Mahtava Maanatai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Durasel kirjoitti:TÄÄLLÄ SATAA RAKEITA!!
Ai niin... säätiedotuksen olisi voinut katsoa vaikka aamulla.

Ei ole takkia eikä sateenvarjoa messissä, ja kohta pitäisi lähteä koululle.. uuu mama.
Kid

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:muutama ihminen sai kuitenkin sen yhteydessä hyvän miehen/naisen lisän ja sain juuri tietää olevani yksi niistä harvoista :D
Onnea sullekkin, hyvän naisen lisä meni oikeeseen osotteeseen :D
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Durasel kirjoitti:TÄÄLLÄ SATAA RAKEITA!!
Ja nyt ne rakeet on Krunikassa! Rahat - tai edes kesä - takaisin!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vitun Kitinä. Ainaki ku mä saan jotain kirjotettua, oli sitten YV:itä tai muuta lässytystä, ni tää heittää mut ulos. En ymmärrä.

Niba, käyks tänään? Kaikki kellonajat sopis, pääsen neljältä duunista. Sori viel et tyrin sen lauantain, liian hirvittävä darrakoomaväsymys, ei kyenny liikkua mihinkään..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Durasel kirjoitti:TÄÄLLÄ SATAA RAKEITA!!
Oulussapa paistaa aurinko. Fookes hei, kuulitko!?
millivanilli

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Voi kauhea.. toivottavasti täältä jostain löytyy sateenvarjo lainaan... mähän olen kuin uitettu koira kun pääsen kouluun :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

millivanilli kirjoitti:Voi kauhea.. toivottavasti täältä jostain löytyy sateenvarjo lainaan... mähän olen kuin uitettu koira kun pääsen kouluun :D
Valkoinen T-paita? Kato älä huoli, ei tuolla niin kylmä ole, ja on muuten testattua tietoa että juostessa kastuu enemmän kuin kävellessä. Pidä kivaa :D
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti: Valkoinen T-paita? Kato älä huoli, ei tuolla niin kylmä ole, ja on muuten testattua tietoa että juostessa kastuu enemmän kuin kävellessä. Pidä kivaa :D
no thx...
onneksi ei ole valkoista t-paitaa päällä.. :D
Sinkkumatti

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

millivanilli kirjoitti:onneksi ei ole valkoista t-paitaa päällä.. :D
:doh:
slam

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:Kyllä se sen korjaa vielä..

Sori montaa rivii
Aika suorasanainen kaveri työnjohdossa. Sanoi minulle, että hiljainen pälyily saattaa olla este työhön pääsyyn. xD (minkäs sille mahtaa, jos on sosiaalistunut tietokoneensa ääressä hienoon kuntoon.) :lol:

Huomenna lupasi soittaa, ja katsella viikon verran asioita. (75% mahdolliselta alkoi homma vaikuttamaan, jos ei toista parempaa ja sosiaalisempaa löydy remmiin, joka ei ole laiska "juoppo". 8)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä täällä raivaan miehen tavaroille kaappeihin tilaa. Minne mun pitäis laittaa oma "vanha" päiväkirja. Kun ei sitä viitsisi ihan tyrkylle jättää, sen lukeminen jonkun toisen toimesta ei olisi... mukavaa. Kenellekään. Mutta ei se nyt mikään äärimmäisen salainenkaan ole ja haluan sen kuitenkin säästää. Eli minne se laitetaan ei tyrkylle talteen?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti:Eli minne se laitetaan ei tyrkylle talteen?
Vietkö omia tavaroitasi esim. varastoon tmv.? Pistä omien tavaroidesi sekaan, en usko että kukaan lähtee niitä penkomaan. :)

Toinen vaihtoehto olisi, että laitat päiväkirjan ratsastusvarustekaappiin tallille tmv.?
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti: Annappa sen kitupiikin numero niin soitan sille tulenkatkuisen puhelun, perkele.
Sanoin suoraan herra kusipäälle että ensiviikko muuttuu sairaslomaksi että napsahtaa jos ei muu auta.
Äijä kysyi: "Oksä tosissasi?"
Vastasin: "Kuolemanvakavissani"
Äijä: "Minkä takia?"
Minä: "Vittuako jäpitän duunissa kun ei mitään hommaa ole?"
Äijä: "Olet kyllä oikeassa"
Minä: "Yleensä aina"
1108

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Durasel kirjoitti:TÄÄLLÄ SATAA RAKEITA!!
Oulussapa paistaa aurinko.
Ja Jyväskylässä. Kylmä tuuli on tosin.
*pröööt* TÄÄLLÄ HAISEE PASKA!!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elppis kirjoitti: Vietkö omia tavaroitasi esim. varastoon tmv.? Pistä omien tavaroidesi sekaan, en usko että kukaan lähtee niitä penkomaan. :)
Tätä minäkin suunnittelin. Kun en mä sitä itsekkään täällä joka ilta lueskele. Taidan tehdä näin.
Elppis kirjoitti:Toinen vaihtoehto olisi, että laitat päiväkirjan ratsastusvarustekaappiin tallille tmv.?
Tallille vieminen tuntuisi jotenkin jo liian salailulta. Ja mielummin mies sen saa lukea kun muut hevosenomistajat ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti: *pröööt* TÄÄLLÄ HAISEE PASKA!!
jos kävisi sonnat roimiin pönttöön ja yskisi samalla... köh
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Suvinen kirjoitti:Teinköhän jotain väärin, kun menin tekemään vuokratyöhommaa läheisen ostoskeskuksen ravintolayhdistelmään.
Aikaa hommani suorittamiseen oli merkattu kuusi tuntia, klo 11-17. Olin valmis klo 12. Sain luvan lähteä kotiin,
mikä ei sinällään haitannut muuten kuin että palkkaakaan ei tietysti tule kuin tunnin ajalta.
Vuokratyöfirma veloittaa yleensä aina vähintään neljästä tunnista. Ja maksaa sulle vaan siitä tunnista.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Durasel

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

1108: Lähetään tuonne ens kesänä!
edit: äänet päälle ja kato intro!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:1108: Lähetään tuonne ens kesänä!
edit: äänet päälle ja kato intro!
Jymäläyt mitä settiä! :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK MK VI:ta taloon. :sir:
Kylläpäs tuli kaunis suomalainen kesäsää ihan vaan sen takia etten vaivautunut aamulla ottamaan takkia mukaan. :maanantai:
Tuli niin suomalainen olo kun bussin kattoluukusta rupesi hiljakseen ropottelemaan rakeita sisään. :shock:
slam

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja slam »

Täytyy harjoitella "huomenta" sanomista, jos kaveri ottaa töihinsä. Olisi niin helppo vain luikahtaa jostakin räppänästä sisälle, viedä tavarat ja paeta pois, niin että kukaan ei vaan huomaa :P
1108

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Durasel kirjoitti:1108: Lähetään tuonne ens kesänä!
edit: äänet päälle ja kato intro!
JUMALAUTA! Tuossa on ideaa! Missähän kunnossa maksa on tuollaisen jälkeen...
bedlam

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Durasel kirjoitti:1108: Lähetään tuonne ens kesänä!
Mitvit, Atheistko on kasassa taas?!?
Durasel

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

1108 kirjoitti: JUMALAUTA! Tuossa on ideaa! Missähän kunnossa maksa on tuollaisen jälkeen...
Sitä mietitään sitten kun on tippa kiinni sairaalassa :D Mut suunnitellaan lisää tätä sitten saunassa. Matka -ja festarisuran valinta vaikuttaa RAJUSTI reissun onnistumisprosenttiin.
Viimeksi muokannut Durasel, 15.05.2006 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Georgina kirjoitti:Minne mun pitäis laittaa oma "vanha" päiväkirja. Kun ei sitä viitsisi ihan tyrkylle jättää, sen lukeminen jonkun toisen toimesta ei olisi... mukavaa. Kenellekään. Mutta ei se nyt mikään äärimmäisen salainenkaan ole ja haluan sen kuitenkin säästää. Eli minne se laitetaan ei tyrkylle talteen?
Mä olen (imeisesti?) onnistunut unohtamaan vanhat päiväkirjani avoeron yhteydessä exän (nykyään kai entisen asunnon?) kellariin. Kirjallisuusotanta sisältää kaikkea kivaa alkaen teiniangstia pursuavista hirvityksistä :oops:

Erosta on nyt kaksi vuotta, enkä viitsisi perään kysellä. Nolottaa kyllä perhanasti, jos herra on muuton tms. yhteydessä kyseiset viihdetaivaan kiintotähdet löytänyt ja niihin perehtynyt...
Don't Panic!
Vastaa Viestiin