Laskusuhdanne lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

ninnithequeen kirjoitti: Daah?
Voi kyllä hyvinkin olla että mie sekoitan...

Puotilassa on hieno olutravintola nimeltä Pikkulintu, ja siellä sain omistajalta aikamoisen saarnan aidoista siidereistä aikoinaan :)

Luntti netistä: "Kopparbergs Päärynäsiideri 4.5%
Raikas ja aito, alkuperäinen siideri joka heti valloitti ruotsalaiset. Kopparbergin siideri valmistetaan ensiluokkaisista raaka-aineista puhtaaseen ja raikkaaseen lähdeveteen. Alkoholia ei ole lisätty, vaan siiderin alkoholipitoisuus on käymismenetelmällä saatu toivotun vahvuiseksi. Tämä kevyen raikas, hedelmäinen ja puolimakea päärynäsiideri on valmistettu vanhan alkuperäisreseptin mukaan."

Itse tosin pidän vain "aidoista englantilaisista kuivan kuivista siidereistä", koppis on liian makeaa tavaraa.

Edit: quote-sählinki korjattu. Matti oli joka tapauksessa väärää litkua haukkumassa. Tai oikeaa litkua väärin perustein...
Viimeksi muokannut nexie, 13.05.2006 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don't Panic!
millivanilli

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

huima kirjoitti: Ajattele asiaa positiivisesti.

Voisit joutua kuulemaan tuon sängyssä.

"Ihan kohta. Kohta siellä. Ihan lähellä"

Nih. Asiat voisivat aina olla huonomminkin.
Tuo ei auttanut yhtään.
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Sinkkumatti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Mutta...joo voittaa kaikki äklömakeat kopparpärit sun muut esanssisetit
Jos koppärberi on susta esanssipaskaa niin et kyllä mittään siidereistä tiedä.
Tä? Eikös kopperi ole juurikin niitä juomia, jolla ei ole siiderin-nimikkeen kanssa mitään tekemistä. Koko litkuhan on pirtusta esanssilla maustettua tavaraa, ja jota virheellisesti kutsutaan siideriksi.
Minen mitään siidereistä tiedä, mutta minusta nuo kopparpärin diiserit ovat oivaa tavaraa, ja niitä tulikin siskon häissä kiskottua varsin pontevasti.
ninnithequeen

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nexie kirjoitti:Itse tosin pidän vain "aidoista englantilaisista kuivan kuivista siidereistä".
No juurikin niitä siellä olutravintolassa oli hyllyt täynnä. Miun makuun eivät kuitenkaan olleet, vaikka kuinka aitoja olisivatkin.
Bliss

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Siideri on pahaa. Olutta sen olla pitää :)
Sinkkumatti

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

nexie kirjoitti:Matti oli joka tapauksessa väärää litkua haukkumassa.
No perkele. Olin siis väärässä.Pitäisi aina avata google, ennenkuin alkaa pätemään :mrgreen:
Itse tosin pidän vain "aidoista englantilaisista kuivan kuivista siidereistä", koppis on liian makeaa tavaraa
Cheers!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

ninnithequeen kirjoitti:
nexie kirjoitti:Itse tosin pidän vain "aidoista englantilaisista kuivan kuivista siidereistä".
No juurikin niitä siellä olutravintolassa oli hyllyt täynnä. Miun makuun eivät kuitenkaan olleet, vaikka kuinka aitoja olisivatkin.
Kuivan kuivaa kuivakalle naiselle nääs, logiikka pelaa :wink:
Don't Panic!
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

nexie kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
nexie kirjoitti:Itse tosin pidän vain "aidoista englantilaisista kuivan kuivista siidereistä".
No juurikin niitä siellä olutravintolassa oli hyllyt täynnä. Miun makuun eivät kuitenkaan olleet, vaikka kuinka aitoja olisivatkin.
Kuivan kuivaa kuivakalle naiselle nääs, logiikka pelaa :wink:
Strongbow?
ninnithequeen

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti: No perkele. Olin siis väärässä.Pitäisi aina avata google, ennenkuin alkaa pätemään
Älä käy vanhalle tarjoilijalle pätemään :mrgreen:
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ninni: Kopperi nimenomaan on pirtua, omenamehua ja hiilihappoa sekä sokeria. Oikean siiderin kanssa sillä ei ole juurikaan tekemistä eli sitä ei ole valmistettu omenista.

EDIT: ai ovvai? En kyllä edelleenkään oikein tuota usko.

EDIT2: Quake 4 oli pettymys. Ihan tusinaräiskinnältä demon perusteella vaikutti. Lippaviu.
Viimeksi muokannut killkill, 13.05.2006 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti:Ninni: Kopperi nimenomaan on pirtua, omenamehua ja hiilihappoa sekä sokeria. Oikean siiderin kanssa sillä ei ole juurikaan tekemistä eli sitä ei ole valmistettu omenista.
No tässä uskossa minäkin olen ollut?!?

Nex, mistä sie tuon bongasit?

Vai joo joo. Päärynä on tehty käyttämällä,mutta omenasidu on huijausta. näinkö se oli?
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 13.05.2006 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hohhoi.. Pitäs lähteä ajelemaan kohti Tuusulaa.... *haukottel*
Bliss

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Alkeellista tietoa em. siideristä....
ninnithequeen

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Ninni: Kopperi nimenomaan on pirtua, omenamehua ja hiilihappoa sekä sokeria. Oikean siiderin kanssa sillä ei ole juurikaan tekemistä eli sitä ei ole valmistettu omenista.

EDIT: ai ovvai? En kyllä edelleenkään oikein tuota usko.
No daah, vittuako mua kiinnostaa miten ne tehään, kuhan myyn :lol:

Ja mun uusi suosikkijuoma on täyttä esanssipaskaa, nimittäin Kurkon ananaslonkero. Nam.
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Alkeellista tietoa em. siideristä....
Tuossakaan ei ole valmistusmenetelmästä mitään.
ninnithequeen kirjoitti:No daah, vittuako mua kiinnostaa miten ne tehään, kuhan myyn :lol:
Tuolla systeemillä pärjää tasan niin kauan, kun asiakkaaksi tulee vakavamielinen juomaveikko joka a) tietää mitä haluaa b) tietää juomistakin jotain. Sellaista jos erehdyt kohtelemaan yliolkaisesti niin voi video mikä riemu siitä nousee. Asiakasta ei kannata aliarvioida.
Viimeksi muokannut killkill, 13.05.2006 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Sinkkumatti kirjoitti:
killkill kirjoitti:Ninni: Kopperi nimenomaan on pirtua, omenamehua ja hiilihappoa sekä sokeria. Oikean siiderin kanssa sillä ei ole juurikaan tekemistä eli sitä ei ole valmistettu omenista.
No tässä uskossa minäkin olen ollut?!?

Nex, mistä sie tuon bongasit?

Vai joo joo. Päärynä on tehty käyttämällä,mutta omenasidu on huijausta. näinkö se oli?

Yrityksen kotisivuilta (siis kopparbergs.se). Sama tarina omenatuotteen kohdalla. Tuottaako kotimainen lisenssinhaltija fuulaa ja svenssonit aitoa, mitä häh :shock:
Don't Panic!
millivanilli

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti: Ja mun uusi suosikkijuoma on täyttä esanssipaskaa, nimittäin Kurkon ananaslonkero. Nam.
Olikos se kaktuslonkero kans Kurkoa? Se oli mun lemppari. Tehdäänköhän sitä enää?
ninnithequeen

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja mun uusi suosikkijuoma on täyttä esanssipaskaa, nimittäin Kurkon ananaslonkero. Nam.
Olikos se kaktuslonkero kans Kurkoa? Se oli mun lemppari. Tehdäänköhän sitä enää?
Ei tehdä.
Musta se oli kauheeta :x

Kauan sitten tehtiin hemmetin hyvää vadelmalonkeroa, mutta eipä sitäkään ole vuosiin tehty.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

killkill kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Alkeellista tietoa em. siideristä....
Tuossakaan ei ole valmistusmenetelmästä mitään.
Alkoholia ei ole lisätty, vaan siiderin alkoholipitoisuus on käymismenetelmällä saatu toivotun vahvuiseksi.
Don't Panic!
Bliss

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Alkeellista tietoa em. siideristä....
Tuossakaan ei ole valmistusmenetelmästä mitään.
Ei niin, panimosta vaan puhutaan. Jolloin voisi olettaa, että tuote valmistetaan käyttämällä
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

nexie kirjoitti:Tuottaako kotimainen lisenssinhaltija fuulaa ja svenssonit aitoa, mitä häh :shock:
Joku catch tässä oli. Jo makunsakin puolesta tuo Suomesta saatava on niin täysin erilaista kuin kaikki muut maistamani siiderit, että vaikea tuota Kopparia on aitona pitää.
nexie kirjoitti:korjaa
Voi voi. Rakkaat lapset. Älkää tulko vanhoiksi ja juoko Jaloviinaa. Tämmöistä se sitten on. Sisälukutaitokin menee. Voi voi.
Viimeksi muokannut killkill, 13.05.2006 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
segma

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja segma »

killkill kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Max Payne 2
Juu, tähän tartumme :D Ykkösen olenkin tahkonnut läpi. Tänkz!
Tuohon kannattaa varmasti hankkia seuraksi Kung Fu -modi, joka ainakin ykkösosassa oli täyttä 100%:sta terästä.

Ja huomenta. Aamulla heräsin siihen, ettei henki meinannut kulkea. Kiva herätys toisin sanoen. Ja kämppis ei vieläkään saanut tiskejä hoidettua. Sapettaa. Tänään pitäis vielä mennä remppaamaan vaikka olo on mitä paskin.
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bliss kirjoitti:Alkeellista tietoa em. siideristä....
Näköjään saa kopparilta jotain X-tra strong diiseriä jossa on alkkia sitten 7%. Miltäköhän maistuu? Oluista olen maistanut karhun tosivahvaa (7%) joka oli aivan järkyttävää kuraa jota ei saanut edes kunnon kännissä alas. Vieläkin pahempaa oli 10% Doppelbock joka soveltuu ainoastaan tukkoisen viemärin avaamiseen.
millivanilli

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti: Ei tehdä.
Musta se oli kauheeta :x

Kauan sitten tehtiin hemmetin hyvää vadelmalonkeroa, mutta eipä sitäkään ole vuosiin tehty.
Mun makunystyröihin se tuntui sopivan.

Alkaa tulla jano.. :D
slam

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

nielu kipu pudonnut onneksi puoleen. Vähän joutui kipulääketta ottamaan. Kohtuullisen raivokas tulehdus menossa. :P Kipua on edelleen.

kait täsä taas jaksaa. Selkäkin hieman pa.

lsd-näytön sain taas toimimaan...
Vastaa Viestiin