Värikikkelit??

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mikä noissa kikkelinikeissä nyt on niin hauskaa? Mikä on se juttu? Vittu. Rasittava paikka, adjöö.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gwyneira kirjoitti:Mikä noissa kikkelinikeissä nyt on niin hauskaa? Mikä on se juttu? Vittu. Rasittava paikka, adjöö.
Älä oo noin kiree!
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Gwyneira kirjoitti:kikkelinikeissä
Tsih hih, sanoit "kikkeli".
"I want you to get excited about your life."
MarthaFocker

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Jos olisin yksi niistä Ääliöistä, jotka perustavat aina trendikkään ketjun, ottavat trendikkään nikin tai trendikkään provonikin, joutuisin ehkä tappamaan itseni.

Ettekö te tajua että jutussa on oltava jokin koukku, jotta siitä tulisi hauskaa tai äsjusei kuulia.
Oman punatäpläinenkikertävänkukertavanvärikikkeli ei ole hauskaa. Se on itsensä munaamista.


Tyhmät.

Tehkää paremmin.

edit: Tai sanotaanko pikemminkin niin P33Loa että hukutte pian jolt-cola tölkkeihinne ja vuoden vanhoja pitsaslaisseja saa kaivaa pakarastanne irti seipään kera.
Siis peelojen peelo lähtee mukaan tohon ehe-ehe-ehe-sul-on-pieni-vehe -vitsiin, joka olisi ehkä saattanut naurattaa kahdeksanvuotiaana, ellen jo silloin olisi omistanut erinomaista ääliösuodinta.

Ihan totta. Voin pahoin. Mulla on hei ihan tarpeeksi huolia muutenkin että olisi aikaa vääntää ripulipaskoja tyhmyytenne takia.
Tämä on liikaa psyykkeelleni. Kyllä! Ajattelisitte vähän. Ei saa kiusata ihmisiä tolleen, niillä on paksusuoli.

Meen nyt oksentaa. Ja oletteko sitten tyytyväisiä jos samalla kun kakon pytyllä, niin kakkaan housuuni, kun tyhmyytenne saa herkän vatsani sekaisin? Puhumattakaan herkästä mielestäni.
MÄ olen hei herkkä tunteva ihminen, en mikään kone. Kelatkaa vähän mitä teette mun luovuudelle. Siis te olette oikea luovuuden lobotomia.
Mä en kestä enää.
segma

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja segma »

MarthaFocker kirjoitti:edit: Tai sanotaanko...
Kaiken tuon trendiääliöilynvastaisen vuodatuksen jälkeen kuitenkin itse käytit tuota trendikästä "Edit:" -lisäystä, vaikket edes ollut muokannut viestiäsi. Häpeä.
MarthaFocker

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

segma kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:edit: Tai sanotaanko...
Kaiken tuon trendiääliöilynvastaisen vuodatuksen jälkeen kuitenkin itse käytit tuota trendikästä "Edit:" -lisäystä, vaikket edes ollut muokannut viestiäsi. Häpeä.
Haista sinä vittuperse homo! Kato q jos on oikee P33lo niin tietää sen, että muokkaus tulee näkyviin vasta kun joku on kirjoittanut perään viestin.
MIten sä voit olla tietämättä? IhQdaah?

(ainii ku sä oot niin nuori!!!11 Puspus!!)

Kasniin poju: näin se tehdään!½ Näin tulee merkintä rekisteriin.
Jos ei tullut vieläkään selväksi, niin tittidii! Olet juuri keksinyt kivan ikiliikkujan kun luet seuraavaa viestiäni uudestaan ja uudestaan. Tiedäthän, siirryt aina viestin alkuun ja luet sen loppuun ja vielä kerran pojat ja vielä kerran pojat ja vielä kerran pojat!!!
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 19.05.2006 1:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Punamulkku
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 19.05.2006 0:23

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja Punamulkku »

En minäkään tajua.
slam

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja slam »

penikseen maalia... :roll:
segma

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja segma »

MarthaFocker kirjoitti:(ainii ku sä oot niin nuori!!!11 Puspus!!)
lolz, alaks mulle! En nää niq vieläkää mitää "Viimeinen muokkaaja"- pätkylääpötkylää viestissäs! Taidat ollakin vain pelokas KAAPPIPEELO, SUL EI OLIS MUNAA EES JUUA KALJAA!

Edit: vittu, moon khool
nokkaelain

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

segma kirjoitti:lolz, alaks mulle! En nää niq vieläkää mitää "Viimeinen muokkaaja"- pätkylääpötkylää viestissäs! Taidat ollakin vain pelokas KAAPPIPEELO, SUL EI OLIS MUNAA EES JUUA KALJAA!

Edit: vittu, moon khool
Taitaa olla KALIA mennyt päähän. No-edit: arvaa näetkö mitään "muokkaaja"-tekstiä nyt, jos olet olet editoimalla Edit:-tekstisti kirjoittanut.
segma

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja segma »

nokkaelain kirjoitti: Taitaa olla KALIA mennyt päähän. No-edit: arvaa näetkö mitään "muokkaaja"-tekstiä nyt, jos olet olet editoimalla Edit:-tekstisti kirjoittanut.
Taitaa olla vielä ne kahden kuukauden takaiset kaljat elimistössä. ;(

Ps. Edit -tekstin kirjootin tahallani suoraan putkeen pötköön perään vaan. Tosikko!
MarthaFocker

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

segma kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:(ainii ku sä oot niin nuori!!!11 Puspus!!)
lolz, alaks mulle! En nää niq vieläkää mitää "Viimeinen muokkaaja"- pätkylääpötkylää viestissäs! Taidat ollakin vain pelokas KAAPPIPEELO, SUL EI OLIS MUNAA EES JUUA KALJAA!

Edit: vittu, moon khool
Et nyt taida oikein ymmärtää pelin henkeä. Kyse ei ole sen kummallisemmasta asiasta kuin ykkösistä ja nollista eri järjestyksessä. No, ei mennä niin pitkälle, enkä osaisi edes selittää, mutta juurikin tämä käyttöliittymä mahdollistaa oman viestin muokkaamisen ilman merkintää asiasta, JOS kukaan muu ei ole ehtinyt kirjoittaa viestiä oman viestin perään. Jos taas on, tulee viestiin lisäys viimeinen muokkaaja (aika hyvä leffan nimi, don't ya think?).
TOistanko vai tuliko selväks?
No toistan kuitenkin: tämä käyttöliittymä mahdollistaa oman viestin muokkaamisen ilman merkintää asiasta, JOS kukaan muu ei ole ehtinyt kirjoittaa viestiä oman viestin perään. Jos taas on, tulee viestiin lisäys viimeinen muokkaaja.

Helppoa ja hauskaa! Kokeile vaikka itse!!!

Kun nyt kirjoitan terkkuni sinulle edelliseen viestiini, niin jou zäp pokz siihen tulee viimeinen muokkaaja: MarthaFocker klo 1.27jotain
1108

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MarthaFocker kirjoitti:ykkösistä ja nollista
+8
segma

Re: Värikikkelit??

Viesti Kirjoittaja segma »

MarthaFocker kirjoitti:Helppoa ja hauskaa! Kokeile vaikka itse!!!
Aheh. Kyllä sitä ihan haluamattaankin voi välistä olla täysi vatipää. Tuli mieleen tuossa nukkumaan käydessä, miten asianlaita lienee. Nnnoh, yksi "ääliö" -leima otsaan lisää ei muuta sitä kovinkaan paljon täydemmäksi - noin prosentuaalisesti.
Vastaa Viestiin