PalstaMatrix

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sinkkumatti

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ribuli?
LOLLLEROINEN!
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

hebuli kirjoitti:Se siitä. Sain tarpeekseni Snapaheadin vihjailuista että Streisandilla tai Affleckilla olisi yhtä pieni nenä kuin minulla. Oikea Elämä kutsuu.

Jos joku rekisteröityy tänne samalla tai samantapaisella nimimerkillä (hebuli, hepuli, heppuli, hemuli tms.), kyseessä on aivan varmasti feikki, joten administraattorit voivat ampua kyseisen tunnuksen alas ensinäkemällä. Minä en tänne aio enää tulla takaisin.

Hyvästi. Toivottavasti emme näe enää koskaan.
Buahhahahahahahahhahahahahahahhahaaaaahaaaaaaaa.......

:jee:
Se ekologinen vaihtoehto!
killkill

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja killkill »

Voi KYYNEL!

Ihan kuin olisi backstagealueella, jossa majailevat Mariah Carey, Christina Aquilera ja Whitney Houston. Ovet paukkuvat, kuningattaret saavat itkuraivareita, avustajan juoksevat lohduttelemassa, porukkaa erotetaan/väki irtisanoutuu...

Erinomaisen viihdyttävää :D Jatkakaa!
Ribuli

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Ribuli »

Mulla on tähän väliin tärkeää sanottaa:

Matti Nykänen on naimisissa fifti-sixti!
HellBell on Mr_Manala.
Geetzu

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:Erinomaisen viihdyttävää :D Jatkakaa!
Tää ois kyl viel hauskempaa jos ei ois niin tahallisen väkisin kyhättyä komediaa. Mut perjantain kunniaks upotkoon tämäkin. :]
HellBell

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ribuli kirjoitti:Mulla on tähän väliin tärkeää sanottaa:
.. HellBell on Mr_Manala.
Busted, damn!

(ylläoleva vitsiä silleen - tämä niille jotka eivät mahdollisesti ole perillä asianlaidoista.)
Viimeksi muokannut HellBell, 12.05.2006 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti:Ja tästä kaikesta voimme syyttää Saz:ia. Nuori ja sievä nainen pisti heti isojen raavaiden miesten päät pyörälle..
Häääääh?
Nytkö on mun vuoroni julistaa jotain viimesanoikseni ja rymistää ulos? Antakaa aikaa, en ole vielä keksinyt napakkaa exit-linea.
Elukka

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Voi KYYNEL!

Ihan kuin olisi backstagealueella, jossa majailevat Mariah Carey, Christina Aquilera ja Whitney Houston. Ovet paukkuvat, kuningattaret saavat itkuraivareita, avustajan juoksevat lohduttelemassa, porukkaa erotetaan/väki irtisanoutuu...

Erinomaisen viihdyttävää :D Jatkakaa!
:komp: On todella.
Arvosanaksi
:draama: :draama: :draama: :draama: :draama: ½ / * * * * *
Durasel

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Gwyneira kirjoitti:
killkill kirjoitti:Erinomaisen viihdyttävää :D Jatkakaa!
Tää ois kyl viel hauskempaa jos ei ois niin tahallisen väkisin kyhättyä komediaa. Mut perjantain kunniaks upotkoon tämäkin. :]
Älä nyt, kyl mua ainakin hymyilyttää :D Jotkut täällä kirjoittaa dildopyllyporkkana anaalissa liian syvällä ja ottavat sitten hepuleita ja ripuleita, kun (kitinä)maailma ei olekaan täydellinen.. :suihku:
PehmytAivo

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja PehmytAivo »

Mitä ihmettä täällä oikein juoruillaan? Olkaas nyt hiljaa tai haastan teidät oikeuteen!
Elukka

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Saz kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Ja tästä kaikesta voimme syyttää Saz:ia. Nuori ja sievä nainen pisti heti isojen raavaiden miesten päät pyörälle..
Häääääh?
Nytkö on mun vuoroni julistaa jotain viimesanoikseni ja rymistää ulos? Antakaa aikaa, en ole vielä keksinyt napakkaa exit-linea.
Jotain samaan henkeen vaan kuin eräs syväkurkku tässä taannoin, ts. "Lähden itse ennen kuin heitetään ulos... :cry: :draama: "
Ribuli

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Ribuli »

Durasel kirjoitti:Jotkut täällä kirjoittaa dildopyllyporkkana anaalissa liian syvällä ja ottavat sitten hepuleita ja ripuleita, kun (kitinä)maailma ei olekaan täydellinen..
Ketkä jotkut? Paljasta heti! Maailmalla on oikeus tietää! Nussiiks ne keskenään? Älä vihjaile!
Durasel

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Saz kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Ja tästä kaikesta voimme syyttää Saz:ia. Nuori ja sievä nainen pisti heti isojen raavaiden miesten päät pyörälle..
Antakee taikaa
Uuh beibe, luulin ettet ikinä pyydäkkään! 8)
Elukka

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Durasel kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:
killkill kirjoitti:Erinomaisen viihdyttävää :D Jatkakaa!
Tää ois kyl viel hauskempaa jos ei ois niin tahallisen väkisin kyhättyä komediaa. Mut perjantain kunniaks upotkoon tämäkin. :]
Älä nyt, kyl mua ainakin hymyilyttää :D Jotkut täällä kirjoittaa dildopyllyporkkana anaalissa liian syvällä ja ottavat sitten hepuleita ja ripuleita, kun (kitinä)maailma ei olekaan täydellinen.. :suihku:
Juu, kyllä siellä nenussa on jokainen hernes joka sinne kuuluu ja vähän ylikin. :D
Geetzu

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mitä ihmeen herneitä te näätte? Mä en yhtään missään. Olen huono tulkitsija tai te todellisia idiootteja. :p
PehmytAivo

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja PehmytAivo »

Ribuli kirjoitti:Ketkä jotkut? Paljasta heti! Maailmalla on oikeus tietää! Nussiiks ne keskenään? Älä vihjaile!
Se on kuule ihan sama ristiinnussiiko jotkut ja millä tunnuksilla! Ei helvetti tätä touhua, ostan sulle hamekangasta heti seuraavassa miitissä minne en ole tulossa. Kohta kyllä lähden puis... (enkä tule koskaan takaisin)
Viimeksi muokannut PehmytAivo, 12.05.2006 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:Häääääh?
Nytkö on mun vuoroni julistaa jotain viimesanoikseni ja rymistää ulos? Antakaa aikaa, en ole vielä keksinyt napakkaa exit-linea.
'

Juu.. Sun syy. Sie olet viimeisin palstalle kirjautunut hlö, joten sinun täytyy olla palstan pahanilmanlintu. Hyi hyi sua. :p:
Ribuli

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Ribuli »

PehmytAivo kirjoitti:
Ribuli kirjoitti:Ketkä jotkut? Paljasta heti! Maailmalla on oikeus tietää! Nussiiks ne keskenään? Älä vihjaile!
Se on kuule ihan sama ristiinnussiiko jotkut ja millä tunnuksilla! Ei helvetti tätä touhua, ostan sulle hamekangasta heti seuraavassa miitissä minne en ole tulossa. Kohta kyllä lähden puis...
Minkä laatuista hamekangasta? Montako metriä? Onks kokonainen kangaspakka vai jotain irtopalaa? Näyttääks mun perse siinä hameessa isolta?
killkill

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gwyneira kirjoitti:Tää ois kyl viel hauskempaa jos ei ois niin tahallisen väkisin kyhättyä komediaa
Nå näin hienosyinen komedia menee kyllä tällaiselta jyntiltä åhi. Eihän kukaan edes luikastunut banaaninkuarreen!
Elukka

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:Tää ois kyl viel hauskempaa jos ei ois niin tahallisen väkisin kyhättyä komediaa
Nå näin hienosyinen komedia menee kyllä tällaiselta jyntiltä åhi. Eihän kukaan edes luikastunut banaaninkuarreen!
"Apuva, apuva, AAA-PUUU-VA!" :apuva:
Helpottiko nyt?
PerttiMakimaa

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Elukka kirjoitti:"Apuva, apuva, AAA-PUUU-VA!" :apuva:
Helpottiko nyt?
Sul on mun luonto. :)
killkill

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elukka kirjoitti:Helpottiko nyt?
Kûmmeli ån påpiNpi
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Lilo »

killkill kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Helpottiko nyt?
Kûmmeli ån påpiNpi
Smirglaa smirglaa, purista sillä perseellä kun sulla sitä kerran on!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elukka

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Väliaika! Kahvia ja pullaa! :roll:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja nexie »

Elukka kirjoitti:Väliaika! Kahvia ja pullaa! :roll:
Jos vaikka vähän askarrellaan paskarrellaan..?
Don't Panic!
Vastaa Viestiin