TOTO Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt rupee taas jännittää. En oo iskää nähny pitkään aikaan ihan kaksin. Systerin luona kyllä ollaan tavattu. Mitä jos meillä ei oo mitään juteltavaa..

Noh, laukku on pakattu ja kummitytön kikatus mielessä. Meille tulee kiva ilta sen murmelin kanssa :h:
bedlam

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vaola kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Millähän ihmeen ilveellä sais ittensä aktivoitua noihin pakkaushommiin??
3) ne joista et ole varma, eli menevät kellariin tms.
Mä olen sitä mieltä, että parempi jättää tämä vaihtoehto pois. Ainakin itsellä tuohon kasaan lentäisi suurinpiirtein kaikki. Jos vaihtoehtona on säästäminen ja roskis, tulee roina katsottua tarkemmin läpi.
slam

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

banadol bore! Ilman sitä en olisi tässä tänään. Puhumassa teille näitä mielenkiintoisia ilmoitusluontoisia asioita :lol:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

slam kirjoitti:banadol bore! Ilman sitä en olisi tässä tänään. Puhumassa teille näitä mielenkiintoisia ilmoitusluontoisia asioita :lol:
Mitä se on??
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:
slam kirjoitti:banadol bore! Ilman sitä en olisi tässä tänään. Puhumassa teille näitä mielenkiintoisia ilmoitusluontoisia asioita :lol:
Mitä se on??
Kuumelääkettä ja särkylääkettä. Mainostettu in tv hiljakkoin myös. Norsumainoksessa?

mut sähä voisit käyttää banadol hottia... Olisit eNemmän hottis. :lol:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ai, minä syön näitä.

Anteeksi, pakko oli.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:Ai, minä syön näitä.

Anteeksi, pakko oli.
böö, böö... runka in bunka
1108

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MIHIN VALMISTETTA KÄYTETÄÄN?
Panadol Pore poretabletteja käytetään tilapäisten särky- ja kuumetilojen yhteydessä alentamaan kuumetta ja lievittämään kipua. Tällaisia kuume- tai kiputiloja ovat mm. hermo- ja lihassärky, päänsärky, vilustuminen, influenssa, hammassärky sekä kuukautiskivut.
Slamilla hilloviikot?
bedlam

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joo, ei tässä kyllä enää mitään boretabletteja tarvita. Onneksi tänään on lätkäilta ja huomenna perjantai.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

slam kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Ai, minä syön näitä.

Anteeksi, pakko oli.
böö, böö... runka in bunka
Et kai väitä, että Kovalla ja Pehmeällä ei ole muka mitään eroa?

:D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:
slam kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Ai, minä syön näitä.

Anteeksi, pakko oli.
böö, böö... runka in bunka
Et kai väitä, että Kovalla ja Pehmeällä ei ole muka mitään eroa?

:D
hard cock halleluja xD ...

tunnin päästä ajamaan testiä kolmiakselisella hiekkakuljetus alustalla... Oli käsittääkseni myös sisu... :)

soitti sentään työpaikasta...(aloin jo kelaan, että mikä maksaa vaivoja) voisi vähän BANADOLAA vetästä alle... että jaksaa...

tuttu vaihteisto pitäisi olla... ei muuta kun urku auki... 8) rekkatyöt melkein maittaisi tauon jälkeen...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Millähän ihmeen ilveellä sais ittensä aktivoitua noihin pakkaushommiin??
3) ne joista et ole varma, eli menevät kellariin tms.
Mä olen sitä mieltä, että parempi jättää tämä vaihtoehto pois. Ainakin itsellä tuohon kasaan lentäisi suurinpiirtein kaikki. Jos vaihtoehtona on säästäminen ja roskis, tulee roina katsottua tarkemmin läpi.
Me ollaan niin samikset! Metodini olkoon; yksi jätesäkki + laatikoita, eli

1)säilytettävät (laatikkoon)
2)paskat (säkkiin--> roskiin)

Itseasiassa aloitin homman jo. Hyvä minä. Ja te.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ääh... Nyt on jo niin tylsää, että taidan lähteä duuniin etuajassa. Nälkäkin. Yyh.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

vkonloppuna vois lähtee riekkumaan ... tanssilattia houkuttelis 3 kk tauon jälkeen,josko löytyis joku kiimainen kevätmirri :P
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Vika työpäivä tältä viikolta, ehanaa!

Ilta pakkaamista ja olkkarin raivaamista, reNppamiäs laittaa paikat kuntoon mun ollessa pois :wink: . Aamulla nenä kohti Hellsinkiä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Käynpä par kk jälkikäteen tarkastuttamassa autoo..
sitte itämeren viileään syliin ja uimasillee..
Valmistautumista suurta koitosta(maksalle) ruåttinristeymää varten!
Pyyhin Netikettiin..
swirl

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oli kivuttomin hammaslääkärikeikka ikinä, vaikka unohdinkin taas hengittää ja meinasin pyörtyä, kun nousin tuolista. Löytyi yksi pieni reikä, joka onneksi paikattiin heti. Puoli naamaa on tunnottomana :(
Kid

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mun kummityttö ei leiki mun kanssa. Muumi-ilmapallo on kivempi painittava ku mä :shock:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ku ois hoksannu tallettaa ton leirikirjeen jollekki levykkeelle, ni ei ois tarttenu enää tänää töitten jälkee tulla tääl koululla pistäytyyn. Lahopää ku oon, ni ylimäärästä työtä tehtävä... :?

Töistä puheenollen. Esimies sano semmosen lauseen, joka päätty sillai, et "... ni ellei sit tapahu mitää sellaista, että saatas jatkettua sun työsopimusta sitte viel lisää syksymmällä". En uskaltanu sanoa tohon mittää. Helvetti. Pitäs kai mun opiskellakki. Kiva vaan, jos tykkäävät, mut...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

swirl kirjoitti:Oli kivuttomin hammaslääkärikeikka ikinä, vaikka unohdinkin taas hengittää ja meinasin pyörtyä, kun nousin tuolista. Löytyi yksi pieni reikä, joka onneksi paikattiin heti. Puoli naamaa on tunnottomana :(
Onkohan tuo kiinni hoitajasta vai aineista, mulla oli viime keväänä isojakin reikiä, eikä silloin onnistuttu puuduttamaan kuin se itse työmaa.

Luulisi tuon rohkaisevan uusiin käynteihin, mutta kun ei niin ei. Miten niin löytyy parempaakin käyttöä rahoille kuin hammaslääkäri?
Noriyumi

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hitto. Ostin vahingossa paprikajauhetta kun piti ostaa chilijauhoa. Eikun uudelleen kauppaan kunhan saan ekana sidukkaa kitaan.
segma

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja segma »

Voi kaaleppi. Pitäis kaivaa jostain törkeä määrä sample-cd:itä, niin että olis formatoinnin jälkeen uutta tavaraa minkä kanssa pelleillä. Tietäis vaan mistä katselis noille levyille tietoja. :c
AarneAnkka

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Töissä onnistuu, Kitinässä möhlitään. Ihan tavallinen päivä. Sekä :ohyeah: että :tiistai:
swirl

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

pikkuego kirjoitti:
Luulisi tuon rohkaisevan uusiin käynteihin, mutta kun ei niin ei. Miten niin löytyy parempaakin käyttöä rahoille kuin hammaslääkäri?
Mie taas oon niin hysteerinen, että on pakko käydä vähintään kerran vuodessa, ettei sitten tuu ikäviä ylläreitä :roll: Suosittelen tuota mun talossani sijaitsevaa hammashoitolaa lämpimästi ainakin tämän yhden käynnin perusteella.
Noriyumi

Re: TOTO Torstai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

swirl kirjoitti: Mie taas oon niin hysteerinen, että on pakko käydä vähintään kerran vuodessa, ettei sitten tuu ikäviä ylläreitä :roll: Suosittelen tuota mun talossani sijaitsevaa hammashoitolaa lämpimästi ainakin tämän yhden käynnin perusteella.
Mä käyn YTHS:llä. Poistatin viisaudenhampaat, ja 18 egee maksoi! :ohyeah:
Vastaa Viestiin