Lordin kasvot paljastettiin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Vai et tilaus irti ja ette enää lue sitä, no ei tietenkään..mä meen syömään nyt jookosta.
Hei mun on helppo sanoa, että en lue kun se muutenkin on ollut tosi satunnaisessa käytössä. Toki tajuan, ettei kaikki uhkaavat tilaustaan katko, kunhan sanovat. :]
slam

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja slam »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Vai et tilaus irti ja ette enää lue sitä, no ei tietenkään..mä meen syömään nyt jookosta.
Hei mun on helppo sanoa, että en lue kun se muutenkin on ollut tosi satunnaisessa käytössä. Toki tajuan, ettei kaikki uhkaavat tilaustaan katko, kunhan sanovat. :]
Seiskasta selaan vain muutaman hauskan kuvan kerran vuodessa olessani lääkärin vastaanotolla. Voiko turhempaa enää olla? Konttaaminenkin on järkevämpää, vaikka aikuinen tietää osaavansa kävellä. :lol:
Geetzu

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

slam kirjoitti:Voiko turhempaa enää olla? Konttaaminenkin on järkevämpää, vaikka aikuinen tietää osaavansa kävellä. :lol:
Mä tunnustaudun niin tyhmäks, että oon tylsyyksissäni mennyt kestotilauksen joskus tekemään. Maksoikin hulppeasti päälle sata euroa ja lehti päätynyt yleensä lukemattomana muksun silputtavaksi (toisinaan se on kyllä pelastettu vessaan paskaviihdykkeeksi). Voisi kai sitä rahoilleen muutakin fiksua keksiä, voin vaikka antaa jollekin kaverilleni, jolla ei ole varaa maksaa tv-lupaansa. :]
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

slam kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Ai jumaliste!!! :rofl:
keke ja salainen laulu bisnes. :lol:

Joudenin olisi aika paljastaa perseensä! :lol:

En nyt voi, olen salaisuuden verhoama rakkaudenlähettiläs, lähettiläs joka jo pelkällä maagisella katseellaan sokaisee pienen kulkijan iäksi tai vain pienex hetkex, mutta tuo hetki on oleva suurten voimien saattelemaa kuumaa hekumaa..hekumaa jollaista kokee vain kerran elämässään..
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Noriyumi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Tästähän tulee mieleeni Cityn aika kun se tuli maksulliseksi ja siitä syystä koko City kaatu. Noin 100-150 lähti sieltä ja vain 100 000 enää jäi sitä palvelua käyttämään.

Vai et tilaus irti ja ette enää lue sitä, no ei tietenkään..
Mä pelkäänkin sitä että ihmiset pysyvät erossa Seiskasta vain vähän aikaa. Mulle tuo on helppoa koska en lue Seiskaa muutenkaan. Mutta saapi nähdä kuinka hyvä itsekuri muilla on...

Kuten myös, en lue tollasta paskaa, en iltalehteä enkä mitään muutakaan vastaavaa, koska sellaisen lukeminen kertoo elämänarvoista aika paljon. Tosin aika moni lukee joten en voi kaikkia sen takia dissata mutta totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Vai et tilaus irti ja ette enää lue sitä, no ei tietenkään..mä meen syömään nyt jookosta.
Hei mun on helppo sanoa, että en lue kun se muutenkin on ollut tosi satunnaisessa käytössä. Toki tajuan, ettei kaikki uhkaavat tilaustaan katko, kunhan sanovat. :]

Älä puhu paskaa, mulle vielä sanoit että aina runkkaatkin kun näät jonku Henkka Saaren tai jonku muun ihkun namupetterin:)
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Älä puhu paskaa, mulle vielä sanoit että aina runkkaatkin kun näät jonku Henkka Saaren tai jonku muun ihkun namupetterin:)
Hassu höpönen. :]
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

slam kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Vai et tilaus irti ja ette enää lue sitä, no ei tietenkään..mä meen syömään nyt jookosta.
Hei mun on helppo sanoa, että en lue kun se muutenkin on ollut tosi satunnaisessa käytössä. Toki tajuan, ettei kaikki uhkaavat tilaustaan katko, kunhan sanovat. :]
Seiskasta selaan vain muutaman hauskan kuvan kerran vuodessa olessani lääkärin vastaanotolla. Voiko turhempaa enää olla? Konttaaminenkin on järkevämpää, vaikka aikuinen tietää osaavansa kävellä. :lol:

Ja voin lyödä vuoden panoillani vetoa että ne kuvat joita sä runkkari väijyt ovat Zenni Dalman tai joku muu..joku muu, perk onkohan se väbä huono ku ei tiedä julkkareita juurikaan.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
slam kirjoitti:Voiko turhempaa enää olla? Konttaaminenkin on järkevämpää, vaikka aikuinen tietää osaavansa kävellä. :lol:
Mä tunnustaudun niin tyhmäks, että oon tylsyyksissäni mennyt kestotilauksen joskus tekemään. Maksoikin hulppeasti päälle sata euroa ja lehti päätynyt yleensä lukemattomana muksun silputtavaksi (toisinaan se on kyllä pelastettu vessaan paskaviihdykkeeksi). Voisi kai sitä rahoilleen muutakin fiksua keksiä, voin vaikka antaa jollekin kaverilleni, jolla ei ole varaa maksaa tv-lupaansa. :]

No hyvä et olet taas kerran rehellinen et sanot suoraan et tylsyyden hetkillä rupesit hapertelee jne. Tosin skorpparin rehellisyys on valikoitua, eli riippuen asiasta:D
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:No hyvä et olet taas kerran rehellinen et sanot suoraan et tylsyyden hetkillä rupesit hapertelee jne. Tosin skorpparin rehellisyys on valikoitua, eli riippuen asiasta:D
Tää menee tunnustuksissa samaan kastiin mm. sen kanssa, että katson televisiosta nykyään kotiäitinä laatusarjoja alkuiltoina kuten Päivien viemää ja Kauniit ja rohkeat. Saatan myös seurailla tv-chattia jos siellä puhutaan vauvoista. Että näin.
Aito_Johanna

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Geetzu kirjoitti: Tää menee tunnustuksissa samaan kastiin mm. sen kanssa, että katson televisiosta nykyään kotiäitinä laatusarjoja alkuiltoina kuten Päivien viemää ja Kauniit ja rohkeat. Saatan myös seurailla tv-chattia jos siellä puhutaan vauvoista. Että näin.
Hei, mitäs Kaunareissa tapahtui eilen? Olin töissä, en nähnyt.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:No hyvä et olet taas kerran rehellinen et sanot suoraan et tylsyyden hetkillä rupesit hapertelee jne. Tosin skorpparin rehellisyys on valikoitua, eli riippuen asiasta:D
Tää menee tunnustuksissa samaan kastiin mm. sen kanssa, että katson televisiosta nykyään kotiäitinä laatusarjoja alkuiltoina kuten Päivien viemää ja Kauniit ja rohkeat. Saatan myös seurailla tv-chattia jos siellä puhutaan vauvoista. Että näin.
Heh ajattelin just et sou faking booring, mut sehän luki melkein sun alleskrivaukses joten sou not.

Hei tyttö, nyt vähän piristystä kehiin tai jotain u nou:)
Ollaan vaan ja nautitaan
bedlam

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

slam kirjoitti:keke ja salainen laulu bisnes. :lol:
Hölmö, toi on antsa eikä mikään keke.
Geetzu

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aito_Johanna kirjoitti:Hei, mitäs Kaunareissa tapahtui eilen? Olin töissä, en nähnyt.
Sori, tamppasin mattoja just sillon ja en kyl nähny.
jouden-za kirjoitti:Hei tyttö, nyt vähän piristystä kehiin tai jotain u nou:)
Nou hätä! Tänään tulee Lost ja 4400! ;)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kolmosen uutisissa tänään: Lordin fanit kampanjoivat Seiskaa vastaan.

Voi luoja! :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Kolmosen uutisissa tänään: Lordin fanit kampanjoivat Seiskaa vastaan.

Voi luoja! :D
Well, aikamoinen kansanliike kun adressissa melkein 132 000 nimeä tällä hetkellä... Voisipa sitä mitättömimmistäkin asioista tässä maassa kai uutisoida.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja ak »

Geetzu kirjoitti:Well, aikamoinen kansanliike kun adressissa melkein 132 000 nimeä tällä hetkellä... Voisipa sitä mitättömimmistäkin asioista tässä maassa kai uutisoida.
Ja vielä osoite adressiin: http://www.adressit.com/ansku69
Noriyumi

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Geetzu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Kolmosen uutisissa tänään: Lordin fanit kampanjoivat Seiskaa vastaan.

Voi luoja! :D
Well, aikamoinen kansanliike kun adressissa melkein 132 000 nimeä tällä hetkellä... Voisipa sitä mitättömimmistäkin asioista tässä maassa kai uutisoida.
Seiskaahan pidetään caccalehtenä, ja nyt vain tuli hyvä syy pimahtaa ja suuttua Seiskaan lopullisesti. Paperinkeräykseen Seiska joutaisikin...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja cardic »

yli 160000 nimee adressissa. seiskan paatoimittajan mukaan on tullut 'joitakin' peruutuksia. jostain taisin lukasta et peruutuksia ois jopa 5000

en kyl ymmarra mika lordin jasenten siviilihahmoissa kiinnostaa. mua ainakaan kiinnosta patkaakaan missa ne kay kaupassa tai minka nakosta koiraa ne kusettaa, saatika minka variset hiukset jollain oikeesti on. onko ihmisten tirkistelynhalulla rajoja? onko maailmassa enaa hapya?
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
killkill

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hassua miten suurella tunteella tähän juttuun suhtaudutaan. Seiskan julkaisemat kuvat kun ovat kymmenen vuotta vanhoja ja niissä Putaansuu poseeraa täysin vapaaehtoisesti.

Aika naivia pyytää että keltainen lehdistö ei olisi kiinnostunut ihmisistä monsterien takana. Ihan kuin lammas pyytäisi, että susi jättäisi sen syömättä. Suuren yleisön tirkistelynhalu on kuitenkin suuri, ja Seiskojen yms tavoite on myydä läsyään mahdollisimman paljon.
Pehmis

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

killkill kirjoitti:Aika naivia pyytää että keltainen lehdistö ei olisi kiinnostunut ihmisistä monsterien takana. Ihan kuin lammas pyytäisi, että susi jättäisi sen syömättä. Suuren yleisön tirkistelynhalu on kuitenkin suuri, ja Seiskojen yms tavoite on myydä läsyään mahdollisimman paljon.
Miksi se on naiivia? Kotimaisista lehdistä vain kaksi on moiseen ryhtynyt.
killkill

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pehmis kirjoitti:Miksi se on naiivia? Kotimaisista lehdistä vain kaksi on moiseen ryhtynyt.
Juuri niistä syistä joita edellä kuvasin. Mies varmastikin tiesi poseeranneensa noissa Hesarin kuvissa - ja jos ei ole ihan tynnyrissä elänyt, tietää että vähemmänkin kiinnostavien julkkisten ei-toivotuilla kuvilla on taipumus päätyä lehtiin..
Pehmis

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

killkill kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Miksi se on naiivia? Kotimaisista lehdistä vain kaksi on moiseen ryhtynyt.
Juuri niistä syistä joita edellä kuvasin. Mies varmastikin tiesi poseeranneensa noissa Hesarin kuvissa - ja jos ei ole ihan tynnyrissä elänyt, tietää että vähemmänkin kiinnostavien julkkisten ei-toivotuilla kuvilla on taipumus päätyä lehtiin..
Suomalainen keltainen lehdistö on melko kilttiä. Ei se mikään yllätys ollut että juuri seiska antoi piut paut ihmisten yksityisyydelle, muut lehdet ovat aika mukavasti toivetta toteutuneet. Kyse ei varmastikaan ole siitä miten helppoa tai vaikeaa kuvien saaminen on.
Noriyumi

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

cardic kirjoitti:yli 160000 nimee adressissa. seiskan paatoimittajan mukaan on tullut 'joitakin' peruutuksia. jostain taisin lukasta et peruutuksia ois jopa 5000

en kyl ymmarra mika lordin jasenten siviilihahmoissa kiinnostaa. mua ainakaan kiinnosta patkaakaan missa ne kay kaupassa tai minka nakosta koiraa ne kusettaa, saatika minka variset hiukset jollain oikeesti on. onko ihmisten tirkistelynhalulla rajoja? onko maailmassa enaa hapya?
Ei muakaan kiinnosta miltä ne näyttää. Ja maailmassa ei ole enaa hapya.
Noriyumi

Re: Lordin kasvot paljastettiin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Geetzu kirjoitti: Well, aikamoinen kansanliike kun adressissa melkein 132 000 nimeä tällä hetkellä... Voisipa sitä mitättömimmistäkin asioista tässä maassa kai uutisoida.
Lordi on meidän Muhammed 8) Ählämisählämit tulistuivat Muhammed-kuvista, me suomalaiset tulistuttiin Lordin kasvokuvista :lol:
Vastaa Viestiin