TOTO Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:käykö flaksi?
En usko... Alkaisin yskimäään aloitusrepliikkiä sanoessani, niin pahasti, että muija saattaisi luulla, että delaan tai heitän veivin... Sellaiselta moinen tukehtuminen ainakin tuntuu...
Tsaari

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Vaola kirjoitti:Jee jee jee. Illalla tulee Euroviisut!!! Saa taas nauraa vatsansa kipeäksi. :D
Nuo karkelot menee kyllä minun sietorajani yli. Ei kykene katsomaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tottakai käy flaksi, miksei kävis. Vähän niinku Hugolla. :lol:
Tai no, en ainakaan ihan yksin herännny sängystäni tänä aamuna... Aika ihqua oikeastaan.
Mut muuten tässä päivässä ei sit mitään kehumista ookaan. Mitä helvettiä mä oon taas oikein kelaillu? Et oon niin superihminen, et pääsen töihin vaikka ihan ilman yöunia? Just joo.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
killkill

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

McJanne kirjoitti:Julistan treffit.suomi24.fi viralliseksi lihatiskiksi. (Tällä kertaa ilman sarkasmia)
Juu, tuo "valaankokoinen, persaukinen yksinhuoltaja" kuulostaa hyvältä, etenkin kun kuvassa olevalla ihmisellä on pienen rautakaupan verran metallia naamassa ja ilme kuin Charles Mansonilla kodeiinipöhnässä :D
slam

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

troppia :beer:
ninnithequeen

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Jee jee jee. Illalla tulee Euroviisut!!! Saa taas nauraa vatsansa kipeäksi. :D
Ei pal naurata, samaan aikaan tulee lätkää ja Lost.
Tulee aika rumba sen kaukosäätimen kans :shock:
Nisäkäs

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Nisäkäs »

ninnithequeen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Jee jee jee. Illalla tulee Euroviisut!!! Saa taas nauraa vatsansa kipeäksi. :D
Ei pal naurata, samaan aikaan tulee lätkää ja Lost.
Tulee aika rumba sen kaukosäätimen kans :shock:
Videot, anyone?
killkill

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

McJanne kirjoitti:Tuommonen ulkonäkörasistin ja kommentti, hyi sinua. Edelleen, kaikki kiteytyy tasan siihen että mitä sitä on valmis kestämään
Pyydän anteeksi, itkettää ja hävettää. Tällä naamallahan ON vara olla pirun kranttu ja valikoiva, kuten minut tavanneena voinet todeta :mrgreen:
ninnithequeen

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nisäkäs kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Jee jee jee. Illalla tulee Euroviisut!!! Saa taas nauraa vatsansa kipeäksi. :D
Ei pal naurata, samaan aikaan tulee lätkää ja Lost.
Tulee aika rumba sen kaukosäätimen kans :shock:
Videot, anyone?
Surullisen kuuluisasti meillä ei toimi videot kunnolla (eikä mitkään muutkaan sähkövehkeet)
Mutta veikkaan että isäni ottaa Lostin nauhalle. Niitä kahta muuta voi sitte kuikuilla vuoronperään. Ukko haluu kattoo viisuja, ja mie lätkää, how weird is that?
Geetzu

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nisäkäs kirjoitti:Videot, anyone?
Tuli ongelma. Kuka nauhottaa er:n mulle?? IIK!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti: Tulee aika rumba sen kaukosäätimen kans :shock:
kiitos että mainitsit, nyt muistan piilottaa kaukosäätimen. äijä kun on muutenkin ihan uskomaton kanavapianisti.

mulle kun on aika sama mitä katotaan, mutta pääasia että katsotaan mieluiten yhtä, korkeintaan kahta kanavaa yhtäaikaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Kid

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Toisiks viimonen saikkupäivä..Tänään meen moikkaa isukkia ja tsemppaamaan sitä tulevaa varten ja illaks kummitustytön luo. Systeri ja sen mies lähtee jollekkin keikalle ja mä jään sinne sit valvoo kullan yöunta.
Mä en vaan tiiä miten saisin ajan kulumaan neljään asti. Kait sitä pien kävelylenkki tekis taas hyvää..
Durasel

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Tsaari kirjoitti:
Durasel kirjoitti:5-6 palaa purkkaa päivässä
Kokeilin joskus laastareita ja nekin tuntuivat toimivan hyvin. Hyvä vaihtoehto jos purkan maku ei miellytä.
No tuo purkka ajaa astiansa just okei, koska se on niin pahaa ettei siihen yksinkertaisesti voi jäädä koukkuun :D
tonttu

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Viimeinen vapaapäivä, niitä onkin ollut ruhtinaallisesti kolme tällä viikolla. Sitten pari päivää töitä ja sitten alkaa loma.
Tänään ohjelmassa hiusten värjäystä ja äipän ruokaa. Ei hassummin siis. :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Durasel kirjoitti:Ugh, tänään tulee kiiruspäivä: kisuja luovuttamaan kaverille
Nytkö se tulee? Mä täällä odottelen syli avoinna :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Siistiä, ne jotka minut on tavannut muistanevat varmaan että en ole ihminen siitä hiljaisemmasta päästä. Nyt olen, kävin aamusta lääkärissä ja löi minulle 2 päivän puhekiellon. Höpötti jostakin huulista jotka on tulehtuneet, ihmettelen miksei vaan voitele niitä vitaliksella ja anna mun höpöttää.
RuNkkuTonttu

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kylläpäs on höpsö olo. Heräsin ekan kerran puoli kasilta, mutta painuin takas petiin ja yritin nukkua. Tulihan se sieltä ja kun kello alkoi puoli kympiltä herättelemään niin kuuntelin sitten sitä pirinää yhteentoista saakka.

Kunhan saisi silmät auki niin tepastelisi salille ja käymään työmaalla. Illalla olisi sitten yhden kapakin avajaiset ja sinne kai pitäisi mennä nauttimaan muutama drinksu. Mikäköhän siellä on se dresscode? Kutsu on muuten avec. Kuka haluisi lähteä?!? *Vink, vink*
Durasel

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Lolita kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Ugh, tänään tulee kiiruspäivä: kisuja luovuttamaan kaverille
Nytkö se tulee? Mä täällä odottelen syli avoinna :P
No tuota oon menossa siitä uudesta poikueesta parit poikakisut luovuttamaan. Juttelen mutsin kanssa siitä siun kisusta kanssa, voin vaikka soittaa sulle iltasella.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ihana, Gwyneira, joo, mulle pullaa!!

Oliko ne muuten Herminen ja Minun omia vai yhteisiä lapsia..?
En ymmärtääkseni olekaan ennen päätynyt kenenkään uneen, siis Kitinäläisen :D

Vähän väskättää, mutta onneksi ei paljoa. Voisi laittaa ne kahvit tippumaan, mutta sitä pullaa ei perskales sentään ole. Söin aamiaiseksi jo pari munaleipää.

Onneksi ei ole sitä ongelmaa, että pitäisi illalla miettiä mitä katsoo. Ensinnäkin, olen töissä, ja toisekseen en katso telkkaria. Mutta kyllä minä mielelläni ne euroviisut katsoisin, kun Suomi ei tällä kertaa jää jumboksi.

Ja jooh, parempia vointeja kipeille reppanoille!! Lämpimiä ajatuksia täältä teille.

Ja Lolita, onneksi olkoon toisen lapsen johdosta! Ja Duraselille onnittelut siitä, kun lapset lentää pois pesästä :D
Viimeksi muokannut LillyMunster, 18.05.2006 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pitihän se tämänkin päivän tulla. Kirjoitin elämäni ensimmäisen CV:n ja lähetin etiäpäin. Jänskä nähdä poikiiko mitään... nykyisiin hommiin olen ns. kyllästynyt ja uudet haasteet - paremmalla liksalla toki - kiinnostaisivat.
mustakikkeli

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Viatonta pusuttelua ja seksin stimuloimista vaatteet päällä...
Otan osaa. :( :boohoo: :paijaa: Olet löytänyt teaserin eli Kultaisen Kyrvänseisottajan.
Kid

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Kutsu on muuten avec. Kuka haluisi lähteä?!? *Vink, vink*
Pyydä sitä pusutyttöä?
RuNkkuTonttu

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kid kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Kutsu on muuten avec. Kuka haluisi lähteä?!? *Vink, vink*
Pyydä sitä pusutyttöä?
Se ei pääse, mutta lupasi mahdollisesti tavata myöhemmin ilmaisia drinkkejä imuroineen känniääliön....

Kutsu siis vielä avoin jollekkin joka pitää minut aisoissa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Durasel kirjoitti:No tuota oon menossa siitä uudesta poikueesta parit poikakisut luovuttamaan. Juttelen mutsin kanssa siitä siun kisusta kanssa, voin vaikka soittaa sulle iltasella.
Kyl mie sen tiesin :)
Soitellaan asiasta ja laitoin yv:tä.
RuNkkuTonttu kirjoitti:Kutsu on muuten avec. Kuka haluisi lähteä?!? *Vink, vink*
Damn! Meillä on työpaikan terassibileet tänään, muuten olisin ollut vapaaehtoinen avec.

Edit: Löysin mielenkiintoisen avoimen viran, jota tekisi mieli hakea. CSI-hommia Tikkurilan isossa talossa. Palkka tuskin pahemmin nousisi, mutta status kyllä. Työmatka lyhenisi, mutta muuta positiivista en keksi. Mitä sit jos mä en viihdy siellä? Jos siellä on kamalia työkavereita? Vielä kun vähän aikaa empii, menee hakuaika umpeen.
Viimeksi muokannut Lolita, 18.05.2006 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AarneAnkka kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Julistan treffit.suomi24.fi viralliseksi lihatiskiksi. (Tällä kertaa ilman sarkasmia). Screw you City :>
Moniko noista sitten johtaa peräti treffeihin? Onko monetkin jo sovittu? :cheer:

Meinaan, mäkin voisin harkita koska vastausten tuleminen minun City-ilmooni näyttävät jo tyrehtyneen.
Tuleehan noita vastauksia silloin tällöin. Vain vastaajat ovat hiukan väärästä ryhmästä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin