Lördaageni.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Viimeinen päivä töissä ennenkuin loma alkaa! Jei! :cheer:
AarneAnkka

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Illan tapahtumista riippuen tämän voisi nimetä myös Lordidaageniksi. Mutta nyt hyv' yötä nassikat.
1108

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Viimeinen päivä töissä ennenkuin loma alkaa! Jei! :cheer:
Nuuuuh.... Tervetuloa Tampereelle.
nokkaelain

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Nuuuu..uuh.


Nainen on viettämässä karaåkeiltaa ystäviensä kanssa. Ilmeisesti olen silti sopinut treffit, ja toinenen ottaa vielä yhteyttä...
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja tuike »

:swirl: Helvetin16! Kello ei etene, ei sitten millään. Ahdistus ja vitutus töissä, 4tuntia ni pääsee kotiin. Ei pysy enää hereillä. Olis hommiakin mutku ei JAKSA. eijaksaeijaksaeijaksa.
Päätä särkee. :tiistai:
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Nighthawk

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Hyvää lauantaita.

Oli tarkoitus katsella velipojan kanssa leffaa ja samalla ottaa pari Sandelssia. No, bongasin 1108:n ketjusta 3D Logic –pelin ja addiktoiduttiin siihen viimeisen päälle. Leffan katsominen jäi, prkles !
Noriyumi

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

päässä pyörii hitosti ja ois kovasti duunattavaa tänään. Eiku pää tyynyyn niin kai se siitä.
Nighthawk

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Nighthawk kirjoitti: 3D Logic.. prkles !
Hemmetti, vääntö jatkuu. Level 28 on mahdoton... Tai sitten olisi aika jo mennä nukkumaan. Öitä.

Edit: Level 30 meni läpi. You win !! Nyt voi mennä rauhassa koisaamaan.. :)
Sudenhenki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Wattu, 9:40 lähtee juna, ja olen helvetin kännissä ja en ole nukkunut silmällistäkään. Nyt yritetään, saa herättää tuossa kahdeksalta!
Geetzu

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ois voinu nukkua pidempäänkin, mutta muksu oli toista mieltä ja nyt reippailtu jo tunnin lenkki ja syöty aamupala sängyssä! Herkullisia tällaiset kahden kesken aloitetut lauantait. <3 Leijonien peli taitaa jäädä näkemättä, pikkusukulaisen synttäreille raahauduttava. Tosi kenkkua. Sitä ennen vois vaikka tehdä muutakin kuin surffailla netissä, psssska ilma tosin...
tonttu

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ois tietenkin ehkä kannattanut mennä aiemmin nukkumaan, mutta mitäs näistä kun voi ensi viikolla nukkua univelat pois.

Hyvää lauantaita ja eräälle kaksikolle hyvää keikkaa. :)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

En sit nukkunut ollenkaan. Kohta pitäs lähteä töihin, kiva kiva.
huima

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja huima »

Sudenhenki kirjoitti:Wattu, 9:40 lähtee juna, ja olen helvetin kännissä ja en ole nukkunut silmällistäkään. Nyt yritetään, saa herättää tuossa kahdeksalta!
Nyt jää fundeeraamaan että heräsikö se? :-D

Olipa taas megaoutoja unia.

Olin matkalla Vaasaan hakemaan jotakin. Vai olikohan se Savonlinnasta? No joka tapauksessa unen pointti oli, että jouduin matkustamaan jonkun toisen paikan kautta - ja sieltä jatkoyhteys eteenpäin oli lähdössä vasta myöhään illalla, ja olisi tullut maksamaan ihan sikana.

Ehkä se oli enneuni ettei kannata yrittää matkustaa Suomen sisällä? Tosin muistan unessa sanoneeni että mun on pakko päästä Vaasaan, koska siellä on juttu X ja hotteja tsiksejä.

Nyt soi taas rokkenrolli, jalka on siteessä ja pää toimii.
Geetzu

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nyt lopetan tän avatarien vaihtelun. Anteeks.

Linnunpoika hyppää koska
se luottaa siipiinsä,
sopuli hyppää koska
kaikki muutkin hyppäävät

- Richard Bach


Taidan suorittaa päivän juNpat ny. Tällä kertaa muistan sulkea ne kaihtimet, ettei tarvitse punastella naapureiden edessä enää... (olkkarin matolla itekseen jumppaava nainen ei voi olla mikään kovin viehkeä näky)
huima

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja huima »

Geetzu kirjoitti:Nyt lopetan tän avatarien vaihtelun. Anteeks.
Edellinen takas!
ninnithequeen

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt tietää, ettei oo nukkunu tarpeeks, mä olin kirjoittamassa käyttäjätunnuksen kohdalle "huåmenta" :lol:
Niin jotta huåmenta vaan kaikille.

Kahvia ja töihin. Duunissa katellaan screeniltä lätkä ja illalla kotisohvalla Euroviisut, jee!
AarneAnkka

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huåmenta. Jälleen harkitsin eilen illalla Boomiin menemistä ihan uteliaisuudesta, mutta arkiviikon tuoma väsy vei voiton joten nielinkin vaan mahalääkkeet ja menin paapimaan. Ja taas tuli nukuttua kuin uppotukki, voi hyvänen aika.

Ulkona on sumua. Symbolista....
millivanilli

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Huoh... olen ehkä paskin juoppokuski ikinä.. nukahdin :D en rattiin, vaan sohvalle odottaessani puhelimen soivan.. sitten se oli näemmä soinutkin yöllä, ei oo mitään mielikuvaa.. Ehkä tajuavat olla pyytämäti minua ko hommaan.

Nyt töitä ja Toolia.
millivanilli

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Geetzu kirjoitti: Taidan suorittaa päivän juNpat ny. Tällä kertaa muistan sulkea ne kaihtimet, ettei tarvitse punastella naapureiden edessä enää... (olkkarin matolla itekseen jumppaava nainen ei voi olla mikään kovin viehkeä näky)
Just tajusin, että mä en ole kertaakaan sulkenut niitä jumpan ajaksi... :oops:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

millivanilli kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Taidan suorittaa päivän juNpat ny. Tällä kertaa muistan sulkea ne kaihtimet, ettei tarvitse punastella naapureiden edessä enää... (olkkarin matolla itekseen jumppaava nainen ei voi olla mikään kovin viehkeä näky)
Just tajusin, että mä en ole kertaakaan sulkenut niitä jumpan ajaksi... :oops:
Senkin ekshibbari! No, naapurit ovat varmaan olleet hyvillään? :P

Taistelen vaikeiden kysymysten äärellä. Mennäkö töihin, vaiko eikö? Tänään on kyllä vapaapäivä, ja vapaapäivän pitäisi kait olla vapaapäivä. Toisaalta nykyisen aikataulun pitäisi kyllä riittää, joten... eikä se työ kaiketikaan tekemällä lopu.

Lämpötila kolmessakymmenessä, sininen taivas. Muilta osin ei raportoitavaa.
Noriyumi

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vadim kirjoitti: Lämpötila kolmessakymmenessä, sininen taivas.
Haista cuccanen.
huima

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja huima »

FFffuck!

Olin ihan unohtanut että tänään on deittipäivä.

Hillitön siivoaminen päälle ja tämä jalka jotenkin kuntoon etten kävele kuin rampa. *sigh*
millivanilli

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vadim kirjoitti:
Taistelen vaikeiden kysymysten äärellä. Mennäkö töihin, vaiko eikö? Tänään on kyllä vapaapäivä, ja vapaapäivän pitäisi kait olla vapaapäivä. Toisaalta nykyisen aikataulun pitäisi kyllä riittää, joten... eikä se työ kaiketikaan tekemällä lopu.

Lämpötila kolmessakymmenessä, sininen taivas. Muilta osin ei raportoitavaa.
Mä taivuin ja lähdin töihin. Työmatka oli hirmuinen, varmaan jopa pari kilsaa.. reippaana flikkana mä sitten ajoin autolla tänne vanhempien luokse :D

Mä voisin ottaa pienen hippusen auringonpaistetta tänne... jos liikenee.
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

yskä ehkä hieman hellittänyt. Särkyä riittää korvissa...

jees... istumiselle siunattu lauantai.
huima

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja huima »

millivanilli kirjoitti: Mä voisin ottaa pienen hippusen auringonpaistetta tänne... jos liikenee.
Täällä on ainakin yksi auringonpaiste.

:yo:
Vastaa Viestiin