Huiman kulmakarvat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ovatko huiman kulmakarvat aidot?

Kyllä, minusta ne näyttävät täysin luonnollisilta.
7
29%
Kyllä, mutta huiman henkilökohtainen miehille tarkoitettu hygieniatrimmeri lähti lapasesta otsasuonen kohdalla.
7
29%
Ei, ne ovat aivan selvästi belgialaisesta angoraoravasta tehdyt kulmakarvalisäkkeet.
4
17%
Ei, huima on taas käynyt vikittelemässä naapurin norjalaista metsäkissaa, aseinaan Fiskars ja Eri Keeper.
6
25%
 
Ääniä yhteensä: 24

Elukka

Re: Huiman kulmakarvat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gwyneira kirjoitti:mielestäni tämä on älytöntä ulkonäköshittiä, jota voisi käydä ihan privamminkin.
Mutta miksi? Sitä ona hauska seurata. :P
Geetzu

Re: Huiman kulmakarvat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:älytöntä ulkonäköshittiä
Ahhah. Putoilin. :lol:
Sulla on ihan oikeasti Törkeä tapa puuttua yksityiskohtiin muiden pärstissä ja kropissa. Toistuvasti. Ei mua kiinnosta teetkö niin tutuille vai tuntemattomille, toi vaan pistää aina silmään ja jaksan uudelleen ja uudelleen miettiä miten pahasti sua on aikanaan kiusattu tai ajaako joku muu moiseen paskatouhuun. Leikiksi voi toki pistää monet jutut, mutta jostain syystä en ikinä jaksa huvittua näistä julkisista nöyryytyksistä. (Silloin kun nöyryytät tyhmyydestä tai ajattelemattomuudesta esim. mua, se on jo melkeinpä ok, tosin senkin laitan usein pätemisen ja oman egon pönkittämisen piikkiin.)
Sinkkumatti

Re: Huiman kulmakarvat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gwyneira kirjoitti: ratatatatatpam!
Alkaako seinät kaatua päälle? Maistuiskos pieni lepoloma?

Kuva
Geetzu

Re: Huiman kulmakarvat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti: ratatatatatpam!
Alkaako seinät kaatua päälle? Maistuiskos pieni lepoloma?[/img]
Vituttaa ku pientä oravaa. Odotan erittäin pelokkaana IFK:n huomista tiedotustilaisuutta ja kyrpääkään en tänään saa kun se matkusti Saksaan. Vittu. Ja sit kaupassa näin ja kuulin ku kaks akkaa haukku mun rasvasta tukkaa. Vittu. Koittasivat ite pestä ku muksu vieressä vetää törkeet raivarit jos äiti katoaa suihkuverhon taakse. Vittu. Ja persekin levinny ku liikaa mässänny tommosia suklaisia ihania mansikoita!!!111
1108

Re: Huiman kulmakarvat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No ei ole naisillakaan helppoa.
Bliss

Re: Huiman kulmakarvat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mitä väliä??


















Onko Manalan ego aito?
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huiman kulmakarvat

Viesti Kirjoittaja Saz »

Gwyneira kirjoitti: Vituttaa ku pientä oravaa. Odotan erittäin pelokkaana IFK:n huomista tiedotustilaisuutta ja kyrpääkään en tänään saa kun se matkusti Saksaan. Vittu. Ja sit kaupassa näin ja kuulin ku kaks akkaa haukku mun rasvasta tukkaa. Vittu. Koittasivat ite pestä ku muksu vieressä vetää törkeet raivarit jos äiti katoaa suihkuverhon taakse. Vittu. Ja persekin levinny ku liikaa mässänny tommosia suklaisia ihania mansikoita!!!111
Tämä on minä eilen! Siis ei samat asiat vituttanut kuin sua, eikä ne eilisen asiat ole edes korjautuneet, mutta silti olo on taas ihan :dream: .

Eli kyl se siit.
Geetzu

Re: Huiman kulmakarvat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Saz kirjoitti:Eli kyl se siit.
Mä en voi laittaa ees peeämässän piikkiin tätä kiukkua. Mut kyl se tästä. :]
Herra Manala

Re: Huiman kulmakarvat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gwyneira kirjoitti:Törkeä. Toistuvasti. pahasti kiusattu. paskatouhuun. julkisista nöyryytyksistä.
kaks akkaa haukku mun rasvasta tukkaa.
Ei hitto. Nyt on jo pakko lainata palstan typerintä hymiötä: :rofl:

Sä olet niin hauska!
Geetzu

Re: Huiman kulmakarvat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:Törkeä. Toistuvasti. pahasti kiusattu. paskatouhuun. julkisista nöyryytyksistä.
kaks akkaa haukku mun rasvasta tukkaa.
Ei hitto. Nyt on jo pakko lainata palstan typerintä hymiötä: :rofl:

Sä olet niin hauska!
Hö, en vaan ymmärrä. Daa'ah, kaipa se tahaton komiikka on parasta.
Vastaa Viestiin