Laskusuhdanne lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannnu

Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mollysta kotiutuneena, kivaa lauanataita
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Paskaa lauantaita.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sannnu

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Käytiin frendin kanssa tsekkaamassa kampin uusi Teerenpeli, lahtelaisia kun ollaan. Ihan liian kliini mun makuun!nPäädyttiin sitten "ikuisen juhannuksen" Molly Malonekseen, jossa livebändin laulaja-kitaristi, pitkässä tukassaan ja miehekkäässä olemuksessaan sai allekirjoittaneen alkkarit kostumaan!
ninnithequeen

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Molly on kiva paikka, omistaja ei. Nimimerkillä 2 vuotta töissä samalla kusipäällä.

Nyt tää täti ottaa munan poskeensa ja menee nukkumaan.
Öitä rakkaat.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Onko se Teerenpelin mustikkasiideri mimmosta?

Mollysta kantautuva hirveä "irkku"renkutus onnistuu käännyttämään meikämannen ovelta joka kerta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sannnu

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mä join puolukkasiideriä, ja musta se oli tosi jees siideríksi. Ei liaan makea, mutta kuitenkin saattoi maistaa sen puolukan siitä...

Mutta...joo voittaa kaikki äklömakeat kopparpärit sun muut esanssisetit
ninnithequeen

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannnu kirjoitti:Mutta...joo voittaa kaikki äklömakeat kopparpärit sun muut esanssisetit
Jos koppärberi on susta esanssipaskaa niin et kyllä mittään siidereistä tiedä.
Sannnu

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mä en kyllä ihan totta tiedä siidereistä mitään, juon aina olutta tai kuivaa skumppaa tai punkkua..en oikein välitä makeista juomista.... äskeinen siis täysin subjektiivinen mielipide.
Elukka

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ann kirjoitti:Onko se Teerenpelin mustikkasiideri mimmosta?
Hyvää. :P <-- subjektiivinen mielipide
Elukka

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No joo. Eiköhän se ala olla :krooh: -aika... Öitä ruNkkarit! :yo:
slam

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kappas kello on vattia vaille yksi...

Ai saamari, että sattuu ja lujaa kurkkuun ja korviin. Kuinkahan täsä edes oikein selviää?

aivan mieletön särky kurkussa ja kuulokäytävissä. huhu :roll: aaa ei ole ikinä sattunut näin lujaa... aivan karseeta :?:
Nighthawk

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

ninnithequeen kirjoitti:esanssipaskaa
Muutes yllätyin aika tavalla, kun lueskelin suomalaisen siideripullon (ehkä Fizz) etiketin tuoteselostetta; siinä ei nimittäin käytetty esansseja ollenkaan, vaan poikkeuksellisesti viinipohjaisesta tavarasta oli kyse! Outoa, taii sitten en ole seurannut tarpeeksi aktiivisesti tuoteselosteita.

Kunhan suomalaiset oppisivat tekemään muitakin tuotteita – varsinkin elintarvikkeita, esim. ketsuppi, leikkeleet - ilman kusettamista, nostaisin hattua korkealle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nighthawk kirjoitti: Muutes yllätyin aika tavalla, kun lueskelin suomalaisen siideripullon

Kunhan suomalaiset oppisivat tekemään muitakin tuotteita
Kunhan oppisivat tekemään ensin sitä siideriä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
segma

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja segma »

Räkätauti! Tällaisessa räkätaudissa minusta tulee kylmän kuivan vittuileva paska, kun vituttaa niin armottomasti tämä nuhaääni, aivastelu ja kaikki liittyvä.

Menis mössötimössötinukkumaan. Joo. Mm.
AarneAnkka

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Juu laskusuhdanne. Lähti fiilikset taas laskuun noiden deittinettiläisten kanssa. Huokaus. Onko se nyt kummiskin ihan turhaa touhua.
slam

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

mie en turhan tähden sairaalaan mene, mutta ei prkle on lujat kivut. Hajoaa pää kivusta ja keuhkot tukossa... huh hikeä vetää ja vaikea henkittää.

kyyristyn maahan melkein kippuraan. Aivan kuin tuli polttaisi korvakäytäviä. very normal olotila...
nokkaelain

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

ninnithequeen kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Mutta...joo voittaa kaikki äklömakeat kopparpärit sun muut esanssisetit
Jos koppärberi on susta esanssipaskaa niin et kyllä mittään siidereistä tiedä.
Suomalaiset siiderit tuntuvat olevan useimmiten äklömakeaa/esanssipaskaa tai molempia. Kopbärberistä en taas tiedä ovatko kaikki äklömakeaa, mutta ihan muulta suunnalta silti on silti tullut vastaan ainoat miellyttävät.
Nighthawk

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Bluntly kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti: Muutes yllätyin aika tavalla, kun lueskelin suomalaisen siideripullon

Kunhan suomalaiset oppisivat tekemään muitakin tuotteita
Kunhan oppisivat tekemään ensin sitä siideriä.
En juo siidereitä ollenkaan, joten olen aika ummikko selittämään niiden mauista mitään. Toi oli vaan ensimmäinen kerta, kun huomasin että suomalainen siideri oli viinipohjaista.

Terveisin etiketinlukuaddiktion omaava Haukka.
AarneAnkka

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nyt masentuneena nukkumaan. Hyvää yötä.
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Onko se nyt kummiskin ihan turhaa touhua.
99% kyl. Se 1% makes the difference.
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:Juu laskusuhdanne. Lähti fiilikset taas laskuun noiden deittinettiläisten kanssa. Huokaus. Onko se nyt kummiskin ihan turhaa touhua.
Mitäs ompi käynynnä? Kerro kaikki! :P
Bliss

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huomenta :D
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bliss kirjoitti:Huomenta :D
:yo:
AarneAnkka

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sudenhenki kirjoitti:Mitäs ompi käynynnä? Kerro kaikki! :P
Yksi vittumainen - siis se joka haukkui minua harvasanaiseksi ja henkisesti laiskaksi kun lainasin hänen tekstiään > -merkeillä - ehti dumpata minut ennen kuin minä ehdin dumpata hänet (perskuta), ja loput ovat minua vanhempia ja yhden biologinen kello raksuttaa niin että taulut tippuu seiniltä. Yksi on ujo ja akateeminen ja paheksuu kauhu & väkivaltaleffoja ja mustaa huumoria, pitää olla aina vaan positiivista. Vaadinko liikoja kun haluan katsoa myös kauheutta ja raadollisuutta naiseni kanssa?

Yksi, lääkäri, kuulostaa ihan lupaavalta. 27 vuotta. Mutta lääkäreillähän on aina kamala kiire. Treffaan hänet tänään, mikäli hän jaksaa (hän on silloin ollut koko yön päivystyksessä).

Joo, ei sitä tiedä jos joku heistä onkin sitten livenä jees, mutta kovinkaan sykähdyttävää henkistä yhteyttä en ole saavuttanut vielä yhdenkään kanssa näin tekstitse. Mieleeni muistuu sellainenkin tapaus jonka kanssa juttelimme tosi paljon, mutta livenä eivät sitten intohimot heräilleet. Jatkoimme jonkin aikaa kavereina kunnes hän löysi Paikkansa. Tämä siis esimerkiksi siitä että henkinen yhteyskään ei välttämättä vielä riitä...

Laitoin nyt kuvani Cityn kuvagalleriaan (sama kuin täällä). Se karsinee pois varmaan ne loputkin jotka ehkä vielä harkitsivat vastaamista.
huima

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

AarneAnkka kirjoitti:Yksi vittumainen - siis se joka haukkui minua harvasanaiseksi ja henkisesti laiskaksi kun lainasin hänen tekstiään > -merkeillä - ehti dumpata minut ennen kuin minä ehdin dumpata hänet (perskuta), ja loput ovat minua vanhempia ja yhden biologinen kello raksuttaa niin että taulut tippuu seiniltä. Yksi on ujo ja akateeminen ja paheksuu kauhu & väkivaltaleffoja ja mustaa huumoria, pitää olla aina vaan positiivista. Vaadinko liikoja kun haluan katsoa myös kauheutta ja raadollisuutta naiseni kanssa?
:D

Ehkäpä et olisi onnellinen noiden ihmisten kanssa.

Oh well. Olen vähän kahden vaiheilla sen suhteen, että kannattaako ilmoituksen ja emailienvaihdossa oikeasti vuodattaa kaikenmaailman vaatimuksiaan, maailmankuvaansa ja toiveitaan - sillä loppujen lopuksi on tullut nähtyä kuinka suhteellisia joskus perustavaakin laatua olevat asiat ovat -- kun vaan sattuu tapaamaan tietyn ihmisen. Ja tämä siis kumminkin päin, eli nainen joka ei ole sietänyt kauhuelokuvia voikin löytää niistä yllättäen oman juttunsa, kun katsookin niitä sinun kanssasi.

Toki jos tietää tarkalleen mitä haluaa ja mitä vaatii, voi etsiä sellaisella sapluunalla - mutta muuten toisaalta se sukeltaminen toisen ihmisen maailmaan ja sen ymmärtäminen ovat niitä suurimpia juttuja mitä ainakin itse saan toiseen ihmiseen tutustumisesta.

Mutta toisaalta, minä olen väärä ihminen antamaan mitään neuvoja - sillä mulla pyörii mielessä aina vain yksi saavuttamaton TosiRakkaus :-D
Vastaa Viestiin