Perkelentai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja slam »

bedlam kirjoitti:
slam kirjoitti:VITTU, että sattuu korviin! Lähinnä välikorva takana olevaan putkistoon, mutta kipu helvatan moinen. pakko ottaa särkylääkettä...
Pitäskö sun ehkä mennä lääkäriin? Kova korvakipu näin ainakin maalaisjärjellä tuntuu niin harvinaislaatuiselle ongelmalle, että syytä olisi tutkituttaa.

Olen humalassa. Pitäisi lähteä kaupunkiin, mutta viitsiminen on nyt minimissään.
kävin jo.. ja eivät saaneet näkyvyyttä tärykalvoon vaihkon tähden... yritin hieman selostaa yllä mainitsemiani kivun kohteita, mutta opasti vain kotihoitoon :P saapi nähä paraneeko... :P

korvatippoja pitänee käyttää ja liuottaa korvakäytävät auki maanantaina, mutta en usko tärykalvojen tulehdukseen, kun ronkkiminen ei edes sattunut t-keskuksella...

tulehdus nielussa... jossakin :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hyvä päivä tänään: Opettelin huvikseni ja ajankuluksi käyttämään poliisiauton tutkaa, kun ajeltiin työkaverin kanssa. Sitten sain kirjoittaa yhden parkkisakon ja laitoin sen ihan itse auton ikkunalle. Sain postikortin Saksasta.

Paska päivä tänään: Pesin kissan pissaa ja paskaa tuolta nurkasta. Siivosin revitystä kissanhiekkapussista levinneet hiekat vessan nurkasta. Pesin kissanpissaa eteisestä ihan uudesta paikasta ja parhaat saapikkaani (150 euroa) uivat osittain siinä lätäkössä. Haisevat nyt sitten pahalle. En tehnyt patkääkään töitä työpaikalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:Pesin kissan pissaa ja paskaa tuolta nurkasta. Siivosin revitystä kissanhiekkapussista levinneet hiekat vessan nurkasta. Pesin kissanpissaa eteisestä ihan uudesta paikasta ja parhaat saapikkaani (150 euroa) uivat osittain siinä lätäkössä. Haisevat nyt sitten pahalle. En tehnyt patkääkään töitä työpaikalla.
Sulla oli se kissa ollut nyt kuinka kauan? Tuo kuulostaa niin arkipäiväiseltä, että siihen on kaiketi jo tottunut. Paitti meillä kustaan sentään reilusti päiväpeitteelle ja reppuihin.
ElanorRaven

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kitinä hiljeni nyt niin kovasti, että Ellu lähtee nukkumaan. Öitä!
1108

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ja muista että en ole koskaan lähtenyt ja rekannut itseäni uudestaan takaisin ;)
Mitä sitten? Osta elämä, saat 30€:llä.
millivanilli

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Nuo koiruudet ovat yllättävän vahvoja. Huomenna on varmasti kipeä käsi. Tällä kertaa ei sentään lähtenyt kynsiä irti.. nooh, huomenna ja ylihuomenna ehtii vielä :P

Hirmuinen väsy, mutta nukkumaan ei voi vielä mennä, kun kaveri nakitti juoppokuskiksi. Oon ihan helppo. Se lupas auton viikonlopuksi ja mä luovun yöunista, jeesch jeesch.
bedlam

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

millivanilli kirjoitti:Hirmuinen väsy, mutta nukkumaan ei voi vielä mennä, kun kaveri nakitti juoppokuskiksi. Oon ihan helppo.
18-vuotiaana vanhempien autolla juoppokuskius oli ihan hauskaa. Nyt kiitän luojaani, etten omista omaa autoa.
Geetzu

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kaikkee mäkin kattelen...
Vois olla aika unien.
millivanilli

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

bedlam kirjoitti:
18-vuotiaana vanhempien autolla juoppokuskius oli ihan hauskaa. Nyt kiitän luojaani, etten omista omaa autoa.
Mulla on kortti ollut vielä niin vähän aikaa, eikä ole omaa autoa, joten jos joku uskaltaa autoaan mulle lainata, niin olen vain iloinen. Eihän se kauhean kivaa kyllä ole joutua valvomaan myöhään, joten siinä mielessä olisi taas hyvä, jos olisi oma auto, ettei tarvitsisi olla kenellekään velkaa kyyditsemistä.
nokkaelain

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

bedlam kirjoitti:18-vuotiaana vanhempien autolla juoppokuskius oli ihan hauskaa. Nyt kiitän luojaani, etten omista omaa autoa.
Saman ikäisenä kaverin vanhempien autolla sama homma oli perseestä. Joupot tiesivät paremmin kuinka ajetaan ja mm. vaihtoivat vaihdetta kuskin puolesta. Ja jälkeenpäin sai kuunnella vittuilua siitä kuinka jätettiin väärään paikkaan ja "ovet lukossa" (eli lukkojen takana kaverin viinat...)
Elukka

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

*hauk_otus*
Viimeinkin kotiuduttu kaverilta kattomasta Ihmisen tahraa. (Kirjoittelen arvion leffaketjuun jahka herään.)
Nyt plaraan äkkiä illan kitinät läpi ja sit nukQ. :krooh:
prosessi

Re: Perkelentai.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lolita kirjoitti:Paska päivä tänään: Pesin kissan pissaa ja paskaa tuolta nurkasta.
Helpoin kompromissi tuossa tilanteessa on laittaa kyseiseen paikkaan ylimääräinen kissanvessa.
Siivosin revitystä kissanhiekkapussista levinneet hiekat vessan nurkasta. Pesin kissanpissaa eteisestä ihan uudesta paikasta ja parhaat saapikkaani (150 euroa) uivat osittain siinä lätäkössä.
Kengät kenkälaatikoihin, ulkomaailmalle haiseva houkuttelee merkkaamaan todella pahasti, myös eteisen matto kannattaa valita helposti puhdistettavan materiaalin perusteella.
Haisevat nyt sitten pahalle.
Loistava aine, jolla saa hajut ja liat pois mitä moninaisimmista materiaaleista tuhoamatta niitä, on nimeltään Eukalyptus-yleispuhdistusaine. Ph neutraali, joten ei syövytä. Ostettiin vino pino sitä Motonetistä, oli vielä edullistakin ja toimii erinomaisesti.
Vastaa Viestiin