Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MitVit
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 22.05.2006 9:57

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja MitVit »

Kuva[/quote]
jouden-za kirjoitti:Tein muuten pika-analyysin tytseistä ja tilanne oli aika selvä. Katseet kertovat sen, elikä munan tarpeessa ovat. Ja antoivat teille mahdollisuuden puhuttaa se pipari ihan tulikuumax
Ja paskat. Taitaa vanhan pelimiehen pelisilmässä olla rähmää tai kaihi. Minusta paremminkin vaikuttaa siltä että kyseiset tytöt ovat hieman väkinäisesti kuvassa mukana, haluavat pitää edes pientä hajurakoa samalla kun kuvan herrasmies yrittää vetää heitä iholle. Oikeanpuoleisenkin blondin virnistys on enemmän sellaista hui kauheeta tyyppistä, ja brunetti taas tuntuu ajattelevan "Huoh, no hoidetaan tämä pois alta että päästään takaisin sidukan ääreen".

Kuvan herralle annan vinkkinä että sen kielen olisi voinut jättää suun sisäpuolelle. Ei välttämättä aina kannata käyttäytyä kuin irstas sika, vaikka viereen lyöttäytyykin pari mukavaa misukkaa. Muuten voi käydä niin etteivät ainakaan kyseiset misukat enää toista kertaa uskalla tehdä samaa.
Elän, siis olen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja BrianW »

MitVit kirjoitti: Kuvan herralle annan vinkkinä että sen kielen olisi voinut jättää suun sisäpuolelle. Ei välttämättä aina kannata käyttäytyä kuin irstas sika, vaikka viereen lyöttäytyykin pari mukavaa misukkaa. Muuten voi käydä niin etteivät ainakaan kyseiset misukat enää toista kertaa uskalla tehdä samaa.
Heh, kyllä näkee että kyseessä on aloitteleva Kityilijä, on nämä neuvot annettu tuhanteen kertaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:Tää tuli kaverilta otsikolla "ruma", eli ei pelkkä oma mielipide!
(koiruus ihanaakin ihanampi ja niin kaunis dogo)

Kuva
Ah oh!!! Tuohon voi vain rakastua.
Malliposeerauskuviin verrattuna tuosta henkii arjen teeskentelemätön naisellisuus. Kauneus vieläkin korostetumpaa noin luonnollisena. Tuollainen kun olisi Emäntänä, katsoisi noin ja sitten tietäisi illalla tulevan Laatuaikaa Lakanoissa..

Edit: Koiruuskin on söpö!!
MitVit kirjoitti:Kuva
jouden-za kirjoitti:Tein muuten pika-analyysin tytseistä ja tilanne oli aika selvä. Katseet kertovat sen, elikä munan tarpeessa ovat. Ja antoivat teille mahdollisuuden puhuttaa se pipari ihan tulikuumax
Ja paskat. Taitaa vanhan pelimiehen pelisilmässä olla rähmää tai kaihi. Minusta paremminkin vaikuttaa siltä että kyseiset tytöt ovat hieman väkinäisesti kuvassa mukana, haluavat pitää edes pientä hajurakoa samalla kun kuvan herrasmies yrittää vetää heitä iholle.
...
Kuvan herralle annan vinkkinä että sen kielen olisi voinut jättää suun sisäpuolelle. Ei välttämättä aina kannata käyttäytyä kuin irstas sika, vaikka viereen lyöttäytyykin pari mukavaa misukkaa..
Krhhmmhh..
Kun kuitenkin kyseessä olivat selvästi Alaikäiset misut, niin pedofiilinmaineestani huolimatta en tietenkään laskenut heitä todellisiksi Kohteiksi. Lisäksi kuvanottoa edelsi hurmoksellista Jeesuspropagandaa, joten katsoin aiheelliseksi näyttää kieltä Kissin tyyliä ja myös irstautta tavoitellen, vaikka minun jännekieli ei kunnolla ulos tulekaan. Huomioikaa kuitenkin kieleni sammaleisuus, sehän on ihan VIHREÄ!!

Nyt jälkikäteen katsoen olisihan se voinut olla asiallista jättää tuo brunetti Kyypolle ja Yönmustalle. Pyyhkäistä kaljapullot pöydältä pois ja taittaa tuo sakkoliha-pystytisublondi siihen, timmi teinixpeppu pystyssä.. hyväillä sen rintoja, vapauttaa ne töröttämään toppinsa alta nännit kovina.. vetää farkkunsa alas ja koetella kostuvaa teinipilluaan... kysyä että haluuks sä kuitenkaan, kun olet uskossa ja kaikkea... johon blondi että joo pane mua saatanan äijä.. ja sitten jo märät pikkipikkipöksynsäkin nilkkoihin, oma sepalus auki ja sovittelisin alakäyrääni tiukkaan neitsytrasiaan.. Lahen puistossa.. hömps hömps.. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
safi

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja safi »

Tähän on ihan pakko osallistua.

Tässä teille terveyden perikuva ravireissulta Solvallasta kotiin palamassa melkein tarkalleen vuosi sitten. Kolme päivää tauotonta ryyppäämistä ja tässä tulos..

Kuva
Viimeksi muokannut safi, 22.05.2006 11:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

safi kirjoitti:
[img]http://kitinä.net/thumbnails/2466.jpb[/img]
Korjaa jpb -- > jpg , muuten ei näy.

Sitäpaitti tuo on thumbnail, ei itse kuva.
Viimeksi muokannut Gattaca, 22.05.2006 11:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
killkill

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja killkill »

safi kirjoitti:Tähän on ihan pakko osallistua.
Psst: ääkköset pois
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Safi meinaa tätä:
Kuva

Aika PAHA!!!
Siinä ja siinä panisinko!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
safi

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja safi »

Gattaca kirjoitti:Safi meinaa tätä:
Aika PAHA!!!
Siinä ja siinä panisinko!!
Kiits. Sain pitkän räpellyksen jälkeen itsekkin näkymään. :lol:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

safi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Safi meinaa tätä:
Aika PAHA!!!
Siinä ja siinä panisinko!!
Kiits. Sain pitkän räpellyksen jälkeen itsekkin näkymään. :lol:
Joo mutta tehokkaampi noin isona!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Lolita »

safi kirjoitti:...
Tässä on jo yritystä! Ainesta kärkisijoille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
safi

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti: Tässä on jo yritystä! Ainesta kärkisijoille.
No jos tuolla kuvalla ei voita, niin ei sitten millään. Itse asiassa olen lähdössä taas perjantaina samaiselle reissulle. Tuota kuvaa muistellen yritän ottaa sivistyneesti. Hah paskan marjat uusia hirvitys kuvia on taatusti luvassa.

Aasi! Laita kuvista joku äänestys pystyyn *haluaa olla Kityn monsteri*
Timppah
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 22.05.2006 11:25

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Timppah »

Ei helvetti en tajua miten viitsitte munata itsenne tuolla tavoin julkisella palstalla, varsinkin nyt kun tänne on tulossa paljon turisteja Ilta-Sanomien artikkelin takia. Joka tapauksessa, tässä minun kontribuutioni, yllättäen kaikki kännikuvia (harhaileva katse). En kaipaa kommentteja, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kuvat vanhimmasta tuoreimpaan, kaikki alle puolen vuoden vanhoja otoksia todellisuudesta.

Kuva

Kuvassa laulan Maamme-laulua Suomen tehtyä maalin Bulgariaa vastaan lätkän MM-kisoissa.


Kuva

En muista oliko ruoka tuossa menossa sisään vai pyrkimässä ulos.


Kuva

Mitä tässä kisassa voi voittaa? Rispektiä?
Viimeksi muokannut Timppah, 23.05.2006 20:15. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Timppah kirjoitti:Kuva

Mitä tässä kisassa voi voittaa? Rispektiä?
Kyllä tässä viimeisessä ainakin on ymmärretty kilpailu oikein. Rispect.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
bedlam

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Timppah kirjoitti:Mitä tässä kisassa voi voittaa? Rispektiä?
Hieno kuvasarja! Sinne Safin tuntumaan.

Eikös tehdä tästä Kitinän kansikuvamallikisa?! Voittajakuva laitetaan vuodeksi erilliselle tervetuloa-sivulle, logon viereen ja siitä tehdään vielä hymiökin.
Dumari

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Goddäm, panokset kovenee. Ai että oikein jurrikuvillakin kisaillaan, tää on mun laji! Kotoota kaivetaan viime vuoden Sauna-open-air-kuvia, niin Loordikin kalpenee :D
Herra Manala

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Tää tuli kaverilta otsikolla "ruma", eli ei pelkkä oma mielipide!
Kuva
No helvetti niinpä. Kyllä on kaverisi oikeassa. Tehdäänpä tämä yksi asia nyt kerralla selväksi, kun ei se tunnu pienillä vihjeillä menevän perille: Tuollaisella sammaloituneen lehmänkäävän näköisellä säteilynaamarilla ei yksinkertaisesti ole varaa tehdä tuollaisia perustavanlaatuisia meikkausvirheitä kuten kulmakarvojasi nyppiessä ja piirrellessä aina teet. Ne kulmakarvat eivät ole mitkään helvetin teinimopon suditusjäljet keskellä otsalohkoa. Ymmärrä.

Kuva
jouden-za kirjoitti:Tein muuten pika-analyysin tytseistä ja tilanne oli aika selvä. Katseet kertovat sen, elikä munan tarpeessa ovat. Ja antoivat teille mahdollisuuden puhuttaa se pipari ihan tulikuumax
Ei saatana jouska, ei susta ole yhtään mihinkään. Katseet kertovat just tasan sen että tytöt ajattelee "Herramme Jeesus tiedän että olet langettanut tämän koettelemuksen minulle kasvattaakseni uskoa ja lojaaliuttani Sinuun. Lupaan että teen työtäni tästä lähtien suuremmalla innolla kuin koskaan, jos nyt kuulet rukoukseni päästää minut tästä tilanteesta jonnekin mieluisampaan paikkaan kuten pohjoisnavalle."

Vaan hemmetti. Kyllä minä tuon vasemmanpuolimmaisen takia voisin uskoon kääntyä. Tietty vain leikisti. Eihän ton näköisiä kilttejä uskis-babetsuja ole olemassakaan. Tuolta alta olisi kyllä hierottavissa esille sellainen suvereeni seiväshyppääjä, että esinahka muuttuisi pikapikaa hitsisaumaksi. Narttu!

PS. Gattacan vaalean bakteerikerroksen peittämä kieli kertoo helvetin huonosta suuhygieniasta.
huima

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja huima »

Herra Manala kirjoitti: Tuolta alta olisi kyllä hierottavissa esille sellainen suvereeni seiväshyppääjä, että esinahka muuttuisi pikapikaa hitsisaumaksi. Narttu!
:rofl: :jee: :hail:

Repeilin tuolle toimistossa juuri niin tahdikkaasti että joudun nyt selittelemään lukeneeni vain hyvän läpän Lordista.
Timppah
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 22.05.2006 11:25

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Timppah »

Dumari kirjoitti:Goddäm, panokset kovenee. Ai että oikein jurrikuvillakin kisaillaan, tää on mun laji!
Ei ole paljoa vaihtoehtoja, minusta kun ei ole olemassa muuta kuin känniääliökuvia. Olen vähän ujo kameroiden suhteen joten joudun aina ottamaan muutaman rohkaisuryypyn ennen niiden eteen uskaltautumista. Peruskoulun ala-asteen luokkakuvissakin olin aina kännissä kuin käki.

Niin joo odottelen edelleen lupaamiasi jurrikuvia. Telakka seis siksi aikaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:Katseet kertovat just tasan sen että tytöt ajattelee "Herramme Jeesus tiedän että olet langettanut tämän koettelemuksen minulle kasvattaakseni uskoa ja lojaaliuttani Sinuun. Lupaan että teen työtäni tästä lähtien suuremmalla innolla kuin koskaan, jos nyt kuulet rukoukseni päästää minut tästä tilanteesta jonnekin mieluisampaan paikkaan kuten pohjoisnavalle.".
:roll: Pelkäänpä että olet oikeassa...
Herra Manala kirjoitti: Vaan hemmetti. Kyllä minä tuon vasemmanpuolimmaisen takia voisin uskoon kääntyä. Tietty vain leikisti. Eihän ton näköisiä kilttejä uskis-babetsuja ole olemassakaan. Tuolta alta olisi kyllä hierottavissa esille sellainen suvereeni seiväshyppääjä, että esinahka muuttuisi pikapikaa hitsisaumaksi. Narttu!."
Tajuatko, että tunnustauduit juuri PEDOFIILIKSI??
Eikös just rippikoulustä päässet tytöt ole korkeintaan 15-vuotiaita??
Sairas rikollinen pervo vanha iljetys sinä!! :lol:
Herra Manala kirjoitti: PS. Gattacan vaalean bakteerikerroksen peittämä kieli kertoo helvetin huonosta suuhygieniasta.
Totta, enhän minä pese hampaita muuten kuin ihmisten ilmoille mennessäni, siis kaksi kertaa vuodessa :D

Hammaslääkärilläkin oli hirveä työ hioa pahimmat kivettyneet paskat pois ja silti vanhojen paikkojen välissä etuhampaissa on vielä jälki, joka muistuttaa ruuantähdettä. Puhumattakaan että pentuna ollessani näitä isoja ulkonevia hampaita ei Kekkosen Suomessa oikaistu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Aito_Johanna

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gattaca kirjoitti:Safi meinaa tätä:
Kuva

Aika PAHA!!!
Siinä ja siinä panisinko!!
Voittaja-ainesta. Tää on silleen luontevalla ja pinnistelemättömällä tavalla epäonnistunut, tässä on puhdasta, klassista rumuutta ilman krumeluureja. Noissa äijien kuvissa monet poseeraa niin että tulos on ennemminkin pellemäinen kuin aidosti anti-mister. Helppo kai kenen tahansa on näyttää huonolta, jos tahallaan irvistää.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti:tässä on puhdasta, klassista rumuutta ilman krumeluureja. .
Mhhhmmhhh..
Jos laittaisi pussin päähän niin kroppa ja tissit tekee aika pantavan vaikutelman..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Tajuatko, että tunnustauduit juuri PEDOFIILIKSI??
Eikös just rippikoulustä päässet tytöt ole korkeintaan 15-vuotiaita??
Sairas rikollinen pervo vanha iljetys sinä!! :lol:
Hiljaa. Sinä sait pillua jo kaksi vuotta sitten, joten eikös nuo nyt ole jo 17? Häh?

Ja mitä helvettiä 15-vuotiaat rippikoululaiset muka tekevät baarissa, kaljapullot silmien edessä pöydällä keikkuen? Oma vikansa. Baareissa saa panna kaikkea mikä liikkuu, sitä varten siellä on poket.
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: PS. Gattacan vaalean bakteerikerroksen peittämä kieli kertoo helvetin huonosta suuhygieniasta.
Totta, enhän minä pese hampaita muuten kuin ihmisten ilmoille mennessäni, siis kaksi kertaa vuodessa :D
Hyi saatana.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti: Hiljaa. Sinä sait pillua jo kaksi vuotta sitten, joten eikös nuo nyt ole jo 17?
....
Ja mitä helvettiä 15-vuotiaat rippikoululaiset muka tekevät baarissa, kaljapullot silmien edessä pöydällä keikkuen? Oma vikansa. Baareissa saa panna kaikkea mikä liikkuu, sitä varten siellä on poket.
Sittenkin kiihoituit ALAIKÄISEN LAPSEN kuvasta, hyi sinua!!

Tuo on PUISTO ja pullot Kyypon ostamia (näkee siitä että Koffia eikä Karhua).. ja tytöt ei kaljaan koskeneetkaan, vain minä heihin..

Tänään pitäs käydä ulkona, pesiskö hampaat.. takahampaita pestessä vaan oksettaa, joten yrjö likaa taas :lol:
Viimeksi muokannut Gattaca, 22.05.2006 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Tuo on PUISTO ja pullot Kyypon ostamia (näkee siitä että Koffia eikä Karhua).. ja tytöt ei kaljaan koskeneetkaan, vain minä heihin..
Ai no sitten. Siinä tapauksessa isot tissit kyllä lasketaan +1v ikäsakoksi. Ja kyllä minä nyt jaksaisin aina 16-v synttäreihin odottaa. Koittaisin vain sormella.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Tuo on PUISTO ja pullot Kyypon ostamia (näkee siitä että Koffia eikä Karhua).. ja tytöt ei kaljaan koskeneetkaan, vain minä heihin..
Ai no sitten. Siinä tapauksessa isot tissit kyllä lasketaan +1v ikäsakoksi. Ja kyllä minä nyt jaksaisin aina 16-v synttäreihin odottaa. Koittaisin vain sormella.
Kiihoituit ALAIKÄISEN LAPSEN kuvasta!! Ja sormella koettaisit??
HYI!! Perverssi!! Kytät tänne!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin