Lordindaageni sitten.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Geetzu kirjoitti: Miten suomalaisilla on niin huono maku?
Selitin tämän parhain päin siten että Suomessa asuva valtaisa venäläisjoukko äänesti omaansa.

Viehätti se Turkin iso transunnäköinen nainen myös erittäin paljon liian pienissä vaatteissa, komea ääni kyllä. Sekä Shakiran äänikopio mistäolikaan...Romaniasta? SM varmaan muistaa, lyhyt valkea mekko ja auliisti rintaa esillä, taustalaulajat kasakoita. Ehdoton lemppari oli Bosnia-Herzegovinan kaunis laulu riipovasta rakkaudesta, esitys myös näytti tyylikkäältä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geetzu

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Melnais kirjoitti:-- Sekä Shakiran äänikopio mistäolikaan...Romaniasta?
Romaniasta oli se iiiiihana Torneeerroo-oooo. <3 :]
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Saz »

Melnais kirjoitti: Oletko tosissasi? Se liian pinkeissä farkuissa nykivästi hypähtelevä töppöjalka? Joka ei osannut laulaa ja jonka biisi nosti karvat pystyyn? Sazukka pysy vuoteessa, sie olet vielä hyvin kipeä.
:lol: Musta se vaan oli ihana. Söpö poika, tarttuva biisi ja ihkusti treenatut loikkimiset. :) Flyygelit ja ballerinat oli kyllä ehkä vähän...öh...no liikaa.
Tokaksihan se tuli, eli en mä ihan yksin tykkäämiseni kanssa ole.

Lordi on musta lähinnä huono vitsi, mutta on kyllä tosi hienoa että Suomi kerrankin voitti.

Muita biisejä en muuten eiliseltä muistakaan, oli sen verran lämpöä ja uninen olo. Pitää nyt katsoa kaikki. Toi Geetzun Tanskakin.
Sinkkumatti

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Melnais kirjoitti:SM varmaan muistaa, lyhyt valkea mekko ja auliisti rintaa esillä,
Voi kultaseni kun ei nyt muistu mieleen. Sen sijaan sille Ukrainan shakira-kopiolle voisi perustaa oman ketjunsa, tai oikeastaan hänen reisilleen. Oli meinaan todella maukkaat.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Herätty. Kahvia ja paljon.

Eilisen kolmen koiran tappelun takia hävis taas hetkeks omat haaveilut toisesta piskistä. Helpommalla pääsee.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Noriyumi

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ääni käheä, krapulaa torjuiltu Pepsi Maxin ja ruoan kera. Huomenna olisi tentti. Voisi aloittaa lukemisen kun vain olo rauhoittuu ja pystyy pistämään Lordin taka-alalle lukemisen ajaksi.
Ebola

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Ebola »

On krapulainen olo, sinänsä ei haittaa mutta kun en ole alkoholiin koskenutkaan.
Tai sitten vaan olen uuvuksissa eilisestä. Ihan rentona viisuilua katsoen ja sättien, sitten alkoi hiukan jänskättämään Lordia odotellessa, kun pistelasku alkoi poksplop töttöröö :shock: Kerta se ensimmäinenkin... seota viisuista eikä jääkiekosta!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mitäs luulette, jääkö "we are the winners, of Eurovision" kestohitiksi kuten "den glider in" aikanaan...? :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vaola kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Sekä Shakiran äänikopio mistäolikaan...Romaniasta?
Ukrainasta, onnistui vetoamaan myös meikäläiseen.
Ai, se oli siis sama. SM muistaa. Toki ei pukua, mutta ne muut avut.. Slurps.
Dumari

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hard rock aiheutti pääkivun tänne. Täytyy myöntää ettei mulla ole mitään hajua milloin läksin paarista tolpalle päin. Hauskaa oli, sen mitä muistaa.

edit: MUL ON IHAN HRIVEE KAPULA!!!
Edith

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pitääköhän mun nyt ostaa se Lordin levy? Varasin sen voittokappaleen sisältävän levyn viime yönä kirjastosta, mutta pääsin vasta varausten sijalle 90. Jaksankohan odottaa? Ne kaksi vanhempaa varasin myös, ja ne saan kyllä nopeammin. Yksi levy vaan maksaa selkeästi yli kymmenen tunnin uurastuksen elintarvikevähittäiskauppa-alalla.
Geetzu

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Edith kirjoitti:Pitääköhän mun nyt ostaa se Lordin levy? Varasin sen voittokappaleen sisältävän levyn viime yönä kirjastosta, mutta pääsin vasta varausten sijalle 90. Jaksankohan odottaa? Ne kaksi vanhempaa varasin myös, ja ne saan kyllä nopeammin. Yksi levy vaan maksaa selkeästi yli kymmenen tunnin uurastuksen elintarvikevähittäiskauppa-alalla.
Eiköhän jollain kitinäläisellä ole tehdä sulle laillinen kopiokin... Kyllä pian joku tunnustaa "saaneensa levyt synttärilahjaks" tms. :]
Edith

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pääkallokuvioisissa alusvaatteissaan pohdiskelee hän, että onkohan hevikaraokessa tänään juhlintaa, menoa & meinkiä. Hmm. Huomenna on tosin työpäivä, mutta vasta kymmeneltä alkaen kumminkin. Ehkäpä? Ehkäpä ei?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Täällä kärsitään selkeästi kisaväsymyksestä. Allekirjoittanut heräili yhden aikoihin ja muu seurakunta nukkuu nyt päiväunia.
Don't Panic!
DeliriumTremens

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

HARD
ROCK
HALLELUJAH!!!
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Tuli sitten mentyä nukkuun viime yönä vasta 02.30...heräsin vasta yhdeltä,
pitäis jaksaa siivota vaatekaappeja,en tajuu mul tuli yhestä siideristä päänsärky ja senkin join kotona ihan issekseen viisuja seuratessa.
Olo vieläkin vähän TÖÖT,sellanen fiilis että tekis mieli soittaa kansallislaulua
tai Finlandiaa täysillä,jos mulla millään levyllä niitä edes on :D
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Sinkkumatti

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vaola kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Vaola muuten vetää seuravassa karaokemiitissä Hard Rock Hallelujan. Mä hommaan naamarin. :mrgreen:
Sovittu! :twisted:
Kelpaako printti tuosta oikeanpuolimmaisesta?
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Sinkkumatti kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Vaola muuten vetää seuravassa karaokemiitissä Hard Rock Hallelujan. Mä hommaan naamarin. :mrgreen:
Sovittu! :twisted:
Kelpaako printti tuosta oikean puolimmaisesta?
*reps kops*
Siinä täyssuomalainen Hirviö, ja joku kehtaa valittaa, että Lordi on kauhea. Noi saa kulkea ihan vapaalla jalalla ympäri Suomea, eikä kukaan ole siunaamassa tai kauhistelemassa. Kyllä mä ainakin mielummin Lordia kattelen. Ush! *inhon väristyksiä*

Niin, ja päiviä siis.
swirl

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Laitoin viimeinkin uuden liesituulettimen paikoilleen... olen muutenkin niin saatanan pahalla tuulella, että ajattelin sen menevän samalla tuskalla, mutta kyllä siinä hiki tuli ja kyyneleetkin loppujen lopuksi. Peittosin kuitenkin loppujen lopuksi sen saamarin vekottimen. Hyvä minä.
slam

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja slam »

Viddu sähkökatko latviassa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään on ehkä elämäni tylsin päivä. Mulla ei ole mitään tekemistä eikä mikään oikein jaksa kiinnostaa. Onks tää nyt sitä kolmenkympikriisiä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:Mulla ei ole mitään tekemistä eikä mikään oikein jaksa kiinnostaa. Onks tää nyt sitä kolmenkympikriisiä?
Ei. Se on sitä, kun tietää että olisi vaikka mitä tekemistä, muttei siltikään jaksa innostaa.
Edith

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Tänään on ehkä elämäni tylsin päivä. Mulla ei ole mitään tekemistä eikä mikään oikein jaksa kiinnostaa. Onks tää nyt sitä kolmenkympikriisiä?
Mulla on ollut kans tuota samaa. Mutta pari tuntia olen sentään jo pohtinut, lähtisinkö kenties kuntosalille tai elokuviin. Kuntosali voittakoon. Elokuvat arkisin. Kohta menoksi.
slam

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja slam »

Kohta ruotti-czekki... Jotakin iloa tällekin illalle. Toivoen ei ole hidastempoinen matsi..
DeliriumTremens

Re: Lordindaageni sitten.

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

oli kyll mahtifiilis kaupungilla eilen ku lähettiin baarista euroviisujen jälkeen :D
Vastaa Viestiin