Laskusuhdanne lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta, kamala paskahätä. Mikä nyt avuksi?
Sinkkumatti

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

1108 kirjoitti:Huomenta, kamala paskahätä. Mikä nyt avuksi?
Päästä pikkasen ulos ja sit istut päälle. Käytännöllinen rekkamiehen niitti!
bedlam

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sinkkumatti kirjoitti:
1108 kirjoitti:Huomenta, kamala paskahätä. Mikä nyt avuksi?
Käytännöllinen rekkamiehen niitti!
Ei saatana.
slam

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

bedlam kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
1108 kirjoitti:Huomenta, kamala paskahätä. Mikä nyt avuksi?
Käytännöllinen rekkamiehen niitti!
Ei saatana.
Aisan päältä ponnistamaan... voipi olla äässi vaan vaseliinissa, jos on niin kiire, että ei ehdi putsaan peräkärryn aisaa.
slam

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Pusuttelin eilen ihkun tyttösen kanssa. Tyttö oli kuitenkin ilkimys ja passitti innokkaan nuoren miehen kotiin juuri kuin tunnelma oli oikea. Ärsyttävää härnäystä :). Taisi tyttö tehdä sen aivan tahalleen, nyt ainakin kiinnostukseni säilyi. Kevättä tontulle?
Tai sitten ei. Siinäpä se onkin...
slam

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

huima kirjoitti:
slam kirjoitti: lsd-näytön sain taas toimimaan...
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ihan totaalinen repeäminen.

Mahtaa olla hyvät visiot.
kenkkuilee moinen paska... välillä saa turvautua entiseen putkinäyttöön. Seksiä harrastaessaan. 8)
RuNkkuTonttu

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

slam kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Pusuttelin eilen ihkun tyttösen kanssa. Tyttö oli kuitenkin ilkimys ja passitti innokkaan nuoren miehen kotiin juuri kuin tunnelma oli oikea. Ärsyttävää härnäystä :). Taisi tyttö tehdä sen aivan tahalleen, nyt ainakin kiinnostukseni säilyi. Kevättä tontulle?
Tai sitten ei. Siinäpä se onkin...
Sovitaanko näin? Minä en kommentoi sinun one-linreita ja aivopieruja ja sinä et minun?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sinkkumatti kirjoitti: Eiks ne ole enää käytössä? Hyvä jos näin. Mä inhosin sitä koko 11 kk.
On ne vielä toistaiseksi. Toimii nykyisin lähinnä hyvänä ekstrapainona kunnonkohotusta ajatellen.
FuckerNeutralizer?
http://www.rt66.com/~korteng/SmallArms/brgp35.htm
Viimeksi muokannut Mylwin, 13.05.2006 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
slam kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Pusuttelin eilen ihkun tyttösen kanssa. Tyttö oli kuitenkin ilkimys ja passitti innokkaan nuoren miehen kotiin juuri kuin tunnelma oli oikea. Ärsyttävää härnäystä :). Taisi tyttö tehdä sen aivan tahalleen, nyt ainakin kiinnostukseni säilyi. Kevättä tontulle?
Tai sitten ei. Siinäpä se onkin...
Sovitaanko näin? Minä en kommentoi sinun one-linreita ja aivopieruja ja sinä et minun?
Mikä sinullakin nyt on. Ensin kill kill. Sitten hän. Aloittaa samoilla sanoilla. :roll: Molemmat paljastavat perseensä?

Toivottavasti tärppää, poikani. Ainhan se on hienoa, että jotain löytyy.

Minua saat lainailla. Mutta älä runkkaa teksteihini.
Viimeksi muokannut slam, 13.05.2006 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Jos toi on se spollepyssy, niin oon pari lippaallista joskus ampunut ja samalla kepitin puolet spolleista kisassa. Niitten vääpeli tykkäs siitä. Anto pojille vähä possua, kun ei-spolle ampu paremmin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kuusi sivua viikonpäiväketjua jo tässä vaiheessa! Puh!

Jospa alkoholilainsäädäntöä oikein muistelen, niin maitokaupassa saa myydä maksimissaan 4,7% käymismenetelmällä valmistettua tavaraa. Siksi moni ei tykkää kaupan lonkerosta, kun se ei ole sitä aitoa oikeaa ginipohjaista. Alkosta saa sitten vahvempaa kamaa, jossa voi pohjalla olla viinaa.

Kopparberg on makeaa ja keinotekoisen makuista litkua perusmauissaankin, varsinkin alkoholittomana. Noista kotimaisista makusiidereistä en sitten sanokaan mitään, eivät ole sen arvoisia. Siideri on parasta kuivana.
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti:rekkamiehen niitti!
Päivä jolloin rippaat sanavarastoosi uuden sanonnan, ei voi olla läpeensä - paremman ilmaisun puutteessa - paska. Kiitos Maz :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Oottepas te ollu aktiivisia viikonpäiväketjukirjottelijoita heti aamusta! :shock:

Joku tämmönen TPK. Uuet käyttäjätunnukset koneeseen viimein tuli... ei tarvii käyttää pomon tunnuksia enää...
Nii ja sitte uus työsopimus kans ja sen mukana palkankorotus! :cheer:
Ei paskempi alku työpäivälle, vaikka onki lauantai ja vois tehä niiqu vaiks mitä muuta ihquu... :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

killkill kirjoitti:Päivä jolloin rippaat sanavarastoosi uuden sanonnan, ei voi olla läpeensä - paremman ilmaisun puutteessa - paska. Kiitos Maz :D
Päivä se vaan paranee, sillä sama asia tunnetaan myös nimellä Taksimiehen tappi. Siitä vaan varioimaan.
Loppuiko data & argumentit?
slam

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

lcd-näyttö taas maihin... :p ihme touhua...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään ohjelmassa pullojen palautusta kauppaan, jotta saan rahaa illan keikalle. Sitten pitäisi ostaa kissanhiekkaa, joka loppui eilen kesken, kissalle uusi talutushihna mallia fleksi ja lääkkeitä apteeksista. Ostoksiin ei ole rahaa, mutta pankkikortilla pitäisi onnistua, jos lääkkeet eivät mene yli 50 euron. Elämme jännittäviä aikoja.
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sleazoid kirjoitti:Taksimiehen tappi. Siitä vaan varioimaan.
Missä ihmeen kaapinperällä mä olen elänyt, kun en tuotakaan ollut kuullut :hirn:
Ebola

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Onnekas krapulaton aamu, vaikka pullo oli reilusti tyhjentynyt.
Jostain syystä miestä kovasti naurattaa aamuinen aivopieruni. Kovin tahdikkaasti ilmaisin heti herättyäni "yritinks mää sua?".

Tänään vuorossa siivousta, hyvää ruokaa ja ehkä pelailua parhaassa seurassa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ilmoittaudun!
Aion illalla olla humalassa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sinkkumatti

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti:
Sleazoid kirjoitti:Taksimiehen tappi. Siitä vaan varioimaan.
Missä ihmeen kaapinperällä mä olen elänyt, kun en tuotakaan ollut kuullut :hirn:
Tekkidyykkarin tulppa?
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vidu. Jo toinen versio Silent Hill-leffasta joka on luokattoman huonolaatuinen. Jos joku bittorrent-imuttelija on törmännyt laadultaan edes keskitasoiseen tai jopa hyvään versioon, viitsisitkö nakata torrentilla? Kiitos ja anteeksi :) [email protected]
Sinkkumatti kirjoitti:Tekkidyykkarin tulppa?
Ei, kun niillä on waipat :D
1108

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Vidu. Jo toinen versio Silent Hill-leffasta joka on luokattoman huonolaatuinen. Jos joku bittorrent-imuttelija on törmännyt laadultaan edes keskitasoiseen tai jopa hyvään versioon, viitsisitkö nakata torrentilla?
Ikävä kyllä siitä ei ole kunnon versiota.

SubAtom, aGaS, Saga ja HYdRO -groupit käyttävät ilmeisesti samaa paskaa versiota joka pikselöityy silloin tällöin ja on pimeä. Itse katselin piuhan reilusti telkkarin kirkkaisuutta ruuvaamalla ja totaalisessa piumeydessä.

Kyseessä on muuten niin hyvä elokuva että itseäni kyrpii että tuhosin elokuvan katselemalla sen paskalla kuvanlaadulla. Odota telecineä.
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Okra. Vartoillaanpa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis tässä miehessä on virtaa tänään. Toinen koneellinen pyykkiä koneessa, olohuone raivattu ihmisasunnonnäköiseksi, tehty ruokaa useaksi päiväksi ja ties mitä.

Olisikohan tuolla ansaittu yksi tervaviinasnapsi saunan jälkeen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Haha! Max Payne 2 asennusta vaille valmis. Its bullet-time! :D
Vastaa Viestiin