Paljonko maksaa...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Leila

Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Leila »

... käyntisi kampaajalla/parturissa? Mitä siellä sinulle oikein tehdään?

Edellinen kampaajakäyntini noin kuukausi sitten maksoi 75 €. Kustannukset koostuivat hiusten leikkauksesta, värjäyksestä ja kahdesta tuotteesta (tyvikohotusvaahto tms. ja vaha). Yleensä en osta noita tuotteita ja silloin sama hoito maksaa 45-50 €. Ei oo mun mielestä paha.

Virikkeen tähän kyselyyn sain, kun radion aamujuontaja sanoi kampaajakäyntinsä maksaneen 170 €. Se on aika paljon.
slam

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja slam »

Perusleikkaus 15-20e kait se on ollut. Ikänä en ole päätä värjännyt. Pitäiskö jaksaa tehdä se? ...ö not ei jaksa...
Geetzu

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

50-120e nämä viimeisen vuoden kampaajareissut. Edellinen viikko sitten tasan satkun, leikkaus (varmaan joku pitkien hiusten lisä jos sellaista vielä on?) ja raidat parillakin värillä, pohjaan ei muutoksia. Aina tulee ostettua joku puteli sieltä kotiin, nyt lähti tehohoito kympillä.

Mies on varsin ihastunut kampaajaansa ja maksaa kuuliaisesti noin 50e rehujensa leikkauksesta (harvoin värjää), sitä olen hieman ihmetellyt mutta tekee mitä tykkää, kuuluuhan palvelusta maksaa... :]
Durasel

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Gwyneira kirjoitti: Mies on varsin ihastunut kampaajaansa ja maksaa kuuliaisesti noin 50e rehujensa leikkauksesta (harvoin värjää), sitä olen hieman ihmetellyt mutta tekee mitä tykkää, kuuluuhan palvelusta maksaa... :]
No huh, taitaa kyllä käydä kaapungin parhaalla pikkurilli-parturilla. Oonkohan mää joskus maksanut jotain 22e maksimissaan leiccauksesta, tosin silloin ei ole pesty eikä värjäilty. (osaan pestä ja värjätä hiukset kotonakin)
ninnithequeen

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

0 e.

Leikkaan ja värjään itse.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Laskujen mukaan noin 11e vuodessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Viime vuosien aikana kaikkea mahdollista 10 e - 600 e väliltä. Noin normaalisti ehkäpä jotain 50 e? Käyn varsin harvoin kampaajalla, vaikka pitäis käydä huomattavasti useammin :roll:
Noriyumi

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

70-100 euroa riippuen siitä onko kampaajalla kuukauden tarjouksia. Menee aina raidat ja leikkaus.
slam

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja slam »

Durasel kirjoitti:pikkurilli-parturilla.
Kävin viimeksi miesparturilla ja tuli hieman homofoobinen fiilis. Pohdin kokoajan, että onkohan kaveri umpi gei... xD Siitä on vuosi aikaa kohta ja sen jälkeen en ole uskaltanut parturiin mennä :lol:

Naiselle menen kopeloitavaksi ennemmin... never again miehelle ellen vahingossa joudu...
Geetzu

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Durasel kirjoitti:No huh --
Nyt se väittää, että liiottelen. Oli kuulema viimeksi väri mukana tossa 50e:ssa. En usko. 8)
Durasel

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Gwyneira kirjoitti:
Durasel kirjoitti:No huh --
Nyt se väittää, että liiottelen. Oli kuulema viimeksi väri mukana tossa 50e:ssa. En usko. 8)
Nojuu, kait se leiccaus automaagisesti ytimessä maksaa yli 25e, mutta mie en käykkään ytimessä leikkauttaan.
Eniwei, hulluja summia naisilta menee tukkansa tekemiseen.

nimimerkillä: pihtaan parturimaksuja, mutta äsken ostin 400e:n mankan autoon eikä yhtään hirvitä :twisted:
Noriyumi

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Durasel kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:
Durasel kirjoitti:No huh --
Nyt se väittää, että liiottelen. Oli kuulema viimeksi väri mukana tossa 50e:ssa. En usko. 8)
Nojuu, kait se leiccaus automaagisesti ytimessä maksaa yli 25e, mutta mie en käykkään ytimessä leikkauttaan.
Eniwei, hulluja summia naisilta menee tukkansa tekemiseen.
Kai ole huomannut että naisilta vedetään enemmän maksua hiusten leikkaamisesta vain siksi että on nainen..? Olisi vaikka minkälainen poikatukka, on miesten ja naisten hinnat erikseen.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Think »

Gwyneira kirjoitti:
Durasel kirjoitti:No huh --
Nyt se väittää, että liiottelen. Oli kuulema viimeksi väri mukana tossa 50e:ssa. En usko. 8)
Ääh...toihan on vielä halpaa kuin saippua. 70-80ee mulla on yleensä mennyt joka kerta kun parturiin menen. Aina joko joku väri jää päähän tai sitten purnukoita käteen.

Edit: Eli nyt kun asiaa ajattelee, niin vuosittain parturiin menee aika paljon valuuttaa...prkl...
Viimeksi muokannut Think, 10.05.2006 8:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovela kuin orgasmi
Geetzu

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Durasel kirjoitti:nimimerkillä: pihtaan parturimaksuja, mutta äsken ostin 400e:n mankan autoon eikä yhtään hirvitä :twisted:
Se onkin pysyvämpi osto, ei pidäkään hirvittää. Mua kyllä joskus kummastuttaa miesten ajattelutapa. Ravintola-illalliseen kahden kesken ollaan valmiita käyttämään parikin sataa mutta kun vaimo on käynyt ostamassa uuden hameen, joka maksoi 150e, tuntuu se maailman mullistavalta tapahtumalta. :] On topic, joskus jouduin käyttämään puolisen vuotta tuuhennuksia (ns. pidennyksiä) tukassa ja silloin meni kuukaudessa noin 150e päähän. Tuon jälkeen nämä harvakseltaan maksetut kampaajalaskut eivät kyllä tunnu missään...
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Think »

Gwyneira kirjoitti:
Durasel kirjoitti:nimimerkillä: pihtaan parturimaksuja, mutta äsken ostin 400e:n mankan autoon eikä yhtään hirvitä :twisted:
Ravintola-illalliseen kahden kesken ollaan valmiita käyttämään parikin sataa mutta kun vaimo on käynyt ostamassa uuden hameen, joka maksoi 150e, tuntuu se maailman mullistavalta tapahtumalta. :]
Olen huomannut saman jutun. :oops: Itselläni menee ihan suhteettomasti rahaa juuri hyvään ruokaan...oli se sitten ruokakaupasta ostettuna raaka-aineina tai ravintolasta valmiina annoksina. Toisaalta: Mun mielestä hyvään ruokaan (ja juomaan) on järkevää sijoittaa...ei mene koskaan rahat hukkaan.
Ovela kuin orgasmi
Edith

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tasoitusleikkaus 17.50.
Geetzu

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Think kirjoitti:Mun mielestä hyvään ruokaan (ja juomaan) on järkevää sijoittaa...ei mene koskaan rahat hukkaan.
Samaa mieltä, lisäksi on tärkeää sijoittaa ulkonäköön tai antaa edes toisen tehdä niin! Räyh! :]
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Think »

Gwyneira kirjoitti:
Think kirjoitti:Mun mielestä hyvään ruokaan (ja juomaan) on järkevää sijoittaa...ei mene koskaan rahat hukkaan.
Samaa mieltä, lisäksi on tärkeää sijoittaa ulkonäköön tai antaa edes toisen tehdä niin! Räyh! :]
JeesPox! Itseensä (tai siihen toiseen osapuoleen) kannattaa aina sijoittaa. Sen sijaan en ymmärrä sellaista tavaroiden haalimista ja krääsän ostamista, jollei niitä oikeasti tarvitse....ja ihan oikeasti kaikenlaisia tavaroita ja kilkkeitä tarvitsee yllättävän vähän. Lapsiperhe ehkä vähän enemmän..
Ovela kuin orgasmi
Geetzu

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Think kirjoitti:Sen sijaan en ymmärrä sellaista tavaroiden haalimista ja krääsän ostamista, jollei niitä oikeasti tarvitse...

"Sä et kyllä kans ymmärrä, tää hame on tosi uniikki ja oikee löytö siis"
"Just, näyttää samalta kuin se, joka ostettiin etelästä parilla kympillä reilu kuukaus sit"
"#¤%¤ tut näytä! Ihan eri! ... Maksoin tän muuten sun kortilla... "
" --- "
"Haluisitsä lähtee kundien kans vaik kaljalle tänään?"

...
killkill

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hiustenleikkuukone 20 euroa. Kun muuten joutuisin käymään parturissa kolmen viikon välein, hinta keskimäärin 15 euroa, säästö vuodessa 240 euroa.
bedlam

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja bedlam »

20e. Joskus tosin parturini unohtuu musiikkikeskusteluun niin, että hiustenleikkuu jää puolitiehen.
Think kirjoitti:Sen sijaan en ymmärrä sellaista tavaroiden haalimista ja krääsän ostamista, jollei niitä oikeasti tarvitse....
Mä sijoitan mielummin kaikkeen turhaan krääsään ja syön vaikka hernekeittoa. En oikein ymmärrä suurella rahalla syömistä, kun nakkikeitto maistuu kuitenkin tavallisesti paremmalle.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja Think »

bedlam kirjoitti: Mä sijoitan mielummin kaikkeen turhaan krääsään ja syön vaikka hernekeittoa. En oikein ymmärrä suurella rahalla syömistä, kun nakkikeitto maistuu kuitenkin tavallisesti paremmalle.
Sinun vai muiden mielestä turhaan krääsään??
Ovela kuin orgasmi
bedlam

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Think kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Mä sijoitan mielummin kaikkeen turhaan krääsään ja syön vaikka hernekeittoa. En oikein ymmärrä suurella rahalla syömistä, kun nakkikeitto maistuu kuitenkin tavallisesti paremmalle.
Sinun vai muiden mielestä turhaan krääsään??
Sekä että. Tavaraan, joka ennen hankkimista tuntuu todella tarpeelliselle tai sisustuselementtinä ylittämättömälle, ja joka katoaa kuitenkin kaapin perälle puolessa vuodessa.
swirl

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kampaajakäyntini maksaa 14,50€ - käyn leikkauttamassa hiukseni hiusopintokeskuksessa. Kestää ehkä vähän kauemmin, mutta on ihan kelvollista jälkeä. Värjäyksen hoidan itse.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Paljonko maksaa...

Viesti Kirjoittaja cardic »

0e!
varsinaisesti parturissa oon kayny viimeks vuoden 2001 ensimmaisella viikolla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin