Kesk'viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Eikä tänä aamuna myöskään soinu päässä mikään Anssi Kelan biisi. Ajatelkaa nyt? Tosi kiva herätä johonki Rakkaus on murhaaaaaaaaaaaaaaa...
Aahhahaa, tästä tuli mieleeni varsin hassu, vuosien takainen juttu. Meillä oli vissiin aika tylsää yliväsyneinä, ja keksittiin tyyliin jokaisesta Anssi Kelan biisistä hieman omat sanat...mm. "missä Ninni pitää kurkkuaan". Levyn nimeksi tuli luonnollisesti Marko Mela ja Kivenlahti. Yksi kappaleista oli luonnollisesti "Puropuistossa". Hih. Miksi kerron tämän teille, en tiedä :D

Ja hoomenta. Saihan sitä vähän nukuttua edes....
Kid

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Mitä sitä tänään keksis? Käviskö pienillä kävelyillä, tuijottelis telkkaa, kityilis? Samaa paskaa kun eilen. Mä haluan jo töihin ja kuntosalille!!!11 Onneks selkä tuntuu parmmalta kun eilen, mutta kamalasti tekis mieli imuroida, pestä pyykkiä ja harjata toi olkkarin matto mäntysuovalla ja juuriharjalla. Mutta kun en saa :twisted:
Kait sitä kahvinkeittoon kykenee...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

huomenta. antibiooteilla on nyt päivä aloitettu. jah kaverin filmi esitetään tänään :hep: :cheer: :cheer:

jos tällä kertaa ei päikkärit venyis mulla esityksen yli...
Me transmitte sursum, Caledoni!
swirl

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Mä haluan jo töihin ja kuntosalille!!!11
Siellä oli ihan himona porukkaa tänään... ja se tyynyliinapää haisi niin älyttömästi vanhalle viinalle, että kaikki muut olivat salaperäisesti kerääntyneet salin toiseen päähän, kun se valtas sen vakiopaikkansa ristitaljalla :roll:

Treenit kulki taas mainiosti. Tää aamusali sopii mulle kyllä tosi hyvin!
mustakikkeli

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

killkill kirjoitti:'menta.
Eilinen HL2-pelisessio alkoi klo 16, ja loppui puoli kahdelta yöllä. Vannon käsi käyttöohjeen kannella, että kun avasin silmäni aamulla, keskellä näkökenttääni oli tähtäinristikko. Taas muistaa sen, miksi aikanaan lopetti pelaamisen... ei sillä, on tuo silti yksi parhaista räiskinnöistä mitä olen pelannut. Helvetin monipuolinen, ei pelkkää tykitystä. Fysiikkamallinnus paras mitä olen nähnyt, vihollisilla jopa jonkinlainen tekoäly. Erityispisteet ajoneuvoista, etenkin se hulppealla tykillä varustettu hydrokopteri olis näppärä peli Näsijärvellä. Näytellyt välipätkät myös varsin asiallisia.
Tymää puolestaan on se että koko peli on pelkkä putkijuoksu, ei mitään liikkumisen vapautta. Ihan samanlainen kuin vastaavat konsoliräiskinnät, esim. Black. Far Cry on tuossa suhteessa paljon parempi räiskintä, vaikka häviää muuten monilta osin. Illuusio liikkumisen vapaudesta ja oman etenemisreitin valinnasta on aivan eri luokkaa.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Durasel kirjoitti:Voi anaali, miksen mä ollut tuolla viime vuonna :doh: Ainakin suomalaisia pändejä olis riittänyt; Apocalyptica, Ensiferum, Finntroll, (Hanoi Rocks peruutti), Machine Men, Nightwish, Sentenced, Sonata Arctica, Teräsbetoni ja Turisas. (plus muita joita en ehkä tunnistanut)
Enää pitäisi tietää, miksi nimenomaan niitä suomalaisia bändejä pitäisi Wackeniin saakka lähteä katsomaan. Ne kun pörräävät täällä lähempänäkin huomattavasti pienemmän vaivan päässä...

Mutta mutta, keskiviikosta ei oikeastaan raportoitavaa. Huomenna sit lätkimistä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vaola kirjoitti:Tähän sitten teoreettinen palkkaa koskeva kysymys: Jos olet valmistunut liiton taksojen mukaan alimpien palkkaluokkien hommiin, mutta päädyt tekemään töitä ylimpien palkkaluokkien mukaisissa tehtävissä, mitä laitat palkkatoiveeksi?
Laita joku sopiva haarukka siihen. Ja perustele sitä sitten siellä paikan päällä.
Kid

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti: ja se tyynyliinapää haisi niin älyttömästi vanhalle viinalle.
Treenit kulki taas mainiosti. Tää aamusali sopii mulle kyllä tosi hyvin!
Iyyy. Se tyynyliina on ihan kamala. Ja haisee.. Yök!

Mut silti himoitsen salille. Saas nähä mitä selkä tykkää jos jo perjantaina yrittäisin. Ihan vaan hissukseen ja varovasti..
Ja aamut on mullekkin ollut tosi sopiva aika reenamiseen. Lähtee päivä ihan eri tavalla käyntiin!
millivanilli

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

TPK! Ollut jo tosi jo melkein kolmisen tuntia. Kauhia kiirus koko ajan..
Durasel

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Tinkezione kirjoitti: Enää pitäisi tietää, miksi nimenomaan niitä suomalaisia bändejä pitäisi Wackeniin saakka lähteä katsomaan. Ne kun pörräävät täällä lähempänäkin huomattavasti pienemmän vaivan päässä...
No olishan se kiva saada tietää mitä mieltä ulkomaanelävät ovat bändeistämme, plus että: on kivaa käydä vestareilla ulkomailla, kuunnella suosikkipändejään (joita on tuolla enemmän yhdessä nipussa kuin missään suomen vestarilla)...
Ja enhän mä ny missään nimessä ainoastaan noiden suomi-orkestereiden takia sinne lähtisi, vaan myös uusiin pumppuihin pitäs tutustua. CoB soittais tuolla tänä vuonna ja tämä "huomattavasti lähempänä pörräävä"-orkesteri tekee tasan yhden keikan tänä kesänä Suomessa (lue: Ankkarokki) ja sinnekään en piäse (kun lähden Budapestiin samana päivänä) :(
ninnithequeen

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voe hyvänen aika.
Mervi Tapola hakee taas eroa Nykäsestä. Syynä on äitienpäivälahjaksi saatu musta silmä....
killkill

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustakikkeli kirjoitti:Tymää puolestaan on se että koko peli on pelkkä putkijuoksu, ei mitään liikkumisen vapautta
Totta. Toisaalta tämä peli oikeuttaa olemassaolonsa muilla ansioilla. Koko lajityyppi alkaa olla aika loppuunkaluttu, viimeinen näkemäni merkittävä uutuus oli "Red Factionin" puhkiammuttavat seinät.

Harmi kun vuosia tulevaksi hypetetty uusi Duke Nukem ei taida koskaan valmistua. Ûber-violence + musta huumori + seksi on semmoinen yhdistelmä, joka toimii aina :D
sanctus

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Keskiviikkona on yleisesti tiedossa mölkkyä, soijamakkaraa, saunomista ja Sol Campbell vastaan Ronaldo de Assis Moreira.
Kid

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaahans, ollaan sit koko perhe sitä vaivasia.
Äitee joutuu perjantaina polven tähystysleikkaukseen. Minä ja systeri tällä hetkellä selän takia saitsulla ja ispä menee 29.5 kuntoutukseen. Nyt ei voi muuta kun nauraa!

Dumis, eikö sullekkin tehty joku tommonen tähystyshommeli? Nukuttiko ne sut vai miten? Äitee kuulemma 1vko-1kk sairaslomalla sen jälkeen...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:...
Saa nähdä miten kauan sä kestät tota menoa :D
Vinkkaa sitten vaan, kun alkaa yksiössä asuminen kiinnostaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahans, tää lähtee TAAS Espooseen.
Oisko kukaan mestoilla, Kaakki?

Voi hevonvittu tätä ns. kiertolaiselämää....:tiistai:

Ja hampaaseenki sattuu, kele.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vaola kirjoitti:Tarjosin taannoin yhdelle isolle yritykselle palveluksiani, suunnittelemalla heidän toimintaansa hyödyttävän projektin. Nyt tuli kutsu neuvotteluun...

Jos olet valmistunut liiton taksojen mukaan alimpien palkkaluokkien hommiin, mutta päädyt tekemään töitä ylimpien palkkaluokkien mukaisissa tehtävissä, mitä laitat palkkatoiveeksi?
Onneksi olkoon! Mä pidän peukkuja, että neuvottelut menevät hyvin ja pääset totettamaan sitä projektia.

Mun mielestä laitat reilun palkkatoivomuksen. Pitää kehdata pyytää ja itsevarmasti sanoa olevansa itse ja työn olevan sen arvoista. Sinne vaan sitten ylimpien palkkaluokkien kohdalle se palkkatoivomus, koska työstä sinulle maksetaan, ei sinun koulutuksestasi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenet!
Kävin justiinsa hierojalla ja ai että teki gutaa. Ja just hehkutin chatissä että miten tuntuu että kiertää taas veri yläpäässä. Kyllä on loistavaa, suomeksi sanottuna.
Tästä on hyvä jatkaa.
slam

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja slam »

ai, saekel, mikä olotila... Kuumetta, yskää, paskaa... Selkäkin kipeä, mutta väkisin väännyn hetkeksi Tampereelle...
swirl

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

:shock:

http://matin.maapallo.org/site.pl/selain/?c=wulff&i=153

Edit: vaihdetaanpa linkkiin, kun kuva ei kerran näy...
Viimeksi muokannut swirl, 17.05.2006 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Swööli, ei nävy kuva!
swirl

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Onpas outoa... nappaa sen osoite ominaisuuksista.
1108

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta, kotona sairastamassa. Pelkäsin kiukkusen blondin kostoa ja jäin aamusta himaan niiskuttaan. Muuta ei se mitään kyllä tästä vielä duuniin kerkeää!

Mutta kiits swirl, nauratti vallan pirusti stripit.

http://matin.maapallo.org/kuvatuuppari/ ... 060419.gif
http://matin.maapallo.org/kuvatuuppari/ ... 060512.gif
Kid

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pakollinen päiväkävely suoritettu onnistuneesti. Hain samalla postista ihanan paketin. Taas on rytkyjä kaappiin. Ihanat mustat puuvillabyysat ja musta minihame. Kesä!

Yks paketti jäi vielä sinne kun pitäis olla 81e että saan sen lunastettua. Sieltä tulee mein uudet verhot ja katille ihana ruoka- ja juomakuppitsydeemi.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

swirl kirjoitti::shock:

http://matin.maapallo.org/site.pl/selain/?c=wulff&i=153

Edit: vaihdetaanpa linkkiin, kun kuva ei kerran näy...
Hassua, mulla ei näkynyt, ennenkuin olin käynyt kuvan ominaisuuksista napatussa linkissä suoraan. Sen jälkeen näkyi tuossakin. Paitsi nyt näkyy vain linkki. Kauhian hämmästyny. :?
Vastaa Viestiin