Apuva

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Leila

Apuva

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tämä on vähän noloa, mutta persaukseni kaipaa kohennusta. Haluan tiukat pakarat ja jämäkät reidet. Millä keinoin ne saan? Askelkyykkyä, painoja? Homma pitäisi pystyä toteuttamaan kotona, painoja on käytettävissä.
(Saimi Nousiainen sanoi, että naisen pitää korostaa parhaita puoliaan...)
millivanilli

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Leila kirjoitti:Tämä on vähän noloa, mutta persaukseni kaipaa kohennusta. Haluan tiukat pakarat ja jämäkät reidet. Millä keinoin ne saan? Askelkyykkyä, painoja? Homma pitäisi pystyä toteuttamaan kotona, painoja on käytettävissä.
(Saimi Nousiainen sanoi, että naisen pitää korostaa parhaita puoliaan...)
Kokeile rullaluistelua, talvisin hiihtoa. Pitäisi toimia. Tietty askelkyykyt, jalkaprässit yms toimii kans. Paljon toistoja ja pienet painot.
huima

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja huima »

Pitkänmatkan juoksu toimii kanssa, tai vastaavasti sprintit.

Eilen oli lenkillä sellainen kolmikymppinen äti kaksosten kanssa ( lapset - ei siis tissit ), työntäen niitä vauhdikkaissa lastenvaunuissa edellään. Hillitön kunnioitus leidiä kohtaan, sillä sen juoksuvauhti oli melkein sama kuin minulla. Reidet ja takapuoli olivat myös kunnossa.
AarneAnkka

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Portaiden nousu lienee aika hyvää perseelle. Varsinkin raskaat ostokset mukana. Pakkaa reppuun pari puhelinluetteloa tai muuta raskasta opusta ja lähde ravaamaan portaita. :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

millivanilli kirjoitti:Paljon toistoja ja pienet painot.
Höps. Vähän toistoja ja suuret painot.
millivanilli

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

irmelianneli kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Paljon toistoja ja pienet painot.
Höps. Vähän toistoja ja suuret painot.
Niin siis jos haluaa kiinteyttää, niin paljon toistoja ja pienet painot.
killkill

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja killkill »

millivanilli kirjoitti:Kokeile rullaluistelua, talvisin hiihtoa. Pitäisi toimia. Tietty askelkyykyt, jalkaprässit yms toimii kans
Näitä minäkin suosittelisin. Kannattaa sitten muistaa, notta paikallinen rasvapoltto ei edelleenkään ole mahdollista.

Tuota toisto/painomäärää kannattaa vaihdella. Jos et ole tottunut liikkuja, aloittaisin todella pienillä painoilla ja pitkillä sarjoilla. Sitten pikkuhiljaa lisää vastusta, toistot 10-15 välillä - edellyttäen että pyritään naisellisiin muotoihin eikä mihinkään ripped-kinttuihin. Lihaksien tuloa ei kannata pelätä, kuten moni daami tekee.
Bliss

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja Bliss »

millivanilli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Paljon toistoja ja pienet painot.
Höps. Vähän toistoja ja suuret painot.
Niin siis jos haluaa kiinteyttää, niin paljon toistoja ja pienet painot.
Komppaan irmeliannelia. Myös kiinteytykseen toimii parhaiten paljon painoja-vähän toistoja. Mun mielestä toi pitkät sarjat pienillä painoilla on turhanaikaista akkojen höpinää. Naisihmiset kun pelkäävät saavansa jostain ihmeestä isot lihakset, jos treenaavat vähänkin isommilla painoilla. Niin ei käy. Valitettavasti. Mä olen treenannut punttiksella 15 vuotta johdonmukaisesti lihaksien kasvua suorastaan yrittäen. Ne "rumat" lihakset EIVÄT pulpahda sieltä häiritsemään :D . Tosin isojen painojen ja tuskaisten kyykkyjen ansiosta ei juurikaan ole löllöä perseessä, lapsen saannista huolimatta :P
huima

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja huima »

killkill kirjoitti:Lihaksien tuloa ei kannata pelätä, kuten moni daami tekee.
Aivan. Monipuolinen liikunta saa aikaan paljon parempia tuloksia kuin peilin edessä yhdellä liikkeellä hampaat irvessä mukamas sen yhden kohdan treenaaminen.

IMHO on mukavampaa että ihminen on onnellinen ja tasaisesti kehittynyt, kuin että ihmisessä on vain yksi paras osa. Olkoonkin se perse tai tissit.

( Tämä ei kuitenkaan ole mikään kannanotto siitä ettenkö voisi käyttäytyä täysin vastoin sanomisiani )
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja Clay »

huima kirjoitti:Pitkänmatkan juoksu toimii kanssa, tai vastaavasti sprintit.
Pitkänmatkanjuoksulla ei kyllä jää jäljelle muuta kuin luuta ja nahkaa, mutta noin yleisesti ottaen lenkkeily on kyllä ihan hyväksi. En tiedä onko minun perseeni niin huippuluokan yksilö, että voisin mitään neuvoa. Vatsalihakset auttaa kaikkeen paitsi haban ympärysmittaan. Normaali kyykky tehostettuna hypyllä on tehokas. Asstronic 2000 Pro on aivan ehdoton. Ja syöt paljon kermakakkuja, suklaamunkkeja, jädeä ja sipsejä.
Nyt penikseni on fantastinen!
millivanilli

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Bliss kirjoitti: Komppaan irmeliannelia. Myös kiinteytykseen toimii parhaiten paljon painoja-vähän toistoja. Mun mielestä toi pitkät sarjat pienillä painoilla on turhanaikaista akkojen höpinää. Naisihmiset kun pelkäävät saavansa jostain ihmeestä isot lihakset, jos treenaavat vähänkin isommilla painoilla. Niin ei käy. Valitettavasti. Mä olen treenannut punttiksella 15 vuotta johdonmukaisesti lihaksien kasvua suorastaan yrittäen. Ne "rumat" lihakset EIVÄT pulpahda sieltä häiritsemään :D . Tosin isojen painojen ja tuskaisten kyykkyjen ansiosta ei juurikaan ole löllöä perseessä, lapsen saannista huolimatta :P
Nooh, kaipa se kokeilemalla selviää, että sopiiko pienet vai isot painot. Itse vaan joskus treenasin ilman ohjausta, käytin aika isoja painoja. Lihakset alkoivat kasvaa ihan julmetusti. Siihen perustin tuon neuvoni.
huima

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja huima »

Clay kirjoitti:Pitkänmatkanjuoksulla ei kyllä jää jäljelle muuta kuin luuta ja nahkaa,
No on ainakin kiinteetä. Daaah!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja Clay »

millivanilli kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Komppaan irmeliannelia. Myös kiinteytykseen toimii parhaiten paljon painoja-vähän toistoja. Mun mielestä toi pitkät sarjat pienillä painoilla on turhanaikaista akkojen höpinää. Naisihmiset kun pelkäävät saavansa jostain ihmeestä isot lihakset, jos treenaavat vähänkin isommilla painoilla. Niin ei käy. Valitettavasti. Mä olen treenannut punttiksella 15 vuotta johdonmukaisesti lihaksien kasvua suorastaan yrittäen. Ne "rumat" lihakset EIVÄT pulpahda sieltä häiritsemään :D . Tosin isojen painojen ja tuskaisten kyykkyjen ansiosta ei juurikaan ole löllöä perseessä, lapsen saannista huolimatta :P
Nooh, kaipa se kokeilemalla selviää, että sopiiko pienet vai isot painot. Itse vaan joskus treenasin ilman ohjausta, käytin aika isoja painoja. Lihakset alkoivat kasvaa ihan julmetusti. Siihen perustin tuon neuvoni.
*komps*

Kuva
Nyt penikseni on fantastinen!
AarneAnkka

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Clay kirjoitti:*komps*
Ei tuossa kuvassa minusta rumaa ole lihasten suuruus vaan naisellisen pyöreyden (eli rasvakudoksen) vähäinen määrä.

Ite tykkään sekä hennoista että harteikkaista naisista, jos ovat henkkoht makuani miellyttäviä sillai muuten. Molemmissa on puolensa.
Bliss

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Clay kirjoitti:Kuva
Tuon kuvan mukaiseksi ei normi kuntosalitreenaaja tule, vaikka kuinka isoja painoja treeneissä käyttäisi :D
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja Clay »

AarneAnkka kirjoitti:
Clay kirjoitti:*komps*
Ei tuossa kuvassa minusta rumaa ole lihasten suuruus vaan naisellisen pyöreyden (eli rasvakudoksen) vähäinen määrä.
Kyllä minulla vaan alkaa tökkimään, jos naisella on enemmän lihaa reidessä kuin itselläni.
Bliss kirjoitti:Myös kiinteytykseen toimii parhaiten paljon painoja-vähän toistoja. Mun mielestä toi pitkät sarjat pienillä painoilla on turhanaikaista akkojen höpinää. Niin ei käy. Valitettavasti. Mä olen treenannut punttiksella 15 vuotta johdonmukaisesti lihaksien kasvua suorastaan yrittäen.
Taitaa olla treenimetodina: suuret puheet - vähän painoja - vähän toistoja.
Nyt penikseni on fantastinen!
Bliss

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Clay kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Myös kiinteytykseen toimii parhaiten paljon painoja-vähän toistoja. Mun mielestä toi pitkät sarjat pienillä painoilla on turhanaikaista akkojen höpinää. Niin ei käy. Valitettavasti. Mä olen treenannut punttiksella 15 vuotta johdonmukaisesti lihaksien kasvua suorastaan yrittäen.
Taitaa olla treenimetodina: suuret puheet - vähän painoja - vähän toistoja.
Ei kultaseni, ei. Helpollahan siinä pääsis, valitettavasti en älynnyt käyttää ehdottamaasi metodia silloinKAAN kun aloitin.
Luomutreenaaminen ei tuota kovin kummoista lihasmassaa :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

millivanilli kirjoitti:Itse vaan joskus treenasin ilman ohjausta, käytin aika isoja painoja. Lihakset alkoivat kasvaa ihan julmetusti. Siihen perustin tuon neuvoni.
Ohoh! No sitten sulla on kyllä aivan erityishuiput geenit! Saat olla onnellinen. Tuo on todella harvinaista. Varsinkin naisilla.

Se niinsanottu kiinteytys... (akkojen höpinää ;)) eikös se sitten juurikin ole sitä, että lihakset kasvaa, ja rasva sulaa niitten päältä pois, että ne näkyy. Vai mitä se on? Hassu käsite sinänsä.
RuNkkuTonttu

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

AarneAnkka kirjoitti:

Ite tykkään sekä hennoista että harteikkaista naisista, jos ovat henkkoht makuani miellyttäviä sillai muuten. Molemmissa on puolensa.
Kunhan tissit ovat tarpeeksi suuret ja pehmeät?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tota kuvaa katsellessa alkoi mieli tekemään grilliseläkettä... :oops:
Me transmitte sursum, Caledoni!
slam

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja slam »

Lautailessa tulee turhankin kiinteät pakarat, mutta miinuksena kunto pysyy yllättävän huonona. Kevyttä Koko vartalotreeniä, mutta henkästyminen ja hiki tulee harvoin.

Olin resu kontoisena vähän ottamassa ylämäki treeniä kasarivuosien käyräsarvisella, niin eräs työmatkapyöräilijä nainen. Ajoi aivan sairasta kyytiä, jos siinä ei pakarat kehity niin ei missään...

Kaveri lähti liikennevaloista ottaan "kisaa" sen kanssa ja pysyi vaivoin edellä. :shock: Meikä nauroi hieman etäämmällä. Jälkeenpäin selvisi, että kaveri oli luullut, että minä otan siinä kisaa sen takana. haha 8) Ei katsonut kunnolla taakseen...
safi

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja safi »

Leila kirjoitti:Tämä on vähän noloa, mutta persaukseni kaipaa kohennusta. Haluan tiukat pakarat ja jämäkät reidet. Millä keinoin ne saan? Askelkyykkyä, painoja? Homma pitäisi pystyä toteuttamaan kotona, painoja on käytettävissä.
Spinni-pyörä kotiin. Sellaisia taitaa saada jo ihan kohtuuhintaan. Tulosta syntyy jo kuukaudessa, kun viitsit muutaman kerran viikossa polkea tunnin verran, niin että hiki valuu persvakoon saakka= käyttää kunnolla vastuksia. Väliin tietysti palauttelujaksoja. Vaikuttaa just eikä melkein sinne minne haluatkin ja sen lisäksi saat vielä melkoisen muhkeat pohkeet.
Kannattaa ensin käydä kokeilemassa salilla ja samalla saat tietoa erillaista polkemistekniikoista.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja Clay »

irmelianneli kirjoitti:
Se niinsanottu kiinteytys... (akkojen höpinää ;)) eikös se sitten juurikin ole sitä, että lihakset kasvaa, ja rasva sulaa niitten päältä pois, että ne näkyy. Vai mitä se on? Hassu käsite sinänsä.
Ei se rasva kyllä mihinkään sula lyhyillä sarjoilla ;) ;)
Nyt penikseni on fantastinen!
Durasel

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja Durasel »

safi kirjoitti: Spinni-pyörä kotiin. Sellaisia taitaa saada jo ihan kohtuuhintaan. Tulosta syntyy jo kuukaudessa, kun viitsit muutaman kerran viikossa polkea tunnin verran, niin että hiki valuu persvakoon saakka= käyttää kunnolla vastuksia. Väliin tietysti palauttelujaksoja. Vaikuttaa just eikä melkein sinne minne haluatkin ja sen lisäksi saat vielä melkoisen muhkeat pohkeet.
Kannattaa ensin käydä kokeilemassa salilla ja samalla saat tietoa erillaista polkemistekniikoista.
:komp: Täytyy komppailla ja rajusti, spinninki on yksi tehokkaimmista treenausmuodoista jota olen kokeillut.
killkill

Re: Apuva

Viesti Kirjoittaja killkill »

Clay kirjoitti:Ei se rasva kyllä mihinkään sula lyhyillä sarjoilla[/size] ;) ;)
Eikä kyllä pitkilläkään. Aerobinen pitkäkestoinen harjoittelu polttaa rasvaa, painoharjoittelussa energiaksi käytetään lihasten omia glykogeenivarastoja [anaerobinen harjoite].

FEIZ: tulepa paikalle ja selvennä ihmisille peruskäsitteitä :D
Vastaa Viestiin