Tyylinokat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miksi ihmeessä te naiset välttämättä haluatte itsellenne paljon itseänne pidemmän miehen, joudutte tuijottamaan ylöspäin ja katselemaan toisten nenäkarvoja. Jättäkää suosiolla ne pitkät miehet pitkille naisille ja ottakaa sellainen itsenne mittainen mies, niin ei tarvitse niitä räkäisiä nenäkarvoja tiirailla.



Oma nenäni on jossain vaiheessa kokenut tarpeelliseksi kääntyä poskelle eli on kauniisti vinossa. Edes itseaiheutettu nenän murtaminen ei riittänyt luonnonvoimia vastaan suoristamaan nenääni. By the way, nenän suoristaminen eli reponointi on ehkä tuskallisinta maailmassa alapäähän kohdistuvien leikkelyjen jälkeen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Geetzu kirjoitti:No voihan ne vaikka leikata. Ei iso homma pikkusaksilla askarrellapaskarrella aamusella hampupesun yhteydessä ne rehut pois.
Oletko koskaan itse yrittänyt? No etpä tietenkään. Ne karvat tulevat sieltä sellaisessa kulmassa ulos että niiden leikkaaminen on kuin yrittäisi leikata päälaen hiuksia lyhyemmiksi saksien kärjillä suoraan ylhäältä. Toisekseen leikatut nenäkarvanpätkät saattavan mennä sisäänhengitettäessä keuhkoihin, takertua keuhkon seinämiin asbestihiukkasten tavoin, ja aiheuttaa sitä kautta keuhkosyövän!

Nyt mies on saanut jo siis aivoverenvuodon ja keuhkosyövän, ihan vain jotta voisi miellyttää naisten mahdottomia nenäkarvattomuusvaatimuksia. Emmekä päässeet keskustelussa vielä edes korvakarvoihin asti...
Noriyumi kirjoitti:Ja jos ei tahdo pitää nenäkarvojaan kynittyinä, ei sit kannata odottaa että naiset istuvat syliin.
No okei, sovitaanko sitten etteivät naisetkaan valita jos miehet vaativat posliiniksi kynittyjä alapäitä? :wink: :mrgreen: :jouden:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mustakikkeli kirjoitti: No okei, sovitaanko sitten etteivät naisetkaan valita jos miehet vaativat posliiniksi kynittyjä alapäitä? :wink: :mrgreen: :jouden:
whaaat? emmä valita, ongelmana posliinissa mulla on vain se, että sitten näyttää pakastekalkkunalta
Me transmitte sursum, Caledoni!
nokkaelain

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tähän yksi tyylitön nokka ilman herneitä:
Kuva

Eli aika giganttinen on. Onneksi kouluaikana muutamilla oli _valtava_ klyyvari, joten tuota ei tarvinnut ihmetellä.
Elukka

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti:ongelmana posliinissa mulla on vain se, että sitten näyttää pakastekalkkunalta
Musta posliiniksi kynitty nainen näyttää jotenkin liian, öh, lapsimaiselta ollakseen seksikäs. :? (joo joo, valkonen / keltanen / inkkari myös. :P)
Noriyumi

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mustakikkeli kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Ja jos ei tahdo pitää nenäkarvojaan kynittyinä, ei sit kannata odottaa että naiset istuvat syliin.
No okei, sovitaanko sitten etteivät naisetkaan valita jos miehet vaativat posliiniksi kynittyjä alapäitä? :wink: :mrgreen: :jouden:
No sit miehenkin pitää ajaa pallit :twisted:
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja tuike »

Mä olen erittäin tarkka miesten nenien suhteen, mulle se on merkittävä osa seksuaalista viehätystä, huomattavasti merkittävämpi kuin esim. hyvä perse tai edes silmät. Vaadin mieheltäni sopusuhtaista ja suorahkoa nenää. Mulla on sievä, suora ja hieman pysty nenä, johon olen aina -jopa teini-iän itsetuntoangsteissa rypiessäni- ollut tyytyväinen. Parikymppisenä tuo vain kääntyi tapaturmaisesti hieman toiselle poskelle ja näin vanhemmiten on alkanut leviämäänkin, mutta pidän nenääni edelleen suhteellisen viehättävänä.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
mustakikkeli

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Noriyumi kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Ja jos ei tahdo pitää nenäkarvojaan kynittyinä, ei sit kannata odottaa että naiset istuvat syliin.
No okei, sovitaanko sitten etteivät naisetkaan valita jos miehet vaativat posliiniksi kynittyjä alapäitä? :wink: :mrgreen: :jouden:
No sit miehenkin pitää ajaa pallit :twisted:
Ainoastaan jos naiselta nypitään hiukset pois sitä myötä kun mies kaljuuntuu. :evil: :twisted: :jouden: :axe: :hood: :joikuus: :paijaa:
hermine

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ei kait miehetkään kauheasti ihastele nenäkarvaisia naisia, että tasan tuokin menee. Kyl mulla ainakin kasvaa nenäkarvoja (no ei ehkä ihan samassa mitassa kuin aloituskuvassa) ja pakkohan niitä on nyppiä vaikka sattuu ihan helvetisti tai leikata kynsisaksilla. Ei sitä tarvitse mihinkään alapään ajeluun lähteä vertailemaan.

Pimpin ajelu vertautuu pippelin ajeluun. Miehen kaljuuntuminen voisi ehkä vertautua siihen, että joillain naisilla alkaa vanhemmiten kasvaa partakarvoja, joille on tehtävä jotain (eiväthän kaikki miehet kaljuunnu). Miehen pitää ajaa parta jos se kasvaa, mutta toisaalta naisenkin pitää karvankasvuvauhdista riippuen pahimmillaan päivittäin siistiä kulmakarvoja, mitä taas harvat miehet tekevät. Kainalokarvojen ajelu ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen juttu. Naisten oletetaan ajelevan sääretkin, sille miehissä ei ole mitään sosiaalisesti yhtä pakottavaa vastinetta...

Mulla on vähän pysty nenä, nykyään toi on mielestäni ihan söpö. Onkohan nenäkompleksi välttämätön murrosikään kuuluva juttu?
nokkaelain

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Noriyumi kirjoitti:Tai sitten nainen kaivaa pinsetit esiin ja NIPS!!! ;)
Itse ainakin nypin itse karvat, jotka alkavat vaikuttaa epäilyttäviltä; joskus jokin yksittäinen karva yritti tunkea pitkälle ulos, vaikka yleensä näyttävät pysyvän kiltisti nenässä. Ilmeisesti tähänkin dedikoitu leikkuri, mutta pelkäisin, että karva vaan jatkaa kasvua ja lykkää vaan ruman leikatun päänsä ulos.
segma

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja segma »

Paras tutkain nenäkarvoja vastaan on se, saako niitä nipistettyä kynsiensä väliin. Jos saa, niin nykii pois niin kauan ettei kynsiin enää saa mitään.
Vastaa Viestiin