Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Ne kulmakarvat eivät ole mitkään helvetin teinimopon suditusjäljet keskellä otsalohkoa. Ymmärrä.
Hehe, kyllä ne tuppasivat / tuppaavat yhä joskus olemaan. Kun voiskin moisella tyyliseikalla osallistua joka kuvallaan tähän kisaan ni johan haviteltais kärkeä ainakin tasaisen varmalla hirveydellä. ;)

(Niitä ei oikeesti oo nypittäväks! Niitä kasvaa kyllä tohon yläluomeen nykyään pari, mutta ei niiden nyppiminen vaikuta lopputulokseen, harkitsen yhä kulmien tatuoimista kun omat eivät (palamisesta johtuen) tunnu kasvavan. Menipä tärkeeks aiheeltaan tämäkin... :p)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gattaca kirjoitti:Antaa palaa!!!
Viime kesänä!!!
Rumin kuva minusta ja ei ne muutkaan häävimpiä ole!!

(Äitiäni sitten ei saa arvostella!!!)

Kuva
Christer Peterson?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Niba kirjoitti:Christer Peterson?
Ruotsin poliisikin sekoitti meidät.
Ja minä kun olen alusta asti kertonut kaikille murhanneeni Olof Palmen, ja silti kukaan ei usko. Masentavaa. Kukkaan ei pidä minuna minnään..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: PS. Gattacan vaalean bakteerikerroksen peittämä kieli kertoo helvetin huonosta suuhygieniasta.
Totta, enhän minä pese hampaita muuten kuin ihmisten ilmoille mennessäni, siis kaksi kertaa vuodessa :D
Hyi saatana.
Ja näinkä sulolla suulla sinä meinaat niitä ihania naisia suudella tai muita paikkoja lähestyä, jos sattuu kohdalle?

Karseeta!
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:Ja näinkä sulolla suulla sinä meinaat niitä ihania naisia suudella tai muita paikkoja lähestyä, jos sattuu kohdalle?

Karseeta!
Treffeille lähtiessäni peseydyn, myös esinahan alta. (turhaa sekään muuten koska runkkismegmaa kertyy koko ajan muutenkin) Ja Lahden huoraahan ei saanut tuona päivänä nuolla, niinkuin ei huoria yleensäkään :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Ja näinkä sulolla suulla sinä meinaat niitä ihania naisia suudella tai muita paikkoja lähestyä, jos sattuu kohdalle?

Karseeta!
Treffeille lähtiessäni peseydyn, myös esinahan alta. (turhaa sekään muuten koska runkkismegmaa kertyy koko ajan muutenkin) Ja Lahden huoraahan ei saanut tuona päivänä nuolla, niinkuin ei huoria yleensäkään :D
Juuri kun kuvien perusteella saatiin todistettua, ettei ainakaan ulkonäössäsi ole vikaa, niin etkös perkele mene tunnustamaan olemattoman hygieniasi ja muut mauttomat juttusi. Sä olet kyllä itsetuhoinen noissa naisjutuissasi,

Malliksi hyvinhoidetut hampaat ja hymy. Tämmöisiä pääsee pussailemman, kun vähän huolehtii itsestään. No, ehkä se vähän muutakin vaatii, mutta se on sitten jatkokurssin aihe.

Kuva
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Elukka

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gattaca kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:tässä on puhdasta, klassista rumuutta ilman krumeluureja. .
Mhhhmmhhh..
Jos laittaisi pussin päähän niin kroppa ja tissit tekee aika pantavan vaikutelman..
Mitkä "tissit"? :shock: :twisted:
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Saz »

BrianW kirjoitti:
Malliksi hyvinhoidetut hampaat ja hymy.

Kuva
Tai posliinikuoret, tai tekarit tai tai tai.... Onhan Andy McCoyllakin "hyvinhoidetut hampaat". :)
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Saz kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Malliksi hyvinhoidetut hampaat ja hymy.

Kuva
Tai posliinikuoret, tai tekarit tai tai tai.... Onhan Andy McCoyllakin "hyvinhoidetut hampaat". :)
Sorry, aitoa tavaraa. Ei noin kauniin naisen kannattaisi olla tässä asiassa sarkastinen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Saz »

BrianW kirjoitti:
Sorry, aitoa tavaraa. Ei noin kauniin naisen kannattaisi olla tässä asiassa sarkastinen.
Aina kannattaa olla sarkastinen. :)

Juuri nyt mä kaipaisin Kitinään sellaista itkupotkuraivariketjua johon saisi purkaa huonosta fyysisestä olosta johtuvaa pahaa mieltä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:Malliksi hyvinhoidetut hampaat ja hymy. Tämmöisiä pääsee pussailemman, kun vähän huolehtii itsestään. No, ehkä se vähän muutakin vaatii, mutta se on sitten jatkokurssin aihe.

Kuva
Tuota.. toivottavasti ei ole SINUN suu, jota en sattuneesta syystä haluaisi päästä pussailemaan :D

Onhan mun hampaat nyt hykieenikkojen ja hammaslekurin hiomat, mutta vanhojen karkkipäivättömien vaurioiden takia tehdyt paikat etuhampaissa kulahtaa vähän eri väriin, sellainen rajapinta näkyy, siis ei pillua :D

Lisäksi mun lapsuudessa kaikkien hampaita ei suinkaan oiottu, joten hieman ulkonevat etuhampaani olisi kauhistus nykymaailmassa :D

ISOTKIN nuo etuhampaat. Ei noin tasakokoiset pienet vauvahampaat kuin kuvassasi.

Kaverini kerran kirjoitti hyvän tieteellisen analyysin, miten minunnäköinen mies saisi pillua vain vähemmän viehättävinä pidetyiltä LIHAVILTA naisilta.. mutta lihavat naiset eivät EVOLUUTIOPSYKOLOGISISTA syistä anna isohampaisille miehille. Koska lihava nainen tarvitsee miehen, joka tuo paljon ja hyvälaatuista ravintoa, ja isohampaisuus miehessä viittaa sukupolvia jatkuneeseeen sopeutumaan pureskella HUONOLAATUISTA karkeaa ravintoa! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PerttiMakimaa

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Saz kirjoitti:Juuri nyt mä kaipaisin Kitinään sellaista itkupotkuraivariketjua johon saisi purkaa huonosta fyysisestä olosta johtuvaa pahaa mieltä.
Kysy Gattagalta mitä tarkoittaa termi "nussiva maailma"...

Eiköhän se siitä lähde... :)
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti: Tuota.. toivottavasti ei ole SINUN suu, jota en sattuneesta syystä haluaisi päästä pussailemaan :D
No ei ole ole minun, enpä käytä huulipunaa. Itse asiassa rajasin itseni pois, kun siinä poski poskea vasten, ystäväni kanssa, uutenavuotena hymyilimme.

Ei minulla noin tasaista hampaikkoa ole, mutta puhdas ja hoidettu se on kyllä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elukka kirjoitti:Mitkä "tissit"? :shock: :twisted:
Ootko sokia vai isotissifani?
Safin tisut on just oikeaa kokoa.
Vaikea sanoa onko noin pystytkin vai tuetut tuossa. (taitaa näkyä rintsikan olkaimet)
Kumminkin Safin NÄNNITKIN näkyy ihQusti kankaan alta.

Ryyppyputkinaamansa kyllä tuossa voittaja-ainesta!!
(Itse en pidä tatuoinnistakaan)

Kuva
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elukka

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gattaca kirjoitti: Ootko sokia vai isotissifani?
Vittuillakseni kommentoin. :P
Hyvää kesätaukoa safille. :yo:
Viivi
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 23.05.2006 10:46
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Viivi »

tälläköhän irtois voitto? Ainakin SM:n ääni kuulemma :?: :P

Kuva
ElanorRaven

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Voiko ollakaan, että tämä ketju on innoittanut jopa uusia rekkautujia? :D
Beddiksen idea Kitinän kansikuvamallikisasta oli huippu :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:etkös perkele mene tunnustamaan olemattoman hygieniasi
Mites muuten kullijuuston peittämästä terskastani ja runkintahrimista kalsareistani kymmenen metrin päähän tuntuva pistävä munahien haju vaikuttaa naisiin? Tervettä luonnonnaarasta luulisi kiihoittavan se feromonien tulva, näistä degeneroituneista urbaaneista Kitinämisuista en tiedä..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Viivi kirjoitti:tälläköhän irtois voitto?
Imo, ois irronnu mut ei päässy mukaan. "Sori". ;)
Sinkkumatti

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Viivi kirjoitti: Ainakin SM:n ääni kuulemma
Mulla on uus fani vai? Jonoon siitä narttu!
ElanorRaven

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sinkkumatti kirjoitti:
Viivi kirjoitti: Ainakin SM:n ääni kuulemma
Mulla on uus fani vai? Jonoon siitä narttu!
Ihan kauheaa, kun koko ajan kuvittelen tuon avatar-kuvan oikeaksi naamatauluksesi :D
Sinkkumatti

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ElanorRaven kirjoitti: Ihan kauheaa, kun koko ajan kuvittelen tuon avatar-kuvan oikeaksi naamatauluksesi :D
Nii in. Kauneus on miehelle suuri taakka.
Geetzu

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:
Viivi kirjoitti: Ainakin SM:n ääni kuulemma
Mulla on uus fani vai? Jonoon siitä narttu!
Sori tuotan pettymyksen, tais viitata siihen kun sun mielestä erittäin ällöttävää nähdä neidot savuissa. Aatteli viihdyttävänsä (mun) kuvalla edes sitten sua. x)
Sinkkumatti

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Geetzu kirjoitti:Sori tuotan pettymyksen,
Höpsis. SM-nimi oli muistissa. Ihan saletti juttu. Viivi lovee mua.
Geetzu

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Sori tuotan pettymyksen,
Höpsis. SM-nimi oli muistissa. Ihan saletti juttu. Viivi lovee mua.
Senkin kuuli vain minulta tietämättä ketä vahingossa tuli huudeltua... (Anteeks, saattaa se pian lovetakin!!!11)
Vastaa Viestiin