Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kannatatko kaikkien jäätelöautojen joukkotuhoa?

KYLLÄ! stanan ärsyttävät mölytoosat.
14
31%
Ehkä. Kajarin johtojen poikkaisukin saattaisi riittää.
14
31%
En. Tykkään jätskistä ja jäätelöautoista.
12
27%
En kerro / räjäyttäkää Tuulenpuiskat! / EVVVK
5
11%
 
Ääniä yhteensä: 45

Elukka

Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Miten on, pitäisikö jäätelöautot, nuo kotikatujemme soittoniekat, toimittaa räjähteillä autuaammille kilkutusmaille?
(Joo, on taas kerran helvetisti järkeä kallupissa. :P)
silsakenraali™

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Numba, eiksulla ollut jotku panostajan kupongit? Paas räjäyttäen!
tonttu

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Joo, se möly on inhottavaa ja käy korviin. Mitenkähän ne jäätelöauton työntekijät jaksaa sitä samaa renkutusta illasta ja viikosta toiseen?
Se sieltä saatava jäätelö tosin on ihan syötävää, mutta se saatanan saundi!!!!!
segma

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja segma »

tonttu kirjoitti:Joo, se möly on inhottavaa ja käy korviin. Mitenkähän ne jäätelöauton työntekijät jaksaa sitä samaa renkutusta illasta ja viikosta toiseen?
Se sieltä saatava jäätelö tosin on ihan syötävää, mutta se saatanan saundi!!!!!
Tottuuhan ne työntekijät kemiantehtailla ammoniakin hajuunkin. Aika pieni paha joku melodia verrattuna siihen katkuun.

Ei, en kiellä etteikö ko. saundi olisi varsin vittumainen.
Viimeksi muokannut segma, 19.05.2006 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mutsilla oli jossain vaiheessa soittoäänenä jätskiauton biisi. Monta kertaa tuli lähes murhanhimoisia katseita bussissa ja kaupungilla kun puhelin rupes soimaan.

Eli ääni pois, ja tilalle linnunlaulua, thanks.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja slam »

en käy jäätelöautolla, mutta hyvä mainoskeino silti, kunhan eivät yöllä roikuuta sireenejään.
ninnithequeen

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua nauratti joskus kylmänä talvi-iltana, pakkasta oli vissiin joku -20 astetta, kun jostain kuului epävireessä oleva jäätelöauton tunnusbiisi vaikeroiden epätoivoisesti, kutsuen kylmissään olevia ihmisiä ostamaan jäätelöä :D
1108

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

silsakenraali™ kirjoitti:Numba, eiksulla ollut jotku panostajan kupongit? Paas räjäyttäen!
Ei ole, ottivat pois pienen selkkauksen jälkeen. Mutta on mulla vitukseen ruutia. Kyllä sillä määrällä jotakin kivaa mosauttaa.
Kid

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti:Mutta on mulla vitukseen ruutia.
Mullapa on varapäre!

Mutta asiaan, jäätelöautot on ihania ja soittoääni ku linnunlaulua =)
Mulli75

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Minun kotikadun varrella käy kahden eri jäätelöfirman autoa ja niitä soittoääniäkin on sen takia 2. En ole ostanut jäätelöautosta mitään koskaan.

Tulee vaan mieleen miksi kotia jaetaan mainoksia joissa on auton ajopäivät ja kellonajat. Tämän takia ei sitä mölytoosaakaan tarvisi huudattaa. Jos jotain kiinnostaa ostaa autosta niin laittakoon aikataululapun talteen ja auto äänettömäksi niin kuin Ritari Ässän KITT.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulli75 kirjoitti: äänettömäksi niin kuin Ritari Ässän KITT.
AHA! Mä tiedän mistä sulla tuli toi mieleen ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ElanorRaven

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Pallotin tokan vaihtoehdon. Jäätelö on hyvä asia, mutta se saundi on saatanasta.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

joskus kun asuin espoossa jäätelöautot seuras mua :shock: kun lähti harrasteisiin oli se siinä pihalla. matkalla kuulu pimputusta jos meni pyörällä. ja kun tuli perille se kurvas sen pihan viereen. joskus mietin, että heittäskö se mun jos nätisti pyydän :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
silsakenraali™

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

par-sky kirjoitti:joskus kun asuin espoossa jäätelöautot seuras mua :shock: kun lähti harrasteisiin oli se siinä pihalla. matkalla kuulu pimputusta jos meni pyörällä. ja kun tuli perille se kurvas sen pihan viereen. joskus mietin, että heittäskö se mun jos nätisti pyydän :)
Oliks sillä kuskilla mustat lasit ja kaulukset ylhäällä?
tonttu

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

segma kirjoitti: Tottuuhan ne työntekijät kemiantehtailla ammoniakin hajuunkin. Aika pieni paha joku melodia verrattuna siihen katkuun.
Kaikkeen tottuu, muttei jääpalaan perseessä.
segma

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja segma »

tonttu kirjoitti:
segma kirjoitti: Tottuuhan ne työntekijät kemiantehtailla ammoniakin hajuunkin. Aika pieni paha joku melodia verrattuna siihen katkuun.
Kaikkeen tottuu, muttei jääpalaan perseessä.
Jonkun nimeltämainitsemattoman AarneAnkan mukaan tuohon voi jopa addiktoitua!
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja tuike »

ninnithequeen kirjoitti:Mua nauratti joskus kylmänä talvi-iltana, pakkasta oli vissiin joku -20 astetta, kun jostain kuului epävireessä oleva jäätelöauton tunnusbiisi vaikeroiden epätoivoisesti, kutsuen kylmissään olevia ihmisiä ostamaan jäätelöä :D
Näin meidänkin kulmilla -ja vielä puol yhdeksältä illalla!! Mua ei tosin jaksa naurattaa, ainoastaan raivostuttaa. Pallotin ekan.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
hermine

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja hermine »

Se ääni on kauhea, koira menee aina ihan paniikkiin kun se kuuluu eikä suostu menemään aikoihin ulos. Jos ollaan jo ulkona, sen saa kantaa kotiin. Jäätelökin on nestlen, yäk en syö.
Sudenhenki

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Pallotin tokan vaihtoehdon. Jäätelö on hyvä asia, mutta se saundi on saatanasta.
Satan loves you :h: .
Elukka

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tässä vaiheessa myönnämme, että kallupin alullepanija on puolueellinen: Joskus kun toi mölymobiili parkkeerasi johonkin silloisen asuinpaikan lähelle, toivoin että olisin kääntänyt intistä 66 KES 75:sen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tulevat saatanat mejän pihalle pimputtaan sitä tunnariaan. Siis meidän pihalle! Ei mihinkään "talon edessä olevalle kadulle" vaan PIHALLE! Kuka niille on antanu luvan! Saako liiketoimintaa ees tehä toisten pihoilla noin vaan kysymättä lupaa? Seuraavan kerran ko tulevat niin menen potkaseen ne kuuhun perkele.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Herra Manala

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

annepa kirjoitti:Tulevat saatanat mejän pihalle pimputtaan sitä tunnariaan. Siis meidän pihalle! Ei mihinkään "talon edessä olevalle kadulle" vaan PIHALLE! Kuka niille on antanu luvan! Saako liiketoimintaa ees tehä toisten pihoilla noin vaan kysymättä lupaa?
Saa kai, ellei kyseinen piha ole yksityisalue.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Herra Manala kirjoitti:
annepa kirjoitti: Saako liiketoimintaa ees tehä toisten pihoilla noin vaan kysymättä lupaa?
Saa kai, ellei kyseinen piha ole yksityisalue.
No eikö asuintalon piha yleisesti ottaen ole aina yksityisalue? Pitääpä todellakin mennä seuraavan kerran ku tulevat tuuttaamaan sitä tunnariaan mennä potkaseen ne sinne kuuhun. Tai sitten soitan Jäätelöauton pääkonttoriin (tjsp) ja annan sinne täydeltä laidalta. Katsellaan.....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
MitVit
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 22.05.2006 9:57

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja MitVit »

annepa kirjoitti:No eikö asuintalon piha yleisesti ottaen ole aina yksityisalue?
Kai sillä on eroa viitataanko "asuintalon pihalla" kerrostalon yhteiseen pihaan vai omakotitalon tonttiin.
Elän, siis olen.
eps

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja eps »

MitVit kirjoitti:
annepa kirjoitti:No eikö asuintalon piha yleisesti ottaen ole aina yksityisalue?
Kai sillä on eroa viitataanko "asuintalon pihalla" kerrostalon yhteiseen pihaan vai omakotitalon tonttiin.
Myös kerrostalon piha on yksityisalue, joten suoraa eroa ei ole. Sen sijaan on kyllä mahdollista, että kerrostalon taloyhtiön hallitus tai vuokratalon tapauksessa talon omistaja on antanut luvan yhtiölle käyttää pihaa liiketoimintaan. Asia selviää kysymällä taloyhtiöstä.

e.
Vastaa Viestiin