinniottajat häämääntyivät siinä määrin, että kaveri pääsi n. 1 km/h kulkevalla rullatuolillaan "pakoon" alkaen pyöriä sillä ympyrää "you can't catch me" huutaen!!! Ihan vitun sairasta, nauratti kovasti...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

segma kirjoitti:Edit: Aijoo. Huomenna psykologille! *hehkuti*
Psykologit on kivoja, saa puhua itsestään niin paljon kun jaksaa ja toinen vaan kuuntelee. Sen mä ymmärrän, että työterveyden psykologi kuuntelee mua rahasta, mutta mun kaveri, joka on psykologi viitsii kuunnella mua ihan ilmaiseksi...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
HellBell

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lolita kirjoitti:..
Ole hyvä ja vastaa viestiini Fight-ketjussa. Arvostaisin.
Durasel

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Huh, nyt tuli taas mieleen viime yön unet kun täällä työpaikalla surffailee.
Jostain käsittämättömästä syystä olin joutunut johonkin Naimisiin-realitysarjaan pääosaa esittämään, eli siis morsianta valitsemaan. Valittavana oli neljä naista joista jostain kumman syystä yksi oli exä tosi monen vuoden takaa...

Lyhyehkön tutkailuprosessin jälkeen tuli valinnan paikka ja kolmesta viehättävästä minua haluavasta naikkosesta huolimatta valkkasin kuitenkin exän, joka taas antoi rukkaset. No point in that dream, vai tavoittelenko aina semmoista mitä en voi saada? Ärsyttävää kun jo unissa valkkaa väärin.
Viimeksi muokannut Durasel, 08.05.2006 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:
Kid kirjoitti: *huoh*
Voe ei sun kanssasi :( Toivottavasti jaksat huomenaamuna kuitenkin salille!
Jaksan jaksan. Saat sitten nähdä mun "kauniit" rusketusrajat ja kärventyneet olkapäät. Toivottavasti se tyynyliinapää ei oo siellä. Se on omituinen ja siitä tulee epämiellyttävä olo..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

HellBell kirjoitti:
Lolita kirjoitti:..
Ole hyvä ja vastaa viestiini Fight-ketjussa. Arvostaisin.
Vihainen? :shock: <-- Ton vois vaihtaa sellaiseksi hätääntynyt koiranpentu -katseeksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja slam »

vieläkin hieman kraapula :P
swirl

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Toivottavasti se tyynyliinapää ei oo siellä. Se on omituinen ja siitä tulee epämiellyttävä olo..
Samaa toivon minäkin... puistattava äijä.
HellBell

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lolita kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Lolita kirjoitti:..
Ole hyvä ja vastaa viestiini Fight-ketjussa. Arvostaisin.
Vihainen? :shock: <-- Ton vois vaihtaa sellaiseksi hätääntynyt koiranpentu -katseeksi.
Olen ollut koko aamu-että iltapäivän vähän ärtsynä ja se Gattaca-herutusketju-juttu ärsyynnytti vielä lisää ja siihen sitten se Fight-juttu vielä. Ärtsyä.
Joskus vaan pienetkin jutut kuumentavat ja sitten jos siihen lisää vielä mielikuvitusosion, on pyörre valmis.

Aurinko kuitenkin paistaa ja vielä maanantaina.
RolloTomasi

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HellBell kirjoitti:Olen ollut koko aamu-että iltapäivän vähän ärtsynä ja se Gattaca-herutusketju-juttu ärsyynnytti vielä lisää ja siihen sitten se Fight-juttu vielä.
:boohoo:
RolloTomasi

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

:cheer: Alkuperäiset Tähtien sodat DVD:lle ensi syksynä! :cheer:
HellBell

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja HellBell »

RolloTomasi kirjoitti: :boohoo:
Thanks mate. :)
segma

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja segma »

RolloTomasi kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Olen ollut koko aamu-että iltapäivän vähän ärtsynä ja se Gattaca-herutusketju-juttu ärsyynnytti vielä lisää ja siihen sitten se Fight-juttu vielä.
:boohoo:
Aina yhtä osaaottava "ota poskeen" -hymiönaamioirviö. (© hebuli)
RolloTomasi

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

segma kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Olen ollut koko aamu-että iltapäivän vähän ärtsynä ja se Gattaca-herutusketju-juttu ärsyynnytti vielä lisää ja siihen sitten se Fight-juttu vielä.
:boohoo:
Aina yhtä osaaottava "ota poskeen" -hymiönaamioirviö. (© hebuli)
:rofl:
bedlam

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RolloTomasi kirjoitti::cheer: Alkuperäiset Tähtien sodat DVD:lle ensi syksynä! :cheer:
Eihän se olekaan kuin vasta kolmas versio alkuperäisestä trilogiasta parin vuoden sisään... Ei siinä, hyvä että tulevat. En uskonut Lucasin antavan lupaa niiden julkaisuun.
RolloTomasi

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

bedlam kirjoitti: Eihän se olekaan kuin vasta kolmas versio alkuperäisestä trilogiasta parin vuoden sisään... Ei siinä, hyvä että tulevat. En uskonut Lucasin antavan lupaa niiden julkaisuun.
Ensimmäinen oikea...
bedlam

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RolloTomasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Eihän se olekaan kuin vasta kolmas versio alkuperäisestä trilogiasta parin vuoden sisään... Ei siinä, hyvä että tulevat. En uskonut Lucasin antavan lupaa niiden julkaisuun.
Ensimmäinen oikea...
No juu. Mutta tuossa tulevassa paketissahan nuo alkuperäiset versiot ovat mukana ainoastaan ekstroina. Eli tämä tarkoittanee sitä, että kaikki poistetut kohtaukset ja muu mielenkiintoinen alkuperäistrilogiaan liityvä sälä on mukana sitten taas seuraavassa boksissa, joka sisältää kaikki kuusi leffaa. Ja siitäkin boksista julkaistaan tottakai vuoden kuluttua hieman kattavampi versio.
RolloTomasi

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

bedlam kirjoitti:No juu. Mutta tuossa tulevassa paketissahan nuo alkuperäiset versiot ovat mukana ainoastaan ekstroina. Eli tämä tarkoittanee sitä, että kaikki poistetut kohtaukset ja muu mielenkiintoinen alkuperäistrilogiaan liityvä sälä on mukana sitten taas seuraavassa boksissa, joka sisältää kaikki kuusi leffaa. Ja siitäkin boksista julkaistaan tottakai vuoden kuluttua hieman kattavampi versio.
Mutta tämän jälkeenhän ei tarvitse enää ostaa sitä uutta, paitsi jos nyt välttämättä haluat nähdä ihmisJabban ja saada DVD:n dokumenteissa historiaa, jonka voit lukea muualtakin?
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja alja »

äärimmäisen paska maanantai. alkaa jopa tuntua normaalilta olotilalta, oonkin ollut jo pitkään yllättävän hyvävointinen, vaikka siis kuitenkin jatkuvasti huonovointinen. mutta tänään en päässyt töihin, jotain sekin kertoo. kierinpäs lisää itsesäälissä ja -vihassa.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Vastaa Viestiin