Millainen tukka sulla on?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Leila

Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kerro omin sanoin kampauksestasi. Kuinka montaa erilaista tököttiä pääkarvoista löytyy?

Mulla on ruskeat hiukset, pituus korvan alapuolelle. Tänä aamuna ajelin tukkani harjakihartimella pöyheäksi niin, että se näyttää nyt lyhyelle. Otsatukan sijoittelin otsalle, enkä heittänyt sivulle niin kuin yleensä. Nyt hiuksissa on muotovaahtoa, vahaa ja hiuskiinnettä.
Durasel

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Ei löydy tököttejä hiuksista nyt, usein kun radalle lähtee niin tulee laiteltua geeliä. Sivuilta hiukset tulee korville ja edestä hiukan yli kulmakarvojen. Parturointia tässä harkitsen, mutta ans kattoo nyt...
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Ihanan kevyt kysymys aloittaa aamu kun ei pää vielä toimi :)

Hiukset ovat tummat, liian pitkät ja liian helpolla kihartuvat. Olen sen verran laiska ja mukavuudenhaluinen, että en niitä erityisemmin käsittele. Shampoota ja hoitoainetta käytän, ja yritän pitää hiukset pois naamalta. Tökötit eivät ole mieluisia. Joskus kun kampaaja jotain vaahtoja yms. laittaa niin painelen heti kotiin pesemään pois.
Lyhyeksi tuskin leikkautan ikinä, koska sittenhän niitä hiuksia pitäisi alkaa laittaa! Pitkät ovat helpot.
killkill

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tää on helppo: ei ole. Ainoa "product" jota käytän on asetyylisalisyylihapon ja Soaven sekoitus. Antaa kivan kiillon!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Tää on helppo: ei ole. Ainoa "product" jota käytän on asetyylisalisyylihapon ja Soaven sekoitus. Antaa kivan kiillon!
Mulla ei ole ollut ihan "nahkakuula lookkia" vielä. Itse ajelen millin koneella ja kai siellä sellainen pieni sänki päälaella on. Voisi joskus kokeilla ihan nahkakuulaakin. Ei siinä ole kuin millin ero enään.
Kaljuna on kiva olla. Ei ole huolta hiusten laittamisesta. :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun hiuksissa on nyt räkää ja kuolaa, vähän lapsen kuumelääkettäkin. Ai niin ja viiliä. Mut jos nuo niinq pystyykykenee mitenkään unohtamaan niin alta löytys melko pitkät suorat hiukset, väriltään tummat nyt vaaleammilla ja vaaleilla raidoilla piristettynä. Haluaisin myös kertoa, että jalassani on ihastuttavat uudet pörrösukat!
Kid

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on lyhyt ja tällä hetkelle musta tukka. Pituutta löytyy korkeintaan 10cm. Tukka tulee laitettua joka aamu lähes samalla tavalla eli pesun jälkeen kosteena muotoilu ja kilo hiuslakkaa päälle. Muuten ei pysy pystyssä ja "tikkuina". Vahat ja muotovaahdot on ihan höhhöä! Tukan laitto kestää vajaa 5 min!
Perjantaina pitäs kanssa suunnistaa kampaajalle ku tää tulee jo silmille ja ainut vaihtoehto on hetken taas pitää pantaa päässä ja minen tykkää yhtään.
Suunnitelmissa ois kyl mallin vaihdos mutta mutta...on tää vaan niin mun näkönen karva.
Bliss

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lapaluihin saakka pitkä malli "lankamoppi", luonnonvaalea luonnonvaaleammilla raidoilla. Ei enää mitään keinoväriä.
BedHead Ego Boost -hoitoainetta, ja jotain muotovaahtoa on just nyt. Ja erittäin todennäköisesti vähän kauravelliä :roll:
Mallia pitäis vaihtaa, mutta kun en tiedä millaiseen. 20 vuotta ollu sama tyyli :D
killkill

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja killkill »

martza kirjoitti:Mulla ei ole ollut ihan "nahkakuula lookkia" vielä.
Suosittelen, etenkin näin kesällä. Vilpoinen kuin mikä ja aika tyylikäskin, jos kallon muoto on kuula kuten minulla eikä dodekaedri. Onhan tuossa skrabaamisessa oma vaivansa, mutta riittää että sen tekee joka toinen pvä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Suosittelen, etenkin näin kesällä. Vilpoinen kuin mikä ja aika tyylikäskin, jos kallon muoto on kuula kuten minulla eikä dodekaedri. Onhan tuossa skrabaamisessa oma vaivansa, mutta riittää että sen tekee joka toinen pvä.
Kalju sopii vain niille, keillä kallon muoto on sileä ja muodokas. Mun kallon muotoa on kehuttu aika paljon ja vielä parturinikin toimesta. Juuri oikean muotoinen. Ei kuhmuja jne. :wink:
Pitää ajella tänä kesäksi tuo "nahkakuulatyyli". Onhan tuo ystävättärenikin sitä jo pyytänyt moneen kertaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kid

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti:dodekaedri
???
killkill

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kid kirjoitti:???
Wiki-setä kertoo
martza kirjoitti:Onhan tuo ystävättärenikin sitä jo pyytänyt moneen kertaan.
No sitten viimeistään. Kruunaat komeuden Police-aurinkolaseilla ja opettelet itsellesi uuden perusyrmyn ilmeen niin jopas jopas 8)

Tosin kannattaa olla tarkkana, ettei ala yrmyilemään oikeisti pahoille mutsinnussijoille...
AarneAnkka

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Semmoinen mielestäni päähäni ihan hyvin sopiva lyhyehkö miehen perustukka. Ehkä hieman erilainen kuin siinä galleriani Åland-kuvassa, mutta ei kovin.

Miehenä pyrin tietenkin optimoimaan tylsät toimitukset kuten suihkussa käynnin jotta voisin keskittyä tärkeisiin asioihin kuten videopeleihin ja autoista keskustelemiseen, joten olen karsinut työvaiheet minimiin. Pesen sekä tukan että kropan miedolla peruskaura-suihkusaippualla joka sopii sekä hiuksille että vartalolle (sisältää aloe veraa!!!11). Tukan pyyhkeellä kuivattuani suihkutan siihen kosteuttavaa hoitoainetta joka tekee tukan helposti kammattavaksi. Nopeampaa kuin hoitoaineen pläästiminen tukkaan suihkussa.

Ainakin toistaiseksi menettely on toiminut ihan hyvin eikä tukka näytä kärsineen.
Kid

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti: Wiki-setä kertoo
Kiitos ja kumarrus.
slam

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja slam »

vieläkin kohtuu hieno kampaus korvien ylitse ulottuvissa haituvissa, kun menin nukkumaan toissa iltana suihkun jälkeen
Katto Kassinen

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Mulla on punainen tukka ja saparoilla. Vähän kuin pepillä.
ninnithequeen

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Persiiseen asti vaaleat, hiukan punertavat hiukset, otsatukalla. Nyt on ihan oma väri, ja kesällä aina vaalenee. Punaiseksi olen joskus värjännyt, mutta mitään permiksia en ole koskaan ottanut. Kampaajalla käynyt viimeksi varmaan 10 vuotta sitten, itse leikkaan ja värjään hiukseni.
Shamppoo ja hoitoaine sekä hiuslakka ovat tököttini. Merkit vaihtuvat. Joskus lainaan muksun selvityssuihketta, jos on yöllä tullut takku. Ja se suihke tuoksuukin hyvälle :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun hiukseni ovat maantienväriset ja tällä hetkellä noin sentin mittaiset. Ajelen hiukseni taas tässä viikon kuluessa noin millin-kahden mittaisiksi. En käytä tököttejä.

Vertailun vuoksi voin kertoa aikaisemmasta hiustyylistäni, jonka muutama kitisijä ehti nähdä. Tummanpunaiset suorat hiukset hieman hartioiden alapuolelle. Jakaus keskellä päätä. Ei tököttejä, ei edes hoitoainetta, että hiukset pysyivät suorina ja sileinä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pehmovanukas

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Sikamakee. Muotoilen sen aina siirapilla.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: No sitten viimeistään. Kruunaat komeuden Police-aurinkolaseilla ja opettelet itsellesi uuden perusyrmyn ilmeen niin jopas jopas

Tosin kannattaa olla tarkkana, ettei ala yrmyilemään oikeisti pahoille mutsinnussijoille
Tuo perusyrmy tyyli on ollut jo millin sängelläkin. Kyllä se onnistuu silläkin.
Menen ystävättäreni veljen tytön häihin toukokuun lopussa, Turkuun. Voi ei Turkuun.... Kai mä kestän sen. Niin ajattelin ottaa tuon nahkakuulatyylin jo sinne. Tuli hankittua jo tyylikäs pukukin, paitoineen ja solmioineen. Niin senhän kruunaa sitten nakhkuulla ja Policen aurinkolasit.
Toivottavasti saa olla sitten rauhassa Turkkulaisilta häävierailta ja etenkin Naisilta. Ollaan sitä sitten, sen verran tyylikkäitä ja eroottisia Miehiä että...... :lol: :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Katto Kassinen

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

martza kirjoitti: Niin ajattelin ottaa tuon nahkakuulatyylin jo sinne.
Ota sitten ajoissa ja ole pari päivää pihalla, ettei kuuppasi näytä vitivalkoiselta topsypuikolta.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Perusmaantien värinen,lyhyehkö.

Aseteltu kuosiin DAX:in vahalla joka on tarkoitettu afroamerikkalaisten hiusten muotoiluun,joten voitte kuvitella mitä liisteriä se on ja minkämoiseen kulmaan valkoisen pojan letin saa väännettyä.

sellainen hyvällä maulla toteutettu tinttitukka lienee paras kuvaus minkä itse osaan antaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
tonttu

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vaalea tukka, erimittaisia hiuksia. Pisimmät vähän niskan yli ja sitten lyhyempiä. Tarkoitus oisi vähän kasvattaa ja tykkään että ne ylettyy taas kiinni. Myös kampaajalla käynti on ajankohtaista, todennäköisesti ensi viikolla.
Tökötteinä käytän muotovaahtoa ja hiuslakkaa, joskus vahaakin plus sitten sellaista hiuksiin pesun jälkeen jätettävää jutskaa.
Kampaajalla en ole koskaan raaskinut värjätä, eli sen itse tai joku muu on tehnyt.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja martza »

Katto Kassinen kirjoitti: Ota sitten ajoissa ja ole pari päivää pihalla, ettei kuuppasi näytä vitivalkoiselta topsypuikolta
Joo. näin on tarkoitus. Nythän se on saanut jo hyvin rusketusta vaikka onkin millin sänki päässä, mutta kuitenkin hyvissä ajoin loppusilaus.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
slam

Re: Millainen tukka sulla on?

Viesti Kirjoittaja slam »

slam kirjoitti:vieläkin kohtuu hieno kampaus korvien ylitse ulottuvissa haituvissa, kun menin nukkumaan toissa iltana suihkun jälkeen
oli muuten aikamoinen "viskikiharakasa" sama, kun olisi noussut puskasta... kun kusella kävin :lol:
Vastaa Viestiin