Kesk'viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK MK VI.
Kohta ohjelmoinnin harjoitustyön avaustapaamiseen.
Toivon mukaan omaani parempaa huomenta kanssakitisijöille täältä tähän.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

paskaaks tas
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Durasel

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Shaatans et on vaikeeta tupakatta. Sit kaupan päälle mulle lätkästiin taas uusia hommia, vittuperkele!
isohaara

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Saa nähdä miten kauan sä kestät tota menoa :D
Vinkkaa sitten vaan, kun alkaa yksiössä asuminen kiinnostaa.
Harmihan lopun perin syntyi siitä ettei ollut rahkeita osallistua kuin nopeasti piipahtaen, selvin päin pippaloihin. Pois en muuta ikinä.
Kid

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on taas ihan hemmetin tylsää. Oottelen vaan et mister tulee kotiin. Lupasi lähteä kävelylle mun kanssa ja imuroidakkin. Mä voisin tehä tänään vaikka pitsaa. Mieli tekee niin kamalasti kun tot pitsaketjuu lukee..
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Tulipahan nukuttua,heräsin vast 13.30. Noh,tosin sitä ennen heräsin jo ku kulta lähti aamulla töihin, eli joskus viideltä. Nyt sitten tulee varmaan valvottua ens yönä piiitkään....
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

joku TPK. Kohta lähtää retkeileen sealaiffiin! :)
Viimeyön 15tunnin yöunet sai luvan kääntää päivärytmin takas ja kuitata univelat, jotta jaksaa ottaa viikonloppuna lisää velkaa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja slam »

tänään oli niin nätti leviä takamus naisella, että flunssakin melkein katosi... sweet beibe... olisi hieman tehnyt mieli... 8)
nokkaelain

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

killkill kirjoitti:Harmi kun vuosia tulevaksi hypetetty uusi Duke Nukem ei taida koskaan valmistua.
Ovathan tekijät viimeksi tänä keväänä puhuneet jo jatko-osastakin :D
Geetzu

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kattelin Supersize Me -pätkän canalilta samalla kun mussutin vihersalaattia parilla kanapalalla. Hetken tunsin oloni hyväksi mutta nyt on oikeesti pakko lähteä mäkkäriin. Oikein maistan sen QP:n ihanan tursuilevan rasvan suussani......... :lääh: Pitäskö ton dokkarin/leffan niinq saada ihmiset tajuamaan pikasafkan kauheus vai aiheuttaakohan se himoa muissakin ku mussa? Yksinkertasesti pakko saada purilaista. Olen mainonnan uhri.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huaah, avoin tiketti siellä, avoin tiketti täällä, mikään ei toimi. Paitsi nyt. Aluksi näytti että menee päivä ihan peukaloita pyöritellessä, mutta alkoihan sitä menoa löytyvän.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ElanorRaven

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Oli ihan veltto fiilis äskettäin, mutta onneksi sain itseni potkittua ylös ja pyöräilin "lähikaupasta" hakemaan ruokaa. Porkkanoita, kukkakaalia, kurkkua, ruisleipää, rasvatonta viiliä... No joo ja karkkipussi ja lakritsipötkö :D
SikaMika

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:Oli ihan veltto fiilis äskettäin
No niinpä oli. Aloin "lukemaan" koulukirjaa, mutta nukahdin ennen kuin sain kannet auki!! Aamuseiskan herätys tuli näemmä hieman kesken unien, koska huitaisin kevyesti keskellä iltaa vielä 2,5 tunnin päikkärit. Nyt olo on jotain nuutuneen ja puolipirteän välimaastosta, onneksi parin tunnin päästä pääsee pelailemaan säbää. Ja sitten Mestareiden Liigan finaalin pariin, ahhhh....!
Nyt kokeilen josko saisin kirjan kannet auki kuukahtamatta...
nokkaelain

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

D'oh. Ehdotin vahingossa treffejä ajattelematta, että pitäisi sitten itse keksiä tekemistä niille. Leffassa käymisestä oli viimeksi huonoja kokemuksia. Kahvilassa käymisessä on se riski, että mitä sitten kun kahvit on juotu... yhdellä kertaa toinen osapuoli vei sen jälkeen mukanaan shoppailemaan ;).
Syömään meneminen olisi yksi vaihtoehto, mutta siitäkään ei ole treffeillä paljon kokemusta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi semmoinen fiilis, etten yhtään vastaan pistäisi jos joku naisihminen haluaisi syliin istua.

Hitsi kun moisia inhimillisiä heikkouksia joskus pukkaa iskemään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tuli puhelinlasku. 0,85€*. Ehkä minä tosiaan laiminlyön ystävyyssuhteitani :cry:


*Johtuen operaattorien taannoisesta kiivaasta kamppailusta asiakkuudestani, saan kuukausittain ilmaista puheaikaa 10€ sekä ilmaisen kuukausimaksun.
Geetzu

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Huoh, en jaksakaan mäkkäriin. Koitan selvitä salaatilla. Silloin harvoin kun näitä hampurilaismielitekoja tulee, ne kyllä tarttis tyydyttää, muuten herää keskellä yötäkin kuola poskella.
slam

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Gwyneira kirjoitti:Huoh, en jaksakaan mäkkäriin. Koitan selvitä salaatilla. Silloin harvoin kun näitä hampurilaismielitekoja tulee, ne kyllä tarttis tyydyttää, muuten herää keskellä yötäkin kuola poskella.
bueno el maco on kohtuu cool... Parasta mitä olen maistanut

viddumaista, kun röyhtäys jää kurkkuun ja karjuu, yrjöö lähes, mutta röyhtäyttäessä vasta laukee kiristys... vittu...

menen maate
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gwyneira kirjoitti:Kattelin Supersize Me -pätkän canalilta samalla kun mussutin vihersalaattia parilla kanapalalla. Hetken tunsin oloni hyväksi mutta nyt on oikeesti pakko lähteä mäkkäriin. Oikein maistan sen QP:n ihanan tursuilevan rasvan suussani......... :lääh: Pitäskö ton dokkarin/leffan niinq saada ihmiset tajuamaan pikasafkan kauheus vai aiheuttaakohan se himoa muissakin ku mussa? Yksinkertasesti pakko saada purilaista. Olen mainonnan uhri.
Multa on varmaan jäänyt jotain kokematta lapsena, koska kotimaassa ollessani mätän roskaruokaa todella hämmentäviä määriä. Mutta oikeasti, tuore hampurilainen, mikä voisi olla parempaa, varsinkin krapulassa? Kokis ja tuplajuusto ja juusto, ja halju olo on muisto vain!
segma

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja segma »

Vaan kyllä ne hampparit kannattaa hakea jostain muualta kuin mäkkäristä. Sen verran laadutonta tavaraa siellä myydään. Sitäpaitsi grillistä ostettuna sapuska maistuu NIIIIIIN paljon paremmalle.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti: että flunssakin melkein katosi....
Eilisestä asti tuntunu semmonen hazzu juttu kurkussa, eilen tuntus kyllä enempi ku tänää, joten eiköhän tuo oo joku tilapäinen häiriö.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
AarneAnkka

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Taas työntäyteinen päivä. Onpahan Kitinät jääneet vähemmälle. Nyt tuntuisi olevan migreeni tuloillaan... jälleen kerran. :x
Geetzu

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Voi vttu. QP-kuolat valuvat poskilla ja nenä haistaa paprikamajoneesin turautettuna fisuhampparin väliin... Muksu nukahti jo! En mä enää mäkkiin pääse! Voi miksei niillä ole kotiinkuljetusta niin kuin tossa ohjelmassa oli? :itkupotkuraivari:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Jösses. Koirani, tuo pieni pirulainen, on ruvennut vallan härskiksi. Käänsin juuri pääni ja huomasin törkimyksen majoittautuneen sohvalle. Metrin päähän minusta. Hyppäsi kyllä nolona alas, mutta rike on sinänsä uusi laatuaan. Ei se koskaan ennen ole kehdannut noita asemia ottaa silloin kun joku on näkemässä. Hmmm. Mhhhhh.
Don't Panic!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kesk'viikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Paskanvitunmarjat!!!

Millainen päivä!
Aamulla raahauduin töihin puolikuolleena, vain ollakseni suurennuslasin alla ja mokailinkin kai urakalla. Noh, siitä selvisin.
Tauolla sain kuulla isäni olevan todella huonossa hapessa, jopa sellaisessa, että hänen vanhempansa ajoivat Rovaniemelle laittamaan poikaansa katkolle ja järjestykseen, kyllä isä osaa!

Noh, sitten sain kyydin siskon mieheltä äippäni luo, missä autoni on ollut siitä asti kun lähdin Helsinginreissulle... Ajattelin viedä Opelin kotiin, mutta se ei ollutkaan niin yksinkertaista kun luulin. Ensin se ei käynnistynyt, joten oletin, että saattapi olla bensan vähyyttä; suunnitelmissani oli ollut ajaa ensin tankille. No, kanisteri oli, mutta ei trattia. No, se siskolta lainaan, ja tankinkorkin suojaläppä auki, ja *stadaaaaaa!* Minulla ei ole tankin korkkia!! Perkele sentään, ei kun bensat tankkiin ja starttaamaan. No, siitähän loppui virta... No, lisää virtaa siskon ja sen ukon autosta, ja ei vain lähde, ei se edes nosta polttoainetta suodattimeen asti.

Eli joku ystävällinen sielu olis siis letkuttanut tankin tyhjäksi ja heittänyt tankin korkin vittuun, ja nyt bensaa on niin vähän, ettei se jaksa käynnistyä, tai sitten korkittomuus on edesauttanut kosteuden tiivistymistä tankkiin, ja kaasarissa on vesihelmi, perkele.

Nyt siis istun tässä, ja kiroan, ja laulan mielessäni kaikki laulut mitä osaan, odottaen siskoni miehen töihin lähtöä ja kyytiä kotiin. Mädäntykööt tuo opel tuossa ihan vapaasti, ihan sama. Tarvitsen sitä kuitenkin vasta 24. päivä. Sitä ennen ostan uuden tankinkorkin ja lisää bensaa kanisteriin.

Tiedättekö, minua vituttaa!!

Onneksi siskoni pikkuneiti, 6kk, piristi minua oksentamalla päälleni pari kertaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin