Tyylimokat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Leila

Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tiedän toki,että kitinäläiset ovat oikeita tyyliniekkoja, mutta kai meillekin joskus jotain lipsahduksia sattuu. Kerro niistä. Tai jos tyylisi on 130%pettämätön, niin kerro jos näit kaupungilla jotain todella so last season tai muuta yhtä hirveää. Viihdytä meitä muita, ole Saimi tai Arman.

Minä käytän vain normaaleja pikkuhousuja, joiden päärme/kuminauha aina erottuu päällyshousujen läpi. Usein myös nännini erottuvat puseron läpi, jos siis sattuu olemaan ohuemmat rintaliivit. En ole älynnyt näitä asioita peitellä tai edes hävetä. Ehkä pitäisi. Lisäksi myös silloin tällöin rajaan silmäni mustalla kajalilla. Spank me!
Kid

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Leila kirjoitti:Lisäksi myös silloin tällöin rajaan silmäni mustalla kajalilla. Spank me!
Mä teen ton kuutena päivänä viikossa. Spank me more!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen erehtymätön, tai ainakaan en välitä omista tyylimokistani.

Minusta on vastenmielisen näköistä, kun nuorilla miehillä on lököttävät farkut, jotka on vyollä kiristetty perseen alapuolelle. Vastenmielistä on, vaikka ne olisivat persauksen yläpuolellakin, jos on vielä jätetty kalsareiden vyötärö näkyviin. Pussihousut.

Myös nuoret ja hieman vanhemmat naiset saavat yökötystä aikaiseksi. Ei se haittaa, jos joskus kumartaessa hieman pikkuhousujen vyötärönauha pilkahtaa, mutta kun stringien persvakoon menevä narukin näkyy, ollaan jo mauttomuuden puolella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leila kirjoitti:Usein myös nännini erottuvat puseron läpi, jos siis sattuu olemaan ohuemmat rintaliivit.
Jatka samaan malliin jos kestät mäkimaita, jotka tuijottavat niitä lasittunut katse silmissään (=tyylimoka).. :D
Leila

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Leila »

Lolita kirjoitti: ... kun stringien persvakoon menevä narukin näkyy, ollaan jo mauttomuuden puolella.
Mä olen nähnyt tämän saman tapahtuvan miehelle. Se oli aika karseaan katsottavaa. Siis miehellä oli stringit, ja hän kumarteli niin, että paidan helma nousi ja sitten alta näkyi mustat narut ja valkoiset jenkkakahvat.
swirl

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti: Mä teen ton kuutena päivänä viikossa. Spank me more!
Sama.
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Leila kirjoitti:Mä olen nähnyt tämän saman tapahtuvan miehelle. Siis miehellä oli stringit, ja hän kumarteli niin, että paidan helma nousi ja sitten alta näkyi mustat narut
:shock: Mahtoi kyseessä olla joku crossdresser-friikki. Ei kai kukaan mies stringejä käytä?
Leila

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Leila »

PerttiMakimaa kirjoitti: Jatka samaan malliin jos kestät mäkimaita, jotka tuijottavat niitä lasittunut katse silmissään (=tyylimoka).. :D
No joo, mutta en jaksa pähkäillä sitä, mitä muut minusta ajattelevat. Sitä paitsi rinnat ja nännit on ihan luonnollinen juttu.
swirl

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sellaset pississaappaat, joissa roikkuu jotain karvapampuloita ovat mun mielestäni aivan ylikammottavat. Vähänkö nauroin, kun näin ohikulkijan koiranpenikan käyvän raivolla pahaa-aavistamattoman tyttelin pampuloiden kimppuun kadulla. Muhahaa.
Leila

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Leila »

Sinkkumatti kirjoitti: :shock: Mahtoi kyseessä olla joku crossdresser-friikki. Ei kai kukaan mies stringejä käytä?
Niin minäkin luulin, mutta kyseessä oli ihan tavis keski-ikäinen perusmies. Ehkäpä sillä oli jotain terveydellisiä syitä käyttää stringejä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:
:shock: Mahtoi kyseessä olla joku cross dresser-friikki. Ei kai kukaan mies stringejä käytä?
Ranskassa ilmeisesti monetkin, päätellen alusvaateosaston tarjonnasta...Toinen hitti tuntui olevan läpikuultavuus. :roll:

Niin joo, taannoin erään kenkäkaupan myyjä kumarteli farkkuhameessa niin että puolet pyllystä näkyi. Se ei ollut kovin esteettinen ilmestys, mä en välttämättä halua ihailla kenenkään pakaroita keskellä kaupunkia. Jotenkin vielä se, että se hame oli ilmeisen tarkoituksella kuristettu jonnekin lantiosta alaspäin näytti vähän hassulta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Aito_Johanna

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Leila kirjoitti: Usein myös nännini erottuvat puseron läpi, jos siis sattuu olemaan ohuemmat rintaliivit.
Onko tämä muka tyylimoka? Ei ehkä sovi esim. työpaikalle, mutta vapaallahan ko. tyyli on vallan seksikkään näköistä. Sinkkuelämää-sarjassakin tällaista on nähty, ja sehän on tyyliraamattu ;) (siitä huolimatta kiitos sille kitinäläisherrasmiehelle, joka lainasi mulle paitansa sen jälkeen, kun olin Lintsillä mennyt valkoinen paita päällä Tukkijoki-laitteeseen...)
Viimeksi muokannut Aito_Johanna, 17.05.2006 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Käytän innolla kesät hameita ja toppeja vaikken rusketu vaan saan porsaanpunaisia palorajoja sinne tänne. Ei siis solariumtasaista säärtä tai niskankaarta vaan punalaikukas liha anteliaasti esillä. En jaksa pitää ongelmana, sopii katsoa muuanne jos tekee pahaa.

Itse katson pois havaittuani yleensä keski-ikäisen naisen täysin hoitamattomat jalat sandaaleissa. Korppuiset, halkeilleet kantapäät, pari viikko vanha lohkeillut kynsilakka ja ihonväriset nilkkasukat. Hyi saatana!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Melnais kirjoitti:Inaisen täysin hoitamattomat jalat sandaaleissa. Korppuiset, halkeilleet kantapäät, pari viikko vanha lohkeillut kynsilakka ja ihonväriset nilkkasukat. Hyi saatana!
Vielä kruunuksi pääälle karvaiset ajelemattomat sääret, niin ollaan kuvottavuudessa ihan omassa sfäärissään. Hyi saatana.
Aito_Johanna

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sinkkumatti kirjoitti:
Vielä kruunuksi pääälle karvaiset ajelemattomat sääret, niin ollaan kuvottavuudessa ihan omassa sfäärissään. Hyi saatana.
Näen kristallipallostani, että kohta syttyy tappelu.
Leila

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Leila »

Sinkkumatti kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Inaisen täysin hoitamattomat jalat sandaaleissa. Korppuiset, halkeilleet kantapäät, pari viikko vanha lohkeillut kynsilakka ja ihonväriset nilkkasukat. Hyi saatana!
Vielä kruunuksi pääälle karvaiset ajelemattomat sääret, niin ollaan kuvottavuudessa ihan omassa sfäärissään. Hyi saatana.
Tällaisessa tapauksessa ei ole mitään väliä sillä, kuuluvatko jalat miehelle vai naiselle. Aika pahan näköistä molemmilla.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Leila kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Inaisen täysin hoitamattomat jalat sandaaleissa. Korppuiset, halkeilleet kantapäät, pari viikko vanha lohkeillut kynsilakka ja ihonväriset nilkkasukat. Hyi saatana!
Vielä kruunuksi pääälle karvaiset ajelemattomat sääret, niin ollaan kuvottavuudessa ihan omassa sfäärissään. Hyi saatana.
Tällaisessa tapauksessa ei ole mitään väliä sillä, kuuluvatko jalat miehelle vai naiselle. Aika pahan näköistä molemmilla.
Tod. Kynsilakka miehillä on niiiiin last season.
En tiedä onko tyylimoka, mutta kävelinpä eilen (?) koroissa ja farkkuhameessa julkisella paikalla. Jotenkin farkkukangas yhdistettynä muuhun kuin "lökökenkään" on aina näyttänyt silmissäni hassulta. Nyt oli vielä tummaa denimia ja valkoiset kengät, huh...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vielä yksi kuvotus. Jos on lihaa, pidetään sitä vähän väljemmissä vaatteissa eikä lycrapohjaisissa kireissä tamineissa. Ai jee sellainen kireä, sileäpintainen toppi joka korostaa jokaista makkaranmutkaa yhdistettynä sporttisiin spandextrikoisiin jotka myötäilevat auliisti askelten tahdissa aaltoilevaa kauniisti sanoen rehevää takamusta. Urheiluvaatteita myydään tietääkseni myös isompina kokoina.

Vastapainoksi edelliselle vielä omaa arviointia. En suostu olemaan meikittä kesälläkään, en vaikka kaikkien muotilehtien ohjeiden mukaan nude on aina kesämuotia. Olen innolla muoditon jos se tarkoittaa näkyviä ripsiä ja kulmakarvoja. Ärsy värittömyysperimä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
segma

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja segma »

Mun tyylitaju on pettämätön!
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Yksi suurimmista kuvotuksista. Raikas, kaunis ja tyylikäs nainen tupakka sormiensa välissä. Kuvottavuudessaan samaa luokkaa, kuin Melnaisin mainitsema keittäjä-look. Yök.
Chantal
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 07.09.2005 13:49

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Chantal »

Inhoja väristyksiä ja puistatuksia täällä aiheuttaa liian lyhyet lahkeet ja tällä en suinkaan tarkoita mitään 'nousuvesihousuja' vaan juuri sen maagisen tärkeän millimetrimäärän liian lyhykäisiä, nuppiluun paljastavia puntteja, jaiks!!!

Toinen huvittava muotioikku on/oli mielestäni nämä sukkien sisään survotut lahjeviritelmät...tosin noita näkee onneksi enää harvoin, mutta muistanpa vielä edellisenä kesänä serkkuni häihin erään teinin saapastelleen moisissa kyhäelmissä mammojen kauhuksi.

Omia tyylimokia lienee tusinoittain, mutta epämukavimman olon saa aikaiseksi sillä, että kiireessä aamulla tuikkaa jalkaansa aivan vääräntyyppiset popot asuun nähden, sillloin on koko päivä 'pilalla'. Kengät on tärkeät!!!
prosessi

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Yritin aloittaa aiheesta aiemmin ketjun, tällaisella kammotuksella:
Tänään törmäsin taas yhteen sellaiseen, lähes valkoiseksi blondatut pitkät hiukset, pitkä vaaleanpunainen takki ja kasvot käsitelty itseruskettavalla/muuten vain tummanruskealla puuterilla niin ruskeiksi, että hengitys salpautui ällötyksestä.
Ebola

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Kyllä sitä varmasti itse sortuu tyylimokiin jatkuvaan.

Semmonen ottaa silmään jos ploNti on kovin ruskea ---> näyttää likaiselta.
PerttiMakimaa

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leila kirjoitti:No joo, mutta en jaksa pähkäillä sitä, mitä muut minusta ajattelevat. Sitä paitsi rinnat ja nännit on ihan luonnollinen juttu.
Onko tämä lantaosastolla? *tarkistaa*

:pics:
Bliss

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Onko tässä tyyliä vai mokia? Jokainen päätelköön itse :wink:
Vastaa Viestiin