Toimelias tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

rontti26 kirjoitti:Voi möhnä, taitaa olla saikun jatkoa tänään tiedossa. Miten kylkiluu voikaan olla noin kipee jos se menee poikki? :kontrolli: :think:
Ekkö nää ookkaan töissä?

Ja auts :(
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Voi möhnä, taitaa olla saikun jatkoa tänään tiedossa. Miten kylkiluu voikaan olla noin kipee jos se menee poikki? :kontrolli: :think:
Ekkö nää ookkaan töissä?

Ja auts :(
Saigonilla ollu viikon jo. Tosin kylläkin erisyystä ku toi kylki.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23501
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onkohan firmaan tullut uusi myyntiies kun puhelin soi taukoamatta ja keikkoja tipahtaa kalenteriin liukuhihnalta. Pääsee taas ensiviikolla potkimaan herraisoherrakapiaisia, ainut vain että paikka on jossain jumalan ja Kehä III:n selän takana.

Pohjaan palanut Wienin-leike oli aika pahaa, mutta nälkä on paras kastike.

Sellon prisma menettänyt kaljanmyyntiluvat, prkl. Joutui kömpimään viereiseen liikkeeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kenkä löytyi! Siellä se oli kellarissa vanhojen vaatteiden kassissa - miksi, en tiedä. Löytyi myös kassillinen hiekkaleluja tyttärelle, sekä minun kauan kaipaama käsilaukkuni.

Lakaistiin juuri piha ja nyt kahville puhtaalle terassille.
millivanilli

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

X tpk.

Ulkona oli niin kuuma.. onneksi minulla on viileä työhuone :D

Nyt töiden pariin, että pääsen takaisin kotio opiskelemaan.
slam

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt tarkistaan töitä...
Pikku-Akka

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

HipHei!
Meille tulee kesäkuussa BeagleNeiti :h: .

Miten tässä pystyy keskittyyn edes töihin?
Elukka

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK VI.
Kylläpäs kihahti kupoliin eilen saunan yhteydessä nautitut 2 sidukkaa. :shock: Aamulla oli jopa olevinaan jotain kapulan tapaista.
Nyt nysvötän töissä ja yritän piiskata itseäni aloittelemaan uutta rojektia + etsimään pysyvämpää työpaikkaa.
AarneAnkka

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tänä iltana soitan siskolleni 40v -onnittelusoiton ja varaan samassa yhteydessä lennon Irlantiin heinäkuulle. Hän asuu nääs siellä, ja on päättänyt synttäriensä kunniaksi käydä Euroopan korkeimmalla vuoristoradalla. Huuuiiiii.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jeee, tuli hoideltua erinäisiä komero- ja sohva-asioita, Ginan suosiollisella avustuksella, ihquuu siis! Pikkuhiljaa vierähtelee harteilta issueita pois, tehdäkseen tilaa uusille.. Nyt pitää vaan ruveta tekemään piirrustuksia ovimalleista ja asioiden asetteluista, kun ei oikein tuo sieluni silmien hahmotuskyky riitä visualisoimaan valmista. Jädekin oli hyvvää. Ja ihanaa, sain ikioman puhelimeni back! Kaikki kuvat ja viestit ja kaikki oli toki hävinny sieltä. Shit.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

millivanilli kirjoitti:
Ulkona oli niin kuuma.. onneksi minulla on viileä työhuone :D
Täällä taas aurinko kuumottaa suljettujen kaihtimienkin takaa ikkunoita niin, että paistuu. Työpöytä kun on sijoitettu kätevästi ihan ikkunan lähelle, vaikka huoneessa on lääniä ihan riittämiin.

Korostettakoon vielä, että huone, jossa istun tätä valituskirjelmää vuodattamassa, ei ole vakimääräinen virastosijoituspaikkani, vaan virkavapaalla olevan apulaisjohtajan työhuone. Tarinan opetus: paras paikka ei aina ole auringossa eikä johtoporraskaan aina voita huonejärjestelyissä.
Don't Panic!
Bliss

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:
Sellon prisma menettänyt kaljanmyyntiluvat
WTF?? :shock:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi jestas mikä dorka mä olenkaan! Etsin äsken paniikissa autoani, ja soittelin ties mihin itku kurkussa. Katujen puhdistus käynnissä, enkä tietenkään ollut huomannut mitään kylttejä. Onneksi kottero oli siirretty suht lähelle, lasku tulee kuulemma perästä :apuva:
Kid

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tästä tuli sittenkin ihan mukavan kiireinen töipäivä. Kohta kuitenkin kerkeen käydä kluuvissa ostamassa härpäkkeitä kotiin. Niitä on sitten kiva raahailla pitkin ja poikin Helsinkiä ja Vantaata :roll:
Vähän on taas väsy-päänsärkyä, mutta se varmaan menee heti pois kun pääsee kokonaan duunista ulos.
Noriyumi

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Päiviä. Töissä tauolla. Kohta voisi jatkaa. Voisi jatkaa vielä muutaman tunnin! Jee!! :?
killkill

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Työhakemus väsätty ja lähetetty. Ans kattoo nyt poikiiko mitään. Nyt helevetin äkkiä ulos aurinkoon!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mukavasti tääki työpäivä alko. Ekat pari tuntia lähikontaktissa duunikavereitten kanssa turvallisuus ja kiinnipitokoulutuksessa. Ny mää osaan! :wink:

Uus hiusväri shoppailtu, jos joskus sais ton juurikasvun peitettyä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kläpoff!

Tänään on huomattavasti eilistä parempi fiilis. Flunssan oireet hieman lievemmät, kohtallisen rauhallista töissä (noin niinq suhteutettuna siihen että paikalla olimme vahvuudella 2/7)

En taida kuitenkaan mitään järkevää tänään, vaan köllöttelen kotona tai pihalla ja seuraan tsekkien kaatopippaloita :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miten voikin stay up -sukkien "liima" nipistää reisiä näin paljon. Te olisitte ihan h*lvetin ylpeitä minusta, jos olisitte nähneet kaikki nämä tyylikkäät asukokonaisuudet ja korkokengät, mitä minulla on ollut töissä viimeisten kahden viikon aikana. Mä oon hottissihteerikkö kymmenen sentin koroissa.

Nyt kuitenkin loppu työt tältä päivältä ja lähden keskustaan ulkoiluttamaan rampaa äitiäni ravintolaa ja mahdollisesti terassille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Työhakemus väsätty ja lähetetty. Ans kattoo nyt poikiiko mitään.
KoNp. :komp: Reippaana kaverina sain haettua jopa kahteen paikkaan tänään.
Näkyykö ihmeille loppua lainkaan?

Nyt kun nuista vielä joku tärppäiskin... :?
Kid

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti:Te olisitte ihan h*lvetin ylpeitä minusta, jos olisitte nähneet kaikki nämä tyylikkäät asukokonaisuudet ja korkokengät, mitä minulla on ollut töissä viimeisten kahden viikon aikana. Mä oon hottissihteerikkö kymmenen sentin koroissa.

:pics: :P
Elukka

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Te olisitte ihan h*lvetin ylpeitä minusta, jos olisitte nähneet kaikki nämä tyylikkäät asukokonaisuudet ja korkokengät, mitä minulla on ollut töissä viimeisten kahden viikon aikana. Mä oon hottissihteerikkö kymmenen sentin koroissa.

:pics: :P
:komp:
Sudenhenki

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Elukka kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Te olisitte ihan h*lvetin ylpeitä minusta, jos olisitte nähneet kaikki nämä tyylikkäät asukokonaisuudet ja korkokengät, mitä minulla on ollut töissä viimeisten kahden viikon aikana. Mä oon hottissihteerikkö kymmenen sentin koroissa.

:pics: :P
:komp:
:komp:
ninnithequeen

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sudenhenki kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Kid kirjoitti:

:pics: :P
:komp:
:komp:
:komp:
hebuli

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

No voi hemmetti. Piti sitten tämäkin päivä nähdä. Tili meni 99€ miinukselle ihan vaivihkaa, eilen siellä oli vielä yli +300€. Laskin sittenkin liian tiukille, menin maksamaan 1009 € laskunkin pois vkl aikana (kämppäni velkaosuus), kun luulin rahojen vielä riittävän. Oikeasti sen eräpäivä olisi ollut vasta 22. päivä, palkkapäiväni jälkeen. Sopivasti juuri tänään meni tililtä joku toinen isohko lasku sekä useampia päiviä pimennossa olleita pankkikorttilaskuja => 400€ tililtä pois.

Gattaca kuulolla? Nyt demonstroin miten eletään kaksi viikkoa, kun tilillä on vain -99€:

- Soitto veljelle että laittaa tilille 200€, takaisinmaksu palkkapäivänä.
- Luottokortti.

Enköhän mä selviä hengissä ensi viikon perjantaihin. Ihan vain tämän vitutuksen takia lähden nyt kämpälleni maalaamaan, aseena kaksi tölkkiä olutta. Hemmetti mikä rähmäkäpälä.
Vastaa Viestiin