mix musta ei pidetä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Näin asiallisen analyyttisen realisesti kun ajattelee niin olen tän foorumin paras kirjoittaja ainut jolta tulee hauskaa ja fatkaa juttuja koko ajan ja usein viel samaan aikaan. Voisko olla sit et mulle ollaan kateellisia? Usein IRL huomaan tietynlaista kateellisuutta pieniltä miehiltä kun en ole niiden kaltainen pygimi, köyhiltä jotka huomaa et muutama tonni ei ole mulle mitään ja viimeksi ählämiltä kun tajus et mä saa paljon parempia akkoja suomesta kuin se :lol: Olenhan mä irl aika karismaattinen jään usein aika monen mieleen sekin saattaa aiheuttaa kadetta nobodyen mielessä mikä tosin on sääli kerta enhän mä sille voi mitään kun luonnostaan olen mitä olen.
Kingi I
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

mölli kirjoitti:mix musta ei pidetä
olen tän foorumin paras kirjoittaja ainut jolta tulee hauskaa ja fatkaa juttuja koko ajan ja usein viel samaan aikaan.
Olet tän foorumin tyhmin kirjoittaja joka ei suolla muuta kuin aivopaskaa kaameilla kirjoitus- ja kielioppivirheillä höystettynä. Jopa pahemmat kuin minulla jolla suomi ei ole edes äidinkieli.
Voisko olla sit et mulle ollaan kateellisia?

Enpä usko...
Usein IRL huomaan tietynlaista kateellisuutta pieniltä miehiltä kun en ole niiden kaltainen pygimi
Ensimmäiseen kommentini viitaten: Se on PYGMI
köyhiltä jotka huomaa et muutama tonni ei ole mulle mitään
Eli tonneja sulla ei edes ole... ja miten luulet että mahdollisilla tonneilla saisit mittään muuta seuraa kuin ns. maksullista moista....
ja viimeksi ählämiltä kun tajus et mä saa paljon parempia akkoja suomesta kuin se :lol:
Ehkä ählämiä ei kiinnosta silikonitissityhjäaivoblondit, vaan ihan fiksutkin naiset...
Olenhan mä irl aika karismaattinen jään usein aika monen mieleen sekin saattaa aiheuttaa kadetta nobodyen mielessä mikä tosin on sääli kerta enhän mä sille voi mitään kun luonnostaan olen mitä olen.
Olethan sä aika torspo jäät aika usein monien mieleen sekin saattaa aiheuttaa tyhmyydestäsi johtuvaa turhautuneisuutta mikä tosin on sääli kerta ethän sä sille mitään voi kun kun luonnostaan olet mitä olet!

... vittu. Opettele käyttämään tätä merkkiä. "," tai käy edes peruskoulu loppuun.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elukka

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mölli kirjoitti:<paskaa ilman kielioppia saati sitten välimerkkejä>
Koska olet joko provo tai äärettömän omahyväinen retardi joka ei osaa edes kirjoittaa?
Itse veikkaan ensimmäistä.
killkill

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

... ja provoksikin huono.
ninnithequeen

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:... ja provoksikin huono.
No älä.
nokkaelain

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

killkill kirjoitti:... ja provoksikin huono.
Se tuossa hiukan kiehtoo, että voisiko joku olla täysin tosissaan tuollainen. Paljon uskottavampiakin provoja on tullut vastaan. Yksikin oikeassakin persoonassaan todella mölö tuttu tyyppi "kusi omaan pesään", kun "sattui olemaan tylsää", ja jatkoi samanlaisella sinnikkyydellä kuin tämäkin tapaus.

Tuo ketjun avauksessa oleva "kirjoitusvirhe" (fatka) saa taas epäilemään pelkkää provoilua, kun se juuri esiintyi toisessakin ketjussa... mutta hakutoiminnon mukaan mölli on ennenkin kirjoittanut niin, joten hetkeksi tuli mieleen lukihäiriö tai muuten vaan kirjoitustaidottomuus.

Mielenkiintoisempana faktana ainoa muu saman virheen tehnyt on RAM13;)
killkill

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hyvä provo sinänsä, että pysyy kerran valitulla linjalla. Huono - enimmäkseen - siksi, että vetää NIIN väsynyttä läppää ettei koko projekti oikein nouse siivilleen.

Terveisiä sinne käsikirjoittaja-aivoriihelle, että kuljettakaa tarinaa vähän etiäpäin, paljastakaa tuokiokuvia Möllin historiasta, tehkää siitä vähän inhimillisempi hahmo ;D
Leila

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tottakai susta mölli pidetään, ihan yhtä paljon kuin niistä pienistä mustista muurahaisista.
ElanorRaven

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kyllä mun mielestä ainakin noita möllin hirveän asia pitoisia tektsejä on hurjan mukavaa lukea onhan se hurjan hienoa jos joku on nuori ja menestyvä ja varakas ja sitä kadehditaankin vielä.
Herra Manala

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Asiapitoinen on yhdyssana!
Ja minäpäs tiedän kuka mölli on. :cheer:

Huono provo ja huono provo. Ei se nyt niin kamalan huono ole jos a) suurimmalle osalle menee vieläkin nämä jutut läpi b) suurin osa ei vieläkään tiedä kenestä on kyse. Eli toisin sanoen onnistuu kuitenkin vedättämään teitä 5-0. Kaikki provothan on huonoja provoja niin kauan kun ei ole itse kyydissä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti:Ja minäpäs tiedän kuka mölli on. :cheer:
Jos et kerro niin vedän sinuu nenästä koffin puistossa.
Ei kai kenellekään ole missään vaiheessa ollut epäselvyyttä siitä, että mölli ei kukaan oikea ihminen ole?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Mylwin kirjoitti:mölli ei kukaan oikea ihminen ole?
Tietoverkkoon on muodostunut elämää.

Eniwei, mies on kunnian kuningas, joka rakentaa oman yleisönsä. Suljettu astia.
Viimeksi muokannut slam, 14.05.2006 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsakenraali™

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

slam kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:mölli ei kukaan oikea ihminen ole?
Tietoverkkoon on muodostunut elämää
Elämä ei ole tietoverkossa, vaan sen ulkopuolella.
slam

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja slam »

silsakenraali™ kirjoitti:
Elämä ei ole tietoverkossa, vaan sen ulkopuolella.
Kaiut elämästä rakentavat yhtenäisen kokonaisuuden, jota ruokitaan ulkoisen elämän ympäröiviltä koneilta. Kityä voidaan kutsua eläväksi kokonaisuudeksi, mutta ei yksittäistä nimimerkkiä... xD
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Herra Manala kirjoitti: Ja minäpäs tiedän kuka mölli on. :cheer:
Onko se Cityn legendaarinen Nicki? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Missäs mölli on? Kenen alter ego on vaipunut unholaan??


TULE ESIIN MÖLLIPÖLLI!
Vihtahousu

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:Missäs mölli on? Kenen alter ego on vaipunut unholaan??
TULE ESIIN MÖLLIPÖLLI!
Näyttää tuo ramppa möllinen rampanneen RL:n puolelle kokonaan.
masa

Re: mix musta ei pidetä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Näyttää tuo ramppa möllinen rampanneen RL:n puolelle kokonaan.
Jaa olikos se sittenkin loppujen lopuksi ramppa. Älä tulekaan takaisin.
Vastaa Viestiin