Tyylinokat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kuva

Eli nenistä juttua, keskustelua, väittelyä? Miten suhtaudut nenään - jos on muuten kohtalaisen täydellinen pakkaus, mutta klyyvari on giganttinen, tai muuten vaan lätty (neekerit), tai vinossa, niin pilaako se kaikki mahdollisuudet sukupuoliseen kanssakäymiseen, tai parisuhteen auvoiseen onneen?

Entä nenänkaivuu, miten sen voi suorittaa seurapiirietiketin mukaan? Miten sormet on parasta puhdistaa suorituksen jälkeen? "Pickem Lickem Rollem Flickem."

Oletko korjauttanut nenääsi, tai aiotko tehdä niin? Trimmaatko nenäkarvojasi?

Kenellä julkkiksella on paras nenä? Entä Kitinäläisellä?
Nyt penikseni on fantastinen!
Noriyumi

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hyi hitto mitkä nenäkarvat!!! :laatta:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

komps. kammo nenäkarvat.

viimein mulla on tilaisuus puhua mun nenästä.

olin nuorempana vakuuttunut että nenäni on jättimäinen. tunsin näyttäväni nuuskamuikkusen aviottomalta lapselta.

asiaa ei parantanut yläasteella luokkakaveri, joka kysyi, että olenko mä osaksi intiaani, kun "sun nenä on tollanen"
Me transmitte sursum, Caledoni!
Geetzu

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä en kans tykkää nenäkarvoista. Mut nenät on ihkuja, kaikenlaiset nenät. Omaa oon korjauttanu, en tosin pelkästään kosmeettisista syistä. Vähän se on risa vieläkin mutta sopii päähän. Tykkään muuten miehillä nykyään ainakin isoista nenistä, mmh.
mustakikkeli

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Gwyneira kirjoitti:Mä en kans tykkää nenäkarvoista.
Voi juma. Tuollaisia naiset aina ovat, vaativat miehiltä täydellistä karvattomuutta! Miehet nyppivät kauhuissaan nenä- ja korvakarvojaan kun luulevat etteivät muuten kelpaa naisille!

Tajuatteko te että nenäkarvojen nyppimisen uskotaan lisäävän aivoverenvuodon riskiä? Eikä tämä edes ole vitsi (aikuisten oikeasti).
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 19.05.2006 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:Tajuatteko te että nenäkarvojen nyppimisen uskotaan lisäävän aivoverenvuodon riskiä? Eikä tämä edes ole vitsi.
No voihan ne vaikka leikata. Ei iso homma pikkusaksilla askarrellapaskarrella aamusella hampupesun yhteydessä ne rehut pois.
Sinkkumatti

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti: Voi juma. Tuollaisia naiset aina ovat, vaativat miehiltä täydellistä karvattomuutta!.
Mä ainakin haistatan piupaut tommosille kammottaville kauneusihanteille. Mun suloiset kolmesenttiset vaaleat nenäkarvat vaan viuhuvat iloisesti tuulessa. Ihanaa.
Tsaari

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Sinkkumatti kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti: Voi juma. Tuollaisia naiset aina ovat, vaativat miehiltä täydellistä karvattomuutta!.
Mä ainakin haistatan piupaut tommosille kammottaville kauneusihanteille. Mun suloiset kolmesenttiset vaaleat nenäkarvat vaan viuhuvat iloisesti tuulessa. Ihanaa.
Ihan kuin Keikaus, antaa kaikkien karvojen rehottaa vapaasti...
Sinkkumatti

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tsaari kirjoitti:Ihan kuin Keikaus, antaa kaikkien karvojen rehottaa vapaasti...
KULTA!
Sudenhenki

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

<-- Valtava klyyvari. Erittäin epäesteettinenkin vielä, on riivatun herkkä kaikille mahdollisille ärsykkeille, mutta karoja ei sentään löydy.
Hajuaisti on vähän turhankin hyvä, kun ottaa huomioon miten ihmiset joko luttaavat hajusteita naamaansa, tai sitten haisevat hielle/tupakalle (tai molemmille) niin voi itku :barf: .
Bliss

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sudenhenki kirjoitti: luttaavat hajusteita naamaansa, tai sitten haisevat hielle/tupakalle (tai molemmille) niin voi itku :barf: .
Komppi.

Mun nenää on korjattu. Kiitos treenikaverille siitä :wink:
Nätimpää siitä ei tullut, ehjempi vaan.
Mä en niin kamalasti kiinnitä huomiota toisten neniin, ellei sitten ole jotain todella erikoista vastassa. Pitääpä alkaa katselemaan...
silsakenraali™

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Gérard Depardieu
Elukka

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tässäpä teille oikein tyylinokkien kaksinhaistelu:
Kuva
Tärkeintä nenässä on se, ettei sinne kovin helpolla vedä hernettä tai toisaalta myöskään humehia. :leuhka:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nenässäni on pienehkö kyömy, sellainen aristokraattinen patti. Jos sitä pitäisi muuten jotensakin kuvailla, niin tässä yhteydessä vertaisin nassuani Tenavien Telluun. Nykerö.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:tässä yhteydessä vertaisin nassuani Telluun.
Telamiina on vähemmän punakka.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti: punakka.
No kun nyt kerran lähdettiin ulkonäköäni ruotimaan, niin mulla turpeat posket! Rusoposkirunkku.
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja slam »

Olen lyönyt muutamaan otteseen nenän aika lujaakin. En tiedä onko mennyt törmäyksessä pahemmaksi, vai onko aina ollu aavistuksen mutkainen.

Kyl kait tuosta ihan hienon saisi muutamalla kirurgisella viillolla, mutta sen saa maksaa joku muu taho... itse en moiseen rahaa käytä... :lol:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Clay »

Todistan teille nenän kirurgisen parantelun voiman! Tuskin olisi Atlantin takainen jälkeenjäänyt apinamieskään päässyt presidentiksi asti ilman "nose jobia"
Nyt penikseni on fantastinen!
bedlam

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Clay kirjoitti:Todistan teille nenän kirurgisen parantelun voiman! Tuskin olisi Atlantin takainen jälkeenjäänyt apinamieskään päässyt presidentiksi asti ilman "nose jobia"

Tämä kuvakollaasi oli kyllä sopiva lopetus tälle työviikolle. Ja nyt olutostoksille.

Kuva
slam

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja slam »

no, joo kait mie ihan tyytyväinen olen... millin suoralinjakin perseestä... Mitäpä pienestä... hiema karismaattisempi, äijämäisempi.

mr bushmannilla on aina loistelias ilmekatekoria... :lol:
ninnithequeen

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miul on kunnon töpselinokka.
Noriyumi

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Geetzu kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Tajuatteko te että nenäkarvojen nyppimisen uskotaan lisäävän aivoverenvuodon riskiä? Eikä tämä edes ole vitsi.
No voihan ne vaikka leikata. Ei iso homma pikkusaksilla askarrellapaskarrella aamusella hampupesun yhteydessä ne rehut pois.
Ja jos ei tahdo pitää nenäkarvojaan kynittyinä, ei sit kannata odottaa että naiset istuvat syliin. Paitsi ehkä sellaiset naiset joilla myös kasvaa nenäkarvoja ulos sieraimista :D Nih!
bedlam

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Noriyumi kirjoitti:Ja jos ei tahdo pitää nenäkarvojaan kynittyinä, ei sit kannata odottaa että naiset istuvat syliin.
No ei kukaan jossain pimeässä savuisassa baarissa niitä nenäkarvoja näe. Ne näkee vasta aamulla krapulassa herätessään ja toimivat täten juuri sopivana karkottimena.
Noriyumi

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

bedlam kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Ja jos ei tahdo pitää nenäkarvojaan kynittyinä, ei sit kannata odottaa että naiset istuvat syliin.
No ei kukaan jossain pimeässä savuisassa baarissa niitä nenäkarvoja näe. Ne näkee vasta aamulla krapulassa herätessään ja toimivat täten juuri sopivana karkottimena.
Tai sitten nainen kaivaa pinsetit esiin ja NIPS!!! ;) Kiva herätys tulee miehelle :twisted:
bedlam

Re: Tyylinokat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Noriyumi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Ja jos ei tahdo pitää nenäkarvojaan kynittyinä, ei sit kannata odottaa että naiset istuvat syliin.
No ei kukaan jossain pimeässä savuisassa baarissa niitä nenäkarvoja näe. Ne näkee vasta aamulla krapulassa herätessään ja toimivat täten juuri sopivana karkottimena.
Tai sitten nainen kaivaa pinsetit esiin ja NIPS!!! ;) Kiva herätys tulee miehelle :twisted:
Tollasia herätyksiä minä kaipaisinkin! Kännykän herätys on niin helppo napsauttaa moneen kertaan pois ja herääminen on puolen tunnin prosessi. Arvostaisin.
Vastaa Viestiin