Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kai nyt inasen saa mainostaa miksi kärsin korvien tinnituksestä.
Sudenhenki

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Saatana että soikin. Liike muuten lähtee lantiosta.
segma

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja segma »

Voi köpö. Olin baarissa. Olin tanssilattialla. Olin yksin. Edessäni tanssi tyttö, jolla oli söpö musta otsatukka ja hippilaukku. Se pakitti mun syliin ja ahdisti mut takapuoli edellä melkein ikkunasta ulos. En tehnyt minkäänlaista elettä. Halua olisi ollut. Paljon. Saatana.

MIKSI?

Nnnoh, ensi kerralla sitten.
Sudenhenki

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Tampereella on niin hyvänäköisiä neitokaisia että minä tahdon muuttaa sinne.
tonttu

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

LOMA! Pari tuntia aikaa nukkua, ehkä en nukukaan. Viiraa jo valmiiksi. Valmistaudun kohtaamaan 2 krapulaista hevaria. En tiedä pitäisikö tässä pelätä. :D
Öitä.
tonttu

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sudenhenki kirjoitti:Tampereella on niin hyvänäköisiä neitokaisia että minä tahdon muuttaa sinne.
Tämä on miehen puhetta!!
Sannnu

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomenta ja eka TPK :D

Onneksi tilasin taksin ennakkoon että pääsin ajoissa duuniin. Vielä oli kaduilla väsyneitä mutta onnellisia Suomen lipun liehuttajia.

Hyvä LOORDIIIIIIII!
slam

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja slam »

Täsähän alkaa tauti vähitellen hellittää. ja Hyvä Lord!
slam

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja slam »

segma kirjoitti:Voi köpö. Olin baarissa. Olin tanssilattialla. Olin yksin. Edessäni tanssi tyttö, jolla oli söpö musta otsatukka ja hippilaukku. Se pakitti mun syliin ja ahdisti mut takapuoli edellä melkein ikkunasta ulos. En tehnyt minkäänlaista elettä. Halua olisi ollut. Paljon. Saatana.

MIKSI?

Nnnoh, ensi kerralla sitten.
Kyllä päälle tuleviin koskea saa. Olen joskus napannutkin kiinnikin lennosta. Siinä on omat turpaan saanti riskinsä, mutta päälle, jos lykkivät, treenaa homma kotia... Kiimaisen nartun kanssa.

On ihan hieno, että pystyt yksin käymään baareissa. Monille sekään ei ole kovin helppoa ollut.
Sudenhenki

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Ei krapulaa! :) Korviin muuten sattuu ihan helkkaristi, jopa tekstiviestimerkki särähtää ikävästi.
millivanilli

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

toka tpk..

olo ei ole hirveä, mutta se ei ole myöskään hirveän hyvä. pitää tehdä äkkiä työt, jotta pääsen täältä takaisin nukkumaan.
ElanorRaven

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hei luopiot, täällä on jo viikonpäiväketju! Alkoi söndaagenina, mutta muuttui pian lordindaageniksi. Sinne hus!
1108

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ElanorRaven kirjoitti:Hei luopiot, täällä on jo viikonpäiväketju! Alkoi söndaagenina, mutta muuttui pian lordindaageniksi. Sinne hus!
NAISET HILJAA!!!
nokkaelain

Re: Satyricon... Eiku sunnuntai.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

tonttu kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Tampereella on niin hyvänäköisiä neitokaisia että minä tahdon muuttaa sinne.
Tämä on miehen puhetta!!
Näin "turkulaisena", ensisijaisesti muuttaisin Tampereelle, mutta kyllä se nykyinen PÄÄkaupunkikin kävisi; siis jos Suomesta pitäisi valita.
Vastaa Viestiin