Yllätyspaluu !!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

On se mukavaa, että tuo Saz saatiin mukaan. Hän jopa sai houkuteltua tuon Varkauden Suuren Yksinäisen, G:n kommentoimaan. Miehen, Joka Ei Koskaan Palaa Eikä Kirjoita Kityyn. Ja kommenttikin oli vielä niin yllättävä ja luova. En olisi millään osannut moista odottaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Saz »

Miksi ketään pitäisi palstalta ulos savustaa? Mukavahan se vaan on, että joku kokee olevansa niin eri planeetalta, että keskustelua syntyy aiheesta kuin aiheesta. Tai sitten tässä on taustalla jotain keskustelupalstaa suurempaa erimielisyyttä?
Mieluummin mä kinaa ja keskustelua luen kuin sitä, että joku avaa keskustelun tekemällä väittämän, jota 30 ihmistä sitten vuorollaan käy komppaamassa. Onhan semmonen leppoisaa elämää, mutta ei se hyvää keskustelupalstaa tee.
segma

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja segma »

Saz kirjoitti:Miksi ketään pitäisi palstalta ulos savustaa? Mukavahan se vaan on, että joku kokee olevansa niin eri planeetalta, että keskustelua syntyy aiheesta kuin aiheesta. Tai sitten tässä on taustalla jotain keskustelupalstaa suurempaa erimielisyyttä?
Mieluummin mä kinaa ja keskustelua luen kuin sitä, että joku avaa keskustelun tekemällä väittämän, jota 30 ihmistä sitten vuorollaan käy komppaamassa. Onhan semmonen leppoisaa elämää, mutta ei se hyvää keskustelupalstaa tee.
Tuokin riippuu paljolti siitä MITEN sitä keskustelua käydään ja MITEN sitä kinaamista harrastetaan. Molempia voi kyllä vakavistakin (ja itselle tärkeistä) asioista harrastaa ilman henkilökohtaisuuksia, mutta joillekin tällaisen huomaaminen on vain liian vaikeaa. Ja kun turvaudutaan niihin henkilökohtaisuuksiin tarpeeksi usein ja tarpeeksi terävästi, niin jossain vaiheessa jollakulla tulee mitta täyteen ja sitten savustellaan niitä epämiellyttäviä henkilöitä pois.

Tuon kakkoskappaleesi kanssa olen kyllä täysin samaa mieltä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Saz kirjoitti:...
Katsotaan sitä mielipidettä sitten uudestaan, kun olet lukenut samat valitukset samasta aiheesta viitisentoista kertaa, ja joka kerta hyväntahtoisesti auttanut ja neuvonut avun kuitenkaan uppoamatta senttiäkään. Kruunataan tämä vielä todella henkilökohtaisuuksiin menevillä rasvaisilla vihjailuilla vartalostasi, rinnoistasi, pimpastasi ja seksistä kanssasi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Saz »

Lolita kirjoitti: samat valitukset samasta aiheesta viitisentoista kertaa, ja joka kerta hyväntahtoisesti auttanut ja neuvonut avun kuitenkaan uppoamatta senttiäkään. Kruunataan tämä vielä todella henkilökohtaisuuksiin menevillä rasvaisilla vihjailuilla vartalostasi, rinnoistasi, pimpastasi ja seksistä kanssasi.
.......örgh.........

En mä osaa yksittäisistä kirjoittajista vielä mitään mielipidettä muodostaa, joten hyvin mahdollista.
Mutta tuota mieltä mä noin yleisesti olen. :)
Viimeksi muokannut Saz, 15.05.2006 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Saz kirjoitti:.......örgh.........
Siis niinQ Gattacaa koskien vaan kommentoin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Saz »

Lolita kirjoitti:
Siis niinQ Gattacaa koskien vaan kommentoin.
No jos tämän ketjun avaajaan on uskominen (?!), niin olkaa hyvät tai pahoitteluni.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Saz »

BrianW kirjoitti:On se mukavaa, että tuo Saz saatiin mukaan.
En nyt muutenkaan tiedä pitäisikö tämä nyt ymmärtää jonkinlaisena vittuiluna siitä kun änkesin itseni tänne? Vai onko sarkasmitutkani liian tarkka. Jos nyt jonkun virtuaalisille varpaille on astuttu niin nöyrimmät pahoitteluni.
RL-minä onkin tänään niin veemäisellä tuulella, että virtuaaliminä pitää lopun päivää päänsä kiinni ettei vaan tule tallottua enää kenenkään muun hiekkakakkuja.
Bliss

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Saz kirjoitti: RL-minä onkin tänään niin veemäisellä tuulella, että virtuaaliminä pitää lopun päivää päänsä kiinni ettei vaan tule tallottua enää kenenkään muun hiekkakakkuja.
Eih. Tallo ihmeessä muitten hiekkakakkuja, seurauksia on niin kovasti viihdyttävää seurata :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Saz kirjoitti:En nyt muutenkaan tiedä pitäisikö tämä nyt ymmärtää jonkinlaisena vittuiluna siitä kun änkesin itseni tänne? Vai onko sarkasmitutkani liian tarkka. Jos nyt jonkun virtuaalisille varpaille on astuttu niin nöyrimmät pahoitteluni.
RL-minä onkin tänään niin veemäisellä tuulella, että virtuaaliminä pitää lopun päivää päänsä kiinni ettei vaan tule tallottua enää kenenkään muun hiekkakakkuja.
Pöh! Oikeasti kiva, että tulit palstalle. Epäilen, että Brianin sarkasmi kohdistui vain Gattacan paluuseen. Ja mitä hiekkakakkuihin tulee, tällä taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että toisten hiekkakakut potkitaan ja sotketaan ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:[ Epäilen, että Brianin sarkasmi kohdistui vain Gattacan paluuseen.
Epäilet? Ei kait tuota nyt voisi sarkastisemmin kirjoittaakkaan. :P
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HÄH??
Kommentoin vain galleriaansa, että panisin.
Muuten "paluuni" on pätkivää, sattumanvaraista ja kännistä johtuvaa. Moro taas.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Saz kirjoitti:[
Sorry, en missään tapauksessa sinulle halunnut vinoilla. Pahoittelen.

Kyllä tämä oli vaan yksinkertainen tympääntyminen G:n kommenttiin kuvastasi ja kaikkiin noihin Lolitan mainitsemiin asioihin.

Minusta kun on täysin turha hänen dramatisoida menemisiään ja haukkua kaikki muut, kun kuitenkin hetken päästä on taas kirjoittelemassa pimpsajuttujaan ja valittamassa.

Toisaalta, olen myös sitä mieltä, että jos hän malttaisi jättää nuo pakkomielettensä, niin hänellä on on ihan kiintoisaa sanottavaa muista asioista.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ÖÖÖH.. Gattacan "panisin" on "laatuliha"-leima, josta naisen tulisi olla ylpeä. Ja miksen minäkin saisi haluta panna, vaikken saakaan?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Epäilen, että Brianin sarkasmi kohdistui vain Gattacan paluuseen.
Epäilet? Ei kait tuota nyt voisi sarkastisemmin kirjoittaakkaan. :P
Niin niin, mutku mä olen niin hienovarainen ja kiertelevä sanomisissani, sanoisinko suorastaan vetelä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti:hyväntahtoisesti auttanut ja neuvonut avun kuitenkaan uppoamatta senttiäkään. .
Teidän "apu" on vain tappavaa alaspainamista ja sopeutumisen vaatimusta, kuolemaa. Parempi ilman.

Mutta O.k. käyn perumassa sazin galleriakommentin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tyhmä ketju. Joskus oikein vituttaa se miten mahdollisimman julkisesti ja kaikkien nähden pitää pukata oma mielipiteensä toisen huonommuudesta ja ällöydestä. Joka yhteisössä on oltava Se Joku, jota saa julkisesti tuuppia ja talloa. Kusipäät ja luuserit rokkaa rrrrrrrrok.
Herra Manala

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hereweeegoouuuaaagaaaaaain
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Saz »

Gwyneira kirjoitti:Tyhmä ketju. Joskus oikein vituttaa se miten mahdollisimman julkisesti ja kaikkien nähden pitää pukata oma mielipiteensä toisen huonommuudesta ja ällöydestä. Joka yhteisössä on oltava Se Joku, jota saa julkisesti tuuppia ja talloa. Kusipäät ja luuserit rokkaa rrrrrrrrok.
En voisi enempää olla samaa mieltä.
Siksi en halua kiskoutua mukaan juttuihin joihin mulla ei ole osaa ja arpaa.
huima

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja huima »

Saz kirjoitti:arpaa.
Mulla olisi pari käyttämätöntä arpaa myytävänä. :)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Saz »

huima kirjoitti:
Saz kirjoitti:arpaa.
Mulla olisi pari käyttämätöntä arpaa myytävänä. :)
Pidä arpas. :D

Mä lähden pms-raivoissani hakkaamaan pari nyrkkeilysäkkiä sairaalakuntoon. :)
mustakikkeli

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Gwyneira kirjoitti:Kusipäät ja luuserit rokkaa rrrrrrrrok.
Safi myös? Ihan kuin olisit joskus valittanut hänen kirjoitustensa olevan liian negatiivisia muita kohtaan.
Geetzu

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:--
Miten Safi tähän liittyy? Mun on tarkotus kyllä tasapuolisesti poistaa arvostustani luusereilta, joiden on pakko päästä toitottamaan paremmuuttaan täällä intttternetin villissä maailmassa. Kyllähän minäkin tiedän olevani parempi, fiksumpi ja ennen muuta ihanampi kuin puolet teistä, mutta ei sitä nyt helvetti ääneen tartte jatkuvasti toitottaa. Antaisin vaan typerän kuvan itestäni.
mustakikkeli

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Gwyneira kirjoitti:Miten Safi tähän liittyy?
Aikaisempien kommenttiesi perusteella olisin voinut kuvitella sinun pitävän häntä "kusipäänä", jotka siis rokkk? Mutta ilmeisesti sitten et. Minkä tyyppiset kusipäät sinuun lähinnä vetoavat? Ainoastaan miespuoliset, kuten jotkut täälläkin julkisesti fanittamasi?
Aito_Johanna

Re: Yllätyspaluu !!!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Otsikkoon, joskaan ei aivan keskustelunavaukseen muuten, liittyen: mulla nousi ihan kyyneleet silmiin, kun katsoin äsken kuolleeksi luullun ja takaisin palanneen Taylorin ja hänen lastensa liikuttavaa jälleennäkemistä.
Vastaa Viestiin