Lördaageni.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Change of plans! Jos apinalauma tulee luokseni huutamaan härmän finaaliin, niin pakkohan sitä ölppaa on ottaa :P
Tänne "landelle" tulee vain pienimuotoinen apinalauma.
Jesch, eka nalle tuhottu.
No eipä tännekään tule paljo ketään, 4 apinaa on töissä, muutama Tammisaaressa.. Eka sandelssi on avattu, kohta se alkaa :D
Kid

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Täällä on kisastudio ja mua ei nappaa tuo peli pätkääkään. Seura, kalja ja tortillat kyllä maistuu :P

Ja taas mökin metsäksykseen..

Ps. ihania nuo teidän kuvat!!!
1108

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nuuuuh... Kännissä ja kohta keikalle.
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

erätauko. Taas tekivät alivoimamaalin nuo vastapuolen pukarit
Sudenhenki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:Nuuuuh... Kännissä ja kohta keikalle.
Tuota menoa et mene mihinkään, halvatun kännikala.
ElanorRaven

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ääh... Minä hingun suklaata ja sipsiä. Kaupat menee kymmenen minuutin päästä kiinni ja himmailen kotona kylpytakki päällä. :x
Bliss

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti:Ääh... Minä hingun suklaata ja sipsiä. Kaupat menee kymmenen minuutin päästä kiinni ja himmailen kotona kylpytakki päällä. :x
R-kiskat on ainakin ysiin auki....
ElanorRaven

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Bliss kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Ääh... Minä hingun suklaata ja sipsiä. Kaupat menee kymmenen minuutin päästä kiinni ja himmailen kotona kylpytakki päällä. :x
R-kiskat on ainakin ysiin auki....
Mutta kun asuu landella, niin mikään ei ole niin helppoa... Lähin R-kioski taitaa olla Turun keskustassa, eli n. 10 kilsan päässä, ja ainoa kulkuneuvo on polkupyörä :D
Bliss

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti: Mutta kun asuu landella, niin mikään ei ole niin helppoa... Lähin R-kioski taitaa olla Turun keskustassa, eli n. 10 kilsan päässä, ja ainoa kulkuneuvo on polkupyörä :D
Entäs huoltis? Täytyyhän sipsinhimo saada tyydytettyä :roll:
ElanorRaven

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Bliss kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Mutta kun asuu landella, niin mikään ei ole niin helppoa... Lähin R-kioski taitaa olla Turun keskustassa, eli n. 10 kilsan päässä, ja ainoa kulkuneuvo on polkupyörä :D
Entäs huoltis? Täytyyhän sipsinhimo saada tyydytettyä :roll:
No huoltis olis kyllä lähempänä, sinne ei ole matkaa kuin nelisen kilometriä. Mutta kun toisessa vaakakupissa painaa laiskuus :D Jos olisi rahaa, niin tilaisin pizzan.
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

Jälleen se yksi alivoimamaali olisi saanut jäädä väliin... mutta came is came...

toinen mm kulta jäi haaveeksi taas kerran
Sudenhenki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bliss kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Ääh... Minä hingun suklaata ja sipsiä. Kaupat menee kymmenen minuutin päästä kiinni ja himmailen kotona kylpytakki päällä. :x
R-kiskat on ainakin ysiin auki....
Jutkuhinnat!!!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jäi sitten Da Vinci -koodi katsomatta vaikka lippu oli varattu. Infernaalinen päänsärky. Oksettaa ja kädet tärisee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hitto kun voi olla tylsää.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Saz »

Lolita kirjoitti:Infernaalinen päänsärky.
Kuin myös. Ja kuumekin noussut yli 38 asteeseen. Kurkku on kipeä ja joka paikkaan sattuu. Siitä onkin jo pari vuotta kun viimeksi oli flunssa; siinä ajassa on ehtinyt unohtaa kuinka karmeaa se onkaan.
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Hitto kun voi olla tylsää.
deevee... on. (tv -> svenska, känädä
ElanorRaven

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

slam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Hitto kun voi olla tylsää.
deevee... on. (tv -> svenska, känädä
Kun ei ole telkkaria :D
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:
slam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Hitto kun voi olla tylsää.
deevee... on. (tv -> svenska, känädä
Kun ei ole telkkaria :D
no... Lueskele ja skriivaile... voin kertoa pelituloksia, jos jaksan nousta sohvalta. 8)

ps. mie ainakin juon vettä. :) ja menen maate tv;een ääreen.
huima

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja huima »

Whee.

Olipa treffit. Aika humahti silmissä ja ja piti lopettaa ajoissa, vaikka tuntuikin että meillä olisi riittänyt juttua koko ilta. Fiksu, kaunis, hauska ja diggasi myös minun seurasta. Seuraavat deitit sovittu.

Uhm. Ja edelleen olen sitä mieltä että uimareilla on kroppa hyvässä kuosissa.

Me likes.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Saz kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Infernaalinen päänsärky.
Kuin myös. Ja kuumekin noussut yli 38 asteeseen. Kurkku on kipeä ja joka paikkaan sattuu. Siitä onkin jo pari vuotta kun viimeksi oli flunssa; siinä ajassa on ehtinyt unohtaa kuinka karmeaa se onkaan.
Oivoivoi. Parane pian!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lolita kirjoitti:Jäi sitten Da Vinci -koodi katsomatta vaikka lippu oli varattu. Infernaalinen päänsärky. Oksettaa ja kädet tärisee.
Täällä on joku epidemia liikkeellä?

Taisin unohtaa muuten vastata siihen galleriakommenttiin. Ei, en asu kuninkaanlinnassa, koska:

1) se on kuninkaanlinna;
2) se on puhki ammuttu, ja talvella voisi olla kylmä.

Mulla on vaan oma pienoispalazzoni, jossa on vaihtelevasti kylmää, kuumaa, ja vettä. Sähköä on viime päivinä riittänyt, mikä on mukavaa.
Kid

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eka lätkäpeli katottu, tulos ei ollut miällyttävä.. Pari peliä jatsia tässä välissä. Mä voitin ekan pelin. Jihuu!!!!
Nyt jatkuu taas tuo lätkä - plaah!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Eka lätkäpeli katottu, tulos ei ollut miällyttävä.. Pari peliä jatsia tässä välissä. Mä voitin ekan pelin. Jihuu!!!!
Nyt jatkuu taas tuo lätkä - plaah!
Ja mä voitin tokan :cheer: Viilikset meni ihan totaalisesti karjuessani suomen häviötä *byääh* Tortillat oli juu nameja; nyt ei mahdu edes sokeripalaa masuun.

Menojalka vipattaa ihan kauhiasti, mutta mies vaan löhöö lattialla tyynyjen päällä ja toi toinen pari vaan söpöilee ja rapsuttelee mirriä pitkin sohvaa.

Ai niin, muistinko sanoa että mulla on loma. :P
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

ruotti johtaa 3-2... olipahan rytinää pelissä ja nopeutta. Suomi-czekki peli oli paljon laiskempi
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Taidanpa livahtaa Höyhensaarille. En usko nukkuvani hyvin, sillä palazzostani löytyi tänään yksi skorpioni lisää; omasta makuuhuoneestani on kuulemma löytynyt poissaollessani kaksi, ja nukun patjalla, joka lojuu lattialla.

Päätän siis raporttini Kabulista tähän. Same bat-time, same bat-channel, ja jos ei, niin tiedätte mitä on tapahtunut: skorppari kaatoi minut.

Hyvää yötä.
Vastaa Viestiin