Tyylimokat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsakenraali™ kirjoitti:Tämä lastenvaunuja työntäessä tai muutoinkin pienen lapsen seurassa röyhyttely on kyllä vastenmielistä ja tyylitöntä. Etenkin äitin ollessa kyseessä.
Buu, mä en näe noitakaan. Ympärilläni oleva maailma taitaa olla turhankin kaunis ja ihQ, ainoastaan läskit pilaavat paikan upeuden.
ninnithequeen

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pitää muuten komppailla tota vatsamakkara napapaidasta pursuillen juttua. Kaikilla teineillä tuntuu olevan tarve moiseen nykyään...yöks. Itse en pukis napapaitaa mistään hinnasta, juurikin vatsamakkarani takia :)

Ja Lolita: sie oot kaikkea muuta kuin tyylitön. Sä olet luonut ihan oman tyylin, and mii laik it.
Feiz

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Sinkkumatti kirjoitti:
Feiz kirjoitti:. Siitä katseesta puuttuu sellainen tietty "palo". .
Hassuja on ihmisten arvot. Joku pitää kovana miehenä sellaista joka heilutta rautaa paikasta toisen, haisee proteiiniltä ja nauraa heiveröisemmilleen. Minä taas pidän kovana miehenä sellaista, joka hankkii elannon perheelleen, tarjoaa suojaa, lämpöä ruokaa ja tulevaisuutta. Pojasta tulee mies vasta siinä kohdin, kun hän ottaa muiden elämän omalle vastuulleen ja marisematta hoitaa velvollisuutensa aamuin illoin siihen asti, kunnes siirtyy isänä ansaitulle eläkkeelle.

Yhtä kaikki. Tuo kirjoittamasi testo-paska, muistutti taas minua miksi olen aina inhonnut punttijuntteja. Kerrassaan naurettavaa spedesakkia.
Ohooh kylläpäs sinkkupatti otti kuumaa.
Minähän en millään tavalla moiti ihmistä joka ottaa vastuun perheestään. Kyseessä oli tyylimoga, mikä koskee joitakin isiä. Onko paineet perheen elintason ylläpitämisestä niin suuret että miehestäkin voi tulla tuollainen nysverö vai onko tämä jotain naistenlehtien propagandan tulosta missä akka määrää ja ukko kumartaa. Näkyyhän noita isiä joilla on vielä "homma hanskassa" eikä habitus ole tuollainen pystyynkuollut.
Itse nyt satun vain arvostamaan hieman enemmän sellaisia perheenpäitä jotka vielä todella ovat perheenpäitä. Traditionaaliset perhearvot jne blaablaa....
ninnithequeen

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:Minä taas pidän kovana miehenä sellaista, joka hankkii elannon perheelleen, tarjoaa suojaa, lämpöä ruokaa ja tulevaisuutta. Pojasta tulee mies vasta siinä kohdin, kun hän ottaa muiden elämän omalle vastuulleen ja marisematta hoitaa velvollisuutensa aamuin illoin siihen asti, kunnes siirtyy isänä ansaitulle eläkkeelle.
Tähän total kompskomps.
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Feiz kirjoitti:Ohooh kylläpäs sinkkupatti otti kuumaa.
Ei se mitään kuumaa ollut. Samantyylinen vastaus, kuin sinun kirjoituksesi perheenisistä.
Sinä naurat tavalliselle kaupunkilaisperheenisälle, minä nauran narsistiselle proteiinilta haisevalle jääkaappipakastimelle.
Durasel

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Sinkkumatti kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Ohooh kylläpäs sinkkupatti otti kuumaa.
Ei se mitään kuumaa ollut. Samantyylinen vastaus, kuin sinun kirjoituksesi perheenisistä.
Sinä naurat tavalliselle kaupunkilaisperheenisälle, minä nauran narsistiselle proteiinilta haisevalle jääkaappipakastimelle.
Minä nauran kummallekkin! (kun en ole isä)
mustakikkeli

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Minä nauran matkalla pankkiin. Sellaista hermostunutta naurua.
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti:Minä nauran matkalla pankkiin. Sellaista hermostunutta naurua.
Jag heter Antti Pitkänen. Ska jag ha..?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mustakikkeli kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Pakkoko sitä vauvaa on raahata joka helvetin paikkaan mukaan, ei miulle tulis mieleenkään alle kävelyikäistä lasta kelkkoa muualle kuin sinne minne on pakko. (ja kävelyt jne tietysti)
Veikkaan ettei sitä haluta yksikseenkään kotiin jättää, eikä myöskään itse haluta täysin jämähtää neljän seinän sisään. Joo no ei ehkä ravintolaan tai elokuviin mukaan sittenkään, mutta kai nyt puistoon voi halukas vaavinsa ottaa mukaan kauniina kevätpäivänä? Ei siellä vappuaamuna mun muistaakseni nyt kuitenkaan niin vaarallista ollut, vaikka paljon populaa olikin liikkeellä. Minäkään en saanut kertaakaan edes turpiini.
Ullanlinnamäki vappupäivänä != kaunis kevätpäiväkävely puistossa. Siellähän oli aivan helvetillinen kaaos, ainakin siinä missä myö oltiin. Tarkoitin nyt ihmisten arviointikykyä siitä että mihin sen sylivauvan kanssa kannattaa lähteä ja mihin ei.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:Ullanlinnamäki vappupäivänä != kaunis kevätpäiväkävely puistossa. Siellähän oli aivan helvetillinen kaaos, ainakin siinä missä myö oltiin. Tarkoitin nyt ihmisten arviointikykyä siitä että mihin sen sylivauvan kanssa kannattaa lähteä ja mihin ei.
Rannemmassa ei ainakaan mitään kaaosta, hieman viileä tuuli vaan mutta vauvat olivat kopissaan suojattuina. Nyt en jaksa enää tätä. Kukin tehköön mitä tekee.
Durasel

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Durasel »

:off:
Gwyneira kirjoitti:. Nyt en jaksa enää tätä. Kukin tehköön mitä tekee.
Oot kyllä ollut hassu narttu viimeiset pari päivää (ota tuo hyvällä) :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gwyneira kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Ullanlinnamäki vappupäivänä != kaunis kevätpäiväkävely puistossa. Siellähän oli aivan helvetillinen kaaos, ainakin siinä missä myö oltiin. Tarkoitin nyt ihmisten arviointikykyä siitä että mihin sen sylivauvan kanssa kannattaa lähteä ja mihin ei.
Rannemmassa ei ainakaan mitään kaaosta, hieman viileä tuuli vaan mutta vauvat olivat kopissaan suojattuina. Nyt en jaksa enää tätä. Kukin tehköön mitä tekee.
Keskellä merenpuoleista rinnettä oli liikkumatilaa noin neliö. Ko. vauvalla, joka sai juuri ja juuri kannateltua päätään ei ollut sitten minkäänlaisia kärryjä, kopeista puhumattakaan, vaan kulki pikkupöhnäisen teekkari-isänsä sylissä.
Ympärillä oli jatkuvaa horjumista ja kaatuilua, tarvitaan vain yksi 3 päivää juhlinut opiskelija joka kompastuu siun päälle niin että vauva jää alle. Ei joku helvetin humalaisen haalarisakin katseleminen voi olla niin tärkeää että sinne on aivan pakko päästä vauvan kanssa, jääköön toinen sitten vaikka kotiin.
Kaksi sanaa, edes - vastuuttomuus.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mylwin kirjoitti: kulki pikkupöhnäisen teekkari-isänsä sylissä. - vastuuttomuus.
Duunikaveri on rouvansa kanssa tehnyt järkipäätöksen. Kaikki juhlapäivät joista vain voi olla iloa nuorille lapsille, ollaan täysin kuivin suin, ettei vaan lapsille suuremman merkityksen tarjoava juhlapäivä mene vanhempien krapulan tai kännin takia vituiks.

Kerrassaan hieno päätös moinen.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Alkoholia en missään nimessä suvaitse vanhempien ottavan vauvan seurassa! En tod. En edes pikkupöhnää. Ikinä ikinä ikinä. Myltsin kokemat siis eri mitä mun vapulta.

Dum, en ota. Oon ihan hukassa. Pus.
Noriyumi

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Minä taas pidän kovana miehenä sellaista, joka hankkii elannon perheelleen, tarjoaa suojaa, lämpöä ruokaa ja tulevaisuutta. Pojasta tulee mies vasta siinä kohdin, kun hän ottaa muiden elämän omalle vastuulleen ja marisematta hoitaa velvollisuutensa aamuin illoin siihen asti, kunnes siirtyy isänä ansaitulle eläkkeelle.
Tähän total kompskomps.
Jeh.
mustakikkeli

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Noriyumi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Minä taas pidän kovana miehenä sellaista, joka hankkii elannon perheelleen, tarjoaa suojaa, lämpöä ruokaa ja tulevaisuutta. Pojasta tulee mies vasta siinä kohdin, kun hän ottaa muiden elämän omalle vastuulleen ja marisematta hoitaa velvollisuutensa aamuin illoin siihen asti, kunnes siirtyy isänä ansaitulle eläkkeelle.
Tähän total kompskomps.
Jeh.
Öyh?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Leila kirjoitti:Usein myös nännini erottuvat puseron läpi, jos siis sattuu olemaan ohuemmat rintaliivit.
Uusimmassa Seiskassa Hannele Laurilla ei ole rintsikoita paidan alla ollenkaan. Yörgh..
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja slam »

Geetzu kirjoitti:Alkoholia en missään nimessä suvaitse vanhempien ottavan vauvan seurassa! En tod. En edes pikkupöhnää. Ikinä ikinä ikinä. Myltsin kokemat siis eri mitä mun vapulta.

Dum, en ota. Oon ihan hukassa. Pus.
Näin. Minä ainakin olen vastaan myös tilanteita, joissa pieni lapsi tuodaan humalaisten sekaan. Joskus jouluna oli moinen tilanne. Onneksi veivät pois...
Vastaa Viestiin