TOTO Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

käykö flaksi?
Pyyhin Netikettiin..
silsakenraali™

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Niba kirjoitti:käykö flaksi?
Yritätsä elää omia unelmias mun kautta, hä? No, totta munassa käy.
tonttu

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Olin jo sängyssä mutta ei nukuttanutkaan, uusi yritys kohta.
Vastaus kysymykseen: kyllä käy. :P

Kauniita unia rakkaat runkkulaiset.
1108

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Öitä, kurkku niin maan *itun kipeä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jooh, kaite tässä pitäisi mennä maate...
Haukotuttaa, mutta saas nähdä tuleeko uni.

Torstait kaikille!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RuNkkuTonttu

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Nämä viikonpäiväketjut ovat ovat edustaneet minulle lähinnä erilaista blogi/päiväkirjamaista aivopireujen viljelyn kenttää..

Useinmiten tyydyn kirjoittamaan niinkin tylsiä, aivan varmasti kaikkia kiinnostavia asioita kuin; "Töissä! Tylsää" "kotona! Tylsää!" " Juonpa yhden oluen/siiderin/viskin/punaviinin" jne...

Mutta tällä kertaa kirjoittaessani jotain tänne tunnen olevani täpinöissäni sillä eilinen oli kaikein kaikkiaan loistava päivä: Äidin kanssa lounaalla ja sitten tapasin Pusutytön. Käväisin ostamassa Otolta muutaman kirjan Vuorikadulla ja sen jälkeen lähdimme minun luokseni. Olin vitsillä luvannut hänelle shampanjaa ja mansikoita, jos hän tulee luokseni siivomaan. Eikun shampanjaa Alkosta ja mansikoita lähikaupasta.... Kovin siistiä ei tullut vaikkakin tiskit saatiin tiskattua, mutta pusutyttö sai pääni sekaisin muuten... Viatonta pusuttelua ja seksin stimuloimista vaatteet päällä... Johtuuko tämä shampanjan kulpista vai olenko ihastunut? Viedäänkö minua kuin pässiä narussa? Olenko hävinnyt pelin? No, syytän kevättä, mutta aion nauttia tilanteesta niin kauan kuin voin pelkäämättä sitä, että ennen pitkää jompaakumpaa voipi sattua...
Mulli75

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

En mä totosta tiedä muuta kuin että sen niminen bändi on joskus ollut.

Kyllä mulla ainakin hyvä flaksi on kun ei kohta tarvitse yksin tehdä näitä hommia. Saan uuden työparin opastettavaksi. Siitähän tulee mulle lisää sulkia hattuun kun olen saanut vietyä homman loppuun.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Heräsin, käänsin kylkeä ja pierasin. Tyhmä tuijotus, ei tuu enää uni.
Durasel

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Huomenta, toka tpk.
Geetzu

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihan turha kokeilu oli jättää antihistamiinit syömättä. Ei pelkillä tipoilla ja suihkeilla vaan näköjään pärjää. Olo siis tuskasen ällöttävän huono, puhetta ei erity koska kurkusta nenään menee semmonen räkälima, joka sitkeydeltään tuskin katkeaa ennen puolta päivää. Kahvia tonne sentään saa sullottua... Muksu on herttanen, se varmaan rakastaa tämmösiä aamuja kun äiti ei puhu. :]

Näin ihmeekseni unta herminestä ja LillyM:sta, ihan kiltisti olivat unessani, lähinnä muksujen(sa!) kanssa pitivät meille täällä kotona seuraa ja kertoivat uusimmat kitinäjuorut. Tarjosin dallaspullia ja kahvia ja kumpikin kehui miten jaksavainen äiti olen. Mistä *vetistä näitä unia kumpuaa? :roll:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mulli75 kirjoitti:
En mä totosta tiedä muuta kuin että sen niminen bändi on joskus ollut.
Ja sit sellanen maaafffiapomo ku Toto Riina kans.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Tsaari

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Ei tällaisen illan torkun pitäisi vahdata futista yömyöhällä *haukotus*

Tänään voi tulla monessa huushollissa tulla riita TV-kanavista. Käsittäkseni päällekkäin osuvat tänään Suomen lätkämatsi, euroviisut ja Lost. Meillä ainakin katsotaan lätkää, tosin eihän sitä riitaa pääse tulemaan kun noita vastaanottimia riittää melkein jokaiselle silmäparille oma.
AarneAnkka

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Olipahan totaalisen stunni herääminen. Raotin vähän unimaskia (kesäisin makkarissani on sen verran valoisaa sälekaihtimien kanssakin että tuollaisia tarvitaan) enkä tajunnut missä olin tai mikä viikonpäivä oli kyseessä, luulin että oli lauantai. Olin juuri sitä ennen nähnyt ihme unta että asuntooni - joka oli ihan erinäköinen kuin nykyinen kämppäni, outo yhdistelmä parista aikaisemmasta asunnosta - tuli joku remontti-reiska joka rupesi selittämään jotain pitkää käsittämätöntä litaniaa siitä miksei hän päässyt tulemaan aikaisemmin, mutta minä en jaksanut kuunnella joten yritin herätä. Heräsin toiseen uneen, josta sitten heräsin todellisuuteen, täysin pihalla.

Öh.

No nyt tuntuu pää jo pikkuhiljaa selkiytyvän. Nyt tiedän että on torstai. Lukeehan se otsikossakin. Onneksi on Kit(y/inä). :D
Durasel

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Gwyneira kirjoitti: Näin ihmeekseni unta herminestä ja LillyM:sta, ihan kiltisti olivat unessani, lähinnä muksujen(sa!) kanssa pitivät meille täällä kotona seuraa ja kertoivat uusimmat kitinäjuorut. Tarjosin dallaspullia ja kahvia ja kumpikin kehui miten jaksavainen äiti olen. Mistä *vetistä näitä unia kumpuaa? :roll:
:D Ei saa ajatella kityläisiä/kityillä ennen nukkumaanmenoa, mulla on tuo on aika varma tapa saada jotain uniin, jos ajattelee sitä asiaa ennen nuQahtamista.
Geetzu

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Durasel kirjoitti: :D Ei saa ajatella kityläisiä/kityillä ennen nukkumaanmenoa, mulla on tuo on aika varma tapa saada jotain uniin, jos ajattelee sitä asiaa ennen nuQahtamista.
Joo taisinkin lukea Lillyn ja herminen viestit täältä eilen vikana. Ja dallaspullia kahvilla aattelin tarjota tänään kamuilleni, siitä kai ne unet helposti. :]

Pitäsköhän ne euroviisujen karsinnat kuitenkin katsoa? Lordihan menee (veikkausfirmojen mukaan ainakin) varmasti finaaliin, joten turha kai sitä... Lost taas menee sujuvasti nauhalle, joten eiköhän meillä katsella lätkää. Niin kuin Tsaarillakin.

Hitto ku sais ahdistusvaihteen pois päältä, tuskailen jo ties monennetta päivää rahojeni haihtumista ilmaan, pörssissä ei mikään ihan paras viikko... Tupakkaakin tekisi mieli! Ugh! Kitinä onkin varsin hyvä paikka valituksille. Taidan tänään olla täällä taas liikaa. :p
killkill

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Diudiu. Kirjoitti lekuri sitten sellaista yskänlääkettä että on jokseenkin tööt olo. Otetaanpa toinen pannullinen kahvia. Kohta voikin hyräillä

"Should be so tired
But all I am is wired
Aint felt this good for an hour

Motorhead, remember me now, Motorhead
All nite!"
ElanorRaven

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Voi räkä, minä lähden nyt tenttiin. Ja voi räkä vol. 2, pakko mennä pyörällä, vaikka näyttää uhkaavan sateiselta... Ei ole varaa mennä bussilla :?
Tsaari

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Gwyneira kirjoitti:Tupakkaakin tekisi mieli!
Sama juttu täälläkin just nyt mutta puren hammasta. Muuten olen oikein ylpeä itsestäni kun olen pystynyt olemaan sauhuttomana jo yli kaksi viikkoa ja jos Vapun pieni retkahdus jätetään huomiotta niin yli kolme viikkoa. Yllättävän helppoa on taas tällä kertaa lakkoiluhommat olleet, ainoastaan pari kertaa on pitänyt turvautua nikotiinipurukumin apuun.
Durasel

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Gwyneira kirjoitti: Pitäsköhän ne euroviisujen karsinnat kuitenkin katsoa? Lordihan menee (veikkausfirmojen mukaan ainakin) varmasti finaaliin, joten turha kai sitä... Lost taas menee sujuvasti nauhalle, joten eiköhän meillä katsella lätkää. Niin kuin Tsaarillakin.

Hitto ku sais ahdistusvaihteen pois päältä, tuskailen jo ties monennetta päivää rahojeni haihtumista ilmaan, pörssissä ei mikään ihan paras viikko... Tupakkaakin tekisi mieli! Ugh! Kitinä onkin varsin hyvä paikka valituksille. Taidan tänään olla täällä taas liikaa. :p
Tupakkia tekis juu mieli. Ugh, tänään tulee kiiruspäivä: duunin jälkeen salille, sitten kisuja luovuttamaan kaverille ja lopuksi lätkä&Euroviisut.

Väsyttääkin kivasti, mutta ei uskalla juoda kaffea tai repsahdan röökiin vielä. Tänään on muuten ratkaisevin päivä mun nikotiiniriippuvuuustaistelussa, toivottavasti selviän voittajana.
Geetzu

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tsaari kirjoitti:Yllättävän helppoa on taas tällä kertaa lakkoiluhommat olleet, ainoastaan pari kertaa on pitänyt turvautua nikotiinipurukumin apuun.
Mulla taas tosi hankalaa, vaikka (tai just lopetuksesta johtuen) koko aika menny flunssassa... 18. päivä nyt, huuh. Himo ei hellitä! Purkkia en jauha, inhoon sitä pahaa oloa minkä antavat. Viimeks oli oikeesti helpompaa tää lopetus, no sillon oli pakko raskauden takia, nyt ei tunnu mikään syy itelleen riittävän... Kiristelenpä hampaita minäkin, ja vältän alkoholia.
Geetzu

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Durasel kirjoitti:Väsyttääkin kivasti, mutta ei uskalla juoda kaffea tai repsahdan röökiin vielä. Tänään on muuten ratkaisevin päivä mun nikotiiniriippuvuuustaistelussa, toivottavasti selviän voittajana.
Mulla ei kahvi enää tuota ongelmia (harmi, ois ollu kiva luopua pakolla kahvista) mut brenkku... Huh. Ei tarvi ku lasi viiniä juoda ja tekis mieli sytyttää jotain.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Väsyttää. Nukuttaa. Juon kahvia, ei tee mieli tupakkaa. Eilen kävin todella poikkeuksellisesti (arkena, yksin!) röökillä partsilla, kun oli niin tylsä elämä. Ei tule toistumaan. Kohta vois lähtee jumppimaan johonkin.
Durasel

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Gwyneira kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Väsyttääkin kivasti, mutta ei uskalla juoda kaffea tai repsahdan röökiin vielä. Tänään on muuten ratkaisevin päivä mun nikotiiniriippuvuuustaistelussa, toivottavasti selviän voittajana.
Mulla ei kahvi enää tuota ongelmia (harmi, ois ollu kiva luopua pakolla kahvista) mut brenkku... Huh. Ei tarvi ku lasi viiniä juoda ja tekis mieli sytyttää jotain.
Juu, enpä miekään ole olutta/alkoholia juomassa ennenkuin olen katkaissut selkärangan tältä nikohimolta. Nyt on mennyt semmoiset 5-6 palaa purkkaa päivässä (alkaen maanantaista). Viikonloppuna taidan olla taas kiltisti ettei paarissa repsaha, jos yhden sytytttää, niin voi samantien käydä ostamassa kartongin... (kokemuksesta puhun)
Tsaari

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Durasel kirjoitti:5-6 palaa purkkaa päivässä
Kokeilin joskus laastareita ja nekin tuntuivat toimivan hyvin. Hyvä vaihtoehto jos purkan maku ei miellytä.
AarneAnkka

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

McJanne kirjoitti:Julistan treffit.suomi24.fi viralliseksi lihatiskiksi. (Tällä kertaa ilman sarkasmia). Screw you City :>
Moniko noista sitten johtaa peräti treffeihin? Onko monetkin jo sovittu? :cheer:

Meinaan, mäkin voisin harkita koska vastausten tuleminen minun City-ilmooni näyttävät jo tyrehtyneen.
Vastaa Viestiin