TOTO Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Nyt on sama vanha tukka. Pitäis varmaan lyhentää, mutta otin sitten vapauden jatkaa pienellä takajeejeellä ilman raitoja sangen kierolla leikkuulla. Kyllä tällä varmasti heruu :>


... joo oli pakko.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tervehenkinen toukokuu alkaa kulminoitua tervehenkiseen väsymykseen. Joskohan sitä tänä iltana kuukahtaisi ajan asteissa varhemmin, huomenna pitää kuitenkin olla jo kasilta aamulla palaveeraamassa... Onneksi ei lätkä ja/tai euroviisuilu kiinnosta, ei tarvitse ainakaan kiukulla valvoa.

Taustakuoronani tällä hetkellä nukkuva kaksikko, mies ja koira. Mussut yhdellä silmäyksellä havainnoitavissa :h:
Don't Panic!
1108

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

segma kirjoitti:Voi kaaleppi. Pitäis kaivaa jostain törkeä määrä sample-cd:itä, niin että olis formatoinnin jälkeen uutta tavaraa minkä kanssa pelleillä. Tietäis vaan mistä katselis noille levyille tietoja. :c
Paas sitten etsien. Kuuntelin tekeleesi ja ei paskempaa kamaa, anna mennä n00b.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen vieläkin työpaikalla! Meillä oli ne bileet ja nyt olen lähdössä kotiin. Osa porukkaa jatkaa vielä tuolla, mutta mua väsyttää ihan saatanasti ja on Pekka ikävä. Ruoka oli ihan paskaa ja alkoholittomaksi juomaksi oli varattu vissyä ja ruuan kanssa appelsiinimehua ja kotikaljaa. Todella hienoa suunnittelua. Kyllä kuullosti muuten Teräsbetonin Taivas lyö tulta hienolta tässä ympäristössä täysillä soitettuna :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Känny löytyi. Kiitokset kaikille, jotka tavalla tai toisella autoitte, olette ihania ihmisiä.

Joo, siel se oli autossa. Koskaan ennen sinne jääny.
huima

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

McJanne kirjoitti:Aini! Hajotkaa, meikä painaa kevyesti alle 70kg nyt. En usko enää itekkää miten helvetistä voi paino pudota ja syömällä kun porsas vielä...
Läski on lihasta kevyempää?

Luusto rappeutuu? :-D

Joo no täälläkin ollaan alle 70-kilon kerhossa.
Turbohaltija

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Värikikkelit kansoittavat kitinän, missä viipyvät kirjavat römpsät?

Menen nuksimaan, öyt.
segma

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja segma »

huima kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Aini! Hajotkaa, meikä painaa kevyesti alle 70kg nyt. En usko enää itekkää miten helvetistä voi paino pudota ja syömällä kun porsas vielä...
Läski on lihasta kevyempää?

Luusto rappeutuu? :-D

Joo no täälläkin ollaan alle 70-kilon kerhossa.
Vähän 70kg molemmin puolin heitellään täällä. Sais tulla viis kiloa lisää, vituttaa olla "ihan vähän turhan kukkis". Eikä tolla massalla pärjää koripallossa oikeen. :<
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä sen sijaa ppainoin edelleen 97.
Kiloa. jos joku ei ymmärtänyt?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin