Tyylimokat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gwyneira kirjoitti:mutta ihmisen läskeistä ei paree sanoa mitään
Hyvä havainto ja ihan totta :) Vertaus ontuu sikäli, että vakavinkaan ylipaino ei aiheuta suoranaista haittaa muiden terveydelle, ellet satu jäämään sängyssä oikein läskin ämmän alle ja tukehdu :D
Sinkkumatti kirjoitti:jos 30 vuotias kuolee tupakkaan, on kyseessä sen luokan myrkky että nou tänks.
Kerroinkin viime keväänä juoposta enomiehestä, joka kannettiin arkkuun alle 50-vuotiaana. Vähän ennen kuolemaa siltä oltiin amputoimassa jalkaa. Kuolion välillinen syy oli tupakointi. Sanoi lääkärille, että "en silti lopeta". Eikä lopettanut. Ihanaa kun miehellä on periaatteita.

Se, että röökaamista ollaan kieltämässä julkisissa tiloissa yms on loppujen lopuksi Pyrrhoksen voitto. Tupakointi kehitysmaissa lisääntyy koko ajan ja röökikartellit ovatkin kiitettävällä innolla lähteneet uudelle markkina-alueelle. Onhan tämä tietysti yksi tapa hoitaa ylikansoitusongelmaa - mutta eikö vanha kunnon kansanmurha olisi nopeampaa ja tehokkaampaa?
Viimeksi muokannut killkill, 19.05.2006 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

killkill kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:mutta ihmisen läskeistä ei paree sanoa mitään
Vertaus ontuu sikäli, että vakavinkaan ylipaino ei aiheuta suoranaista haittaa muiden terveydelle...
Ellet satu olemaan äiti tai isi, joka opettaa lapselleen samat läskisyömätavat ja pilaa sillä oman lapsensa terveyden ja ehkä jopa koko elämän. Briteissähän on läskeille lapsille jopa leirejä (telkkaristakin tulee joku sarja aiheesta). Mielestäni noita vanhempiakin voisi vähän opastaa terveelliseen suuntaan ruokapitapojen suhteen - lapsilla kun ei siihen vielä ole edellytyksiä.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:mutta ihmisen läskeistä ei paree sanoa mitään
Hyvä havainto ja ihan totta :) Vertaus ontuu sikäli, että vakavinkaan ylipaino ei aiheuta suoranaista haittaa muiden terveydelle, ellet satu jäämään sängyssä oikein läskin ämmän alle ja tukehdu :D
No aattelisivat edes rahassa. Yhteiskunnan kuluissa. LÄSKIT! x)
Anna mun nyt pitää tää kiukku.
killkill

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kreitsu kirjoitti:Ellet satu olemaan äiti tai isi...
Tussu [touché]. Jokainen pullamössökakaraansa hyssyttelevä "et sinä ole lihava, pikku Mikamarkuspetteri, olet vain isoluinen. Otapa lisää pitsaa isin kanssa!" vanhempi sietäisi saada potkun persuuksilleen. Aika usein lihavan lapsen kanssa näkee lihavat vanhemmat.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kreitsu kirjoitti:--
Ja vähän jännittää miten paljon itse voikaan vaikuttaa lapsen tapoihin kun suurimman osan ajastaan kuitenkin on ottamassa muualta sitä mallia. Onneksi Suomessa esim. kouluruokailu on vielä hieman eri luokkaa kuin vaikkapa jenkeissä ja briteissä. Ja onneksi pikasafka täällä on kallista. Siltikin, läskejä lapsia näkyy liikaa jo nyt.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Gwyneira kirjoitti:Anna mun nyt pitää tää kiukku.
:jee: :wink:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

syttiK kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:Anna mun nyt pitää tää kiukku.
:jee: :wink:
Hauskinta tässä on se, että en oo koskaan kiinnittänyt läskeihin sen enempää huomiota, vähän jopa aina puolustellut ja tiedostanut safkan haitat ja huumaukset molemmissa ääripäissä. Mut nyt nikotiinipulaisena yhtäkkiä huomaan kaiken ylimäärän ihran, mikä vastaan kadulla kävelee. Häpeisivät saatana. Pilaavat maisemani.

En mä oikeesti ilkeyksissäni näin kelaile, kunhan nyt marmatan ku inhottava olla. Juoppoja vihaan kaikista eniten!!11
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gwyneira kirjoitti:En mä oikeesti ilkeyksissäni näin kelaile, kunhan nyt marmatan ku inhottava olla. Juoppoja vihaan kaikista eniten!!11
!JA mä taas rääkyviä kakaroita, kurittomia naperoita ja sonnalta haisevia pötkylöitä! Pysyisivät kotona perkele.
Feiz

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kreitsu kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:mutta ihmisen läskeistä ei paree sanoa mitään
Vertaus ontuu sikäli, että vakavinkaan ylipaino ei aiheuta suoranaista haittaa muiden terveydelle...
Ellet satu olemaan äiti tai isi, joka opettaa lapselleen samat läskisyömätavat ja pilaa sillä oman lapsensa terveyden ja ehkä jopa koko elämän. Briteissähän on läskeille lapsille jopa leirejä (telkkaristakin tulee joku sarja aiheesta). Mielestäni noita vanhempiakin voisi vähän opastaa terveelliseen suuntaan ruokapitapojen suhteen - lapsilla kun ei siihen vielä ole edellytyksiä.
Hitto olin just kirjottamassa tätä kunnes huomasin, että joku olikin sanonut jo samat jutut. Eli näinhän se menee, läskit eivät VÄLTTÄMÄTTÄ aiheuta hallaa kuin itselleen ja välillisesti kustantaa sairautensa hoidot veronmaksajilla, mutta paskin juttu on juurikin nämä lapset.

Onko se sitten parempi, että äippä menee partsille röökaan ettei pentu hengitä savuja ja sen jälkeen syödään lounaaksi parit burgerit ja kebab tulisella kastikkeella :roll: Ja muistan sen kohtauksen super size me:stä missä puhuttiin tuosta, että röökaajia saa kyllä haukkua, mutta läskejä ei.
Noh tekee elämästä helpompaa kun välttelee molempia 8)

edit: ja jotta en jauhaisi ihan OT niin omasta mielestä surkeimpia tyylimogia ovat nämä "isit" jotka on perheen kanssa kaupungilla. Läski vaimo, pentu rääkyy vaunuissa ja isi on sellanen testopuutteinen hoopelo siinä vieressä, tukka jakauksella, beige t-paita,beiget shortsit, sandaalit ja valkoset tennissukat+kalpee ku kalkkilaivan kapteeni. Tohon vielä 80-luvun mallin rillit päähän niin aijai. Äijä seisoo hiljaa vieres ku vaimoke mäkättää. Noh aina tällaisen nähdessä osaa arvostaa edes vähän sitä omaa elämää 8)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Gwyneira kirjoitti: Häpeisivät saatana. Pilaavat maisemani.
Ehanaa ku sellasilla on piukkaakin piukemmat kesätopit, hamoset tahi sortsit. Aah.

Oikeesti, jos joskus ite tuun sellaseks pullamössöks, toivon, että mulle sanotaan siitä. *oksetus*

Nih.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

On ollut ihan tuskaa katsella vierestä, kun vanhemmat syöttävät lastansa kuin syöttöporsasta. Se pallonmuotoinen 9-vuotias on nykyään päärynän mallinen 18-vuotias pullukka. Äitinsä edelleenkin tuputtaa ruokaa ja herkkuja ja tyttö itse ei edes tiedä minkä kokoinen on normaali annos ruokaa. Vituttaa tuon herttaisen enkelin puolesta ruualla hallitsevan ja muutenkin dominoivan äidin takia.
Lasten ylipainon syy löytyy vain ja ainoastaan vanhemmista. Siihen ylipainoon pitäisi puuttua reippaammin ja enemmän vanhempiin kohdistaen. Ei tarvitse yhdessä vanhempien kanssa miettiä, että mitäs se samipetteri syö, vaan sanotaan sitten suoraan, että lapselle ei tuollaista paskaa syötetä ja normaali annos on tämän näköinen. Eikä se samipetteri urheilemisestakaan rikki mene, päin vastoin.

Noh, tulipa taas off topic -vuodatusta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:!JA mä taas rääkyviä kakaroita, kurittomia naperoita ja sonnalta haisevia pötkylöitä! Pysyisivät kotona perkele.
Vaikka sarkasmitutkani värähti ja olin aistivinani, ettet ollut tosissasi niin kuitenkin:

:komp:

Pidän lapsista vain harvoin, pieninä annoksina ja mielellään kaukana minusta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä en kans voi sietää rääkyviä kakaroita ja typeriä vanhempia!!11
Aina ei ihan oikeesti siedä omaakaan ja varsinkaan itseään. Tällaisina päivinä pysymme neljän seinän sisällä, korkeintaan kotipihalla, ja äiti haaveilee vodkapaukusta ja tupakasta. Muksun vois postittaa kengurumaahan.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Gwyneira kirjoitti:Mä en kans voi sietää rääkyviä kakaroita ja typeriä vanhempia!!11
Aina ei ihan oikeesti siedä omaakaan ja varsinkaan itseään. Tällaisina päivinä pysymme neljän seinän sisällä, korkeintaan kotipihalla, ja äiti haaveilee vodkapaukusta ja tupakasta. Muksun vois postittaa kengurumaahan.
:lol:

Mikä parasta, katselet ja kaitset koko päivän ensin toisen omia ja sitten himassa jatkuu sama meno. Ehanaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
killkill

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:testopuutteinen hoopelo... beige... beige... kalpee
Kuulostaa kovin tutulta. Viimeisen yöraflaportsareiden kanssa läppää heittäessä arvosteltivat ohikulkijoita aika usein noilla kriteereillä - tosin "beige" on kyllä uutta :repskops:
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

syttiK kirjoitti:Mikä parasta, katselet ja kaitset koko päivän ensin toisen omia ja sitten himassa jatkuu sama meno. Ehanaa.
Arvostan nykyään ihan pirun korkealla lastenhoitajat. Tod. Musta ei siihen olisi ikinä koskaan milloinkaan... Tää oman pirpanan uhma kestää toivottavasti vaan vuodesta pariinkymmeneen, kyllä tästä selviää. Huoh.
Feiz

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
Feiz kirjoitti:testopuutteinen hoopelo... beige... beige... kalpee
Kuulostaa kovin tutulta. Viimeisen yöraflaportsareiden kanssa läppää heittäessä arvosteltivat ohikulkijoita aika usein noilla kriteereillä - tosin "beige" on kyllä uutta :repskops:
No okei tuo testopuutteinen oli vain sana kun en muutakaan keksinyt kuvaamaan sellaista flegmaattista nysvyä joka näyttää siltä että se on luhistumaisillaan siihen paikkaan. Siitä katseesta puuttuu sellainen tietty "palo". Ja eikös se ole tieteellisesti todistettu että saatuaan ensimmäisen lapsen miehen testotasot tippuvat jonkin verran koska sukua on jatkettu ja periaatteessa ei tarvitse enää päteä alfauroona jotta pääsee naisen kanssa lisääntymään.
killkill

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:No okei tuo testopuutteinen oli vain sana kun en muutakaan keksinyt...
Eiei! Se oli ihan hyvä kuvaus. Miehistä ON oikeasti tulossa nyssyjä. Työ on koneen ääressä runkkaamista, ruokaa ei tarvitse metsästää eikä sotia käydä. Spermakin on huonoa johtuen ilmansaasteista tms. Naistenlehdistä luetaan, että saadakseen naaraan täytyy trimmata persekarvansakin, käyttää kolmea eri "productsia" tinttitukkaan ja manikyyrikin olisi hyvä olla. Saatanan kosmetiikkateollisuuden aivopesun riemuvoitto koko "metroseksuaalisuus".

Imagessa oli taannoin hauska juttu toimittajasta, joka piikitytti testosteronia itseensä jonkun kuukauden kokeillakseen miten se vaikuttaa. Kehui kaikin puolin itseluottamuksen ja jaksamisen kasvaneen - tosin pari kertaa vähän päässä naksahteli, etenkin kaljalla ollessa.
Feiz

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti: Miehistä ON oikeasti tulossa nyssyjä.
Ja tämä tarina on tosi.
Leila

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tupakointi vanhentaa ihoa aivan uskomattoman paljon. Naisilla tämän huomaa erityisesti, kun jonkun pitkään polttaneen iho on rutussa ja väri on keltaisen samea. Monesti myös tupakoivien naisten tukka näyttää aika kuivalta koppuralta. Ja räkäinen tupakkayskä on kaikkea muuta kuin viehättävää ja naisellista. Ja lastenvaunut ja mutsilla nortti huulilla, yök.

Lisää omia tyylimokia. Mulla on tänään hame ja vaaleat sukkahousut. Äsken sitten huomasin, että taas on sääret ihan mustelmilla. Tosi ihkusöBön näköstä...
mustakikkeli

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No onneksi kohta läski tummuu kun on Manala vs Gattaca-pieksäjäiset. Nuuh, testo oikein lemuaa ilmassa. Vitun perheenisänysvärit, niistä ei olisi tuollaiseen.
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti: Vaikka sarkasmitutkani värähti ja olin aistivinani, ettet ollut tosissasi niin kuitenkin:
No juu. Tarkoitus oli vaan pitää Geemelin raivoa yllä, mutta epäonnistuin.

Mut kyllä joo. Mie en sinappikoneista perusta ja rääkyvä penska saa aina niskavillat pystyyn. Tämä on yksi syy miksi esimerksi inhoan junamatkustusta. Väittävät toki, että omein lapsien jälkeen tuo kirkuminen ei enää niin lujaa ärsytä.. Tiedä sit.
Pidän lapsista vain harvoin, pieninä annoksina ja mielellään kaukana minusta.
Juuri näin.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:-- Väittävät toki, että omein lapsien jälkeen tuo kirkuminen ei enää niin lujaa ärsytä.. Tiedä sit.
Höpsis, Vaolan jotain ikivanhaa kommenttia (se jäi mieleen jostain syystä) mukaillen: oman lapsen myötä muiden lapset vituttavat entistäkin enemmän ja omat hermot eivät tunnu enää riittävän. :]
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Feiz kirjoitti:. Siitä katseesta puuttuu sellainen tietty "palo". .
Hassuja on ihmisten arvot. Joku pitää kovana miehenä sellaista joka heilutta rautaa paikasta toisen, haisee proteiiniltä ja nauraa heiveröisemmilleen. Minä taas pidän kovana miehenä sellaista, joka hankkii elannon perheelleen, tarjoaa suojaa, lämpöä ruokaa ja tulevaisuutta. Pojasta tulee mies vasta siinä kohdin, kun hän ottaa muiden elämän omalle vastuulleen ja marisematta hoitaa velvollisuutensa aamuin illoin siihen asti, kunnes siirtyy isänä ansaitulle eläkkeelle.

Yhtä kaikki. Tuo kirjoittamasi testo-paska, muistutti taas minua miksi olen aina inhonnut punttijuntteja. Kerrassaan naurettavaa spedesakkia.
silsakenraali™

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tämä lastenvaunuja työntäessä tai muutoinkin pienen lapsen seurassa röyhyttely on kyllä vastenmielistä ja tyylitöntä. Etenkin äitin ollessa kyseessä.
Vastaa Viestiin