Mahtava Maanatai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Häh? Missä kohtaa mulla on mennyt jotain ohi, kun nyt vasta tajusin avan perusteella, että Sudenhenki=Starflare?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ElanorRaven kirjoitti:Häh? Missä kohtaa mulla on mennyt jotain ohi, kun nyt vasta tajusin avan perusteella, että Sudenhenki=Starflare?
Heh, parempi myöhään kun ei milloinkaan :D
Mutta taitaa tuosta jo pari viikkoa, ylikin, olla...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Noriyumi

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vedin napaan just 300 g lihaa kaukoitämaiseen tapaan maustettuna. Voi jummijammi kun oli hyvää!!
ElanorRaven

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

LillyMunster kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Häh? Missä kohtaa mulla on mennyt jotain ohi, kun nyt vasta tajusin avan perusteella, että Sudenhenki=Starflare?
Heh, parempi myöhään kun ei milloinkaan :D
Mutta taitaa tuosta jo pari viikkoa, ylikin, olla...
Juu, olen kyllä tuon Sudenhengen noteerannut, mutta kai mulla on helvetin pitkät johdot, kun nyt vasta osasin yhdistää.

Ihana avatar sulla Lilly, tosi kaunis :)
Durasel

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Cotona! Punttireeni tehty ja lätkämatsi kateltu, prkl kun menivät häviämään!!! Väskää sen verran että on pakko mennä koisimaan ja häti, ötyjä!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ElanorRaven kirjoitti: Ihana avatar sulla Lilly, tosi kaunis :)
Kiits, se olen minä, kaunisteltuna...
Sumeana ja punaoranssina kaikki on kauniimpaa :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Sudenhenki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

[quote="ElanorRaven"][/quote]

Voitaisko pitää muutkin epätietoisuudessa, pliis? :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sudenhenki kirjoitti:
Voitaisko pitää muutkin epätietoisuudessa, pliis? :)
No se juna taisi jo jättää...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hassua, nyt kun olisi aika koisia niin ei tule uni silmään ei sitten millään. Kiva.
Tapan sen vitun Nukku Matin kun saan kiinni. Helevetin kommunisti nisti.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Vai johtuuko tämä vaan siitä, etteivät ne terälehdet auenneetkaan vaikka hyvin lähellä olin? Perhana!
Enskerralla otat sen kukkasen kauniiseen kätösees ja yks kerrallaan irrottelet terälehtiä ja tiputtelet vaiks sinne hietsun rannalle samalla hokien tätä vanhaa mantraa: "rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta, rakastaa...." :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Sudenhenki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

LillyMunster kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
Voitaisko pitää muutkin epätietoisuudessa, pliis? :)
No se juna taisi jo jättää...
Kyy, mutta en tahtoisi että sitä kuitenkaan ääneen huudettaisiin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

1108 kirjoitti:Hassua, nyt kun olisi aika koisia niin ei tule uni silmään ei sitten millään.
Miksi se muuten aina menee noin?? Ja silloin kun ei saa nukkua, niin kyllä meinaa taju lähteä jopa seisaaltaan, saatana.

Nyt väsyttää, mutta ei nukuta. Aamulla taas nukuttaa, kun ei saisi... Yyyyyh. Alan vakavasti harkita nuijanukutuksia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:...
Kuka vittu sä luulet olevasi?

Jah, mihin hiivattiin se hevari katosi? Onko mulla repullekin piletti Satyriconin keikalle?
1108

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

LillyMunster kirjoitti:Miksi se muuten aina menee noin?? Ja silloin kun ei saa nukkua, niin kyllä meinaa taju lähteä jopa seisaaltaan, saatana.

Nyt väsyttää, mutta ei nukuta. Aamulla taas nukuttaa, kun ei saisi... Yyyyyh. Alan vakavasti harkita nuijanukutuksia.
Omalla kohtaani vastaan C-vitamiini. Tullut juotua mustaherukkamehua ja finrexiniä sekaisin ja yhdistettynä tänään. Kuume laski, nyt 37,2, ja piristyin. Ei tosin poista tosiasiaa että joudun hippaseen duuniin aamusta.
Sudenhenki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:...
Kuka vittu sä luulet olevasi?

Jah, mihin hiivattiin se hevari katosi? Onko mulla repullekin piletti Satyriconin keikalle?
Mä omistan sut.
1108

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Mä omistan sut.
No voi vittu, ilmankos olo on kuin orjalla.
Vastaa Viestiin