SuperSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toinen asia, minkä autuaasti unohdin tänään oli Kolmosen leffa Noin Seitsemän Veljestä. Lempileffojani lapsuudessa ja hyvin on kestänyt aikaa ja uppoaa vieläkin. Kolme varttia menetin alusta ja unohdin ottaa nauhalle. Aivan legendaarisia läppiä leffa täynnä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti:Aivan legendaarisia läppiä leffa täynnä!
Danny!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:Danny!
Se oli vielä aikaa, jolloin Dannyn näkeminen ei oksettanut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

banadoolilla paransin kuumeista oloa ja vedin muutaman kaljan. Ihan komee peli oli. Kanada-Stekki... rok, pok...

Ei yhtään huvittaisi mennä aamulla 6.00 töihin kokelaaksi, kun paikkakaan ei ole ollenkaan varma. :P Mut, mut luvattu, mikä luvattu... Eiköhän tuon kestä hieman kuumeisenakin tai ainakin flunssaisena.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Toinen asia, minkä autuaasti unohdin tänään oli Kolmosen leffa Noin Seitsemän Veljestä. Lempileffojani lapsuudessa ja hyvin on kestänyt aikaa ja uppoaa vieläkin. Kolme varttia menetin alusta ja unohdin ottaa nauhalle. Aivan legendaarisia läppiä leffa täynnä!
Tosi tonttuja paloja, ei jaksa pilata söndagia tollasten aloittelijoiden tuotoksii, niin se va on.
Pyyhin Netikettiin..
segma

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja segma »

Saatana! Nyt on visainen pulma. TARVIN JONKUN PUREMAAN MINUA KORVAAN. Hellästi, näyk näyk. Meinaa järki lähteä kun muistelee viime kertaa. :FFF

AWERHUERAIWUEIRAUWETHAWJTDFJGAOERKHDLFHJAOETJAA.
Sudenhenki

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

segma kirjoitti:Saatana! Nyt on visainen pulma. TARVIN JONKUN PUREMAAN MINUA KORVAAN. Hellästi, näyk näyk. Meinaa järki lähteä kun muistelee viime kertaa. :FFF

AWERHUERAIWUEIRAUWETHAWJTDFJGAOERKHDLFHJAOETJAA.
Tarttet jäitä kalsareihisi.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sudenhenki kirjoitti:Tarttet jäitä kalsareihisi.
Yksi teologian opiskelija kertoi joskus, että jos pitää jääpuikkoa persaukossaan tarpeeksi usein niin siihen addiktoituu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
segma

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja segma »

Sudenhenki kirjoitti:
segma kirjoitti:Saatana! Nyt on visainen pulma. TARVIN JONKUN PUREMAAN MINUA KORVAAN. Hellästi, näyk näyk. Meinaa järki lähteä kun muistelee viime kertaa. :FFF

AWERHUERAIWUEIRAUWETHAWJTDFJGAOERKHDLFHJAOETJAA.
Tarttet jäitä kalsareihisi.
Sitäkin. Täällä on näemmä joku muukin joka selaa foorumia epätoivoisen tylsistyneesti.

Edit: Lisäänpä tämän tuohon listaan ominaisuuksista, jotka vaimokkeessa tulee olla. Tyk-kää kor-vi-en nä-yk-ki-mi-ses-tä...
Viimeksi muokannut segma, 14.05.2006 23:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

segma kirjoitti:Sitäkin. Täällä on näemmä joku muukin joka selaa foorumia epätoivoisen tylsistyneesti.
_o/

Välttelen sotilasenglannin tenttiin lukemista.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sudenhenki

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mylwin kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Tarttet jäitä kalsareihisi.
Yksi teologian opiskelija kertoi joskus, että jos pitää jääpuikkoa persaukossaan tarpeeksi usein niin siihen addiktoituu.
Tarkistitko löytyikö siltä hanurista jääpuikkoa? Miksi mieleni tekee pelata Warcraftia?
Sudenhenki

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mylwin kirjoitti:
segma kirjoitti:Sitäkin. Täällä on näemmä joku muukin joka selaa foorumia epätoivoisen tylsistyneesti.
_o/

Välttelen sotilasenglannin tenttiin lukemista.
Koitan kovasti saada itseni tuonne ulos, mutta ei oikein näytä onnistuvan.
RuNkkuTonttu

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Onpas ollut rauhallinen sunnuntai. Sain pestyä pari koneellista pyykkiä vaikka en muuten saanutkaan siivottua. Muuten päivä on mennyt Töölössä tepastellen. Pusutyttö pelaa ilmeisesti mun kanssa jotain pelejä, mutta voinhan minä leikkiä mukana. Saapi nähdä kumpi siinä loppujen lopuksi häviää. Itse yritän päästä taktisesti tasapeliin.

Hmm.. nelosen leffaa katsoessani avasin kaapissa olleen puNkkupullon. Aivan loistava tuttavuus ja vielä kohtuu hintainen. Täytyykin käydä hakemassa varastoon muutama pullo lisää..

Ja se suositus:

Nederburg Shiraz hinta alkossa vain 8,99 €. Pitkästä aikaa löytää yhtä hyvää alle kympin viiniä... hmmm
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sudenhenki kirjoitti:Tarkistitko löytyikö siltä hanurista jääpuikkoa? Miksi mieleni tekee pelata Warcraftia?
En. Se kylläkin veti kotiviinillä sellaiset kännit että se sammui pikkuhousuisilleen soffalle, joten tarkastaminen olis ollut ihan mahdollista.
Teologit - spurguja ja roskaväkeä.
Miunkin tekee mieli pelata! Oon frozen thronen alkumetreillä vielä, mutta ei ole ehtinyt. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
segma

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja segma »

Mylwin kirjoitti:Yksi teologian opiskelija kertoi joskus, että jos pitää jääpuikkoa persaukossaan tarpeeksi usein niin siihen addiktoituu.
Vau. Pitää kokeilla seuraavan kerran kun istun räystäällä jalat kohti taivasta.
Sudenhenki kirjoitti:Miksi mieleni tekee pelata Warcraftia?
Ei voi edes pelata mitään tällä porukoiden haistapaskakoneella. Ei ole edes äänikorttia että voisi musiikkia kuunnella. On vain tämä palsta ja pari muuta tekstinsyöttöpaikkaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ann »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Pusutyttö pelaa ilmeisesti mun kanssa jotain pelejä, mutta voinhan minä leikkiä mukana. Aivan loistava tuttavuus ja vielä kohtuu hintainen.
Thihihihihihihihihihiii-iiih..

Joo, oon väsynyt.. siis niinku henkisesti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
RuNkkuTonttu

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Ann kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Pusutyttö pelaa ilmeisesti mun kanssa jotain pelejä, mutta voinhan minä leikkiä mukana. Aivan loistava tuttavuus ja vielä kohtuu hintainen.
Thihihihihihihihihihiii-iiih..

Joo, oon väsynyt.. siis niinku henkisesti.
Hyvä pointi... Tisseihin sai koskea tarjotun pizzan jälkeen... Vittu, olisiko pitänyt tarjotan jääveden sijasta kokis? Mokasinko minä taas tälläisessä pikku jutussa?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ann »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Tisseihin sai koskea tarjotun pizzan jälkeen...
Anteliasta! Itse annan vain tuijotella.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Hyvä pointi... Tisseihin sai koskea tarjotun pizzan jälkeen... Vittu, olisiko pitänyt tarjotan jääveden sijasta kokis? Mokasinko minä taas tälläisessä pikku jutussa?
Olisit tarjonnut viinaksia niin oisit saanut koskea ehkä pimpukkaakin!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Miten välillä voi löytää jopa paremmin sävelen ja kulkea rappusia peräti kävellen. Maat ja mannut voivat olla erilaisia ja fiilikset aivan vitusta, vaikka ei tarvitsisikaan olla... :roll:
segma

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja segma »

Ann kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti: Tisseihin sai koskea tarjotun pizzan jälkeen...
Anteliasta! Itse annan vain tuijotella.
Olisi mukavan kinkyä joskus kokeilla niin, että tekisi juuri tuota. Istuttaisiin sängyllä, toinen toisessa päässä ja toinen toisessa. Ja sitten minä tuijottaisin sen toisen tissejä. Paljaita tai ei-paljaita. Ja se toinen vaan.. noh, olisi. Ja sitten NÄYKITTÄISIIN TOISIA KORVISTA JA OLTAISIIN IKUISESTI ONNELLISIA JA MONISTAUDUTTAISIIN ja sitten katseltaisiin taas niitä tissejä. I would like that. Oh yes.

(Edit: edes järjettömissä jorinoissa ei tule olla kirotusvireitä)
Viimeksi muokannut segma, 14.05.2006 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ann »

segma kirjoitti:Oh yes.
*LÄPS* Tokene!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sudenhenki

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

segma kirjoitti:
Ann kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti: Tisseihin sai koskea tarjotun pizzan jälkeen...
Anteliasta! Itse annan vain tuijotella.
Olisi mukavan kinkyä joskus kokeilla niin, että tekisi juuri tuota. Istuttaisiin sängyllä, toinen toisessa päässä ja toinen toisessa. Ja sitten minä tuijottaisin sen toisen tissejä. Paljaita tai ei-paljaita. Ja se toinen vaan.. noh, olisi. Ja sitten NÄYKITTÄISIIN TOISIA KORVISTA JA OLTAISIIN IKUISESTI ONNELLISIA A MONISTAUDUTTAISIIN ja sitten katseltaisiin taas niitä tissejä. I would like that. Oh yes.
Jätkä rupee selkeesti murtumaan :D.
segma

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja segma »

Ann kirjoitti:
segma kirjoitti:Oh yes.
*LÄPS* Tokene!
Ahh.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

segma kirjoitti:NÄYKITTÄISIIN TOISIA KORVISTA JA OLTAISIIN IKUISESTI ONNELLISIA A MONISTAUDUTTAISIIN
Huonoja lappuja?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin