Seksikäs keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kiinnostuneille tiedoksi: Alan kuvata itseäni työasuissani :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

vaihda gallerystäsi kity nimi pois, että cityläiset ei suutu... :)

öitä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Benjamin L. Willard tuntuu melkein kuin roolimalliltani tällä hetkellä. Kuumaa, kosteaa, taustalla soi hassu musa, ote elämästä lipsuu ja mielessä pyörii pari otetta elämästäni lähimenneisyydestä.

Puuttuu tosin viina, huumeet ja Marlon Brando viidakossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vitut on. (Anteeksi.) Keskiviikosta muodostuu todennäköisesti päivä, jonka olisi voinut jättää väliinkin.
tonttu

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vapaapäivä ainakin, jos ei muuta. Suunnitelmissa: nukkumista ja lepäämistä.
Hyvää huomenta ja hyvää yötä.
Mulli75

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

HUomenta !

EKA TPK

Vielä ehtii muutaman tunnin surffailla, juoda kahvia ja touhuta jotain muuta ennen koulutusta. Tosin itse olen tänään kouluttajan roolissa.
Durasel

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Huomenta, TOKA TPK. Heräsin viksusti 4.50 tänään, vaikka työt alkaa vasta seiskalta :roll:
1108

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Taas perkele kolmas TPK!
millivanilli

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Neljäs tpk.

Tänään on mukavan lyhyt työ- ja koulupäivä tiedossa.

Hyvää huomenta kaikille.
slam

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

ou jeah... Aamuruuhkan jälkeen rennosti töihin. Vituttaa kuitenkin hieman, saamari. Ei työ vituta. Muut jutut.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:Kiinnostuneille tiedoksi: Alan kuvata itseäni työasuissani :roll:
Ja sitten niitä kuvia galleriaan!!

Minä yritän nyt saada vähän meikkiä naamaan, ettei tartte ihan harakan näköisenä raahautua sinne koulutukseen. Pukeutumista en ole edes ajatellut, eli jotain on päällä, toivottavasti oikeinpäin. Väsyttää.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt vituttaa ihan liikaa ja ei helvete... ja lisäksi Tampereella marssii kuitenkin puoli alastoomia naisia, mutta kukaan ei koskaan minulle esittele... prkl

ruokaa naamaan ja vittuun täältä sisätiloista... kauas perseeseen... prkl,prkle,prkel
ninnithequeen

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta Kitykansa.

Tää menee kohta töihin, jee :cheer:
Ei muuten oo niin lämmin tuolla ulkona kun tässä parina päivänä.
slam

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

töihin :) ...
ja äkkiä vittuun kotoa...
saispa naista.
täytyy lähtee kahtomaan
Geetzu

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Ei muuten oo niin lämmin tuolla ulkona kun tässä parina päivänä.
Ei olekaan! Tutina kävi kun palauduin lenkiltä tunti sitten hissukseen kävellen.
Ihana aamu, muksun kuume laski yöllä ja saatiin kaikki nukkua. Herätessä jopa pirtsakka olo ja pippeliäkin oli vähän saatava ennen kuntoilua. Allergialääkkeitäni rakastan juuri nyt, vihdoin viikon niiskutuksen jälkeen olen oireeton, uuh! Luv it! Sitä ei kärsivänä muistakaan miten hyvä olo voi olla kun kropassa kaikki kuten pitää.
Noriyumi

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Nonni. Kohta suihkuun, aamupalaa kitaan ja duuniin. Jeejee. Onkin kaikenlaista muutakin ohjelmaa tänään.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo, ihan selvästi viileempää ku viime viikolla :/ Lähden kuitenkin kokeilemaan lenkkeilyä minäkin ihan kohta tässä, yks muki vielä kahvia. Nyt jätän nilkkikset kotiin, liekö niitten vika kun viimeks tuli jalkapohjan ulkosyrjä niin kipeäksi, ettei pystynyt pariin päivää kunnolla astumaan sillä. Loppupäivä sitten taas stressaamista miljoonan asian kanssa. Sais edes sen liukuoviasian hoitoon, niin ois yksi iso asia pois niskoilta..
Sannnu

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Hitto pitäiskö munkin lähteä juoksemaan vaikka tohon Töölikselle...ku ei aina jaksaisi mennä jumpaankaan...Niin ja huomenta puppelit
killkill

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

HÄTSIII!

Helevetin siitepöly. Kun on puolentoista viikon ajan kuunnellut joka yö toisen yskimistä, alkaa omakin kärsivällisyys olla koetuksella. Nukuttaa koko ajan.

Well, lienee hyvää harjoitusta mahdollisiin vaippakarkeloihin hamassa tulevaisuudessa.
ninnithequeen

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Well, lienee hyvää harjoitusta mahdollisiin vaippakarkeloihin hamassa tulevaisuudessa.
Sullahan taitaa olla vauvakuume, kun olet maininnut pikku-killereistä (ihQ!) jo useasti ;)
Geetzu

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:HÄTSIII!
Heh, meillä rupee pikku-geellä menee hermot isukin yskimisen kanssa. Tai ehkäpä nukkui pentu kovin kevyesti nyt kipeenä, mutta raivoitkuja pääsi kun kuorsaus seinän takana yltyi turhan kovaksi. Mulla on tapana nukkua kaksi pikkutyynyä korvillani nämä pahimmat allergia-ajat...
hebuli

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Eilisen satoa:
irmelianneli kirjoitti:No voi hyvä helevata! Liukuovet kolmeen komeroon 1870€!!! :shock:
I feel your pain. Omassa kämpässäni oli onneksi peililiukuovet kahdella seinällä jo valmiina, kun joku aikaisempi asukki asensi sellaisia työkseen. En halua tietää paljonko ne olisivat maksaneet itse ostettuina. Tosin nyt on käynyt epäilyttämään onko kämpässäni liikaa peilejä. Itse pidän niistä koska tykkään tirkistellä itseäni varsinkin alastomana, mutta kaikki eivät ehkä niin välitä että peilejä on suunnilleen "kaikkialla", jos siis joskus pyydän jonkun kylään? Pitäisköhän virittää jotain näköestettä "olohuoneen" peiliseinämälle?

Eiliseen olen tyytyväinen: sain koko kämpän maalattua, kaikki seinät ja katto. Näyttää nyt kyllä huomattavasti siistimmältä kuin entinen vanhankellertävänharmaanlaikukas väriyhdistelmä, vaikka maalasinkin tylsästi valkoiseksi. Joskus kyllä vielä tapetoin sen yhden päätyseinän jonkin muun väriseksi. Meni sopivasti yksi 9 litran purnukka maalia, jäi vain tilkka yli. Kannatti satsata lampaanvillasta valmistettuun maalaustelaan, paljon parempi kuin veljeltä lainattu halpatela. Seuraavaksi pääsenkin jo lattian kimppuun, ja sitten loput kalusteet sisään. Kalusteliikkeissä olenkin jo käynyt kierroksella, kaikenlaista pitäis ostaa (palkkapäivän jälkeen).

Aarne, rohkeasti vaan pyytämään ihastustasi kahville ystävänä, eikä tarvitse ottaa itseensä vaikka pakit tulisikin. Se on vain elämää, aina kannattaa yrittää. :wink: Kun kävin kuukausia sitten katsomassa erästä kaksiota nykyisen kämppäni viereisestä talosta, olin ihan :shock: millaisia sinkkunaisia sitä kävi katsomassa samanaikaisesti. Enhän minä millään muotoa voinut ostaa sitä kämppää itselleni, jos seudulle oli muuttamassa joku heistä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

kaks rastihommaa enaa palauttamatta. sit vaan toivotaan et arvosanat tulee ajoissa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

killkill kirjoitti: Kun on puolentoista viikon ajan kuunnellut joka yö toisen yskimistä, alkaa omakin kärsivällisyys olla koetuksella. Nukuttaa koko ajan.
köh köh krääh. sama ongelma meillä, paitti että minä olen se yskijä. näkee toisen naamasta kuinka sitä vituttaa välillä, välillä se taas on huolissaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Kid

Re: Seksikäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on ainakin seksikäs ja kiintee olo. Aamutreeni tuntu taas niiiin hyvältä, vaikka aamulla olikin plaah-fiilis.

Meillä piti olla tänään palaveri, missä ois saanut puhua suunsa puhtaaksi mieltä kalvavista asiosta ja mikä kaikki täs firmas mättää. Justiinsa kuultiin, että palaveri on peruttu :evil:
On ehkä ens tai sitä seuraaval viikolla. Mulla on sillon jotain muuta!!!
Vastaa Viestiin