Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannnu

Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Maikkari alkaa näyttää Supersize me:n luojan uutta sarjaa, jossa mies kokeilee jotain toisenlaista "elämäntapaa" 30 päivän ajan. Luvassa on mm. hormonien käyttöä, elämistä minimipalkalla (USA) ja elämistä homoyhteisössä.

Mitä sinä haluaisit kokeilla?

(jos pidettäis tissit pillut ja pippelit pois tästä keskustelusta...)
ninnithequeen

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä voisin elää miljonäärinä 30 päivää hyvinkin mielelläni.
Sannnu

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mä haluisin olla psykoterapeutti tai psykologi sen 30 päivää
ninnithequeen

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oisko muuten huikeeta painua kuukaudeks takasin peruskouluun :D
Mä nään hirveen usein unta, että joudun kuluttamaan pulpettia vieläkin vanhalla yläasteellani ja herään aina siihen kun kiljun että perkele, moon käyny tän koulun 15 vuotta sitten loppuun jo, päästäkää mut pois!
Leila

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja Leila »

ninnithequeen kirjoitti:Oisko muuten huikeeta painua kuukaudeks takasin peruskouluun :D
Tuo olisi ihan hirveää. Seiskaluokalle uudelleen ja mopotus peliin. Lisäksi vähän kiusausta ysiluokan pojilta. Kipeitä muistoja? Minullako?!

Minä voisin elää Sinkkuelämää 30 päivää. Irtoseksiä, kännäilyä, Manolo Blahnikejä, lounaita kaupungilla, uusia upeita vaatteita, juhlia kavereiden kanssa...
ninnithequeen

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Leila kirjoitti:Minä voisin elää Sinkkuelämää 30 päivää. Irtoseksiä, kännäilyä, Manolo Blahnikejä, lounaita kaupungilla, uusia upeita vaatteita, juhlia kavereiden kanssa...
Tähän mä lähen messiin! Sä unohdit cosmopolitanit!
AarneAnkka

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mä haluaisin kokeilla elää Alaskassa tai Pohjois-Kanadassa harvaan asutulla alueella semmoisena joka toimittaa tavaraa ja palveluita lentokoneella tai helikopterilla.

Ai niin joo, mutta siihen tars lentolupakirjan. No ainakin semmoisen apulaisena vois olla jännää.
huima

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja huima »

Leila kirjoitti:Minä voisin elää Sinkkuelämää 30 päivää. Irtoseksiä, kännäilyä, Manolo Blahnikejä, lounaita kaupungilla, uusia upeita vaatteita, juhlia kavereiden kanssa...
It's a series about single women behaving like gay men.

Tosi ihquu!
isohaara

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Leila kirjoitti:Minä voisin elää Sinkkuelämää 30 päivää. Irtoseksiä, kännäilyä, Manolo Blahnikejä, lounaita kaupungilla, uusia upeita vaatteita, juhlia kavereiden kanssa...
Tuo elämä on pelkkää urbaanilegendaa.
Vois kokeilla elää 30 päivää parisuhteessa. Sais siinäkin kaikki tilanteen edut mut kävelykadulla Kihlat-putiikin näyteikkunan edessä vois ihan rehellisesti todeta, et "muuten ihan kiva, mut ei tässä ole kuin 15 päivää jäljellä joten mitä suotta."
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Naisena elämistä vois kokeilla 30 päivää, sais ehkä jonku sortin käsityksen että mitä niillä otuksilla liikkuu päässä.
Leila

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja Leila »

isohaara kirjoitti:Tuo elämä on pelkkää urbaanilegendaa.
Voisin minä sitä silti kokeilla. Olisihan se vaihtelua elämäänsä ja itseensä kyllästyneen perheenäidin elämässä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Voisin elää kuukauden vain Chez Dominiquen antimilla. Aina kun tarjottaisiin juotavaa, täytyisi ottaa ja aina täytyisi ottaa sitä mitä suositellaan. Aina pitäisi ottaa listan pisin menu.

Veikkaisin, että tuolla menolla olisi viikossa heikommassa hapessa kuin spurlock.
killkill

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja killkill »

30 Päivää Barbaarina kuulostaisi mainiolta ajanvietteeltä. Miekkanheilutusta päivisin, orgioita iltaisin.
huima

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja huima »

sivustahuutaja kirjoitti:Voisin elää kuukauden vain Chez Dominiquen antimilla. Aina kun tarjottaisiin juotavaa, täytyisi ottaa ja aina täytyisi ottaa sitä mitä suositellaan. Aina pitäisi ottaa listan pisin menu.

Veikkaisin, että tuolla menolla olisi viikossa heikommassa hapessa kuin spurlock.
Haha, pistetään paremmaksi.

30 päivää Slinginin antimilla.

Hmm.. Itseasiassa. Kohta alkaa kesäloma. Tosin jos ajattelee että päivässä ehtii tuhota drinksuja parinsadan edestä - pitää varata seikkailua varten kunnon budjetti.
Bliss

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Voisin elellä 30 päivää ulkosaaristossa. Yksin.
(tämä toteutuu kesällä, tosin kolmisin)
PerttiMakimaa

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

killkill kirjoitti:30 Päivää Barbaarina kuulostaisi mainiolta ajanvietteeltä. Miekkanheilutusta päivisin, orgioita iltaisin.
Another merciless sweep across central europe? :D

Hmm, ehkä päivä viikinkinä Pariisissa "kolmensadan parhaan kaverin" kanssa keskiajalla Pertille. :?

Tai vaihtoehtoisesti Hitlerin bunkkerin vartijana ennen tuhoa.
killkill

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja killkill »

PerttiMakimaa kirjoitti:Another merciless sweep across central europe? :D
Eei.. mulla oli mielessä Robert E. howard -henkinen herooinen seikkailu Conan Barbaarin hahmossa, jossain historian alkuhämärissä. Sitäpaitsi tuo Kimmerian vuorten jätti sai paremman näköisiä tsiksejä, mitä Euroopassa keskiajalla oli. Kautta Kromin!

Kuva
PerttiMakimaa

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

[quote="killkillEei.. mulla oli mielessä Robert E. howard -henkinen herooinen seikkailu Conan Barbaarin hahmossa, jossain historian alkuhämärissä. Sitäpaitsi tuo Kimmerian vuorten jätti sai paremman näköisiä tsiksejä, mitä Euroopassa keskiajalla oli. Kautta Kromin!

Kuva
[/quote]

I C :sir:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä voisin kokeilla työttömän arkea 30 päivää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Mä voisin kokeilla työttömän arkea 30 päivää.
Mulle riittäis 5 päivää. Elbaisin ensin rennosti, mutta sitten alkaisi tulla mökkihöperöksi, ja sen jälkeen turhautunut epätoivo ja ahdistus alkaisi hiipiä sisään kun töitä ei löydy ja tuntisin itseni hyödyttömäksi ja tarpeettomaksi.
Durasel

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kyllä mä haluisin olla 30 päivää maailman paras futari. Pääsis pelaamaan maailman huippuja vastaan ja olis sikatörkeesti rahaa. Luultavasti kyllä olisin maailman håteimmissa bileissä melkein joka ilta ja nusuttelisin malleja sen jälkeen kun olisin skumppaa juonut. TAHTOO!!!1
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

30 päivää personal trainerin treenattavana.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lolita kirjoitti:30 päivää personal trainerin treenattavana.
Juu, tämä olisi hyvä..
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Voisin hippeillä 30 päivää.Silleen kunnon goahippeillä.

Tai sitten voisin koittaa olla jossain tosi tosi stressaavassa duunissa,missä pienikin virhe maksaa miljooni ja pari ihmishenkeä.Joo,ei oo ollu liikaa vastuuta:/
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
slam

Re: Miten tekisit Morgan Spurlockit

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:Mä voisin kokeilla työttömän arkea 30 päivää.
Mehän voitaisiin kitänän entisen kityn kesken vaihdella keskenään paikkoja :)
Lolita kirjoitti:30 päivää personal trainerin treenattavana.
Yhden humalaisen huumor lasketteluhissimiehen selässä luki personal trainer. Baarissa jokainen voi ainakin kuvitella olevansa, mitä tahansa... :lol: Nauroin sairaan pitkän aikaa sille sällille :D

...........

Minulle ainakin tulee mieleen vain muutamia asioita, joita haluaisin tehdä. Seksuaalisista riiteistä on kielletty puhumasta. mut Olisin kait rikas heebo 30 päivää, ja olisin maapallon parhaalla isolla paipilla koko 30 päivää pelkästään vain laskemassa. + mukava afterskii
Vastaa Viestiin