Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 0:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bedlam

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Viivi kirjoitti: Ainakin SM:n ääni kuulemma
Mulla on uus fani vai? Jonoon siitä narttu!
Ihan kauheaa, kun koko ajan kuvittelen tuon avatar-kuvan oikeaksi naamatauluksesi :D
Olen harmitellut, ettei Father Ted-sarjaa ole dvd:llä, mutta nähtävästi en ollut kunnolla etsinytkään. Nyt läks tilaukseen! Parhautta.
Geetzu

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:--
Itseasiassa perheen vanhempia naisia ja heidän tatuointejaan vierestä seuraten ei noi värit kyllä rypyllä pahemmalta näytä... En vaan ole ihan vakuuttunut, että kulmien nykyään niin tarvitseekaan erottua, harmi kun en uudempaa kuvaa omista saa, usko on meinaan vahva että jo pian pärjäävät omillaan. Manala saattaa joutua pian hakemaan taas uutta ruodittavaa naamastani. Mikäli moista enää oikeasti jaksaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 0:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Geetzu

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:Ite oon nähny monella mummelilla sellasia tussilla vedettyjä karvasimulaatioita, jotka näyttää todella pahalta syvien pystyjuonteiden kanssa.
Äitini taitaa olla toistaiseksi siis nuori. Kuulema ei pysy montaa vuotta iholla...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Ja näinkä sulolla suulla sinä meinaat niitä ihania naisia suudella tai muita paikkoja lähestyä, jos sattuu kohdalle?

Karseeta!
Treffeille lähtiessäni peseydyn, myös esinahan alta. (turhaa sekään muuten koska runkkismegmaa kertyy koko ajan muutenkin) Ja Lahden huoraahan ei saanut tuona päivänä nuolla, niinkuin ei huoria yleensäkään :D

Aijaa, tämäpä aikas mielenkiintoista, koska totesit joskus ettäe t pese sitä kikuliasi ennen reffeille lähtöä (muuten pesitkö silloin ku me reffattiin?), koska et oleta saavasi pipruliinia etkä varmaan pepruliiniakaan, tosin siihen sulla vois olla pareet mahkut ja sopisit oikein hyvin nippuun Manan kanssa..muuten haluisitteko kuulla ko-mestareista Hiukan kuviitteellisen tarinan??

Niin ja mainitsit et runkkaat 6 kertaakin/ pv. Ihan hyvä saldo muuten ja taitaa sua tosiaan oikeesti joskus siis panettaakin. Oon muuten kelannut sitä että kun useinkin runkkaat ni se jos mikä on esteenä siihen että saa sitä ihmispillua. Nimittäin onhan se varmaa että haluthan siinä menee kun koko ajan on käyrä kädessä.

Oletko muuten huomannut että jos runkkaa samalla kädellä, esim oikeella, niin ensinnäkin se kyrpä saattaa sojottaa ikään kuin vasemmalle yläviistoon tahi hiukan heikommassa hapessa alaviistoon? ++ että oikeassa kädessä on ajan patinoimia lihanjännitteitä?

Osaatko muuten ja voisitko kuvitella semmosta tapahtumaketjua jossa olisi semmonen 20v pystytisumizu joka olisi seljällään, ottaisi hitaasti ringit pois ja hieroisi sitä pillua hyvin hitaasti ja kiusotellen. Ja sitten ottaisi sun räjähdys herkästä kyrvästä kiinni ja hiukan aikaa runkkaisi sitä ja sanoisi että rakas Poitsuliini, minun vahva ritarini..tule ja ota minut, työnnä se ihan kova kikkeliskoklaus mun tiukkaan kosteaan pilluun ja ota minut ihanasti ja anna kaikki spermasi minun ihanaan sulorasiaani?

Ja mitä Lahden keikkaan tulee, niin voisitko millään yrittää kuvailla sen tytsin tuntoja tai ilmeitä tai ihan mitä vaan. Sillä se voisi olla aika kiihottavaa tietää että kun muistan että sanoit että tytsi oli suomalainen, nuori ja kaunis, niin miltä hän vaikutti kun näki sut eka kerta ja kun näki sut aliasti siellä jossain. Ja kerro oliko se pillu märkänä yhtään (huom liukuvoiteet!!)?
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin