Lordin kasvot paljastettiin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sudenhenki

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Noriyumi kirjoitti: Vanhanen on takinkääntäjä. Se alkoi "digata" Lordia vain ja ainoastaan siksi että ne voitti Neuroviisut.
Vanhanen on antikristus.
Sudenhenki

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Geetzu kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Vanhanen on takinkääntäjä. Se alkoi "digata" Lordia vain ja ainoastaan siksi että ne voitti Neuroviisut.
"Kertoipa vain kannattavansa Lordia, koska tämä on suomalainen ja aikovansa tänä vuonna katsoa Euroviisut."
Senkö jälkeen ei ole tullut "fanitettua"? :P Eiköhän tämäkin tuttuun tyyliin kohta unohdu, ja sitten kun Vanhaselta kysyy että vieläkö Lordi soi, niin ukolla ei ole mitään havaintoa mistä hemmetistä toimittaja oikein horisee.
mustakikkeli

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Bluntly kirjoitti:Pikkuisen tekisi mieli käydä kippaamassa tankillinen sianpaskaa seiskan päätoimittajan asuntoon.
Tästä episodista tuohtuneena tilasin Seiska-lehden ja lopetin tilauksen samantien! Siitäs saivat.
Noriyumi

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Jos fanittaa jotakuta vasta jonkun voitettua, voisi sanoa sen suoraan. Sou vot jos mä aloin kuunteleen Lordia vasta kun se osallistui Neuroviisuihin? Mä sentäs sanon sen suoraan.

Matti Vanhanen "tunnustautui" hevifaniksi. Just joo. Hieno heviletti sillä...
Sudenhenki

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Noriyumi kirjoitti:Jos fanittaa jotakuta vasta jonkun voitettua, voisi sanoa sen suoraan. Sou vot jos mä aloin kuunteleen Lordia vasta kun se osallistui Neuroviisuihin? Mä sentäs sanon sen suoraan.

Matti Vanhanen "tunnustautui" hevifaniksi. Just joo. Hieno heviletti sillä...
Järeetä offtopikointia, mutta eihän se heviletti mitään hevifania vielä tee. Vanhasen hevifanitus sattuu vain olemaan luokkaa 69eyes-lordi-nightwish (melko varmasti, onhan NW menestynyt ulkomailla).

Ruotsin kulttuuriministeri taas diggailee Dark Funeralia ja Dissectionia, ja on käynyt jopa keikoilla heilumassa :) .
Noriyumi

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sudenhenki kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Jos fanittaa jotakuta vasta jonkun voitettua, voisi sanoa sen suoraan. Sou vot jos mä aloin kuunteleen Lordia vasta kun se osallistui Neuroviisuihin? Mä sentäs sanon sen suoraan.

Matti Vanhanen "tunnustautui" hevifaniksi. Just joo. Hieno heviletti sillä...
Järeetä offtopikointia, mutta eihän se heviletti mitään hevifania vielä tee.
No ei, mutta siis jopa MINÄ näin Vanhasesta ettei se mitään heviä kuuntele. Ei sillä ole sellaisen hevarin asennetta jota hevareilla on... Silt ainaski vaikuttaa.
Noriyumi

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sudenhenki kirjoitti: Ruotsin kulttuuriministeri taas diggailee Dark Funeralia ja Dissectionia, ja on käynyt jopa keikoilla heilumassa :) .
Nonni.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lordin kasvot paljastettu...järkyttävää. :shock: Jokainen tajuaa, että hänellä on maskin alla "oikea" pärstä. Millainen se on ei ole mitenkään relevanttia. :wink:

Se että joku vetää pultit tällaisesta "paljastuksesta" indikoi aika hyvin kuinka hyvin asiat SUOmeSSA ovat. Kun ei ole isompaa hätää järkytytään sitten tällaisesta. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mulla on vaikeuksia uskoa, että tästä tosiaan keskustellaan Suomessa...
Geetzu

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vadim kirjoitti:Mulla on vaikeuksia uskoa, että tästä tosiaan keskustellaan Suomessa...
Miks? Ollaaks me missattu joku kiinnostavampi aihe?
sanctus

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Kun palasin vaihdosta takaisin Suomeen eräänä menneenä vuonna, iltapäivälehti lojusi lentokoneessa lööppinään:
"*joku eläin, auto tai muu* upposi suohon - palokunta pelasti".
En ollut oikein varma, halusinko palata menneeseen.

Ihmisiä kiinnostaa jahtimakkara, siksi he puhuvat julkisesti jahtimakkarasta. Ei kai siinä. Mitään.
Vadim kirjoitti:Mulla on vaikeuksia uskoa, että tästä tosiaan keskustellaan Suomessa...
bedlam

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joo-o. Harmi herra Loordin kannalta tällainen, mutta tätä ylenpalttista kohua asian tiimoilta seuratessa ei voi kuin Homepoikaan ja Vadimiin yhtyä. Tämä mekastus asiasta on moninverroin typerämpää kuin itse kuvan julkistus.
bedlam

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

sanctus kirjoitti:Kun palasin vaihdosta takaisin Suomeen eräänä menneenä vuonna, iltapäivälehti lojusi lentokoneessa lööppinään:
"*joku eläin, auto tai muu* upposi suohon - palokunta pelasti".
En ollut oikein varma, halusinko palata menneeseen.
Viikko sitten sain toden teolla nieleskellä lähikaupan kassalla nauruani, jokapäiväisen otsakkeen "Matin äitienpäivälahja: Merville musta silmä" alla kun seisoi vieläkin kiintoisammin: "Lehmä potkaisi Kirvesniemeä”.

Muistan myös iltapäivälehden uutisoineen suuresti männävuonna siitä, kuinka oravat ahdistelevat parvekkeella Viktor Klimenkoa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Vadim »

sanctus kirjoitti:Kun palasin vaihdosta takaisin Suomeen eräänä menneenä vuonna, iltapäivälehti lojusi lentokoneessa lööppinään:
"*joku eläin, auto tai muu* upposi suohon - palokunta pelasti".
En ollut oikein varma, halusinko palata menneeseen.
No jopas. Samanlainen tunnelma oli Heathrowlla, kun palailin kauniiseen kotimaahan täällä Kabulista, vielä viheliäisemmän Islamabadin kautta. Olin ollut varsin hilpeällä mielin, tietenkin, olin selvinnyt hengissä jo useamman kuukauden siitä huolimatta, että olin pistäytynyt niinkin eksoottisessa paikassa kuin Kandaharissa - hyvä niin, koska sinne ei voi oikein mennä enää. Jokatap, päädyin Finnairin loungeen, johon tietty tulee mm. Iltalehti ja Ilta-sanomat, nämä kaksi laatulehteä. Luettuani kahteen otteeseen samat jutut Matista ja Mervistä hyvä tuuleni on tipotiessään, suorastaan ketutti nousta koneeseen. Finnairin sapuskakin oli pahaa, eikä (edes) shampanja maistunut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Homeboy65 kirjoitti:..helvetisti hymiöitä ja vähän asiaa..
Siis mielestäsi on hyvä juttu, että ihmisten yksityisyydensuoja ripotellaan taivaan tuuliin? Kai se on kiva sitten runkkailla julkkisten suihkukuville.

Kaveri pyytää pientä palvelusta niin edes sen vertaa voida tehdä heidän hyväkseen. Hyvä hyvä.

Ja tuo noussut meteli. Miten muuten normaali kansalainen voi vaikuttaa asiaan kuin korottamalla ääntään? Vai eikö kansalaisaktivismi kelpaa kun metakan nostaja ei ole risupartainen puunhalaajakaikenvastustaja? Kerrankin kun onnistutaan jonkun tuotteen boikotoinnissa niin johan koira älähtää. Kapitalisti!

PS. onkos siinä paskajulkaisussa toimittajien kuvat? Toivottavasti erehtyvät menemään jonkun pikkukaupungin snagarijonoon la klo 3.15
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bluntly kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:..helvetisti hymiöitä ja vähän asiaa..
Siis mielestäsi on hyvä juttu, että ihmisten yksityisyydensuoja ripotellaan taivaan tuuliin?
Eihän kukaan ole sanonut, että se on hyvä juttu! Mutta kun kaikki tasan tarkkaan tiesivät, että näin internet-aikana varmasti etsivä löytää Lordin kasvokuvat ja kun nyt euroviisujen jälkeen ne varmasti monia kiinnostavat, niiden julkaisu oli ihan täysin odotettavissa oleva juttu. Siksi kohu ihmetyttää.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Otetaanpa fiktiivinen esimerkki: Angelina Jolie pitää lehdistötilaisuuden, jossa kertoo suunnitelmastaan käyskennellä alastomana Pihtiputaan keskustassa viikon päästä kello 15-16. Hän kuitenkin kieltää ehdottomasti ketään tuolloin paikanpäällä olevaa pitämästä silmiään auki, ottamasta kuvia tahi muitakaan tallenteita tapahtumasta.

Löytyykö Angelinalle ymmärtäjiä? Vai saisiko kuvat nakukävelystä julkaista lehdissä ja videot internetissä?
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Bluntly kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:..helvetisti hymiöitä ja vähän asiaa..
Siis mielestäsi on hyvä juttu, että ihmisten yksityisyydensuoja ripotellaan taivaan tuuliin? Kai se on kiva sitten runkkailla julkkisten suihkukuville.

Kaveri pyytää pientä palvelusta niin edes sen vertaa voida tehdä heidän hyväkseen. Hyvä hyvä.
Tiedoksi: Lordi aka Tomi Putaansuu on jo pitkään ollut julkisuuden henkilö de facto. Täten hänellä ei - juridisesti - ole samanlaista yksityisyydensuojaa kuin ns. tavallisilla kansalaisilla. Toiseksi: en tarkoittanut että ko. paljastus olisi hyvä juttu. Tarkoitin, että ko. paljastuksesta noussut kohu on...no, sanotaan vaikka näin: paljon melua ei nyt aivan tyhjästä mutta vähänlaisesta asiasta. Se siitä. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Noriyumi

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Lapitii kirjoitti:Kuva
Ai jumaliste!!! :rofl:
Noriyumi

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Bluntly kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:..helvetisti hymiöitä ja vähän asiaa..
Siis mielestäsi on hyvä juttu, että ihmisten yksityisyydensuoja ripotellaan taivaan tuuliin? Kai se on kiva sitten runkkailla julkkisten suihkukuville.

Kaveri pyytää pientä palvelusta niin edes sen vertaa voida tehdä heidän hyväkseen. Hyvä hyvä.
Kuten Putaansuu sanoi että vaikka naamioissa soittaminen voi tuntua hassulta, se pelleily toi Euroviisut Suomeen. Sit kun kasvot julkistettiin, pitäisi tajuta että ei ihmiset sitä villaisella paina että kansallissankarin toivetta ei kunnioitettu. Aika vähän vaadittu että ei painaisi Putaansuun kasvoja Seiskaan. Huoh. Kuinka ne jaksaa?
Geetzu

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Noriyumi kirjoitti:Aika vähän vaadittu että ei painaisi Putaansuun kasvoja Seiskaan. Huoh. Kuinka ne jaksaa?
Mä pohdiskelen, että kuinka kannattavaa se oikeastaan Seiskalle oli? Naama kuulema oli muissakin kotimaisissa lehdissä (joku Häme tms.) mutta siis Seiskahan kai elää kestotilaajilla? Jos noin 20 000 (*mistäköhän revin ton luvun, en muista - adressin on allekirjottanu melkein 70 000 ihmistä just nyt) uhkaa katkoa tilauksensa tämän vuoksi niin olikohan se nyt kannattavaa? Cityn haastattelussa Seiskan tj sanoi, että "halusivat nyt olla ekojen joukossa" ja onhan se juorulehdelle ihan ymmärrettävää. Sitä vaan ihmettelen, että kuinka tarkkaan olivatkaan laskeneet rahapuolen kun ihmisten reaktiot kuulema olivat hyvin tarkkaan ennustettavissa. Millaisellakohan mielellä Lordi nousee huomenna lavalle?

Oli varmaan vähän turhan paljon odotettu - elelen muutenkin ihan fantasiamaailmassa puolet ajastani - että bändi sais sellasen arvostuksen tässä maassa, jota juorulehdetkin "kunnioittais". Mutta mutta, löytyyköhän tästä maasta yhtä ainutta kansallissankaria (sitähän Lordi on), joka säästyisi juorupaska-medialta? Tuskin. Vaan kyllä Vanhanen on oikeilla linjoilla puolustaessaan ihmisten yksityisyyttä oman etunsa nimissä. :]

(Meillekin tulee yhä seiska, se on maksettu kai puoleks vuodeks eteenpäin mutta nyt tuli hyvään saumaan tää boikottikohu, saatiin vihdoin sanottua tilaus irti. Vessalukemistahan toi paska olikin... )

*) lisäys.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Aika vähän vaadittu että ei painaisi Putaansuun kasvoja Seiskaan. Huoh. Kuinka ne jaksaa?
Mä pohdiskelen, että kuinka kannattavaa se oikeastaan Seiskalle oli? Naama kuulema oli muissakin kotimaisissa lehdissä (joku Häme tms.) mutta siis Seiskahan kai elää kestotilaajilla? Jos noin 20 000 (*mistäköhän revin ton luvun, en muista - adressin on allekirjottanu melkein 70 000 ihmistä just nyt) uhkaa katkoa tilauksensa tämän vuoksi niin olikohan se nyt kannattavaa? Cityn haastattelussa Seiskan tj sanoi, että "halusivat nyt olla ekojen joukossa" ja onhan se juorulehdelle ihan ymmärrettävää. Sitä vaan ihmettelen, että kuinka tarkkaan olivatkaan laskeneet rahapuolen kun ihmisten reaktiot kuulema olivat hyvin tarkkaan ennustettavissa. Millaisellakohan mielellä Lordi nousee huomenna lavalle?

Oli varmaan vähän turhan paljon odotettu - elelen muutenkin ihan fantasiamaailmassa puolet ajastani - että bändi sais sellasen arvostuksen tässä maassa, jota juorulehdetkin "kunnioittais". Mutta mutta, löytyyköhän tästä maasta yhtä ainutta kansallissankaria (sitähän Lordi on), joka säästyisi juorupaska-medialta? Tuskin. Vaan kyllä Vanhanen on oikeilla linjoilla puolustaessaan ihmisten yksityisyyttä oman etunsa nimissä. :]

(Meillekin tulee yhä seiska, se on maksettu kai puoleks vuodeks eteenpäin mutta nyt tuli hyvään saumaan tää boikottikohu, saatiin vihdoin sanottua tilaus irti. Vessalukemistahan toi paska olikin... )

*) lisäys.

Tästähän tulee mieleeni Cityn aika kun se tuli maksulliseksi ja siitä syystä koko City kaatu. Noin 100-150 lähti sieltä ja vain 100 000 enää jäi sitä palvelua käyttämään.

Vai et tilaus irti ja ette enää lue sitä, no ei tietenkään..mä meen syömään nyt jookosta.
Ollaan vaan ja nautitaan
slam

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja slam »

Noriyumi kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Ai jumaliste!!! :rofl:
keke ja salainen laulu bisnes. :lol:

Joudenin olisi aika paljastaa perseensä! :lol:
Noriyumi

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

jouden-za kirjoitti:
Tästähän tulee mieleeni Cityn aika kun se tuli maksulliseksi ja siitä syystä koko City kaatu. Noin 100-150 lähti sieltä ja vain 100 000 enää jäi sitä palvelua käyttämään.

Vai et tilaus irti ja ette enää lue sitä, no ei tietenkään..
Mä pelkäänkin sitä että ihmiset pysyvät erossa Seiskasta vain vähän aikaa. Mulle tuo on helppoa koska en lue Seiskaa muutenkaan. Mutta saapi nähdä kuinka hyvä itsekuri muilla on...
Vastaa Viestiin