Nuhaista tiistaita.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:upea huvila ja iso rantasauna kunnon tuvalla ja terassilla!
Onk sie vajaa?
:D

Ei, damn! Sauna tosin on n. 30m2, ja siellä on sekä penkit ja iso pöytä, että sänky! Etteköhän te jonkun luokon löydä. Mökissä on muuten kolme makuuhuonetta, eli kaikilla oma ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Ei, damn! Sauna tosin on n. 30m2, ja siellä on sekä penkit ja iso pöytä, että sänky! Etteköhän te jonkun luokon löydä. Mökissä on muuten kolme makuuhuonetta, eli kaikilla oma ;)
Kuulostaa erittäin hyvälle, varsinkin se oma makkari :P

Mut nyt tää lähtee taas lääkäriin..Olo kohtalaisen jäykkä, mutta ihan ok. Enkä syö ees nappeja kipuun :shock:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

tonttu kirjoitti:Voi vittu kun piti mennä tinaamaan sitä viinaa, olen näes ihan pelti kiinni. Jostain syystä onnistuin kirjoittamaan edellisen lauseen (vai onko sde virke) ilman kirjoitusvirheitä. *tsemppasi* Vittu. En odota innolla aamua. Ja toi voottavasti luuri ei soi kasin aikaan. Voi shaatanan saatana. Hyvää maanantaita.

WDIT: se onkin riistai eikä kukaan kerrttonut mulle.
Nimenomaan! Paitsi että mä otin omasta mielestäni vain pari lätkäsiideriä baarissa. Anyway, nyt väsyttää..
Tukkoista huomenta täältäkin! Joku pirullinen kevätpöpö on ollu mussa jo vaik kuin kauan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Durasel

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Bwah, 0 kuppia kahvia, 0 tupakkaa tänään. Illalla uudestaan salille ja kolmen kuukauden kortti ostoon. Huomenna olis tarkoitus sit viritellä polkupyörää, jossen jo tänään jaksa sitä tehä. Jos reenikärpänen iskee niin seuraavan keitotan vasta Sauna-open-airissa (viime wiikonloppu jäi jo väliin). Rahaakin pitäs säästää niin maan perkuleesti kesän rientoja varten, joten pidetään normitahtia yllä eli 6 työpäivää viikossa pitää mielen virkeänä. Reenit päälle niin pysyy lanttukin ojennuksessa.

Elppiksen mökki kuulosti varsin kivalta, mistäs päin se oli? Myö meen ite Turun saaristoon kekeilemään jussina :D
Nyt CoB pauhamaan kuulokkeista ja satatuhatta listaa tekemään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:Elppiksen mökki kuulosti varsin kivalta, mistäs päin se oli? Myö meen ite Turun saaristoon kekeilemään jussina :D
Nyt CoB pauhamaan kuulokkeista ja satatuhatta listaa tekemään.
Enonkoskelta, Savonlinnan kupeesta. Juu, ihan kivalta tuo näyttikin, paljon tilaa mökin olohuoneessa, vaikka TWISTERILLE! :D

HUOM *** : Onko kukaan ratsastava kiinnostunut lähtemään ensi viikonlopuksi vironmaalle halvalle ratsireissulle? Yksi peruutti, joten autossa on paikka vielä yhdelle ***
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja slam »

nuhasta selviytymässä, kun alkoi räkä irtoamaan...
killkill

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vuosien tauon jälkeen pelikärpänen puraisi. Max Payne 2 paukuteltu, nyt ihastelen Half-Life2:sta. Ensiksimainittu oli vähän pettymys, mutta jälkimmäinen vaikuttaa hemmetin hienolta..
swirl

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vähän *niisk* täälläkin, mutta kieltäydyn tulemasta kipeäksi. Prkles. Nyt ei ole aikaa sairastamiselle!

Tää kuu on mennyt ihan hullun nopeasti - ens viikolla on jo helatorstai ja mulla se perjantai kesälomaa. Vanha opiskelukaveri Englannista tulee keskiviikkoiltana Suomeen, joten loma menee pitkälti esitellessä Helsinkiä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei se uni meinannu tullakaan millään vaikka olin ihan megapoikki. Fiilis lievästi sanottuna nuutunut. No, kahvia tauluun, suihkua, pakkailua, pyykkiä ja Ginan kaa suhailua.. eiköhän se siitä lähe. Tänään pitäis olla vähän stressittömämpi päivä ku eilen.
1108

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aivan kamala olo kuumetta ja lihassärkyä vaikka muille jakaa. Älkää kysykö miksi olen töissä, en todellakaan tiedä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:Aivan kamala olo kuumetta ja lihassärkyä vaikka muille jakaa. Älkää kysykö miksi olen töissä, en todellakaan tiedä.
Welcome to my life. Keuhkot pitkin lattioita ja silmät superturvonneet.
The great club outshines the individual, always and forever.
ElanorRaven

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hmm... Löysin pyykkituvasta kadonneet sukkani, mutta ne alusvaatteet ovat edelleen karkuteillä. En halua tietää enempää.

No, nyt olisi tarkoitus siivota kämppä tip top -kuntoon, ja sitten lähteä verenluovutukseen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ELPPA: Jäi kai eilen vastaamatta, se uintijuttu on ok. Ens viikolla sitten.


Minua vituttaa ihan sikapossuna. Aamulla vedin nätin kauluspaidan päälle vain huomatakseni, että pesu on kutistanut sen makkarankuoreksi. Mä olin käyttänyt sitä vain yhden kerran! Vähän kallis kerta tuli siitä sitten. Vero Moda boikottiin!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja slam »

köh, köh... nukkumaan. See ya later. En vittuuksillanikaan jätä teitä rauhaan. :twisted:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Minua vituttaa ihan sikapossuna. Aamulla vedin nätin kauluspaidan päälle vain huomatakseni, että pesu on kutistanut sen makkarankuoreksi. Mä olin käyttänyt sitä vain yhden kerran! Vähän kallis kerta tuli siitä sitten. Vero Moda boikottiin!
Kuinka pieneksi se meni? Minkä kokoinen on nyt? Minkä värinen? ;) Ei kato kannata heittää pois, vaan myy eteenpäin!
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja slam »

"something to believe in" bon jovi...

Hej,hej, hej! candelat ilmaan :lol:
1108

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:
1108 kirjoitti:Aivan kamala olo kuumetta ja lihassärkyä vaikka muille jakaa. Älkää kysykö miksi olen töissä, en todellakaan tiedä.
Welcome to my life. Keuhkot pitkin lattioita ja silmät superturvonneet.
Aivan, unohdin nuo kaksi. Ryin helvetillistä limaa keuhkoista oikein urakalla. Tahtoisi kotia ja petiin. Kääntää telkkarin sängyn suuntaan ja leffa pyöriin. Onko se nyt liikaa pyydetty?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

*niisk*

On kyllä sairastuva olo. No, toivottavasti ei... *koputtaa puuta*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Edes tiennyt että mitään flunssaa on liikkeellä, iski meinaan aivan puuntakaa päälle. Joku olisi taas voinut kertoa että tälläinen on liikkeellä niin olisi voinut ruveta vastatoimiin ajoissa.
Kid

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kotona taas.
Vihdoinkin selvisi miksi mulla toi selkä jymähtää aina sillon tällön pahasti tai pahemmin. Mulla on skolioosi, (ja näin sanoo wikipedia)= tarkoittaa selän ja selkärangan kieroutumaa. Se johtuu yleensä lantion vinoumasta, eli si-nivelen dislokaatiosta. Tällöin ristiluu, joka on selkärangan alku, on vinossa ja siksi selkäranka kieroutuu.

Et silleen. Onneks ei vakavaa ja lääkäri sanoi, että heti kun selkä antaa myöten - salille vaan reenaamaan. Nyt lepoa, pieniä kävelylenkkejä ja vähän lääkettä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Kuinka pieneksi se meni? Minkä kokoinen on nyt? Minkä värinen? ;) Ei kato kannata heittää pois, vaan myy eteenpäin!
Se kutistui M-kokoiseksi, kun se aikaisemmin oli hyvin istuva L. Väri on beige. Myydä sen ajattelinkin, kunhan keksin missä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja par-sky »

eilen paukahti hammas kipeäksi. ihmettelen siinä sitten, että tähän hampaaseehan on aloitettu juurihoito, juuri on otettu pois, eihän siinä pitäisi olla mitään tuntoa! olenko tulossa hulluksi?

tuttu hampuri sitten sanoi, että siinä falskaa jokin...mäne lekuriin.

itku kurkussa nyt tänä aamuna varasin särkyaikaa, piukutin niin pitkään että suostui määräämään esilääkityksen.

eli aamupäivän olen paniikissa ja neljän jälkeen kukkuluuruu-kunnossa :nuts:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ebola

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Juuh, hiukan tukkoinen tiistai. Ja eikös NRJ etusivutoiveista satuttu soittamaan ja sinne sönköttelin, ööh.
swirl

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Onneks ei vakavaa ja lääkäri sanoi, että heti kun selkä antaa myöten - salille vaan reenaamaan. Nyt lepoa, pieniä kävelylenkkejä ja vähän lääkettä.
Hyvä ettei ole mitään vakavampaa. Olin kovasti huolissani :( Oletan kuitenkin, että ainakin tämän viikon treenaan yksin?
Durasel

Re: Nuhaista tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Piereskeskelin ainakin kolme rupsua putkeen ja nyt mun työpisteen ympärillä haisee ihan vidusti!!!!1 Onnex on avokonttori :D
Vastaa Viestiin