TOTO Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Se ei pääse, mutta lupasi mahdollisesti tavata myöhemmin ilmaisia drinkkejä imuroineen känniääliön....

Kutsu siis vielä avoin jollekkin joka pitää minut aisoissa...
No hitto! Mut nääthän sä sen sit myöhemmin :D
Ja eiköhän täältä joku sulle löydy seuraks..tai sit meet yksin ja juot sivistyneesti ettet pykää tytön kengille..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt yritän tehdä jotain hyödyllistä; siis tiskaan ja järjestelen. Tosin päiväunetkin tuntuisi kovin houkuttelevalta vaihtoehdolta...

Yyyh, onneksi huomenna on vapaapäivä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
swirl

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Koko aamu istuttu koulutuksessa ja nyt niska on niin jumissa, että pää hädintuskin kääntyy. Vähän onneksi helpotti kun pääsin venyttelemään. Koulutus oli vastoin odotuksiani varsin mielenkiintoinen - sain ainoastaan yhden aanelosen piirusteltua täyteen.

Mitäköhän joku kallonkutistaja minustakin sanoisi noiden piirustusten perusteella; vampyyreja, liekehtivä härkä, hurja krokotiili, Rontti-Rex, egyptiläinen faaraokissa, kummallisia köynnöskasveja ja pahaenteisiä silmiä. .. ja kaikki tämä yhdistetty toisiinsa erilaisilla kuvioilla niin, ettei paperissa ole tyhjää tilaa juuri ollenkaan.
millivanilli

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jeesch, kevään viimoinen esitelmä on pidetty. Ei jännittänyt enää esiintyessä liikaa.. aamulla sitten sitäkin enemmän. Heräsin neljältä, kun olin niin hermostunut.

Huomenna on vielä yksi tentti ja sitten alkaa kesäloma koulusta.

joku tpk!
Durasel

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

millivanilli kirjoitti:Jeesch, kevään viimoinen esitelmä on pidetty. Ei jännittänyt enää esiintyessä liikaa.. aamulla sitten sitäkin enemmän. Heräsin neljältä, kun olin niin hermostunut.
Ootsie hassu kun heräilet stressin takii :wink: Mulle taas annettiin lisää hommaa, kohta alkaa keittämään tän lisääntyvän työmäärän takia. Kait sitä jossain välissä täytyy kertoa ettei ehi kaikkea tehä.
slam

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:Nyt yritän tehdä jotain hyödyllistä; siis tiskaan ja järjestelen. Tosin päiväunetkin tuntuisi kovin houkuttelevalta vaihtoehdolta...

Yyyh, onneksi huomenna on vapaapäivä.
Tänään olisi voinut käydä tiskaamassa työkseen rappukäytävien ikkunoita, jos olisi ollut paremmassa kunnossa.

Odottelen täsä vielä mahdollista soittoa, että pääsen testaamaan pyörökuormaajaa tai vastaavia vimpaimia... :roll: Hämäräksi jäi nekin työilmoittelut, mutta ehkäpä testaamaan voisi jaksaa banadoolin voimalla lähteä...

Hyvän kuulloinen työ oli ja tekijöistä oli pulaa... Kaveri olisi ottanut 7euron tuntipalkalla autokuskin ja koneiden käyttäjän... Ehkä lapiomiehen saisi siihen hintaan... naur*
millivanilli

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Durasel kirjoitti:
Ootsie hassu kun heräilet stressin takii :wink: Mulle taas annettiin lisää hommaa, kohta alkaa keittämään tän lisääntyvän työmäärän takia. Kait sitä jossain välissä täytyy kertoa ettei ehi kaikkea tehä.
Juu-u, ja sitten kun stressi on ohi, niin sitten onkin loppupäivän päänsärkyä...

Voi sua. Onko töitä pysyvästi enemmän vai vain tällä hetkellä paljon? Delegoi niitä sun töitä jollekin toiselle :D
Durasel

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

millivanilli kirjoitti: Juu-u, ja sitten kun stressi on ohi, niin sitten onkin loppupäivän päänsärkyä...
Voi sua. Onko töitä pysyvästi enemmän vai vain tällä hetkellä paljon? Delegoi niitä sun töitä jollekin toiselle :D
Ota nappia shit kun ressi on ohi. Kyllä tuo uus liiteripäällikkö yrittää mua nyt nakittaa kokoajan kaikin keinoin, delegoiminen ei liene vaihtoehto, kun olen tuorein työntekijä tässä huussissa.
Kid

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä sain uudet verhot ikkunaan! Tosin ne on vähän liian lyhyet, vaikka avasin kaikki ylä- ja alapäärmeet. Ois kai pitäny ostaa ite kangas ja ommella. No mutta, kyllä noi menettelee kun väri on prikulleen oikee.

Kait sitä pitäsi suihkuun raahautua ja syödäkkin jotain. Pakata laukku ja suunnitella lähtöä isukin luokse...Ja sitten kummitytön!
slam

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

keskisormen nivelessä on talven jäljiltä vieläkin kummaa vaivaa... hieman kipeäkin...
ElanorRaven

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tentti ohi, ja meni kai ihan kohtalaisesti... Tosin yksi kysymys jäi kokonaan vastaamatta, mutta eipä haittaa. Kunhan läpi menisi.
Elukka

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK IV (?) :sir:
Swiddu, miksen mä osaa hoitaa mitään kunnolla? Miksei mikään ikinä ole helppoa? :tiistai:
Ahistaa paljon.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Illalla olisi sitten yhden kapakin avajaiset ja sinne kai pitäisi mennä nauttimaan muutama drinksu.
Ilmasta viinaa?!? Mä voin olla sun kaa alkuillan ja vaiha mut sit myöhemmin pusutyttöön?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään Virgin oil CO. avajaiset, tuskin siellä jotkut vaan remuaa jne.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Arvatkaa kuka hukkas puhelimensa?
Voi apua, yyveellä annan numeron johon voipi soittaa, josko löytyis sieltä. Auttakkee!!!!!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Illalla olisi sitten yhden kapakin avajaiset ja sinne kai pitäisi mennä nauttimaan muutama drinksu.
Ilmasta viinaa?!? Mä voin olla sun kaa alkuillan ja vaiha mut sit myöhemmin pusutyttöön?
Hyyii!
Mustis missäs nyt mennään? :shock:
Tuu sit laiturille.. 16:30 sinne kaikki muutkin tulee..
Joo sit yks yl'määränen hytti viel jaos jos joku ajatteli suomen tippumisen takia kylmää itämertä keuhkonsa täyteen ammenta?? soon 130% ettei kukaan turhia kuvittele..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Arvatkaa kuka hukkas puhelimensa?
Voi apua, yyveellä annan numeron johon voipi soittaa, josko löytyis sieltä. Auttakkee!!!!!!
soitan koko ajan!

Oliks sulla pali akkuu??

Numero ei vastaa!! (enää)
Viimeksi muokannut Niba, 18.05.2006 13:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
millivanilli

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Durasel kirjoitti:
Ota nappia shit kun ressi on ohi. Kyllä tuo uus liiteripäällikkö yrittää mua nyt nakittaa kokoajan kaikin keinoin, delegoiminen ei liene vaihtoehto, kun olen tuorein työntekijä tässä huussissa.


I feel your pain. Mäkään en voi siirtää näitä ihkui tehtäviä kenellekään.

Tabu auttaa, mutta ei poista väsymystä.

En kehtaa kysyä, että josko tänään saisi lähteä aikaisemmin kotiin, koska vastahan mä tulin tänne.
ninnithequeen

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Arvatkaa kuka hukkas puhelimensa?
Voi apua, yyveellä annan numeron johon voipi soittaa, josko löytyis sieltä. Auttakkee!!!!!!
soitan koko ajan!

Oliks sulla pali akkuu??

Numero ei vastaa!!
Eiku se jäi Espooseen, ja kaveri jolle jäi, ni on töis. Siihen piti soittaa.
Tai siis sen on pakko olla siellä *kiukkuaa*
Durasel

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

millivanilli kirjoitti: I feel your pain. Mäkään en voi siirtää näitä ihkui tehtäviä kenellekään.
Tabu auttaa, mutta ei poista väsymystä.
En kehtaa kysyä, että josko tänään saisi lähteä aikaisemmin kotiin, koska vastahan mä tulin tänne.
No jopas siulla on taas vaikiaa. Kait sä jotenkin selviit :twisted:
Tänään on toinen päivä ilman kofeiinia, nikotiiniakin on mennyt VAIN 3 purkkapalaa (kai?).
Tänään saa taas mennä salille paukuttaan painoja ja huomen kans :)
Kid

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kävin suihkussa ja ajelin säärikarvat. Samalla siinä tuli mieleen että missäs Keikaus on? Ei oo kuulunut/näkyny..

Kohta ruoka tulille ja eikun murua rinnan alle. Kanaa ja riisiä. Nam!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Arvatkaa kuka hukkas puhelimensa?
Voi apua, yyveellä annan numeron johon voipi soittaa, josko löytyis sieltä. Auttakkee!!!!!!
soitan koko ajan!

Oliks sulla pali akkuu??

Numero ei vastaa!!
Eiku se jäi Espooseen, ja kaveri jolle jäi, ni on töis. Siihen piti soittaa.
Tai siis sen on pakko olla siellä *kiukkuaa*
Nyt sitten pitää odottaa, sillä jo muinoin nämä puhelinasiat ovat tulleet sinulle ongelmaksi..
Juu erääseenkin asuntoo on jäänyt etsittävää, mutta aina on löytynyt!
Mutta tilttasin siis akkusi.
Mutta vain hyvässä uskossa ja ainoastaan hyvää tarkoittaen..
Pyyhin Netikettiin..
millivanilli

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Durasel kirjoitti:
No jopas siulla on taas vaikiaa. Kait sä jotenkin selviit :twisted:
Tänään on toinen päivä ilman kofeiinia, nikotiiniakin on mennyt VAIN 3 purkkapalaa (kai?).
Tänään saa taas mennä salille paukuttaan painoja ja huomen kans :)
No ei lainkaan hankalaa, hieman epämukavaa vain..

Aika hyvä juttu, äsken soittelin opettajalleni selvittääkseni sen mitä huomiseen tenttiin (kyllä, jätin viimetippaan) tulee. Selvisipä siinä, ettei ole tenttia. Ko kurssilla ei ole tarvinnut käydä ja nyt tenttikin korvattiin yhdellä harjoitustehtävällä. Varma vitonen :D

Mä pääsen viikonlopuksi hoitamaan taas pari rottista.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Millähän ihmeen ilveellä sais ittensä aktivoitua noihin pakkaushommiin?? Vieroksuttaa suuresti ruveta penkomaan ja setvimään tommosia kauheita sekasotkukaappeja, joissa ei oo päätä eikä häntää siinä rojun määrässä eikä laadussa. Tekis mieli kipata koko komeus suoraan roskiin, mut ei semmostakaan voi tehdä ku siellä voi hyvinkin olla jotain tärkeetä seassa, kuten reseptejä, takuulappuja, kelloja, sadan dollarin shekkejä.. Viddu.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tiskattu on, astiat ja itsenikin. On jotenkin niin vetämätön olo, että ihan ahdistaa.

Jospa tämä tästä. Viimeistään töissä sitten toivottavasti. Tosin ehkä kuitenkin mieluiten vaan olisin X-asennossa sängyssä ja hengittäisin syvään vähän aikaa. Pitäisi hetki osata vain olla. Viikon kun vielä jaksaa, niin sitten on 4 päivää vapaata erinomaisessa seurassa. :h:
Sitä kannattaa odottaa... jos ei sitä ennen kuole ikävään.

Onko se tuo tuuli ja ankea, suorastaan syksyinen harmaus joka vetää mielen matalaksi?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin