Tyylimokat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Elukka kirjoitti: Harvinaisen paikkansapitävä on myös jossain Kingin kirjassa ollut vertaus siitä, että joutuu hengittelemään vieressä syöpäpötkyläänsä tupruttavan nikotiiniaddiktin savuja:
"Se on kuin joutuisi syömään toisen ihmisen räkää!"
Menkööt muualle hengittämään. Tai jos tupakoija tulee viereen niin huomauttaa asiasta.

Asian vierestä, miusta rintaruokinta julkisilla paikoilla on rasittavaa. Ei minuu kiinnosta katsella kenenkään tissejä, tai lähinnä haluan valikoida itse ne tissit joita katselen.
Joo, on se luonnollista, mutta niin on runkkaaminenkin eikä sitäkään bussipysäkeillä tehdä.
Asia erikseen, jos se osataan tehdä huomiota herättämättömästi paidan sisällä tms.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Saz »

Mylwin kirjoitti:miusta rintaruokinta julkisilla paikoilla on rasittavaa.
Mieluummin kuuntelet sitä vauvan nälkäkirkunaa? :P
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Saz kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:miusta rintaruokinta julkisilla paikoilla on rasittavaa.
Mieluummin kuuntelet sitä vauvan nälkäkirkunaa? :P
Mielummin menen jonnekin muualle ruokkimaan?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Patz

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Patz »

Täytyy kyllä tulla tänne komppaamaan edellisiä, nimittäin myös röökaava mies on tyylitön ja muutenkin ällöttävä. Pussailu on kivaa muttei tuhkakupin kanssa. Ja ei, nuuskaaminenkaan ei käy. Se se vasta kuvottavaa onkin.

*puistatus*
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä en kyllä osaa pitää tupakoivaa ihmistä tyylittömänä. Joissain tapauksissa se on kuvottavan näköistä, mutta yhtä paljon kuvotun esim. läskien näkemisestä. Tässä on kyllä varmaan se, että Rakastan röökinhajua. Ja makuakin vielä. Te, jotka ällöilette tuskin näin ihkuja tunteita omaatte ku mä. :]

Äh, rakastan tupakkaa ihan liikaa... Saa nähä kestääkö lakko nyt lopun iän... Kannustimeksi liimaan tämän kuvan kotini jokaiselle seinälle.

Kuva
ninnithequeen

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gee, missä sä oot ottanu ton kuvan musta????!!!
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Gee, missä sä oot ottanu ton kuvan musta????!!!
Piilokamera. 8)
Tsaari

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Mylwin kirjoitti: rintaruokinta... runkkaaminenkin .
Melkoinen rinnastus huh huh
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Saz kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti: No kyllä se riittää ihan se yksi spaddu jo siihen, että haisee kuolemalta..
Sun on pakko olla entinen röökaaja. :) Oon huomannut, että sellaiset jotka ovat sen itse joskus pystyneet lopettamaan inhoavat kyseistä huonoa tapaa ehkä kaikkein eniten.
Vanha juttu - käännynnäiset kiihkeimpiä.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:
Saz kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:miusta rintaruokinta julkisilla paikoilla on rasittavaa.
Mieluummin kuuntelet sitä vauvan nälkäkirkunaa? :P
Mielummin menen jonnekin muualle ruokkimaan?
Siinä ei kuule juuri piiloon ehditä. Varsinkin ihan pienen on saatava se ruoka just sillä sekunnilla. Hmmh, en oo ite varmaan pariin vuoteen nähny paljasta tissiä julkisella paikalla, hitto, korjaantuispa tänä kesänä.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja alja »

LillyMunster kirjoitti: Pahinta on se, kun näkee, että ihminen ei ole "kotonaan" vaatteissaan, vaan paitaa ja housuja pitää koko ajan olla kiskomassa johonkin suuntaan peittämään tai paljastamaan, vaatteet, joista näkee, että ne ovat epämukavat tai eivät aivan kantanansa tyylin mukaiset. Yyyyh.
tää taitaa olla se tyylimoka mihin mä lankean useimmiten. haluaisin näyttää toisten silmissä hyvältä, ja kuvittelen muutenkin pukeutumiskoodin ihan väärin. no okei, joskushan vaaditaan sellainen pukeutuminen missä en viihdy, mutta myös vapaaehtoisesti on tullut pukeuduttua josjonkinmoisiin viritelmiin vaikka noinniinkuin esim. kityläisiä miellyttämään. en ole sinut kroppani kanssa enkä vaatteitteni kanssa ja sen siis ilmeisesti voi huomata. huoh.

ja sitäpaitsi. sukat mun sandaaleissa on tosi jees, jos varpaita paleltaa 8)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kaksiväriset hiukset ovat kammottavat enkä nyt puhu raikkaista kevennysraidoista hiuksissa, vaan tästä kummallisesta ”muodista”, jossa vain osa osa hiuksista esim. etutukka värjätään. Väriksi valitaan tietenkin jokin voimakas väri, joka varmasti erottuu eli tummiin hiuksiin punainen tai vaalea. Puistatus.

Tällainen ei mielestäni sovi nuorille (punkkarit ovat asia erikseen, koska heillä kyse on tietyn ryhmän tietyntyylisestä kokonaisuudesta) eikä varsinkaan iäkkäämmille. Mm. Meiju Suvaksella taisi tällainen kaamea vaalea (näytti ihan harmaalta) raita olla tummissa hiuksissaan ja lukuisia esimerkkejä voi nähdä tuolla kadulla. Yäk.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Saz »

Kreitsu kirjoitti:Kaksiväriset hiukset ovat kammottavat enkä nyt puhu raikkaista kevennysraidoista hiuksissa,
Jepulis. Varsinkin ne blondit hiukset mustilla raidoilla. Se muoti alkaa onneksi mennä kai ohi? Sellaiset hiukset saa kyllä naisen kuin naisen näyttämään halvalta ja suttuiselta.
Toivottavasti teillä kenelläkään ei nyt ole tuollaisia hiuksia. :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gwyneira kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Saz kirjoitti: Mieluummin kuuntelet sitä vauvan nälkäkirkunaa? :P
Mielummin menen jonnekin muualle ruokkimaan?
Siinä ei kuule juuri piiloon ehditä. Varsinkin ihan pienen on saatava se ruoka just sillä sekunnilla. Hmmh, en oo ite varmaan pariin vuoteen nähny paljasta tissiä julkisella paikalla, hitto, korjaantuispa tänä kesänä.
Mie näin, 89.KadK:n valmistujaisissa finlandiatalon aulassa. Teki mieli mennä sanomaan että viitsisitkö mennä vaikka tuohon naisten vessaan syöttämään paaperoa, kun paikalla on muitakin ihmisiä.
Mie en käsitä että millä tavalla se tissin näyttäminen muuttuu jos siinä roikkuu vauva?

Ai niin, ja sitten kaivarissa vappupäivänä koulun teltalle tulee pariskunta, joka kantaa sylissään sellaista ~2-3kk vanhaa vauvaa ja kysyy että voisko mennä tuonne teidän telttaan imettämään. Mitä helvettiä? Siinä vaiheessa kun joku humalainen tumppaa röökin vaavin silmään niin naurattaa varmaan kovasti.
Pakkoko sitä vauvaa on raahata joka helvetin paikkaan mukaan, ei miulle tulis mieleenkään alle kävelyikäistä lasta kelkkoa muualle kuin sinne minne on pakko. (ja kävelyt jne tietysti)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:Pakkoko sitä vauvaa on raahata joka helvetin paikkaan mukaan, ei miulle tulis mieleenkään alle kävelyikäistä lasta kelkkoa muualle kuin sinne minne on pakko. (ja kävelyt jne tietysti)
Väittävät, että ihmispirpana tarttee samat sosiaalistamiset ja totutukset vieraisiin paikkoihin ja -tilanteisiin kuin vaikkapa koiranpentu. Tiedä sitten... Mulla on vauva ollut aina joka paikassa mukana. Toki menot vähentyneet enkä leffateatteriin häntä roudaa, ja meilläpä jouduttiin tuttipullolinjalla vetämään, mutta noin periaatteessa tulisi se pirpana pitää mukana menossa. Imo.

(Vappupäivänä bongailin aika paljonkin noita vauvoja, osa niin pieniä etten itse olisi uskaltanut mukana kantaa - humalaisista ei koskaan tiedä - mutta kyllä suurin osa näytti oikein viihtyvän vanhempiensa mukana hälyssä ja hulinassa, vanhemmat tuntuivat huolehtivan heistä oikein tarkasti.)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gwyneira kirjoitti:Väittävät, että ihmispirpana tarttee samat sosiaalistamiset ja totutukset vieraisiin paikkoihin ja -tilanteisiin kuin vaikkapa koiranpentu.
Imetysikäisenä? Epäilen kyllä vahvasti. Totta kai lapsi otetaan mukaan joka paikkaan sitten, kun on vähän vähemmän altis sairauksille ja vahingoille.
Parivuotiaan voi ihan hyvin ottaa jo vappuna mukaan, mutta sylivauvaa miusta ei.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:Väittävät, että ihmispirpana tarttee samat sosiaalistamiset ja totutukset vieraisiin paikkoihin ja -tilanteisiin kuin vaikkapa koiranpentu.
Imetysikäisenä? Epäilen kyllä vahvasti. Totta kai lapsi otetaan mukaan joka paikkaan sitten, kun on vähän vähemmän altis sairauksille ja vahingoille.
Niin siihen hälinään ja vieraisiin naamoihin tutustutaan... Ja juuri silloin taaperoiässä sitä vasta alttiita kaikelle ollaankin, tässä on viimeset 2 viikkoa kiduttu 1,3-vuotiaan flunssaa ja paikkailtu juoksemisharjoituksista tulleita ruhjeita. Oli helppoa vielä vuosi sitten kun ei ikinä mitään pöpöjä tai muutakaan. ;)

Vappuna muuten ällötti parit koiranomistajat, jotka raahasivat hurttansa melko meluisille ja etenkin lasinsirpaleisille paikoille, ollen tietysti humalassa. Ihmiset aika hyvin kyllä kävivät ilmaisemassa näille mielipiteensä, minä joukossa...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gwyneira kirjoitti: Vappuna muuten ällötti parit koiranomistajat, jotka raahasivat hurttansa melko meluisille ja etenkin lasinsirpaleisille paikoille, ollen tietysti humalassa. Ihmiset aika hyvin kyllä kävivät ilmaisemassa näille mielipiteensä, minä joukossa...
Koirienkin vieminen väentungoksiin on aivan hanurista. Jotkut parishiltonwannabeaikuispissikset heiluvat sidukkakännissä pinkiksi ja violetiksi värjätty chihuahua ihkupihkussa feikki-vuittonkassissa. Uh.
Hitto että minuu naurattaa ajatus siitä, että presös blingbling-laukkuun tupsahtaakin koirasta nyrkin kokoinen paniikkiripuli. Vappuna nähtiin yksi koira, joka tärisi paniikista ja ripuloi keskelle jalkakäytävää mölyssä ja melskeessä.
Mutta joo, yli vuotiasta lasta voi jo kuljettaakin ja siinä iässähän niitä ruhjeita tulee jo väkisinkin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
mustakikkeli

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Mylwin kirjoitti:Pakkoko sitä vauvaa on raahata joka helvetin paikkaan mukaan, ei miulle tulis mieleenkään alle kävelyikäistä lasta kelkkoa muualle kuin sinne minne on pakko. (ja kävelyt jne tietysti)
Veikkaan ettei sitä haluta yksikseenkään kotiin jättää, eikä myöskään itse haluta täysin jämähtää neljän seinän sisään. Joo no ei ehkä ravintolaan tai elokuviin mukaan sittenkään, mutta kai nyt puistoon voi halukas vaavinsa ottaa mukaan kauniina kevätpäivänä? Ei siellä vappuaamuna mun muistaakseni nyt kuitenkaan niin vaarallista ollut, vaikka paljon populaa olikin liikkeellä. Minäkään en saanut kertaakaan edes turpiini.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:Ei siellä vappuaamuna mun muistaakseni nyt kuitenkaan niin vaarallista ollut, vaikka paljon populaa olikin liikkeellä. Minäkään en saanut kertaakaan edes turpiini.
Jepa, vappuaattona ei kuulema vauvoja tai koiriakaan kaduilla näkynyt, mielestäni hieman eri meininki vallitsi päivänä... Hyvä niin. Ja ainakaan stadissa ei edes musiikkia pauhannut siellä missä itse kävin, aaton City-karkelot taas jäivät väliin meiltäkin juuri muksun vuoksi.
Tsaari

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Mylwin kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:Väittävät, että ihmispirpana tarttee samat sosiaalistamiset ja totutukset vieraisiin paikkoihin ja -tilanteisiin kuin vaikkapa koiranpentu.
Imetysikäisenä? Epäilen kyllä vahvasti. Totta kai lapsi otetaan mukaan joka paikkaan sitten, kun on vähän vähemmän altis sairauksille ja vahingoille.
Parivuotiaan voi ihan hyvin ottaa jo vappuna mukaan, mutta sylivauvaa miusta ei.
Kyllä lapsi pitää ottaa mukaan ihan pienenä että tottuu yleiseen hälinään ja normaaliin elämään. Vähemmän altis vahingoille sylilapsi on kuin juuri kävelemään oppinut yksivuotias tai uhmaikäinen kaksivuotias.

Imetysaikanahan pöpöt eivät tartu kovin helposti, silloin vastustuskyky on parhaimmillaan. Se heikkenee kun imetys lopetetaan. Tai ainakin tällainen käsitys minulla on. No minä nyt en muutenkaan ole koskaan minkäänlaisia pöpöjä pelännyt joten ihan mutulla mennään.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tsaari kirjoitti:Imetysaikanahan pöpöt eivät tartu kovin helposti, silloin vastustuskyky on parhaimmillaan. Se heikkenee kun imetys lopetetaan. Tai ainakin tällainen käsitys minulla on. No minä nyt en muutenkaan ole koskaan minkäänlaisia pöpöjä pelännyt joten ihan mutulla mennään.
Varmasti tottakin. Meillä onni mukana kun vastustuskykyä riitti maidon laadusta huolimatta.
killkill

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gwyneira kirjoitti:Ja makuakin vielä. Te, jotka ällöilette tuskin näin ihkuja tunteita omaatte ku mä. :]
Vaikka olenkin entinen ketjupolttaja, en osaa pitää edelleenkään hyvälaatuisen, sopivan kostean piipputupakan tuoksua pahana - siis silloin kun se on vielä massissa.

<setäluento>
Mulla on duunissa 50-ikävuottaa lähestyvä kollega, joka on ankara tupakkamies. Sille on tehty jo kerran poskionteloiden avarrus, astmapiippua höökii vähän väliä - mutta ei puhettakaan että tupakasta luopuisi. Se hakkaava, räkäinen yskä on ihan vitun kauheaa kuunneltavaa. Käsittämätöntä, että ihminen tekee ehdoin tahdoin pahaa itselleen noin paljon, ja pitää sitä vielä jotenkin hienona tai coolina. Lukioni vieressä oli sädesairaala, jossa hoidettiin mm. keuhkosyöpäpotilaita. Ne samat ihmiset, jotka kävivät läpi rajua kemoterapiaa raahustivat edelleen tupakkapaikalle. Röökiaddiktin sitkeydestä tulee mieleen lähinnä joku "Night Of The Living Dead", jossa koriseva zombie raahautuu eteenpäin vaikka väkisin saadakseen sitä mitä tarvitsee - eikä luovuta ennen kuin siltä ammutaan puoli päätä pois.

Nuorena sitä ajattelee olevansa kuolematon, eikä vähän yli 20-vuotiaan pidäkään ajatella sairauksia ja kuolemaa. On kuitenkin hyvä muistaa, että kohta sinunkin hipiäsi on keltainen, ryppyinen, äänesi kuin soran rahinaa betonimyllyssä - kaikki iki-ihanan röökin ansiota. Itse sain kuunnella vanhempana samanlaisia valistuspuheita ja nauroin niille. Havahduin kolmikymppisenä, kun jatkuva aamuyskä ja säännöllinen sairastelu alkoi vituttaa, samaten kuin se että säännöllisestä kuntoilusta huolimatta portaiden kiipeäminen kolmanteen kerrokseen meinasi laukaista astmakohtauksen.

</setäluento>
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tykkään setäluennoista. Tupakka on ällöttävää.

Nyt ku kattelin sen Super Size Me -pätkän ni päässä on pyöriny vittumaisia ajatuksia läskeistä ihmisistä. Siinä oli jotenkin niin hyvin se kohta missä äijä kertoo kuinka tupakoijaa saadaan haukkua valinnoistaan ja huonosta tavastaan vaikka miten paljon, se on täysin sallittua ja jopa välttämätöntä, mutta ihmisen läskeistä ei paree sanoa mitään. Päätin, että jos joskus vielä röökiin sorrun ja jos yksikin ihrakasa (kuten pari hyvää ystävääni) kehtaavat asiasta kitistä, aloitan tylyn linjan. "Älä tunge sitä tuplajuustoa kitaas, oot jo tarpeeks läski muutenkin! Haluutko kuolla tohon, hä?"

Vittu ku tekee mieli paria henkosta. :p
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti: <setäluento>
</setäluento>
Mulla oli lopettamiseen suunnilleen samat syyt, mutta suurimman potkun hommaan antoi pomon siskon kuoleminen 30 vuotiaana keuhkosyöpään. En tiedä millainen korsteeni kyseinen nainen oli, mutta jos 30 vuotias kuolee tupakkaan, on kyseessä sen luokan myrkky että nou tänks.
Vastaa Viestiin