PalstaMatrix

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Mitä vinnua?

Tämän palstan seuraaminen on tehty erittäin vaikeaksi. Onko sisäpiiriä vai ei? Olenko olemassa vai ei? Kuka murhasi Kyllikki Saaren?

Jotkut palstat leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa. Tämä vaikeasti haluttavaa. Mitä se kertoo Pertistä, että hän vaan täällä pyörii?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ei ole mitään sisäpiiriä,se on vaan tasan tarkkaan kaikkien teidän omassa päässä.Give it a rest,oikieasti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
PerttiMakimaa

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Haemaeraemies kirjoitti:Ei ole mitään *sana poistettu*,se on vaan tasan tarkkaan kaikkien teidän omassa päässä.Give it a rest,oikieasti.
Olo oli vaan kuin olisi palannut ajassa takaisinpäin kun keskusteluja katosi eikä joitain huhuttuja asioita enää ollut.

En tiedä muista, mutta minua koko ajatus tästä *sana poistettu* tympi melko reilusti.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Saz »

PerttiMakimaa kirjoitti: Kuka murhasi Kyllikki Saaren?
Hans Assmann, daah.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

PerttiMakimaa kirjoitti: En tiedä muista, mutta minua koko ajatus tästä *sana poistettu* tympi melko reilusti.
Tämä on taas tätä,tää on niin just tätä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja martza »

PerttiMakimaa kirjoitti: Tämän palstan seuraaminen on tehty erittäin vaikeaksi. Onko sisäpiiriä vai ei? Olenko olemassa vai ei?
Kyllä täällä on sisäpiiri, mutta siitä ei saa kirjoittaa. Se on sisäpiiritietoa. :wink:

Olemassa taidat olla, luulisin niin..................
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
PerttiMakimaa

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Saz kirjoitti:Hans Assmann, daah.
Ja vanhoilla päivillään murhasi vielä Palmenkin? :)
HellBell

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Minä en tiedä mikä "Juoruluolan" funktio on, että mitä siellä jo aiemmin on tehty ja mitä siellä tullaan tekemään, mutta mikäli siellä on harrastettu/harrastetaan selän takana toisista pahan puhumista, niin ei mulla muuta toivetta tässä kuin että:
Olkaa sitten joka puolella samoin sanomisin. Turha juoruluolan ulkopuolella heittäytyä ystävälliseksi jos ei ole sitä sielläkään. Tosin silloinhan se ei ole enää "selän takana" jutskailua.. Katos vaan.

Friends, enemies and the rest..

Oikeasti koko Juoruluola saisi puolestani hävitä kuin Pim vaan.
Durasel

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Durasel »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Saz kirjoitti:Hans Assmann, daah.
Ja vanhoilla päivillään murhasi vielä Palmenkin? :)
Sekä Nissen, nykyään Äzzman esiintyy Nissenä julkisuudessa :P
killkill

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja killkill »

PerttiMakimaa kirjoitti:Mitä se kertoo Pertistä, että hän vaan täällä pyörii?
Enemmän mää mietin, mitä tuon poikamaisen avatar-virneen takana on?

Koko Sisä[kumi]piiri oli Ylipidon hyvää tarkoittava, mutta toivottaman epäonnistunut yritys harjoittaa rumour-controllia joutumatta moderointihommiin.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Melnais »

killkill kirjoitti: Koko Sisä[kumi]piiri oli Ylipidon hyvää tarkoittava, mutta toivottaman epäonnistunut yritys harjoittaa rumour-controllia joutumatta moderointihommiin.
Ei oikeasti. Onko täällä, pientäkin pienemmällä palstalla, vielä pienempi ryhmäkeskustelumoodi jossain? Olen sitä mieltä että ko. mikälie toiminto on turha, ja loukkaantunut siitä ettei minua ole päästetty mukaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
killkill

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja killkill »

Melnais kirjoitti:Onko täällä, pientäkin pienemmällä palstalla, vielä pienempi ryhmäkeskustelumoodi jossain?
Siltä tuo vielä aamulla ainakin vaikutti. Tuo eilisiltainen eräänkin e-eron jälkipyykin pesu palstalla oli kieroutuneesta viihdyttävyysarvostaan huolimatta jokseenkin mahahappoja aktivoivaa tuubaa ja ylipito teki sinänsä ihan oikein kun siihen reagoi. Kyseinen ratkaisumalli oli kuitenkin kuollut jo syntyessään.

Omalta kohdalta ko. episodin seuraaminen sai taas kerran pohtimaan, vietänkö sittenkin liikaa aikaa tämän palstan parissa?
Durasel

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Melnais kirjoitti:
killkill kirjoitti: Koko Sisä[kumi]piiri oli Ylipidon hyvää tarkoittava, mutta toivottaman epäonnistunut yritys harjoittaa rumour-controllia joutumatta moderointihommiin.
Ei oikeasti. Onko täällä, pientäkin pienemmällä palstalla, vielä pienempi ryhmäkeskustelumoodi jossain? Olen sitä mieltä että ko. mikälie toiminto on turha, ja loukkaantunut siitä ettei minua ole päästetty mukaan.
No ei vittu ole, Manala as usual väritti kertomaansa. Kaksi ketjua tempastiin syrjään palstalaisten suojaamiseksi, kun IS:n reportterit yrittivät tunkea palstalle. Aasi ja Hämis ovat siivonneet ketjut bittiavaruuteen ja tilanne on ohi.
hebuli

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ehdin kuulua sisäpiiripalstaan jopa päivän. Se oli tarkoitettu suuria paljastuksia varten, kuten että Pehmovanukas onkin oikeasti Tix ja Sinkkumatti koitti vähän aikaa vaihtoehtoelämää Katto Kassisena. Nimi muuttuu, mielipiteet eivät. Näitä paljastuksia ei kuitenkaan haluttu muiden kuin aktiivisimpien ja kaikkien tuntemien vakkareiden tietoon. Ei se sinänsä ollut mikään toisten-selän-takana-pahaa-puhuvien kerho. Kesseli-keskustelut oli ilmeisesti myös siirretty sinne.

No sama se, nopsia nuo administraattorit liikkeissään. Tosin tulee mieleen, pitäisikö heidän tällaisten suurempien operaatioiden yhteydessä sopia asioista keskenään, ettei peräkkäisinä päivinä tehdä vastakkaisia yksilöpäätöksiä?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ketjuja vietiin, selvä. Mistä TE sen tiedätte? Sisäpiiriläiset! Minä en ala enkä leiki tätä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
hebuli

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:Omalta kohdalta ko. episodin seuraaminen sai taas kerran pohtimaan, vietänkö sittenkin liikaa aikaa tämän palstan parissa?
Vietät. Minä taas ihan liian vähän, mutta yritän petrata.

Sanottakoon suoraan että minua hieman vituttaa joidenkin ainainen valittelu "Vietänkö liikaa aikaa täällä palstalla?" ja "Olenko se vain minä vai onko palstan taso ja keskustelut huonontuneet eikä mikään kiinnosta?" (enkä puhu nyt (vain) sinusta KK). Jos siltä tuntuu, eikö pidä itse tehdä omat ratkaisunsa? Mikä tuollaisten valitusten funktio on? Saada muut kirjoittelemaan mielenkiintoisemmin?

Jos ja kun itse kyllästyn palstaan, lupaan olla pitämättä siitä suurempaa älämölöä, vaan yksinkertaisesti lopetan kirjoittelun ja palstan seuraamisen. Näin olen tehnyt monien muidenkin palstojen kanssa, joissa saatoin aiemmin olla varsin aktiivinen.
Melnais kirjoitti:Ketjuja vietiin, selvä. Mistä TE sen tiedätte? Sisäpiiriläiset! Minä en ala enkä leiki tätä.
Sinne sai yrittää liittyä kuka tahansa, aasi hyväksyi tai hylkäsi liittymisanomukset.
Viimeksi muokannut hebuli, 12.05.2006 11:21. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
killkill

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja killkill »

Durasel kirjoitti:tilanne on ohi.
Kyseinen ryhmä on näemmä olemassa ja siinä on kolmisenkymmentä nimeä. Ruusuritarilaiset! Vapaamuurarit! Rooman Klubi! Ja nyt VAKKARIT!

Tämä ei tee ollenkaan hyvää paranoialleni :mrgreen:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Melnais »

hebuli kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Ketjuja vietiin, selvä. Mistä TE sen tiedätte? Sisäpiiriläiset! Minä en ala enkä leiki tätä.
Sinne sai yrittää liittyä kuka tahansa, aasi hyväksyi tai hylkäsi liittymisanomukset.
Raivokkaan kitinän jälkeen löysin etsimäni, mistä olisi pitänyt huomata että tällainen mahdollisuus on tullut tarjolle? Mitä liittymällä saa, paljonko se maksaa? Onko teillä kivampaa siellä, oletteko alasti?

Kysymykset retorisia, ei tarvitse vastata.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Durasel

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Durasel »

killkill kirjoitti:
Durasel kirjoitti:tilanne on ohi.
Kyseinen ryhmä on näemmä olemassa ja siinä on kolmisenkymmentä nimeä. Ruusuritarilaiset! Vapaamuurarit! Rooman Klubi! Ja nyt VAKKARIT!
Tämä ei tee ollenkaan hyvää paranoialleni :mrgreen:
Otappa uus satsi aamunappeja, jos meinaa ahistaa... niin ja laita palsta kiinni :wink:
killkill

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja killkill »

Durasel kirjoitti:Otappa uus satsi aamunappeja, jos meinaa ahistaa... niin ja laita palsta kiinni :wink:
MITÄ?!?!? Kuka mere mortal rohkenee tuputtaa mulle omaa lääkettäni?!!?!? :D
hebuli

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Melnais kirjoitti:Raivokkaan kitinän jälkeen löysin etsimäni, mistä olisi pitänyt huomata että tällainen mahdollisuus on tullut tarjolle? Mitä liittymällä saa, paljonko se maksaa? Onko teillä kivampaa siellä, oletteko alasti?

Kysymykset retorisia, ei tarvitse vastata.
Vastaan retorisesti ilman kysymysmerkkiä: minullekin koko Juoruluolan, "sisäpiirin" ja sen liittymisprosessin olemassaolo selvisi vasta eilen raivokkaan kyselysession päätteeksi. Ja minä sentään olen palstan aktiivisin kirjoittaja, palstamuistinikin on lähes WanhanPerwon tasolla.
bedlam

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:Tuo eilisiltainen eräänkin e-eron jälkipyykin pesu palstalla oli kieroutuneesta viihdyttävyysarvostaan huolimatta jokseenkin mahahappoja aktivoivaa tuubaa ja ylipito teki sinänsä ihan oikein kun siihen reagoi.
Eli salaperäinen 'Vakkarit'-seura jatkoi salaisessa juoruluolassaan tuonkin asian spekulointia, vai? Kuulostaapa tosi kivalle. En todellakaan arvannut minkälaisen ryöpyn viestini aiheuttaa, mutta minkäs teet.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Eli salaperäinen 'Vakkarit'-seura jatkoi salaisessa juoruluolassaan tuonkin asian spekulointia, vai? Kuulostaapa tosi kivalle. En todellakaan arvannut minkälaisen ryöpyn viestini aiheuttaa, mutta minkäs teet.
Ei.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pehmovanukas

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hebuli kirjoitti:Ehdin kuulua sisäpiiripalstaan jopa päivän. Se oli tarkoitettu suuria paljastuksia varten, kuten että ... ettei peräkkäisinä päivinä tehdä vastakkaisia yksilöpäätöksiä?
Voisitko sä nyt jo saatana soikoon lopettaa juoruilun toistelun? Laitan 20 euroa hamekankaan ostoon kouraan heti kun tavataan. Jos jollakulla on syynsä vaihtaa nikkiä niin mitä vittua se sulle kuuluu HÄH?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: PalstaMatrix

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Saz kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Kuka murhasi Kyllikki Saaren?
Hans Assmann, daah.
Jotain sukua Dick Assmanille?

http://en.wikipedia.org/wiki/Dick_Assman
Vastaa Viestiin