Tyylimokat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gwyneira kirjoitti:Ja t-paita pitkähihasen päällä on jotenkin tosi söpöä vaan. Etenkin miehellä.
Punainen ifk:n t-paita punaisen poolopaidan (sävy-sävyyn) päällä on kyllä aika "söpö". :)
Elukka

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sinkkumatti kirjoitti:Yksi suurimmista kuvotuksista. Raikas, kaunis ja tyylikäs nainen tupakka sormiensa välissä.
Onko tämä nyt tulkittavissa siten, että lähiön tunkkainen duunarilutka voi siis kumminkin pössytellä sätkää olematta tyylitön? :P
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elukka kirjoitti:Onko tämä nyt tulkittavissa siten, että lähiön tunkkainen duunarilutka voi siis kumminkin pössytellä sätkää olematta tyylitön? :P
Mutta sehän on tyylikäs. Se tyyli on "tunkkainen duunarilutka." - Way over my league.


Mutta joo. Tupakointi on ihan helvetin kuvottava tapa. Yhtä kaunista katseltavaa kuin räkäpallojen syönti.
Elukka

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sinkkumatti kirjoitti: Mutta joo. Tupakointi on ihan helvetin kuvottava tapa. Yhtä kaunista katseltavaa kuin räkäpallojen syönti.
:komp: Samaa mieltä.
ElanorRaven

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elukka kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti: Mutta joo. Tupakointi on ihan helvetin kuvottava tapa. Yhtä kaunista katseltavaa kuin räkäpallojen syönti.
:komp: Samaa mieltä.
Liityn tähän komppailukerhoon, tosin en ehkä ihan noin kuvottavaksi sitä laske, mutta ei se ketään kaunista.
Durasel

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kyllä se tupakointi vaan on mielestäni helvetin kiva tapa, jossei lasketa miinuspuolia. Se että se olis turn-off? Ei ainakaan mulle ihan treffailun aluksi, savuttoman ja savullisen ikuiseen liittoon ei kyllä ole kovinkaan suurta luottoa mulla.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

*lähtee röökille pukeutuneena pelkästään jonkun vanhaan akkuhapolla rei'itettyyn abihuppariin ja tiikeritossuihin*

Wittu, mä oon tyylikäs!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Durasel kirjoitti:Se että se olis turn-off?

noo.. Silloin kun et itse polta ja saat viereesi suloisen neitokaisen joka haisee keskikaljakuppilan pinttyneeltä kuoleman kaasulta, on kyllä melkoisen totaalinen turn off.

Mutta jos itse paskoo housuihin, niin kai se toisenkin paska hyvältä haisee..
Durasel

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Sinkkumatti kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Se että se olis turn-off?
noo.. Silloin kun et itse polta ja saat viereesi suloisen neitokaisen joka haisee keskikaljakuppilan pinttyneeltä kuoleman kaasulta, on kyllä melkoisen totaalinen turn off.
Otit taas worst-case-scenaarion. Mulle se vaan ei ole EHDOTON nou-nou jos polttaa, ketjupolttajat ovat sitten asia erikseen...
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Durasel kirjoitti:Otit taas worst-case-scenaarion.
No kyllä se riittää ihan se yksi spaddu jo siihen, että haisee kuolemalta. Ei siihen tarvitse mikään ketjupolttaja olla.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti: No kyllä se riittää ihan se yksi spaddu jo siihen, että haisee kuolemalta..
Sun on pakko olla entinen röökaaja. :) Oon huomannut, että sellaiset jotka ovat sen itse joskus pystyneet lopettamaan inhoavat kyseistä huonoa tapaa ehkä kaikkein eniten.
Durasel

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Sinkkumatti kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Otit taas worst-case-scenaarion.
No kyllä se riittää ihan se yksi spaddu jo siihen, että haisee kuolemalta.
Tuon asenteen kanssa liikkumiseen suositan nassea käytettäväksi kun ulostaudut :D (njooh, jos lopetettais kun kummatkin tietää toisen kannan.)

edit: ja olen tuleva ex-polttaja (olen ollut sitä monta kertaa :D )
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:Sun on pakko olla entinen röökaaja. :) .
Jep. 13 vuotta poltin ja nyt 5 vuotta ilman. Tupakkaa kohtaan on suorastaan tullut viha. Kumma juttu. :?
mustakikkeli

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sinkkumatti kirjoitti:Jep. 13 vuotta poltin ja nyt 5 vuotta ilman.
Siis kokonaan ilman, vai "joskus rööki tai sikari suussa ravintolassa ei lasketa"?

Röökaaminen turn off täälläkin, vaikka itsellä ei ole spaddu suuhun eksynyt kovin montaa kertaa elämän aikana. En tosin tiedä liittyykö se niinkään tyyliseikkoihin.
killkill

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Minuakin luullaan aina parikymppiseksi ja joskus jopa epäillään täysi-ikäisyyttäni, joten varhaiskeski-ikäisen perusvaatetus näyttäisi päälläni varmaankin aivan naurettavalle
Se on katsos eri juttu teillä rokkenrollin soittajilla :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5047
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suurin tyylimokani tällä hetkellä lienee se, että ostin hiljattain aurinkolasit, jotka eivät peitä koko päätä.
Sinkkumatti

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti:Siis kokonaan ilman, vai "joskus rööki tai sikari suussa ravintolassa ei lasketa"?
Täysin kokonaan ilman tupakkaa, mutta silloin tällöin saattaa joskus vahingossa hyvä sikari suuhun eksyä, varsinkin jos on sinkkumallasta tarjolla. Shame on me.
Feiz

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Harmi että varmaan 80% naekkosista polttaa rafloissa ja muutenkin. Noh helpottaapa karsimista ainakin, on nimittäin sen verta oksettava harrastus tuo röyhyttely. 8)
mustakikkeli

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Siinä naisille muistutusta tyyliseikoista:

http://www.metacafe.com/watch/86563/g_string_show_off/

Hyi h.
Kid

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustakikkeli kirjoitti:Siinä naisille muistutusta tyyliseikoista:

http://www.metacafe.com/watch/86563/g_string_show_off/

Hyi h.
Ihan huippu! Muistan ku näin ton ekan kerran kai pari vuotta sitten. Pistää mut vieläkin nauramaan ääneen. Kuten lähes kaikki Smack The Ponyn sketsit.
silsakenraali™

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Feiz kirjoitti:Harmi että varmaan 80% naekkosista polttaa rafloissa ja muutenkin. Noh helpottaapa karsimista ainakin, on nimittäin sen verta oksettava harrastus tuo röyhyttely. 8)
Mulla raja naisen tupakanpolton sietämiselle(tyylikkyydelle) kulkee jostain syystä siinä, missä itselläkin. Eli baarissa joujou ja muuten nounou. Niin ja nainen on krapula-aamuna muutenkin jo pahanhajuinen, tupakkia polttanut haisee rapajuopolle.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16675
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Noriyumi kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Unicafe on ainakin täynnä maripaitoja..
Ne on ne vasurihumanistit... Huh.
:yo:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Noriyumi

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kid kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Siinä naisille muistutusta tyyliseikoista:

http://www.metacafe.com/watch/86563/g_string_show_off/

Hyi h.
Ihan huippu! Muistan ku näin ton ekan kerran kai pari vuotta sitten. Pistää mut vieläkin nauramaan ääneen. Kuten lähes kaikki Smack The Ponyn sketsit.
Hih :D
segma

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja segma »

Sinkkumatti kirjoitti:Mutta joo. Tupakointi on ihan helvetin kuvottava tapa. Yhtä kaunista katseltavaa kuin räkäpallojen syönti.
Jipii! Tuohan tarkoittaa sitä, että voin jatkossa mennä syömään räkäpalloja julkiselle paikalle tuntematta itseäni yhtään huonommaksi kuin viereinen röökaaja. \o/
Elukka

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

segma kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Mutta joo. Tupakointi on ihan helvetin kuvottava tapa. Yhtä kaunista katseltavaa kuin räkäpallojen syönti.
Jipii! Tuohan tarkoittaa sitä, että voin jatkossa mennä syömään räkäpalloja julkiselle paikalle tuntematta itseäni yhtään huonommaksi kuin viereinen röökaaja. \o/
Harvinaisen paikkansapitävä on myös jossain Kingin kirjassa ollut vertaus siitä, että joutuu hengittelemään vieressä syöpäpötkyläänsä tupruttavan nikotiiniaddiktin savuja:
"Se on kuin joutuisi syömään toisen ihmisen räkää!"
Vastaa Viestiin