let me introduce a trostag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

millivanilli kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Tietty, jos hankkisin itselleni rikkaan miehen, voisin ryhtyä kotiäidiksi :D
Älä ota kesäkissaa...

Ota insinööri! (Eivät ole kotonakaan turhan usein suotta jaloissa pyörimässä)
siis vaihtaisin nykyisen parempituloiseen :P
Now you are learning ;)
Noriyumi

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Niijoo. Vituttaa. I hate thursdays. :evil:
huima

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja huima »

Noriyumi kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:siis vaihtaisin nykyisen parempituloiseen :P
Now you are learning ;)
Nainen jolla on rahaa on aina seksikäs.

Kysy vaikka Matti Nykäseltä.
millivanilli

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Noriyumi kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:
siis vaihtaisin nykyisen parempituloiseen :P
Now you are learning ;)
Ikä tuo viisautta :P
Kid

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Aurinkoista huomenta! Ihana päivä tänään ja toivottavasti jatkuu tämmösenä.
Duunin jälkeen nään pitkästä aikaa mun hyvän ystäväni. Sano laittavansa kuoharin kylmään tilaisuutta varten. Täytyy kattoo ettei kuplat kihoo päähän, kun huomenaamuna taas kukonlaulun aikaan salille :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ainiin, ja eilen alkoi Diili *hurraa* !!! Siihen jäi taas heti ensimmäisestä jaksosta koukkuun. Onneksi kesällä tulee edes muutama hyvä sarja, kun suurin osaa jää tauolle..
The great club outshines the individual, always and forever.
RuNkkuTonttu

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Alkaisikohan se kevät vihdoinkin tontulla. Kävin eilen ostamassa uudet farkut vanhojen ja repaleisten tilalle (miten ihmeessä, mun farkut hajoavat vajaassa puolessa vuodessa ja juuri takapuolesta? Piereskelenkö liikaa?) sekä ne the ainoat oikeat kesätossut elin mustat Converset. Olisi pitänyt tosin tepastella kaupassa niiden kanssa hieman enemmän sillä ne tuntuvat n. puoli senttiä liian pienilta.

Myöhemmin illalla kävin sellaisen ystävä-exrakastajar- virityksen kanssa parilla ja ilmassa oli sähköä. Ehkä tässä vielä pääsee tekemään sitä, mikä ko. "suhteessa" oli parasta. Yllätyksenä vielä minua pyydettiin treffeille hieman yllättävältä taholta. Pieni ihastuminen tekisi tosiaan poikaa.
Sannnu

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Yäääh...tää on ihan kamalaa..kun ilma on kuin juhannusneito ja mun pitäis tehdä opinnäytettä...ja sit pitäs mennä jumppaan ja hakea Lotta 4v. tarhasta viideltä ja mennö illalla siskolle...

Mut jos mä nyt jätän tekemättä tätä opparia..niin se vaivaa mua koko päivän
DeliriumTremens

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

jaahas... silmä turvonnut... ELÄKÖÖN ALLERGIA! Omituista olla hereillä näin aikasin... toisaalta menin ennen kukonlaulua nukkumaan eilen, ihme kyllä... kaipa sitä vois jopa jotain hyödyllistä saada tänään aikaan!
1108

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jaahas, on muuten tappokanuunassa kiva tehdä töitä. Stanan jätkät raahas eilen baariin juhlistamaan uutta työpaikkaani ja se tuntuu nyt kropassa ja kunnolla.
Durasel

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Syäty kinkissä; paistettu liisi+lisukkeet :)
Muuten meininki okei, onkos viime kertaisilla keilakamuilla haluja mennä keilailemaan viikonloppuna? Olen huomannut että se on ihan kivaa touhua, jotenkin hiukkasen himottais päästä paiskomaan keiloja :D
killkill

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Jaahas, on muuten tappokanuunassa kiva tehdä töitä. Stanan jätkät raahas eilen baariin juhlistamaan uutta työpaikkaani ja se tuntuu nyt kropassa ja kunnolla.
Like this?

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:Syäty kinkissä; paistettu liisi+lisukkeet :)
Muuten meininki okei, onkos viime kertaisilla keilakamuilla haluja mennä keilailemaan viikonloppuna? Olen huomannut että se on ihan kivaa touhua, jotenkin hiukkasen himottais päästä paiskomaan keiloja :D
Perjantaina matsi, joten nou cään duu. Ehkä lauantaina? Vois kysyä mieheltäkin, josko tällä kertaa liittyis seuraan.

ps. Voitaisko joskus keilata jossain vähän "keskustamaisella" paikalla? Vuosaareen on ilkeä lähteä Myyrmäestä julkisilla iltaisin, varsinkin viikonloppuna.
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti: Perjantaina matsi, joten nou cään duu. Ehkä lauantaina? Vois kysyä mieheltäkin, josko tällä kertaa liittyis seuraan.

ps. Voitaisko joskus keilata jossain vähän "keskustamaisella" paikalla? Vuosaareen on ilkeä lähteä Myyrmäestä julkisilla iltaisin, varsinkin viikonloppuna.
Lördag passais kyllä, kunhan on vaan jossain iltasella. Käväsen lauantaina päivällä Tammisaaressa. Mits milli sanoo? Lolitalla haluja tulla? Kait sitä muutkin saa tulla jos huvittaa, mutta mitään miittiä ei tästä ole tarkoitus järkkäillä...
tonttu

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Hyvin nukuttu yö takana ja alkaa viimein univelat olla kuitattu tältä erää, hyvä näin.
Nyt teetä ja kitinää.
huima

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti: ps. Voitaisko joskus keilata jossain vähän "keskustamaisella" paikalla?
Töölössä on Ruusulankadun halli ja Kampissa olisi kai uusi mesta kanssa.
Bliss

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tarvii lähteä viemään tuo pikkuihminen fysioterapeutille. Pelottavaa :shock:
Katto Kassinen

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

voi kyynel, että ottaa tuleva muutto pattiin. Perseen perse. Nykyinen ohviisi on ihan kurko, ja uusi taas vanha ja kapinen betonipunkkeri. Prkl. Taitaa olla aika siirtyä selaamaan uusia työpaikkoja..

:cry:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Elppis kirjoitti: ps. Voitaisko joskus keilata jossain vähän "keskustamaisella" paikalla?
Töölössä on Ruusulankadun halli ja Kampissa olisi kai uusi mesta kanssa.
Juu, nämä tiedetään ;) Helsinginkadun urheiluhallissa on myöskin mukava hohtokeilaus iltaisin. Jostain syystä ollaan jumitettu tuolla Myyrmäessä jo pariin otteeseen; ehkä piiloyritys välttää miitti- skenaario? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Durasel kirjoitti:Lördag passais kyllä, kunhan on vaan jossain iltasella. Käväsen lauantaina päivällä Tammisaaressa. Mits milli sanoo? Lolitalla haluja tulla? Kait sitä muutkin saa tulla jos huvittaa, mutta mitään miittiä ei tästä ole tarkoitus järkkäillä...
Mä olen totaalisen rahaton. Palautan pulloja kauppaan ja toivon saavani tarpeeksi rahaa kasaan, jotta saan maksettu Nosturin narikan lauantaina. Mullon lippu Suburban Triben keikalle.

Ruusulankadun halli on tosi mukava, sitä äänestäisin, jos voisin tulla mukaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Haluisiksä Elppa lähteä mun kans telkkariohjelmaan sunnuntai-iltana? Baarin suora lähetys olisi kyseessä ja minulla voitettuna sinne kaksi paikkaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Haluisiksä Elppa lähteä mun kans telkkariohjelmaan sunnuntai-iltana? Baarin suora lähetys olisi kyseessä ja minulla voitettuna sinne kaksi paikkaa.
Telkkari leventää, ja mä itkin jo Lintsin hassujen peilien edessä! Sitä paitsi sunnuntai-iltana ollaan äidillä syömässä, enkä tiedä jäädäänkö yöksi vaiko eikö.

Kiitos kutsusta kuitenkin :)
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja slam »

Siivoushommiin ja sitten parturiin. Huomenna aamulla katsomaan perunan kuljetusta ja taas vissiin siivoamaan iltapäivästä.
Kid

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt on turvotettu mahaa wieninleikkeellä ja ranskalaisilla. Jälkkäriks ällömakee geishatuutti. Kohta vie kahvia ja sit lepo tekis hyvää.
Mut ei auta, täytyy ees yrittää näyttää siltä et on hereillä ja laittaa vaiks tikut silmiin et pysyis auki.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Nyt on turvotettu mahaa wieninleikkeellä ja ranskalaisilla. Jälkkäriks ällömakee geishatuutti. Kohta vie kahvia ja sit lepo tekis hyvää.
Mut ei auta, täytyy ees yrittää näyttää siltä et on hereillä ja laittaa vaiks tikut silmiin et pysyis auki.
:P Oot sä kans; aamuisin salilla jne. ja iltapäivästä jo wiinerit napassa! *tahtoo*

Jos mies kertoo suhteistaan, niin sanotaan "wau, kerrankin mies joka puhuu itsestään".
Jos nainen kertoo suhteistaan, niin sanotaan "vitun juoruämmä!"

Ei tajuu...
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin