Toimelias tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Piti tähänkin tulla valittamaan huonoa oloa. Ihan kamalaa! Pitäs jaksaa raahautua vielä systerille kummityttöä kaitsemaan. Mä varmaan oksennan metroon ja muut matkustajat luulee että mä olen juappo.
Plaah, mä lähen nyt.
ninnithequeen

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kikkeli. Tänään tulis Bad Girls, mutta samaan aikaan tulee myös Suomen lätkämatsi. Piru. Älkääkä sanoko että nauhoita, videot sano kaput - taas.
Durasel

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Mulla on nenässä salaattikastiketta, lisäksi kuuntelen Mötley crüeta. Kohta kaivan konkelin vihdoin esiin ja shit olis tarkoitus suuntailla punttikselle.
millivanilli

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Uf, tosi inspaavaa lukea tentteihin, kun ulkona on tuollainen ilma. Asiaa auttaa se, että kaverit yrittivät juuri kinuta minut mukaan tennistä pelaamaan. MUR!!

Jos kohta taas kiltisti luen tenttiin, niin sitten illalla saan ilman omantunnontuskia katsoa Suomen pelin.

Ai niin *rumpujen pärinää* ... mun työsopparia jatketaan!! JEEEEEE!!! Nyt on sitten töitä elokuun loppuun saakka. Ihan vitun jees!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:Voi kikkeli. Tänään tulis Bad Girls, mutta samaan aikaan tulee myös Suomen lätkämatsi. Piru. Älkääkä sanoko että nauhoita, videot sano kaput - taas.
Toimiiko teillä mikään tekninen laite kotona...siis oikein... :?:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No voi hyvä helevata! Liukuovet kolmeen komeroon 1870€!!! :shock: Taitaa jäädä väliin tuo lafka. Mitä hlvt.. Kauheeta jahkaamista ja kohkaamista ja ramppaamista. Menee jouluun että voi ees pitää tuparit ku ei oo stana ees sohvaa eikä komeroissa ovia. Rupesin soffaostoksillakin hannaan sen hinnan kans, enkä tilannu koko mööpeliä sit loppupeleissä.
Noriyumi

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

millivanilli kirjoitti:Uf, tosi inspaavaa lukea tentteihin, kun ulkona on tuollainen ilma. Asiaa auttaa se, että kaverit yrittivät juuri kinuta minut mukaan tennistä pelaamaan. MUR!!
Itsekuria, honey! Mä muistan kun luin pääsykokeisiin ja tahallani erakoiduin himaan 5 viikkoa. Yksi kamu ei sitten millään uskonut että en tule 4 päivän matkalle sen kanssa, kun kahlitsin itseni kirjoituspöydän tuoliin kiinni ja kieltäydyin sosiaalisista humputuksista, paitsi mitä joskus ihan pieni kahvihetki kamun kanssa.

Pääsin opiskelemaan. Kamuni ei päässyt.

Mutta tentit on asia erikseen. Kerran vedin yhden päivän krapulalukemisella lähes täydet pisteet tentistä... Joskus menee paremmin, toiste huonommin.
millivanilli kirjoitti:Jos kohta taas kiltisti luen tenttiin, niin sitten illalla saan ilman omantunnontuskia katsoa Suomen pelin.
Jes! ;) Keitäs siellä pelaa Suomea vastaan? *ei ole ajan tasalla sitten ollenkaan*
millivanilli kirjoitti:Ai niin *rumpujen pärinää* ... mun työsopparia jatketaan!! JEEEEEE!!! Nyt on sitten töitä elokuun loppuun saakka. Ihan vitun jees!
Onneksi olkoon :)
Durasel

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

millivanilli kirjoitti:Ai niin *rumpujen pärinää* ... mun työsopparia jatketaan!! !
Onnea :D Nytkun söi salladia ja banskua, niin alkoi väskäämään, uoh kyllä ulos pitää päästä.
millivanilli

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Noriyumi kirjoitti:Itsekuria, honey! Mä muistan kun luin pääsykokeisiin ja tahallani erakoiduin himaan 5 viikkoa. Yksi kamu ei sitten millään uskonut että en tule 4 päivän matkalle sen kanssa, kun kahlitsin itseni kirjoituspöydän tuoliin kiinni ja kieltäydyin sosiaalisista humputuksista, paitsi mitä joskus ihan pieni kahvihetki kamun kanssa.

Pääsin opiskelemaan. Kamuni ei päässyt.
Mä kans silloin joskus kulutin kaiken aikani Töölön kirjastossa lukemassa pääsykokeisiin, vaikka silloin oli kans about samanlaiset ilmat. Silloin oli tavoitteena päästä opiskelemaan.. nyt on vain tavoitteena saada ruotsin kurssi läpi... motivaatio ei ehkä ole ihan sama nyt :P
Noriyumi kirjoitti: Jes! ;) Keitäs siellä pelaa Suomea vastaan? *ei ole ajan tasalla sitten ollenkaan*
Tsekkiä vastaan.
Noriyumi kirjoitti: Onneksi olkoon :)
Kiitos, tuota olinkin jo odottanut pitkään. Puhettahan on ollut töiden jatkumisesta, mutta nyt vasta varmistui.
Noriyumi

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hitsi kun ruoka loppuu... Nälkä tulee ja tahdon jatkaa duunaamista. Pitäis kai käydä kaupassa täs välissä. Ääh!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pikku-Akka kirjoitti:HipHei!
Meille tulee kesäkuussa BeagleNeiti :h: .

Miten tässä pystyy keskittyyn edes töihin?
Ihq! Onnea!
Mä haluun kans toisen! :h:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
slam

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Pesin ikkunoita 3h putkeen. "Kaverin" pyöräliikettä vastapäätä Tampereella. Voisi huomenna melkein mennä morjestaan, jos jaksaa...

Kuinkahan tarkkaan nekin pitää putsata... Ihan mukavaa hommaa silti tuo ikkunapesu. Helppo, kun vetelee oikeat työvaiheet järjestyksessä...
ElanorRaven

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Oikein hyvää iltapäivää Kitinä! Töissä venyi myöhään ja sitten pyöräilin vielä tuohon "lähikauppaan" (5 km päässä) hakemaan ruokaa, nyt olisi tarkoitus yrittää loppuilta kuluttaa tenttikirjojen parissa. Huom. yrittää.
slam

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Ainakin miljoona naista keinui ohitse, kun raspasin laseja. Hauh, kiima vaan kasvoi. rayh. Pitäisköhän niissä baareissa käydä... hmm. Onhan noita naisii aika paljon, että ehkäpä joku niistä...

pitää pitää kunnon partaa, että ei ole tenin näköinen xD
Bliss

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti:Huom. yrittää.
Niin niin, sehän nähdään :D
Et kumminkaan malta poistua Kitinästä
ElanorRaven

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Bliss kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Huom. yrittää.
Niin niin, sehän nähdään :D
Et kumminkaan malta poistua Kitinästä
En ainakaan vielä ole poistunut takavasemmalle :D Matot tuli eilen, ne on just hienoja! Kiitoksia vielä kerran :)

Onkohan paloauto-look muotia tänä kesänä? Olen kärtsännyt aika lahjakkaasti auringossa. Ja tenttikirjatkin olisi tarkoitus raahata pihalle... Heh.
Bliss

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti: Matot
No hyvä että oli mieleiset ja pääsivät hyvään kotiin :D
Tylsää kun tarttee kaikesta kivasta luopua, mutta eipä allergialle mitään voi... :?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Masu täynnä. Nuoriso laitto erityisen hyvää chilikanaa.
Ny ku viel pääsis röökille, mut perkele ku ton karkulaisen pitää olla just ny matkalla tänne takas ja mä oon ainoo naistyöntekijä... veri nais.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:Vituttaa ja masentaa, tulispa jo kuolema.
Hommaa mäkikuismaa koitteeksi... ihan jees tuote.
slam

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

painelen pesulle...

pitkät hiukset on hankalat hoitaa... :p ei jaksaisi ottaa vaivakseen mitään kaudeuden hoitoa... mut ei ny ihan vielä jaksa leikata... ihan jees kuitenkin ja sopii ehkä paremmin naamarin koristeeksi kuin armeija etupysty lippa...
segma

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja segma »

Kävin psykologin pakeilla. Tyyppi oli juuri sellainen kuin psykologin kuvittelisikin olevan. Kivaa kuitenkin oli, koko rahan (0€) edestä. Ensi viikolla uudestaan.

Noin muuten päivä meni vähän mönkään kun nappasin jostain kurkkukivun. Kävin sentään vihdoin ostamassa sitä valkkaria. Saa nähdä jos huomenna jaksaisi sitä vähän nautiskella. Muita tyhjänpäiväisiä infoja ei sitten tälle päivälle olekaan.
1108

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Alakerran naapuri löi vippilistalle keikalle, sekin ihme on tapahtunut sitten että olen Kaijakan vippilistalla.
Kaijakka tarjoaa asiakkailleen monenlaista aikuisviihdettä. Laukontorin äärellä sijaitsevasta ravintolasta löytyy tanssia, karaokea, erotiikkaa ja Black Jack. Kesällä myös terassi. Vapaa pääsy joka päivä 20-22.
slam

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:Alakerran naapuri löi vippilistalle keikalle, sekin ihme on tapahtunut sitten että olen Kaijakan vippilistalla.
haha. onneksi olkoon... :twisted: en ole tosin käynyt, mutta jutut ovat olleet "sitä luokkaa", että ei oikein edes ole kiinnostanut sille suunnalle astella.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kuusi tuntia ensiapua, kivaa oli.
Nyt on sitten puhallettu ja painettu ja poistettu vierasesinettä vauvan henkitorvesta, tuijotettu kuvia palovammoista ja leikitty tajutonta, IHQ!

Ja nyt keskittymään huomiseen koulutuksen jatkoon, tämähän on ihan mukavaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Sudenhenki

Re: Toimelias tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

LillyMunster kirjoitti:Kuusi tuntia ensiapua, kivaa oli.
Nyt on sitten puhallettu ja painettu ja poistettu vierasesinettä vauvan henkitorvesta, tuijotettu kuvia palovammoista ja leikitty tajutonta, IHQ!

Ja nyt keskittymään huomiseen koulutuksen jatkoon, tämähän on ihan mukavaa.
Ei ole kivaa, jos joka välissä pitää kuunnella tarinaa "meiän pojasta", tai muusta jälkikasvusta. Jo neljän tunnin jälkeen alkoi olemaan aika kypsä.
Vastaa Viestiin