SuperSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Väsymys. Ihmeen levotonta nukkumista viimeaikoina.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Kahvia i dag? Mamma keittää.
Enttu keittää eikun...ei sitä näy missään.

Hyvää vittunsatikkauttaneidenpäivää!!!!
Durasel

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Töisä! Taitaa jäädä mutsin makaroonilaatikot väliin, kun ollaan vasta puolet ensimmäisestä laivasta purettu ja toinen vene parkkeraa laituriin just nyt... triplaliksa tosin jaksaa motivoida töitä tekemään. Tänäkään viikonloppuna en ollut ytimessä ördäämässä, mähän alan oppimaan :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jumaleissön sitä oltiin sekasi! En ees päässy baariin eilen ku olin niin väsyny. Hyvin heikossa hapessa myös ny. Meni yhdessä hujauksessa koko viikonloppu, ihan liian nopeesti. Porukka jo lähti ajelemaan, ja jäin omaan yksinäisyyteeni möyrimään ja puuskuttamaan. Hulluna jäi viinaa tänne. Ja tuopin sirpaleetkin näyttäis lojuvan tossa lattialla. Ihquja ystäviä mulla. Varsinkin se yksi. Onkohan mulla nyt poikaystävä.. Siltä se vaikutti kyllä. Mut eihän se kai oo mitenkään mahollista kyllä jos toinen asuu 531 km:n päässä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

irmelianneli kirjoitti:Onkohan mulla nyt poikaystävä.. Siltä se vaikutti kyllä. Mut eihän se kai oo mitenkään mahollista kyllä jos toinen asuu 531 km:n päässä.
Miksei?! Noiha on vaan numeroita...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Sannnu

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Irmelianneli, ihanaa!!! Ihastuminen on ihanaa...ja ihan totta noi on vaan numeroita noin kilometrit...ja jos on rakkautta niin kyllä se kilometrit kuittaa.
Sannnu

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mä nukuin 12 tuntia!!! Enkä meinannut päästä ylös vielä äskenkään. Kuppi kahvia ruisleipää ja hesari sai kuitenkin koneen pyörimään. Suunnittelen tässä jumpalle menoa. Äitin ja Isän tapasin eilen ja onnittelin halin kera! Hehkutin niille myös ensi perjantaina talouteeni tulevasta autosta! Isi oli tyytyväinen ja sanoi, että pitää sitten mennä näyttämään sitä heti Lahteen.

Nyt vois katella Motivukselta jonkun jumppatunnin, jonne rykästä tai sitten jos vetäsis vaikka kaksi putkeen :shock: . Ulkona sataa...

Sitten kaupasta jotain hyvää ruokaa illaksi...ja ma aamuna kello 0500 töihin! Karu aloitus viikolle!
huima

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Sade hyvä. Puhdistuu ilma.

Ihan tukossa eilisen jäljiltä. Teki hyvää kyllä juosta, mutta noin pitkän lenkin aikana ehti vetää henkeen riittävästi pölyä ilmasta että tänään saa niiskuttaa.

Nyt hieman maailmanparantamista.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ia, jees! Voihan sitä kokeilla vaikka se kaukana asuukin :)

Mä eilen baarissa saunaillan jatkoilla, seura oli hyvää, meno ihan loistavaa, että voikin olla ihmisellä hauskaa x)

Ei kapulaa, mulle semmoista tule vaikka kotiviiniä tuhottiin ihan kunniotettava määrä. Nyt ois sitten nälkä :P
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
tonttu

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Äitiäni lähden moikkaamaan, kelikin on tänään kohdallaan.
Leppoisaa sunnuntaita.
Durasel kirjoitti:Tänäkään viikonloppuna en ollut ytimessä ördäämässä, mähän alan oppimaan :D
Good boy! :jee:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

irmelianneli kirjoitti:531 km:n päässä.
Mulloli kerran kans... välimatkaa oli semmoset 500km. Eka vuos meni iha jees, vaiks matkaa oli. Tokana vuonna tuo kundi muutti Savosta kämppääni, eikä mennykkää loppupeleissä enää iha nii kivasti. Kaks vuotta ollessa mittarissa, pakkas kamansa ja läks sinne mistä tuliki...
Mutta, yrittänyttä ei laiteta. Tsemppiä!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Edith

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Sannnu kirjoitti:Mä nukuin 12 tuntia!!!
Mä nukuin vielä enemmän! Ja edellisenä iltana ja yönä myös! Mutta mullapa onkin edelleen tää pirun flunssa. Pääsin onneksi eilen töistä jo kahdelta alunperin tarkoitetun kuuden sijasta ja noin kolmelta aloin makoilla ja muutamia vedenjuonti- yms. taukoja lukuun ottamatta lopetin makoilun vasta aamukymmeneltä tänään. Ja taas tuntuu, että vois makoilla tunnin tai pari.
slam

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

dämettiä, kun jos ei yskittäisi näin pahasti. Menisin siivoustöihin hetikin...

Mut ulkona pitäisi alkaa taas käymään joskus... ainakin
Jorde

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Jorde »

Huomenta kaikille pitkästä aikaa! Äitiä käyty onnittelemassa ja istutettavia kukkia viemässä, sisko lupasi laittaa. Kohta syömään.
RuNkkuTonttu

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Jos sitä menisi aamukahville johonkin lukemaan Hesarin loppuun asti, kun ilman kahvia nukahdin sen ääreen. Nyt suihkuun ja ulos, että vähän pirystyisi.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Hoomenta.
Tuli sitten eilen juopoteltua.. :P Oli kyllä vallan mainio ilta, neljästä siskosta kolme oli edustamassa, nuorin on luojan kiitos vielä alaikäinen.. :roll: Siinä vaiheessa kun poke sanoo haluavansa kaikki omakseen, oli aika lähteä..

Nyt sadevaatteet päälle ja piskien kanssa kävelemään metsän kautta mupsille toivottamaan onnea. Ja sisko myös.. :wink:

Myrskyisää päivää ja sadetta! Jesh!
swirl

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilen oli kiva päivä. Oltiin koko päivä Lopen ampumaradalla ja pääsin kokeilemaan .22 pistoolia ja revolveria, useampaa erilaista haulikkoa (kokeiltiin skeet-ammuntaa ja omaksi yllätyksekseni osuin monta kertaa), 30-06 metsästyskivääriä, kahta erilaista rynnäkkökivääriä, Ukko-Pekkaa, kahta erilaista ysimillistä ja pumppuhaulikkoa.

En tiennyt, että ampuminen voisi olla noin kivaa - olin ihan innoissani, etenkin kun huomasin, että se sujui melkoisen hyvin. Pitää varmaan mennä Maanpuolustuskoulutuksen järjestämille kursseille... asehulluksi yhdessä päivässä :roll:

Äippä läks pohojoseen sukulaisiin, joten eip tartte lähteä onnittelureissulle.
1108

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

swirl kirjoitti:...
Jumankavita, nainen minun makuuni!!!!
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Höhlät mie vain vaihdoin nikkiä... päätin että Enthun taru loppui 13.5 ja tilalle tuli tämä uudempi "hieman aikuistuneempi" versio.Ette te miusta niin vaan eroon pääse,saa tulla kolmas maailmansota ennen kuin katoan :lol:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
swirl

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja swirl »

1108 kirjoitti:
Jumankavita, nainen minun makuuni!!!!
Galleriassa pari kuvatusta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mustaenkeli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mut eihän se kai oo mitenkään mahollista kyllä jos toinen asuu 531 km:n päässä.
Miksei?! Noiha on vaan numeroita...
Sannnu kirjoitti:Irmelianneli, ihanaa!!! Ihastuminen on ihanaa...ja ihan totta noi on vaan numeroita noin kilometrit...ja jos on rakkautta niin kyllä se kilometrit kuittaa.
Kuittaa hyvin pitkälti jotain muutakin.. :) 60€ yhteen suuntaan.
Georgina kirjoitti:ia, jees! Voihan sitä kokeilla vaikka se kaukana asuukin :)
Olipa piristävää, kiitti kullat! Katsellaanpa ny rauhassa kuitenkin, ei mitään hötkyilyä eikä vouhotusta eikä epärealistisia odotuksia.
Georgina kirjoitti:Mä eilen baarissa saunaillan jatkoilla, seura oli hyvää, meno ihan loistavaa, että voikin olla ihmisellä hauskaa x)

Ei kapulaa, mulle semmoista tule vaikka kotiviiniä tuhottiin ihan kunniotettava määrä. Nyt ois sitten nälkä :P
Meillä oli kans niiiiiin sairaan siistiä että huh huh. Naurettua tuli ittensä kipeeks taas, niinku yleensä. Meni vaan sekunnissa toi weekendi, harmi. Mut kaikki loppuu aikanaan. Siellä päässä ois taas kolmen viikon päästä yhdellä niistä synttäripippalot. Voe elämä. Ja tulis ne varmaan Qstockiinkin.

Ihana ilma, aurinko paistaa! Nyt mä syöksyn kyllä kylpyammeeseen. Nukuin taas äsken vähän, ja parani olotila puoli pykälää.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

irmelianneli kirjoitti: Kuittaa hyvin pitkälti jotain muutakin.. :) 60€ yhteen suuntaan.
Opiskelijaliput on onneks keksitty. Niitä voi myös väärentää...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mustaenkeli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Kuittaa hyvin pitkälti jotain muutakin.. :) 60€ yhteen suuntaan.
Opiskelijaliput on onneks keksitty. Niitä voi myös väärentää...
Emmie ossaa. Onkohan mulla ees enää yhtään opiskelevaa kaveria olemassa, jos lainailis..? Kai se pitää sit alottaa joku lasinpuhaltajakoulu, ihan vaan että pääsis halvemmalla kultaa moikkaan :)
Durasel

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Jenkhati, jenkhati lai lai!! Vielä olis enää ehkä neljä tuntia duunia jäljellä, illalla varmasti uni maittaa :dream:
Vähän on vettä sadellut kuuroittain, mutta en valita, ulkona on kiva olla.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Äiskä sai ruusunsa, aasi sai pöperöä. Hyvää pöperöä olikin.

Kotona käydessä tuntuu aina välillä joutuneensa komediasarjan sisälle, sen verran tulee yleensä naurettua kaikille huonoille jutuille.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin