let me introduce a trostag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Durasel

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti:Jos mies kertoo suhteistaan, niin sanotaan "wau, kerrankin mies joka puhuu itsestään".
Jos nainen kertoo suhteistaan, niin sanotaan "vitun juoruämmä!"
Ei tajuu...
Ei tartte tajuta, yleistäminen on perseestä. Maniksella on varmaan huono päivä kun tuollein kilahti.

Lauantaina keilaamaan illasta? Milli(???) ja sun ukkeli vois tulla pykälään ja jos muita kiinnostaa, niin voihan sitä toisenkin radan varata.

ps. this time i kick your ass! :P
Sannnu

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Kertokaa mulle te jotka olette insinöörejä, tai muuten vain ymmärrätte tietojärjestelmien päälle, miksi kirjastokortteja ei voisi yhdistä yhteen multikorttiin.

Mun lompakossa on nyt helsingin aluella toimiva kortteja

- Helkan (yliopiston kirjasto)
- Kaupunginkirjasto
-Arsca (Taikin kirjasto)
- ja viimeisin uutuus Eduskunnan kirjaston kortti....

Jo tietenkin käy aina niin, että juuri sitä korttia ei ole matkassa mitä tarvitaan.

Sitten niitä pinkoodejakin alkaa olla jo ihan kivasti...
Noriyumi

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elppis kirjoitti: Jos mies kertoo suhteistaan, niin sanotaan "wau, kerrankin mies joka puhuu itsestään".
Jos nainen kertoo suhteistaan, niin sanotaan "vitun juoruämmä!"
Niinpä... Miestä arvostetaan kun näyttää pehmeämmän puolen itsestään. Mutta nainen ei saisi olla niin kamalan pehmeä koska silloin hän on rasittava itkupilli. Kaksinaismoralismia, juu nou :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:Lauantaina keilaamaan illasta? Milli(???) ja sun ukkeli vois tulla pykälään ja jos muita kiinnostaa, niin voihan sitä toisenkin radan varata.

ps. this time i kick your ass! :P
YEAH RIGHT! Minä ja mies lähdettäis, jos illalla ei tule suomen matsia (mitä nyt ei luultavasti tapahdu..).

Eli 2.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: :P Oot sä kans; aamuisin salilla jne. ja iltapäivästä jo wiinerit napassa! *tahtoo*

Ei tajuu...
Juu kato. Roppa kuntoon ku tulee bikinikausi :roll:
No ei, kai ny välil saa herkutella eiks joo? Ja huomenna taas salille! Hyvä mä!

Ja hei, ei aina tartte tajutakkaan. Toiset ne ny päästelee aivopieruja tietämättä asioiden oikeesta tilasta mitään!
RuNkkuTonttu

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Taitaa jäädä salittelu tänään väliin, kun tämän hässäkän kanssa meneekin vähän pidempää kun oli ajatellut (pedantti kun olen) ja illalla pitäisi mennä yhden baarin avajaisiin. Ilmaista olutta. Jee!!!
Elukka

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomenta.
V TPK.
Minä olla tymä. :tymä:
Hyvää torstaita.
Durasel

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elukka kirjoitti:Huomenta.
Minä olla tymä.
Hyvä että totuus pysyy mielessä :mrgreen:
Meillä ei ikinä ole tylsää töissä... äsken yksi tyyppi liimasi 4xA4:n kokoisen Mervin lärvikuvan (keikalta missä se mutristaa suutaan) kaverin "officen seinälle".
DeliriumTremens

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

olen kyllä hyvä tytär kun jynssään faijan kämpän puhtaaksi ^^
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DeliriumTremens kirjoitti:olen kyllä hyvä tytär kun jynssään faijan kämpän puhtaaksi ^^
Kiitos, ja osoitehan oli Elppiskuja 13 B 1, 00980 Helsinki :)
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jes! Varma keino saada kauan odotettu vesisade aikaiseksi on tulla ensimmäistä kertaa kevään aikana pyörällä töihin. Taukosihan tuo näemmä hetkeksi, mutta auta armias kun klo 16 lähestyy.
Durasel

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Durasel »

"Ilta-Sanomien haastattelussa Nykänen kuitenkin kiistää kaiken ja vakuuttaa, että liitto Mervi Nykäsen kanssa kukoistaa.
- En voisi ikinä pettää Merviä. Jos me nyt sellainen 5-6 kertaa päivässä rakastellaan, niin ei mun tarvitse pettää, Nykänen letkauttaa."

Kuulostaa erittäin Nykäseltä :sir:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:"Ilta-Sanomien haastattelussa Nykänen kuitenkin kiistää kaiken ja vakuuttaa, että liitto Mervi Nykäsen kanssa kukoistaa.
- En voisi ikinä pettää Merviä. Jos me nyt sellainen 5-6 kertaa päivässä rakastellaan, niin ei mun tarvitse pettää, Nykänen letkauttaa."

Kuulostaa erittäin Nykäseltä :sir:
Mä luin ihan saman :D Ja sen jälkeen kommentoi "Älä laita sitä siihen! Mä en halua Reetun mainetta" :P
The great club outshines the individual, always and forever.
tonttu

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Durasel kirjoitti: Matti nusauttaa Merviä 5-6 kertaa päivässä...
No hyi helvetti! :laatta:
DeliriumTremens

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Elppis kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:olen kyllä hyvä tytär kun jynssään faijan kämpän puhtaaksi ^^
Kiitos, ja osoitehan oli Elppiskuja 13 B 1, 00980 Helsinki :)
wuuhuu!!! mulla on kysyntää :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enää 15 min, ja mä lähden Itäkeskuksen suuntaan kiinalaisen ruuan kuva edessäni *slurps*

Mikäköhän siinä kinkissä on, kun se on niin helvetin hyvää?! Mä voisin vetää tortilloja mössöineen tai kinkkiruokaa JOKA PÄIVÄ. Weird..
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Durasel kirjoitti:
Lauantaina keilaamaan illasta? Milli(???) ja sun ukkeli vois tulla pykälään ja jos muita kiinnostaa, niin voihan sitä toisenkin radan varata.

ps. this time i kick your ass! :P
Pah, voit potkia itseäsi sitten, kun häviät minulle toistamiseen.

On nyt vielä viikonlopun suunnitelmat ihan auki. Keilaaminen kuulostaisi kyllä pirun hyvältä.

Mä vietin just yksin kopihuoneessa 45 min... enkä tehnyt edes mitään tuhmaa.. oon tylsä.
hebuli

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Mihinkäs mun Käyttäjätunnusten Seurantaketjuni katosi, kun ei näkynyt mitään selitystä edes Ylipidon Actioneissa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Niba »

huima kirjoitti:
Elppis kirjoitti: ps. Voitaisko joskus keilata jossain vähän "keskustamaisella" paikalla?
Töölössä on Ruusulankadun halli ja Kampissa olisi kai uusi mesta kanssa.
Kampissa on tosi bueno, viskibaari ja omat radat kultakorttilaisille, mahdutkohan mukaan?

Hei Kity keilaus Kampin arvorikkaassa uudella keilaradalla!
Varaanko paikan? 50 egee tunti!
tonttu kirjoitti:Huomenta. Hyvin nukuttu yö takana ja alkaa viimein univelat olla kuitattu tältä erää, hyvä näin.
Nyt teetä ja kitinää.
Univelat kuittaantuu haudassa sitten, jos et joudu kokemaan uudelleensyntymää tai ylösnousemusta!
Elppis kirjoitti:
Mieskin pihtaa, stana!
Vaiha heti! Tolasta tarvi kattoo!
millivanilli kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Tietty, jos hankkisin itselleni rikkaan miehen, voisin ryhtyä kotiäidiksi :D
Älä ota kesäinsinööri! (Eivät ole kotonakaan turhan usein suotta jaloissa pyörimässä)
siis vaihtaisin nykyisen parempituloiseen :P
Sä oot laskukone!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

hebuli kirjoitti:Mihinkäs mun Käyttäjätunnusten Seurantaketjuni katosi, kun ei näkynyt mitään selitystä edes Ylipidon Actioneissa?
En mä tiedä kuka sen sinne on siirtänyt, mutta Juoruluolassa näyttääpi olevan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Niba »

hebuli kirjoitti:Mihinkäs mun Käyttäjätunnusten Seurantaketjuni katosi, kun ei näkynyt mitään selitystä edes Ylipidon Actioneissa?
Älä tänne valita! Valita Ylipitoon, SARS sentään!!
Pyyhin Netikettiin..
DeliriumTremens

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Sars.... se onkin unohtunut h5ni:sen tieltä...
Elukka

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elukka »

DeliriumTremens kirjoitti:Sars.... se onkin unohtunut h5ni:sen tieltä...
Mutta miten kummassa se ei sittenkään tappanut 100%:a maapallon väestöstä niinkuin piti? :think: Ebolakin katosi mediasta kaikessa hiljaisuudessa jälkiä jättämättä.
No, ehkä tuo nykyinen ilmestyskirjan virus sitten on se todellinen tappaja. :roll:

P.S. se on H5N1. :P *pilkun-kanssa-parittelija*
DeliriumTremens

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Elukka kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:Sars.... se onkin unohtunut h5ni:sen tieltä...
Mutta miten kummassa se ei sittenkään tappanut 100%:a maapallon väestöstä niinkuin piti? :think: Ebolakin katosi mediasta kaikessa hiljaisuudessa jälkiä jättämättä.
No, ehkä tuo nykyinen ilmestyskirjan virus sitten on se todellinen tappaja. :roll:

P.S. se on H5N1. :P *pilkun-kanssa-parittelija*
ohhoh tuo oli joku ihme moka... luulin painaneeni 1:stä mutta minkäs teet kun aivot ajattelee sataa asiaa samalla ja pitäis vielä osata kirjoittaakkin siinä sivussa :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Jes! Varma keino saada kauan odotettu vesisade aikaiseksi on tulla ensimmäistä kertaa kevään aikana pyörällä töihin. Taukosihan tuo näemmä hetkeksi, mutta auta armias kun klo 16 lähestyy.
Klo 16 lähestyy ja auta armias kun aurinko porottaa!! Olispa tämmönen ilma vielä weekendin, kun mulle tulee ryhmää kylään Hämptonista, pliispliispliiiis!!
Vastaa Viestiin