Yllätyspaluu !!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jeesusperkele sentään.

Kas kun kukaan ei avannut ketjua siitä miten Gattaca kommentoi miun plus muitten kuvia.

Ja ei, en loukkaantunut Gattis. Tiedän tasan tarkkaan miltä näytän :)
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Clay kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
"Kuinka nuori oletkaan kun siskosi on noin pieni vielä?
Hmmm.. pitääkö siskosi vanhemmista miehistä?
Koska täyttää 16?


» Viimeinen muokkaaja, Gattaca pvm 28.04.2006 15:58, muokattu 1 kertaa"

Tämä on mielesteni jo tosi kipeätä vaikka olisi huumorinyrityskin.
Kipeetä se on vain, jos sisko on yli 16-vuotias.
Noin 6-vuotias herttainen pikkutyttö. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
PerttiMakimaa

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:Eikös täällä koko ajan arvostella minua ihmisenä? Etkös sinäkin arvostele minua ihmisenä? Miten minulta vaaditaan jotain superhero-jeesusmaisuutta sitten? En ossoo sen enempää kuin muutkaan.

...seksuaalisilla preferensseilläni...

Tuosta selvästi näkee, että kaikki tuo on sinulle yhtä itsestäänselvää könttiä valmiissa maailmassa. Johon sitten vaan itse sieluttomana harmaana oliona menet ja ahkeroit, menestyt taloudellisesti ja suhteilet.

Katsotaan.
-ahkeruus
Mitä vittua minä välitän ahkeruudesta minulle yhdentekevillä tai vastenmielisillä alueilla?

-Elämä
Se voi kuule olla jotain muutakin kuin Kininän Zombieilla, vaikka minutkin yrittävät painajaiseensa opastaa. Näiden ARVOT ja kiinnostukset ovat enimmäkseen niin omilleni vastakkaisia, kaikessa muussakin kuin naima-asioissa, että en laske niitä elämäksi vaan kuolemaksi.

-Taloudelllinen menestyminen
Ei sinänsä mitään pahaa, mutta keinot näillä siihen ovat minulle yhdentekeviä. Ja täällä on alkeellista nousukasjengiä, joilla ei ole muuta elämänsisältöä kuin rahankeruu ja rahoillaan kerskailu. Miksi arvostaisin?

-ihmissuhteet
Siis tämä irtosuhteilu ja enimmäkseen vain parin kuukauden kestävät Kitinän sisäiset "rakkaus"-suhteet ja sitten ristiinnussinnat sisäsiittolan hiekkalaatikolla? Ihan tympeetä pelleilyä.

Ja totta kai nousee AVUTTOMUUDEN tunteet jos Kitinä on hypnotisoinut minut uskomaan, että maailma on pelkkiä samanlaisia KityZombieita, läpipääsemätön muuri. Ei ketään elävää, ei mitään yleisöä jonka hyväksi edes haluaisi toimia tai jonka silmissä loistaa. Ketään joka kuuntelisi. Ja "Ei-avuttomuus" olisi sitten itsekin zombieksi muuttumista ja zombieiden maailman ehdoilla menestymistä? Siis kuolema.

Mutta ethän sinä tajua. Tulet erinomaisesti toimeen tuossa vainajamaailmassa, menestyt siellä muiden vainajien kanssa koska vainajat sanelevat ehdot.. Näkökenttäsi on rajattu, mutta et sitä näe, koska näkökentälle ei ole piirretty rajoja. Kaksiulotteiselle olennolle on turha yrittää osoittaa, että kolmaskin ulottuvuus on olemassa.

Mutta sinulle merkkaa vaan että onko Pertillä "hyvä elämä", rahaa ja menestystä, hyvä auto tai viinejä tai kaunis akka? Muuten ihan sama millainen tylsiötampiotavis se on harmaine rajaseinineen ahtaudessaan? Mitä vittuu minä arvostan onko sellaisella tai sinun kaltaisellasi kopealla tylsimyksellä "hyvä elämä" sellaisena mitä "hyvä elämä" teille on??

Ei siitä voi olla edes kade, koska sellaiseksi muutttuminen olisi sama kuin kuolema. Eikä se ole "katkeruuttakaan" vaan kammoa tämän ruumiskasan alle peittymisestä ja kaiken toivon hautaa.

All and all you are just another brick in the Wall.
Ihmisen arvostelusta asioitten sijaan olet oikeassa. Tuli sama mieleen kirjoitettuani edellisen.

Ihmisillä, joilla on ollut paljon pettymyksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, on silloin tällöin tapana kehittää jonkinlainen seksuaalisuuden vinouma. Ihanneihminen, jota ei olekaan olemassa. Kun parisuhteetta eläminen on niin iso pettymys sitä kaipaavalle ihmiselle hänen täytyy kehittää joku Syy(tm) miksi näin kävikään. Hän itse ei ole kelpuuttanut ehdokkaita tai maailmassakin saattaa olla joskus vikaa. Tämä on tärkeää ihmisen psyykettä ajatellen. Kanssaihmisille tämä ei tietyissä vinouman muodoissa olekaan niin mukavaa.

Huomaan vastauksestasi, että olen säästynyt copy-pastetukseltasi palstamenneisyydessäni.

noin kahden- ja kolmenkympin puolessa välissä odotin kuolemaa työssä, joka ei antanut minulle mitään. Tein silloin ratkaisun lähteä kouluttautumaan ja hyppäsin tyhjän päälle. Tämän ratkaisun jälkeen olen muuttanut useasti ja lopulta päälle kolmekymppisenä löytänyt (IMHO) oman paikkani tästä maailmasta.

Se oli se ahkeruus ja loputon sitkeys, joka toi minut tähän. Voi olla, että viisari vielä kääntyy alaviistoon elämässäni. Siihen varaudun kaiken varalta.

Elämä minulle on perhe-elämää yhden kumppanin kanssa. Tiedäthän omenapuu, punainen mökki ja vilkkaita kakaroita. Close but no donut tuossa asiassa... :)

Taloudellinen menestyminen on lähinnä varautumista sateisiin päiviin. Kokemus on osoittanut, että niitä aika ajoin tulee...

Ihmissuhteisiin taisin elämä-kohdassa jo vastatakin.

Toivon kyllä, että kohdallasi kuu ja tähdet olisivat yhden ainoan kerran sopivassa asennossa ja joku toinen ihminen näkisi tuon tuskasi. Ja jostakin kumman syystä haluaisi auttaa sinut takaisin elämään. Ja vielä uskomattomammin sinä antaisit hänen tehdä sitä etkä jäisi sinne muurisi taa. Nimittäin tuolla asenteella jälkimmäinen vaikuttaa suurimmalta uhkalta. Ehkäpä se tarjous meni jo?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Eikös täällä koko ajan arvostella minua ihmisenä? Etkös sinäkin arvostele minua ihmisenä? Miten minulta vaaditaan jotain superhero-jeesusmaisuutta sitten? En ossoo sen enempää kuin muutkaan.
Look who's talking... :shock:

Kukahan täällä jatkuvasti arvostelee muita kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta? Kuka vetää pultit pelkästään siitä että joku tuo esiin pari linkkiä? Kenen nettikäytös on tällaista: yleistä lutkittelua, provosoitumista kaikesta pienestä & turhasta, kaikkien niiden surutonta haukkumista ja nimittelyä joiden mielipiteet sattuvat poikkeamaan omasta??

Jep, G. Tämäkin asia on tullut selväksi: kaikki mitä sinä kannatat on Hyvää ja Oikein, kaikki mitä sinä vastustat on Pahaa ja Paskaa. Jos sinulla on jokin mielipide jostain sitä ei saa arvostella, kritisoida eikä edes puida argumenttien ja tosiasioiden valossa. Sinulle ei saa EDES esittää neutraaleja tosiasioita jos ko. tosiasiat eivät satu herraa miellyttämään. Huh, huh... :roll:

Si, senor. Yo comprendo...

*ottaa olkihatun päästä ja katsoo varovasti ylöspäin don Gattacaa*

P.S. Huvittavaa (ja falskia...) on myös KAIKKIEN kityläisten niputtaminen samaan sakkiin pinnallisiksi ja tyhmiksi trendi-ihmisiksi. Tämä on sentään aika "sekalainen seurakunta". Huvittavaa on myös muita kityläisiä arvostellessasi että rivien välistä näkyy n i i n hyvin tuo happamiasanoikettupihlajanmarjoista-syndrooma. Huvittavaa on myös kuinka näppärästi teet paheistasi/heikkouksistasi hyveitä: saamattomuus muuttuu SiWeydeksi, köyhyys materialismin arvostelemiseksi, runsas alkoholin käyttö "sivistysmaiden" tavoiksi jne.

Opettele tapoja ja palaa sitten tälle palstalle. Vai onko tämä mahdoton vaatimus?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin